Η ΑΚΤΩΡ κέρδισε τους διαγωνισμούς για την Εγνατία Οδό

28 Φεβρουαρίου 2018
17:55

Με έκπτωση που αγγίζει το 60% έναντι του αρχικού προϋπολογισμού η ΑΚΤΩΡ επικράτησε στους δύο διαγωνισμούς για τη συντήρηση της Εγνατίας Οδού και την κατασκευή σταθμών διοδίων.

Οι προσφορές στους δύο διαγωνισμούς συντήρησης μέχρι το 2020 και κατασκευής σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού που προκήρυξε η διοίκηση της Εγνατία Οδός ΑΕ είχαν κατατεθεί στις 5 Φεβρουαρίου.

Οι δύο διαγωνισμοί είχαν συνολικό προϋπολογισμό 119,72 εκατ. ευρώ που φτάνει τα 178,77 εκατ. ευρώ αν ασκηθούν τα δύο δικαιώματα προαίρεσης. Τα δικαιώματα προαίρεσης αφορούν την εξάμηνη παράταση της σύμβασης συντήρησης (αν καθυστερήσει ο διαγωνισμός παραχώρησης της Εγνατίας Οδού που προωθεί το ΤΑΙΠΕΔ) και την κατασκευή πρόσθετων σταθμών διοδίων (αν δεν εφαρμοστεί εγκαίρως, δηλαδή πριν την εγκατάσταση του ιδιώτη παραχωρησιούχου, το δορυφορικό σύστημα που ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών).\

Σημειώνεται πως η κατασκευή ορισμένων δύο νέων σταθμών διοδίων (Καβάλας και Στρυμονικού) περιλαμβάνεται στο βασικό αντικείμενο των δύο συμβάσεων και όχι στα δικαιώματα προαίρεσης.

Ο πρώτος διαγωνισμός αφορά το δυτικό τμήμα της Εγνατίας Οδού και συγκεκριμένα τη συντήρηση από την έξοδο του λιμένα Ηγουμενίτσας μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Κλειδιού, μήκους 289 χιλιομέτρων καθώς και των κάθετων οδικών αξόνων Σιάτιστα – Κορομηλιά – Κρυσταλλοπηγή και Λαγκαδάς – Προμαχώνα. Η ΑΚΤΩΡ θα κατασκευάσει και τον μετωπικό σταθμό διοδίων Στρυμονικού. Ο συνολικός προϋπολογισμός για αυτά τα δύο έργα έφτανε τα 58,8 εκατ. ευρώ.

Η Εγνατία Οδός ΑΕ, με βάση το τεύχος δημοπράτησης μπορεί να ασκήσει δύο δικαιώματα προαίρεσης. Να ζητήσει παράταση της σύμβασης συντήρησης κατά 6 μήνες με πρόσθετη αμοιβή 11 εκατ. ευρώ και να ζητήσει την κατασκευή σειράς νέων σταθμών διοδίων με πρόσθετη αμοιβή 17,85 εκατ. ευρώ. Στους νέους σταθμούς διοδίων περιλαμβάνεται ο μετωπικός σταθμός Σιάτιστας και 8 πλευρικοί σταθμοί, ο ένας από τους οποίους βρίσκεται στον κάθετο άξονα Χαλάστρας – Ευζώνων.

Ο διαγωνισμός για το ανατολικό τμήμα, από το Κλειδί μέχρι το Τελωνείο Κήπως, μήκους 368,7 χιλιομέτρων, έχει προϋπολογισμό 61,32 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή του μετωπικού σταθμού διοδίων Καβάλας. Προβλέπονταν πως αν ζητηθεί εξάμηνη παράταση της σύμβασης συντήρησης το κόστος θα αυξηθεί κατά 7,42 εκατ. ευρώ, ενώ αν ζητηθεί και η κατασκευή πρόσθετων σταθμών διοδίων θα αυξηθεί κατά 22,8 εκατ. ευρώ. Στους νέους σταθμούς περιλαμβάνεται ο μετωπικός σταθμός διοδίων Αρδανίου και δώδεκα πλευρικοί σταθμοί.

Φώτης Κόλλιας [email protected]

http://www.euro2day.gr

3 σχόλια

  • 60% εκπτωση και απο την ποιότητα των εργασιών? απο τη μισθοδοσία των εργαζομένων?
    Πότε επιτέλους θα σταματησει αυτη η κοροιδια των εκπτωσεων??????

  • Η συντήρηση σήμερα στην Εγνατία οδό είναι πλημμελή διότι δεν γίνεται καθόλου από την ανάδοχο εταιρεία Τι κάνει η εποπτεύουσα αρχή μήπως πρέπει να λογοδοτήσουν κάποιοι

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.