Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής συντομότερου δρόμου (παράκαμψης) από το Μικρόβαλτο προς το Ζιδάνι, ο οποίος, κατά πρώτον θα μειώσει την απόσταση κατά 1,5 χλμ τουλάχιστον και κατά δεύτερον θα είναι βελτιωμένος ως προς το πλάτος, τις κλίσεις και τις στροφές σε σύγκριση με τον υπάρχοντα.
Μεγάλη είναι η συμβολή στην κατασκευή του δρόμου του Νίκου Ι. Σταθόπουλου, εργολάβου χωματουργικών έργων από το Μικρόβαλτο και υπεργολάβου στο έργο «Εξυγίανση – Αποκατάσταση κτιριακών εγκαταστάσεων και περιβάλλοντος χώρου ΜΑΒΕ – Κατασκευή ΧΥΤΑΜ», όπως βεβαίως και της αναδόχου του έργου Κοινοπραξίας ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ Α.Ε. – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. – ΑΛΚΤΗΡ Α.Κ.Τ.Ε..
Πιο συγκεκριμένα:
Η παράκαμψη της νέας χάραξης ΒΓ στο τμήμα ΒΜ του χάρτη-κάτοψης Ι, είχε ξεκινήσει προ εικοσαετίας και πλέον, επί λειτουργίας των ΜΑΒΕ, με την εναπόθεση αμιαντούχων υλικών επίστρωσης και βεβαίως από τότε είχε εγκαταλειφθεί. Το τμήμα αυτό (ΒΜ και πέριξ αυτού), είναι -μεταξύ άλλων- στο αντικείμενο απορρύπανσης του ως άνω έργου με την απόθεση φυτικής γης, λόγω της ύπαρξης ρυπογόνων αμιαντούχων υλών. Έτσι, με την πρόοδο του έργου απορρύπανσης της κοινοπραξίας, με πρωτοβουλία και πρόσθετες λειτουργικές δαπάνες του υπεργολάβου Νίκου Σταθόπουλου (και της κοινοπραξίας σε ένα βαθμό), κατασκευάζεται παράλληλα και η σύντομη παράκαμψη του δρόμου.
Η παράκαμψη ΒΓ (απομένει το τμήμα ΜΓ που είναι εκτός αντικειμένου έργου απορρύπανσης) αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός της ερχόμενης θερινής περιόδου με μέριμνα του Ν. Σταθόπουλου και να παραδοθεί στην κυκλοφορία, διευκολύνοντας τα μέγιστα τους κατοίκους του Μικροβάλτου στην μετάβαση στο μοναστήρι στο Ζιδάνι και στα ΜΑΒΕ (πιο προσβάσιμος θα είναι και για τους κατοίκους του Τρανοβάλτου).
Εδώ θα αναφέρουμε ότι, για να παραμείνει προσπελάσιμος ο δρόμος, θα πρέπει να γίνει επίστρωση με πρόσθετα αμμοχάλικα, και καλό θα ήταν να δει το θέμα η δημοτική αρχή και να βοηθήσει σ’ αυτή την κατεύθυνση.
Υ.Γ. Εργασίες με …εντυπωσιακούς ελιγμούς! (βίντεο)
Βρεθήκαμε το απόγευμα της Παρασκευής 13.4.2018 στο χώρο της παράκαμψης του δρόμου, στη φάση των εργασιών απορρύπανσης-κάλυψης με φυτική γη των πρανών. Ο έμπειρος χειριστής (Χ.Χ. από Μικρόβαλτο) του ερπυστριοφόρου προωθητή (μπουλντόζας), μας έκοψε την ανάσα με τους εντυπωσιακούς ελιγμούς σε κλίση πρανών 50-55 μοιρών! (βίντεο, φωτο)…
Γ.Μ./mikrovalto.gr
Επιτέλους!
ΠΟΙΟ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΚΕΡΔΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ;;;
ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ 1.200 ΜΕΤΡΑ Ή 2 ΛΕΠΤΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΙΧ
ΝΕΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΔΡΟΜΟΣ… ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑ 1 ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 3 ΛΕΠΤΑ;;;
Μπραβο στον κ. Σταθοπουλο!
(Δεν καταλαβαίνουμε σε τι αναφέρεστε κ. Μπάμπη. Δε λάβαμε κάποιο σχόλιό σας)