Υποτονική η κίνηση των επιβατών στις πτήσεις από και προς ΑΘΗΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ-ΑΘΗΝΑ, αφού το πρώτο 7μηνο του 2017 εξυπηρετήθηκαν συνολικά 3.000 επιβάτες. Αυτή τη στιγμή στον Κρατικό Αερολιμένα Κοζάνης «Φίλιππος» δραστηριοποιείται εταιρία που εκτελεί 3 πτήσεις επιδοτούμενες μάλιστα και σύμφωνα με «επίσημα χείλη» του Αεροδρομίου το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού είναι αρκετά χαμηλό. Κι επειδή οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και… τα γραπτά μένουν, μία σύγκριση με αντίστοιχα στοιχεία προηγούμενων ετών και δεκαετιών όποτε και η Ολυμπιακή Αεροπορία εκτελούσε πτήσεις από τον Αερολιμένα Κοζάνης είναι ενδεικτική της κίνησης των επιβατών.
Το 1997 π.χ. στο Αεροδρόμιο της Κοζάνης σημειώθηκαν ποσοστά ρεκόρ με 4.166 αφίξεις και 3.800 αναχωρήσεις, με παρόμοια νούμερα να καταγράφονται και τα έτη 1998-1999, το 2000 επίσης κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα ενδιαφέροντος και εξυπηρέτησης επιβατών με 4.115 αφίξεις και 3.910 αναχωρήσεις, ενώ σιγά-σιγά ξεκίνησε και η κατακόρυφη πτώση του επιβατικού κοινού με χειρότερο έτος το 2010 όπου σημειώθηκαν 768 αφίξεις και 924 αναχωρήσεις.
Κύκλοι του Αεροδρομίου της Κοζάνης που γνωρίζουν και ζουν εκ των έσω την κατάσταση ελπίζουν –έστω και την ύστερη στιγμή- στην ανάκαμψη του Αερολιμένα που βρίσκεται στην πρωτεύουσα και «καρδιά» της Δυτικής Μακεδονίας, ενός Αερολιμένα που όπως μας ανέφεραν ούτε οι περισσότεροι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής δεν γνωρίζουν δυστυχώς πως λειτουργεί, θέλοντας να δείξουν πως χρειάζονται πρωτοβουλίες, προσωπικό αλλά και μια σειρά άλλων δυναμικών παρεμβάσεων ώστε να αποκτήσει τη χαμένη αίγλη του.
Τίνα Παπαντωνίου για το kozan.gr
Προτιμοτερο να γραφατε τα δρομολογια και τις τιμες η τις προσφορες που κανεις δε ξερει κ τοτε η κινηση θα τονωνοταν
Όταν πας με Ryanair Αθήνα και γυρνάς με 55€, τα 120 τουλάχιστον που θέλει η Astra ειναι πολλά.
Χρόνια υπάρχουν προτάσεις για το αεροδρόμιο αλλά αυτοί που ξέρουν κουράστηκαν να προσπαθούν. Θα μιλάμε πάλι σε λίγα χρόνια για χαμένες ευκαιρίες όπως με το Ξενία. Κατευθύνεται το πελατολόγιο αυτού του αεροδρομίου στο Άργος που μπορεί να ονομάζεται αεροδρόμιο, ώστε να ενισχύσεται την αξία του ως περιφερειακού αεροδρομίου και παράλληλα εδώ κάντε τις απαραίτητες ενέργειες να μεταφερθούν οι υπηρεσίες Γενικής αεροπορίας που χρόνια ψάχνουν μόνιμη στέγη. Δώστε χώρο στις αεραθλητικές δραστηριότητες και αναβαθμίστε έναν τομέα που με λίγο κόπο κ χωρίς έξοδα θα φέρει κόσμο στην Κοζάνη. Δε θα γίνουμε το κέντρο της αεροπορικής ιδέας στη χώρα μας αλλά θα ανοίξουμε δουλειές έστω κ λίγες κ θα τονώσουμε την αγορά της Κοζάνης έστω κ εν μέρει, αλλά βήμα βήμα αλλάζουν οι τόποι.
Σωστός
Όπως χρειάζεται η περιοχή ένα περιφερικό νοσοκομείο που να μπορεί να καλύψει τα πάντα και τα υπάρχον νοσοκομεία να γίνουν κέντρα υγείας και έτσι να μην στέλνουν όλα τα περιστατικά Θεσσαλονίκη έτσι χρειάζεται και ένα περιφερειακό αεροδρόμιό. Δεν μπορεί να υπάρχει γραμμή και το αεροπλάνο να κατεβαίνει και Καστοριά και Κοζάνη, ούτε λεωφορείο είναι ούτε τρένο. Ένα περιφερειακό αεροδρόμιο μπορεί να προσελκύσει εταιρίες να επενδύσουν βάζοντας καθημερινά και παραπάνω από ένα φυσικά δρομολόγιο προς Αθήνα και αναλόγως την εποχή και προς κάποια Νησιά. Προσωπικά χρησιμοποιώ το αεροπλάνο για Αθήνα σε αυθημερόν πτήσεις οπότε αναγκαστικά πηγαίνω Θεσσαλονίκη γιατί δεν θέλω να γυρίσω μετα από 2 η 3 μέρες. Επίσης εάν είσαι εργαζόμενος και πρέπει να πας για σαββατοκύριακο Αθήνα πρέπει να χάσεις και ημερομίσθιο γιατί η πτήση είναι 13:30 Υ.Σ. Άλλη μια φορά η επιδότηση είναι ασπιρίνη στον αέρα…
Συμφωνω απολυτα μακαρι να εισακουστείς
Υπάρχει περιφερειακό νοσοκομείο (μποδοσάκειο) αλλά η τοπική κοζανοβλακεία δεν το αφήνει να γίνει αυτό που πρέπει.
Υποκριτικά μιλάς για περιφέρεια ενώ η σκέψη σου είναι ποτισμένη από την τοπική βλακεία.
Το κλείσιμο του αεροδρομίου σου πέρασε από το μυαλό ??
Στην εγνατία επενδύθηκαν δισ. για να πας Θεσσαλονίκη σε μία ώρα.
Είσαι τόσο προκατειλημμένος και τοπικιστής που δεν μπορείς να δεις πέρα από τη μύτη σου. Σίγουρα θα θέλεις να κλείσει το αεροδρόμιο της Κοζάνης και να μεταφερθεί στην Πτολεμαγίδια τέτοιο ντουγάνι που είσαι.
Λογικό μου ακούγεται αφού οι τιμές βρίσκονται στα ύψη!!! Γι αυτο ολοι προτιμούν τα ΚΤΕΛ παρα το γεγονός της χρονοβόρας απόστασης!!!!Αν οι τιμές των εισητηριων ηταν 30-40€ λιγότερο τοτε να βλέπατε ρεκόρ αφίξεων !
Οι τιμές είναι σταθερά υψηλές, σε σύγκριση πάντοτε προς τις τιμές Θεσσαλονίκης.
Είναι μεν ανελαστικό το πρόγραμμα και λίγο δύσκολο, αλλά εάν πετάνε 2 άτομα μαζί, συμφέρει από Θεσσαλονίκη.
Δυστυχως
Τα εισιτήρια είναι πανάκριβα. Κάτι πρέπει να κάνουν για αυτό… Όταν από Θεσσαλονίκη-Αθηνα το εισιτήριο στοιχίζει 20€ τότε συμφέρει να φύγεις από εκεί.
τα παντα στης μεταφορεσ τα εκφραζει το κοστος. ας δοκιμασουν για ενα χρονικο διαστημα να κανουν την τιμη του εισητηριου ποιο ελκυστικη και τα αποτελεσματα αρκετα καλα. Ακομα και απο την Καστορια αλλα δυστυχως πρεπει στην περιοχη να κραταμε τα συμφερωντα του κτελ ψηλα ??????
Το πρόβλημα είναι ενα και μοναδικό.Οι ωρες των πτήσεων ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ!!!!!
Συμφωνώ. Αν πρέπει να πάρω άδεια την Παρασκευή και να χάσω τη μισή Κυριακή για να πάω ένα Σαβ/κο στη γενέτειρά μου με την Astra, δε θα το κάνω. Καταλήγω να πηγαίνω με το αυτοκίνητο, ταλαιπωρούμαι 6 ώρες οδήγηση και πληρώνω τα ίδια χρήματα.
Συμφωνουμε με τους προλαλισαντες. Οι ωρες των πτησεων δεν εξυπηρετουν κανεναν. Χανεται ολη η μερα ειτε θες να πας Αθηνα ειτε Κοζανη.
Προγραμματισμος κυριοι.
Αυτο ειναι που φταει.
Η τάση και η βούληση είναι να κλείσει και να μείνει η Καστοριά μόνον. Όλες οι ενέργειες ή οι μη ενέργειες αυτό δείχνουν.