Κύριε Πρόεδρε του ΚΤΕΛ Καστοριάς
Με την παρούσα αναφορά μου, σας καταγγέλλω την ανάρμοστη συμπεριφορά του οδηγού λεωφορείου σας, το οποίο σήμερα 13 Απριλίου 2018 εκτελούσε το δρομολόγιο από Αθήνα προς Κοζάνη και Καστοριά. Διερχόμενο από Ελασσόνα περί ώρα 13:15 σταμάτησε στην υπάρχουσα στάση προς επιβίβαση επιβατών, σε προκαθορισμένο σημείο. Ανέμενα στη στάση μαζί με άλλο άτομο και ο οδηγός του λεωφορείου, αφού σταμάτησε και άνοιξε την πόρτα, μας απαγόρευσε την επιβίβαση σε αυτό λέγοντάς μας “να περιμένουμε την διέλευση άλλου λεωφορείου, το οποίο έρχεται”. Του απάντησα ότι “το λεωφορείο το οποίο μας αναφέρει, έχει ήδη περάσει και πρέπει να μας επιβιβάσει σε αυτό”. Χωρίς καμία εξήγηση και ενώ ήμουν έτοιμος να ανέβω τη σκάλα, έκλεισε την πόρτα απότομα, με κίνδυνο να εγκλωβιστεί το χέρι μου σε αυτή και αναχώρησε.
Σας γνωρίζω πως είμαι άτομο με κινητικά προβλήματα και αναπηρία 85%.
Η συμπεριφορά του οδηγού σας, εκτός του ότι με προσέβαλε, έθεσε τη σωματική μου ακεραιότητα σε κίνδυνο.
Παρακαλώ για την αυστηρή επίπληξη του οδηγού σας και να μου γνωρίσετε το αποτέλεσμα αυτής.
Σας ενημερώνω ότι κοινοποιώντας την παρούσα καταγγελία μου στα μέσα επικοινωνίας, η επιδίωξη μου είναι η βελτίωση της συμπεριφοράς του προσωπικού σας απέναντι στο επιβατικό κοινό και ειδικότερα σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα με το δικό μου.
Φώτης Ευάγγελου
Σαραντάπορο Ελασσονας
Αυτά είναι τα φυσικά επακόλουθα, όταν υπάρχουν ακόμα ( μετά 8 χρόνια οικονομικής κρίσης), κλειστά επαγγέλματα όπως τα ΚΤΕΛ και άλλα ουκ ολίγα. Δυστυχώς αυτή η χώρα δεν αλλάζει με τίποτα. Οι μόνες μεταρυθμίσεις(ο θεός να τις κάνει) αφορούσαν μόνο στις περικοπές μισθών και συντάξεων. Περαστικά μας…
Είναι και αυτό που αναφέρεις, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Είναι λίγο πιο σύνθετο το θέμα. Ποιός από εμάς δεν έχει μιλήσει με απαράδεκτο εκπρόσωπο εταιρείας τηλεφωνίας, όπου και ανταγωνισμός υπάρχει και όλα καταγράφονται και αξιολογούνται; Ένα τυχαίο παράδειγμα σου αναφέρω και υπάρχουν πολλά τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Έχω δουλέψει και στους δύο τομείς και δυστυχώς έχω δει ότι τύποι σαν τον συγκεκριμένο που αναφέρει η καταγγελία, όχι μόνο επιβιώνουν στον ιδιώτη, αλλά πάνε και μπροστά με άλλους τρόπους. Η συμπεριφορά είναι πάνω από όλα θέμα παιδείας. Αυτό που διάβασα εγώ ξεπερνάει τους κανονισμούς. Έχει να κάνει με συμπεριφορά
Σωστοοοος!!!
Μπραβο κ.Ευαγγελου για την κινηση σου να καταγγειλεις αυτην συμπεριφορα
Ποτε δεν θα ξεχασω την απαραδεκτη συμπεριφορα εισπρακτορα του Κτελ κοζανης σε δρομολογιο αθηνα κοζανη…οι θεσεις ολες πιασμενες και ο οδηγος απο την αθηνα μου επιτρεπει να καθησω στη θεση του συνοδηγου…νυχτερινο δρομολογιο στο μεταξα ανεβαινει ο πιο αγενής επαγγελματιας…με σπρωχνει…ενω κοιμαμαι..μου ζητα εισητηριο…και δεχομαι επιπληξη που καθομαι στη θεση του…[σηκω μαρ απο εκει…) τα λογια το υφος ακομη το θυμαμαι …μεχρι το βαθυλακο καθομουν στις σκαλες και αυτος ως ηγεμονας απολαμβανε την εξουσια του..δςν υα τον ξεχασω ποτε…
Και στην επόμενη στροφή πετάγεται ένα τεράστιο λιοντάρι και μας κάνει μια μπουκιά… Θα αρχίσει τώρα ο κάθε πικραμενος(((((((((((
Αυτοί που ειρωνεύεσαι είναι οι πελάτες σου πρόσεχε γιατί σε ένα χρόνο θα μπορούν και άλλοι να περνούν δρομολόγια απο τις υπάρχων γραμμές των ΚΤΕΛ και μετά θα μάθεις να σέβεστε των πελάτη γιατί αλλιώς θα των χάσετε και τελος η εποχή των παχιών αγελάδων
Θα χορέψω μάνα, θα σε δω παιδί μου. Άντε μάγκα μου πήγαινε και πάρε δρομολόγιο, αλλά ξέχασα θέλει δουλειά εκεί.
Δεν ταξιδεψα δωρεάν αγαπητε υπάλληλε η ισιοκτητη του ΚΤΕΛ.Για συμπεριφορά μίλησα…Δεν νιωθω πικραμένη…απλα απογοητευμένη ….Οσο για το λιονταρι πρόσεχε ποιον θα φαει στο τελος…
Και εφόσον έφαγε εσάς, καλά είναι να φάει και τον γείτονα. Το μόνο που σας νοιάζει είναι αν τα ΚΤΕΛ κλείσουν και καταστραφούν σαν και μας. ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ γιατί ο κύριος Φώτης άλλο είπε αλλά όλοι σας να ψοφήσει η γίδα του γείτονα.
Κυριε Ευάγγελου
Το λεωφορείο είχε κενές θέσεις;
Όταν ενημερωθηκατε οτι δεν μπορείτε να ανεβείτε στο λεωφορείο εσείς γιατί προσπαθήσατε να ανεβείτε;
Για να παρανομισει ο οδηγός ;
Λοιπον κύριε Ευάγγελου τι έχετε να μας πείτε για αυτά ;
Φυσικά και είχε κενές θέσεις.αλλιως δεν θα έμπαινα στη διαδικασία να καταγγειλω το περιστατικό.
Κύριε Ευαγγελου ο σχολιαστής 10:19 εάν δεν είναι ο ίδιος ο οδηγός είναι ένας ακόμη που εκθέτει τα ΚΤΕΛ Καστοριάς . Δεν σας ρώτησε εάν είχε κενές θέσεις στο λεωφορείο αλλά σας είπε γιατί προσπαθήσατε να επιβιβαστείτε ενώ σας είπε να μην ανεβείτε , άσχετος εάν ήταν άδειο η γεμάτο το λεωφορείο . Σε λίγο ο ίδιος θα το παίξει και επιβάτης αυτόπτης μάρτυρας δηλαδή ανώνυμος ψευδομάρτυρας . Κύριοι οδηγεί τα άτομα με ειδικές ανάγκες θα έπρεπε να τα σέβεστε . Ντροπή , και ντροπή να έχετε το θράσος να σχολιάζετε
Δηλαδή για να καταλάβω και εγώ τα ερωτήματα σας θεωρείται οτι οι κτεκατζιδες μπορούν να ανεβάζουν οποίων θέλουν όταν θέλουν και άμα θέλουν τους επιβάτες ; θα διαλέγουν ποιους επιβάτες θέλουν ; θα έπρεπε να σιωπάτε. Ο άνθρωπος είναι πελάτης σας και μάλιστα άτομο με κινητικά προβλήματα θα έπρεπε να σέβεστε τους πελάτες σας . Χορτάσατε παράδες και όταν το παιδί χορτάσει δεν του αρέσει το φαΐ
Αν η ζήλεια ήταν ψώρα, θαχε γεμίσει όλη η χώρα. Καλά μας κάνουν, ουριαχτε τσαουσες. Μνημόνια μέχρι το 2100
Εάν δεν προσέχουμε δεν θα έχουμε . Η αγένεια σας θα γυρίσει μπούμερανγκ
Αφού δεν μπηκατε μέσα στο λεωφορείο όπως αναφέρεσται ( ενώ ήμουν έτοιμος να ανέβω τη σκάλα, έκλεισε την πόρτα απότομα, με κίνδυνο να εγκλωβιστεί το χέρι μου σε αυτή και αναχώρησε). Τοτε έχετε απόλυτο δίκαιο το χερι σας το πηρατε ;
Απαράδεκτη συμπεριφορά κατ επανάληψη. Και το πιο σημαντικό κόβεις εισιτήριο απο την Κοζάνη για Καστοριά (που εκτελεί το συγκεκριμένο λεωφορειο τον ΚΤΕΛ καστοριασ) και λεει αναχώρηση 2,30 και το συγκεκριμένο δρομολόγιο ποτε φτάνει 3,30 ποτε. 4 παρά λες και πάμε εκδρομή! δεν ειναι καθολου τυπικοί στην ωρα . Και αυτο φαίνεται και απο τα λεγόμενα του κυρίου που κανει την καταγγελία 13.30 το λεωφορείο ήταν στην Ελασσώνα !