Σε σταθερή ανοδική πορεία βρίσκεται καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας, που έχει πλήξει την αγορά, η λειτουργία της Φάρμας Τσιχουρίδη στην Οινόη  Κοζάνης, η οποία παράγει επώνυμο βιολογικό γάλα γαϊδούρας, κατακτώντας νέες αγορές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Λίγα  χιλιόμετρα μόλις, έξω από την πόλη της Κοζάνης, η Φάρμα των αδελφών Τσιχουρίδη, ξεκίνησε τη λειτουργία της, πριν από 13 χρόνια και με συνεχή βήματα προόδου, εξελίχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες  φάρμες στην χώρα και με την μεγαλύτερη παραγωγή, διαθέτοντας 150 παραγωγικά ζώα, τα οποία δίνουν ημερησίως, 70 με 80 κιλά γάλα γαϊδούρας.

«Πρόκειται για μία κάθετη επιχείρηση, με τα δικά μας κτήματα και χωράφια, όπου παράγουμε τις δικές μας βιολογικές ζωοτροφές, επεξεργαζόμαστε το γάλα σε ένα εργοστάσιο στο Βατερό Κοζάνης, ενώ μόνοι μας το τυποποιούμε και το εμπορευόμαστε,» τόνισε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Τσιχουρίδης, σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ Κοζάνης.

Το γάλα γαϊδούρας,  θεωρείται  ιδιαίτερης  ευεργετικής διατροφικής αξίας προϊόν και η  Φάρμα Τσιχουρίδη, είναι μία εξωστρεφής εξαγωγική επιχείρηση, με πελατολόγιο, μεταξύ άλλων, επιχειρήσεις  κοσμετολογίας, οι οποίες παράγουν από το γάλα αυτό, καλλυντικά, σαπούνια και κρέμες, καθώς και το εργοστάσιο Αβραμίδη στην περιοχή, το οποίο παράγει γιαούρτι και κεφίρ, ενώ το γάλα  διατίθεται και σε σειρά καταστημάτων στην Δυτ. Μακεδονία.

«Δίνουμε  ιδιαίτερη σημασία  στην ποιότητα του μοναδικού  αυτού προϊόντος, μέσα από την καλή βιολογική  διατροφή, που παρέχουμε στα ζώα μας και τις πολύ καλές συνθήκες ζωής, που έχουμε δημιουργήσει,» ανέφερε  ο κ. Τσιχουρίδης, προσθέτοντας, ότι «κατά μέσο όρο, μία γαϊδούρα στην φάρμα, παράγει 450 γραμμάρια γάλα  την ημέρα,» στην οικογενειακή επιχείρηση των δύο αδελφών, στην οποία εργάζονται άλλα δύο άτομα.

Σε ότι  αφορά τα σχέδια των αδελφών της Φάρμας Τσιχουρίδη στην Οινόη Κοζάνης, ο Γιώργος  Τσιχουρίδης, έκανε γνωστή την επέκταση της επιχείρησης, η οποία «τα επόμενα χρόνια σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό των ζώων σε περισσότερα από 500, με στόχο  την αναζήτηση νέων αγορών και νέων προϊόντων.»

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ