Το ΣΒΑΚ είναι η ευκαιρία για μια σύγχρονη, βιώσιμη και φιλική στους κατοίκους της Κοζάνης (Του Λευτέρη Ιωαννίδη)

24 Μαΐου 2018
12:31

O Δήμος Κοζάνης εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια εκπονεί σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Ένα σχέδιο μακρόπνοο που φιλοδοξεί να αλλάξει το αστικό περιβάλλον της πόλης, που σήμερα νομίζω πως όλοι συμφωνούμε δεν αντιστοιχεί στις επιθυμίες μας.

Ένα σχέδιο για το αύριο της Κοζάνης με περισσότερες ήπιες μετακινήσεις, περισσότερο ελεύθερο δημόσιο χώρο και συνεπακόλουθα μεγαλύτερη οικονομική δραστηριότητα.

Ένα σχέδιο για να γίνει η Κοζάνη, σύγχρονη, βιώσιμη και ελκυστική πόλη.

Μια πόλη που να αξίζει να ζήσουν τα παιδιά μας!

Το ΣΒΑΚ όμως προϋποθέτει ένα πολύπλοκο σχεδιασμό με πολλές παραμέτρους. Για αυτό και εδώ και δύο χρόνια έχουν γίνει δεκάδες διαβουλεύσεις, συζητήσεις, επαφές με τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε να τους ενημερώσουμε και όλοι μαζί να συνδιαμορφώσουμε το σχέδιο. Ένα σχέδιο που έχει ενσωματώσει ήδη προτάσεις φορέων και δημοτών και είναι σε εξέλιξη.

Γιατί αυτό δεν είναι ένα σχέδιο του Δημάρχου, του Αντιδημάρχου ή των μελετητών αλλά είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ σχέδιο!

Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ με μεγάλη ικανοποίηση πως ο διάλογος για το ΣΒΑΚ «ανοίγει». Για να γίνει όμως σωστά αυτή η συζήτηση θα πρέπει οι συνδημότες μας να είναι σωστά ενημερωμένοι καλοπροαίρετα και υπεύθυνα και όχι να αρκούνται σε «κορώνες» και βαρύγδουπες ανακοινώσεις προς χάριν εντυπωσιασμού.

Στις 13 Ιουνίου ο Δήμος έχει ήδη προγραμματίσει μια μεγάλη παρουσίαση στην οποία καλώ όλους όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το ΣΒΑΚ να συμμετέχετε. Να μας ακούσετε και να σας ακούσουμε! Να ακούσουμε όλοι μαζί τους μελετητές ώστε να γίνει κατανοητός ο στόχος για ένα μακροπρόθεσμο και μακρόπνοο σχεδιασμό για την πόλη της επόμενης 20ετίας.

Η Κοζάνη δεν μπορεί, δεν πρέπει και δεν θα μείνει στάσιμη.

Το τελικό Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, όπως θα διαμορφωθεί έπειτα και από τις προτάσεις όλων των φορέων και των πολιτών, είναι ο οδηγός ώστε η Κοζάνη να αναδείξει την ταυτότητά της και να συγκροτήσει ένα περιβάλλον κοινωνικά συνεκτικό.

Όταν λέμε ότι ο Δήμος Κοζάνης Κινείται το εννοούμε!

Λευτέρη Ιωαννίδης

31 σχόλια

  • Μπράβο Δήμαρχε! επιτέλους κάτι φαίνεται ν’αλλάζει σ’αυτόν τον οπισθοδρομικό τόπο.Καιρός να καταλάβουμε όλοι ότι όποιος δεν μπορεί ν’αλλάξει είναι καταδικασμένος να μείνει πίσω.

  • Κύριε Ιωαννίδη για να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο θα πρέπει να σχεδιάσετε ταυτόχρονα την λειτουργία αστικής συγκοινωνίας με διέλευση από κάθε στάση όχι πάνω από 5 λεπτά. Εάν δεν συμβεί αυτό τότε κακώς καταργείτε τις θέσεις στάθμευσης. το κέντρο της πόλης δέν είναι μόνο για περιπάτους , το επισκέπτονται και όλοι οι επαγγελματίες της περιοχής για τη λειτουργία της επιχείρησής τους.Χωρίς αυτοκίνητο και χωρίς συγκοινωνία τους αποκλείεται την πρόσβαση.

    • Όλες οι ευρωπαϊκές πόλεις έχουν απαγορεύσει τη διέλευση αυτοκινήτων στο ιστορικό τους κέντρο.

      • και οι Ευρωπαϊκοί Δήμοι έχουν κατασκευάσει
        πλήθος Θέσεων στάθμευσης κοντά στα κέντρα των πόλεων .

      • Σε ποιες ακριβώς υποδομές μπορεί να συγκριθεί η Κοζάνη με μια ευρωπαϊκή πόλη;
        – Στην ανύπαρκτη συγκοινωνία;
        – Στους οργωμένους απ’ τη ΔΕΥΑΚ δρόμους;
        – Στα πολύ στενά ή και εντελώς ανύπαρκτα πεζοδρόμια, ακόμα κι εκεί που υπάρχουν σχολεία;
        – Στην ανύπαρκτη Δημοτική Αρχή, που είναι παντελώς ανίκανη να συζητήσει με τους δημότες της;
        – Στα εντελώς ανεπαρκή δίκτυα ομβρίων;
        – Στις απίθανες διαβάσεις πεζών, που τις βάζει ο Δήμος να οδηγούν σε δέντρα ή κολώνες ΔΕΗ;
        – Στα τσιμεντένια σαμάρια, που τα βάφουν σαν διαβάσεις, όπως οι καλόγεροι βάφτιζαν το κρέας ψάρι;
        – Στις πατέντες με τις νέες δήθεν ράμπες στα πεζοδρόμια, που θα οδηγήσουν τα νερά στα σπίτια και θα διευκολύνουν το παρκάρισμα στα πεζοδρόμια;
        – Στο ό,τι ο κάθε κάτοικος είναι ελεύθερος απ’ το Δήμο να κάνει ράμπα πλάτους 75 εκατοστά μέσα στο δρόμο, για να ανεβάσει το αυτοκίνητό του στο γκαράζ, αδιαφορώντας για το ποιος θα τσακιστεί πάνω της;
        – Στο ό,τι το ένα και μοναδικό Δημοτικό πάρκινγκ, ο Δήμος κατάφερε να το αχρηστεύσει κι αυτό;
        – Ή στο ό,τι ο Δήμος μετέφερε τη ΔΕΥΑΚ στην άκρη της άκρης του ράμφους του παπαγάλου που λέγεται πολεοδομικό σχέδιο, για να μισθώσει ένα συγκεκριμένο κτήριο και κατά τα λοιπά να ταλαιπωρεί τους πάντες;

  • “με περισσότερες ήπιες μετακινήσεις, περισσότερο ελεύθερο δημόσιο χώρο και συνεπακόλουθα μεγαλύτερη οικονομική δραστηριότητα”
    Πως αυτά οδηγούν σε “μεγαλύτερη οικονομική δραστηριότητα”;
    Θα γίνουν περισσότερες καφετέριες; Ήδη οι υπάρχουσες ισχυρίζονται ότι δεν “βγαίνουν οικονομικά”.
    Προφανώς το όραμα είναι μια παιδική χαρά ενηλίκων.

  • αφού θα καταργήσεις 4000 θέσεις στάθμευσης δεν σε ξαναψηφίζω! εάν δεν μποράμε να αφήνουμε την αυτοκινητάρα μας κάτω απτο μπαλκόνι μας τι το πήραμε το δάνειο για το τζιπ;

  • κ. Δήμαρχε ,

    Αυτό που γίνεται δεν είναι διαβούλευση , γιατί διαβούλευση θα πει
    συζήτηση και συζήτηση δεν γίνεται . Ο Δήμος κάνει μονομερείς δηλώσεις
    στην τηλεόραση ή με ανακοινώσεις και δεν απαντά σε κρίσιμα καί
    σοβαρά ερωτήματα που δημοσιεύονται .
    Γιά παράδειγμα καταγγέλεται ότι θα καταργήσει 600 θέσεις στάθμευσης
    με τις αναπλάσεις στην πλ. Λασσάνη , οδ. Ολύμπου , Αριστοτελους ,
    Αρχελάου, κλπ και δεν απαντά .
    Δηλώνει στο Δημ. Συμβούλιο οτι στην πλ. Λασάνη -Ολύμπου θα καταργηθούν
    50 θέσεις στάθμευσης και κατόπιν διαμαρτυρίας αναγνωρίζει το λάθος
    του και ομολογεί οτι θα καταργηθούν 160 εκεί θέσεις στάθμευσης .
    Καταγγέλεται – ερωτάται αν θα καταγηθούν 437 θέσεις στάθμευσης
    σε 40 οικ. τετράγωνα ανατολικά και δυτικά της Π. Μελά και δεν
    απαντά.
    Καταγγέλεται ότι η μελέτη ΣΒΑΚ δεν γίνεται σύμφωνα με τις Οδηγίες τις
    Ευρ. Ενωσης και ο Δήμος δεν απαντά . !!
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑΡΧΙΚΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ
    ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΝΕΚΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
    ΤΗΣ .

    κ. Δήμαρχε πρέπει να καταλάβεις οτι η συντριπτική πλειοψηφία δεν
    θέλει να καταργήσεις 1000 θέσεις στάθμευσης κατ΄αρχήν και πολλαπλάσιες
    μετά , ούτε να πεζοδρομήσεις την Π. Μελα όπως γράφετε στο σχέδιο Π1
    βραχυπρόθεσμο , του Νοε 2017.

    κ. Δήμαρχε ,

    Αυτά τα σχέδια είναι δικά σας και δεν είναι του κόσμου και να τα αφήσετε
    αυτά . Δεν βρήκα κανέναν να θέλει πχ την πεζοδρόμηση της Π. Μελά.
    Αν θέλετε κάνετε δημοψήφισμα.
    Οσα δημοσίευσα είναι ακριβή και αληθινά , και παρακαλείσθε να
    σέβεστε την αλήθεια .
    Πρότεινε ή οχι ο Αντιδήμαρχος να παρκάρει ο κόσμος 1.500 ή 1.000 μ
    μακρυά από το σπίτι του ;;

    Παρακαλείσθε να απαντήσετε γραπτά σε όλα τα θέματα για να
    υπάρξει διάλογος .

    Θα υπάρξει συνέχεια .

  • Ο καθηγητης Βλαστός δήλωσε δημόσια οτι το προβληματα της στάθμευσης
    στην Κοζανη είναι ΑΚΑΝΘΩΔΕΣ και τώρα εσύ Δήμαρχε το κάνει ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ πιό ΑΚΑΝΘΩΔΕΣ !!

    ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΝΕΙΣ

    ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙΣ !

  • κ. Δήμαρχε ,

    Μήπως μπορείς να μας πείς συγκεκριμμένα ποιές είναι οι κορώνες
    και ποιές οι βαρύγδουπες ανακοινώσεις

    Ευχαριστώ.

    Χάριν του διαλόγου παρακαλώ να απανντήσεις.

    .

  • κ. Δήμαρχε ,

    ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΟΡΩΝΕΣ ΚΛΠ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ
    ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ 702 ΠΟΛΙΤΕΣ :

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ;;

    1) τον κ. Λευτέρη Ιωαννίδη Δήμαρχο Κοζάνης.
    2) Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης

    Κοιν: 1) κ. Καρυπίδη Θεόδωρο, Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας
    2)Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Μακεδονίας
    Οι υπογράφοντες 702 πολίτες ζητούμε να μην καταργηθούν 1050 θέσεις στάθμευσης στο
    ευρύτερο κέντρο της Κοζάνης να μην απαγορευθεί η διέλευση αυτοκινήτων από το κέντρο και
    να μην πεζοδρομηθεί η Π. Μελά γιατί θα διαλυθεί η αγορά και θα νεκρώσει η πόλη.
    Ειδικότερα ζητούμε από τον Δήμαρχο Κοζάνης κ. Λ. Ιωαννίδη
    και το Δημοτικό Συμβούλιο :
    α) Να μην καταργηθούν 600 περίπου θέσεις στάθμευσης στην περιοχή Πλ. Λασάνη,Ολύμπου,
    Αρχελάου, Αριστοτέλους , Ελ. Βενιζέλου, 11ης Οκτωβρίου, Πολυζούλη,Θεσ/κης κλπ.που
    προγραμματίζει ο Δήμος.
    Πρώτα υποχρεούται ο Δήμος να δημιουργήσει εκεί κοντά και σε απόσταση 200 μέτρα το πολύ,νέες
    θέσεις στάθμευσης και μετά να καταργήσει μόνο τόσες όσες θα είναι οι νέες θέσεις στάθμευσης.
    Η στάθμευση στον χώρο του ΟΣΕ είναι απαράδεκτα μακρυά.
    Επίσης η στάθμευση εκτός σχεδίου πόλεως δεν έχει καμιά λογική και είναι εκτός πραγματικότητος. [ οι
    προσφερόμενες κενές θέσεις στα κτίρια πάρκιγκ είναι πολύ λίγες και δεν επαρκούν ]. Δεν είναι λογικό να
    καλούνται οι άνθρωποι να παρκάρουν 1000 μέτρα ή και μακρύτερα από τον προορισμό τους, την
    αγορά και τις κατοικίες τους.
    β) Να μην γίνει πεζοδρόμηση (είτε μονοδρόμηση )της Π. Μελά, ούτε της Τριανταφυλλίδη, και της
    Αριστοτέλους, ούτε και οι λοιπές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Τράντα-Τσιμηνάκη,Μ. Αλεξάνδρου –
    Ελ. Βενιζέλου, μονοδρόμηση Γκέρτσου ούτε απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο, γιατί
    θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα λειτουργίας της πόλης .
    γ) Να μην γίνει απαγόρευση διέλευσης και στάθμευσης των αυτοκινήτων στην περιοχή των 40 οικ.
    τετραγώνων στο κέντρο. όπου επεκτένεται το νέο “Ιστορικό Κέντρο” , Ανατολικά και Δυτικά της Π. Μελά
    και να μην ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ περίπου 450 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ εκεί.
    δ) Ποδηλατόδρομοι να προβλεφθούν στις αυριανές επεκτάσεις , να μην γίνουν στην παλιά πόλη. Να
    μην γίνει ποδηλατόδρομος στην οδό Ολύμπου γιατί θα χαθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης
    δημιουργώντας εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα . Είναι ανύπαρκτα τα ποδήλατα στην Ολύμπου, λόγω και
    της κλίσεως του εδάφους.
    ε) Να δημιουργηθούν τουλάχιστον 4 θέσεις στάσης γιά επιβίβαση και αποβίβαση για τα αστικά
    λεωφορεία στην Πλ. Λασάνη και να προβλεφθεί εκεί Σταθμαρχείο.
    στ) Άμεσα να κατασκευάσει ο Δήμος ένα εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο, ώστε να αποφορτισθεί
    η πόλη κατά το δυνατόν.
    Παρατηρούμε οτι σε ορισμένες πόλεις που επιχειρήθηκε από τους Δήμους να γίνουν ανάλογες
    παρεμβάσεις ,απέτυχαν παταγωδώς , δημιουργήθηκαν πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγορά και στην
    λειτουργία των πόλεων με αποτέλεσμα οι Δήμοι να τίς τροποποιούν και να τις ξηλώνουν.
    Συνημμένα υποβάλλονται 35 σελίδες με 702 ονόματα επίθετα και υπογραφές .

  • Συμμετείχα στην συζήτηση Δήμου- μελετητών με το ΤΕΕ και σε
    δεύτερη περιπτωση με τους Εμπόρους όπου στα μισά ερωτήματα
    δεν απήντησαν ο Δήμος και οι μελετητές .
    ‘Ολοι οι φορείς τόνισαν το μεγάλο πρόβλημα με την στάθμευση .
    Το δε ΤΕΕ ζητάει να γίνει λεπτομερής μελέτη της στάθμευσης και
    να βρεθούν λύσεις.

    Είναι αυτή η μελέτη ΣΒΑΚ ή οχι ;; και πως είναι ο τίτλος της ;

    Νομιμοποιείτε το Πολυτεχνείο να εκπονεί τέτοιες μελέτες ;

    Γιατί δεν έδωσαν στο ΤΕΕ τα στοιχεία από την μελέτη στάθμευσης
    οι μελετητές και ο Δήμος όπως υπεσχέθησαν και όπως είναι
    υποχρεωτικό από τους νόμους και τις Οδηγίες της Ευρ. Ενωσης
    γιά σύνταξη ΣΒΑΚ ; περί διαφάνειας [ υπάρχει σχετική αλληλογραφία ].

  • Που πας ρε Λευτέρη; Ακόμα δεν έμαθες με τι λαό έχεις να κάνεις;
    Θυμάσαι πριν 14 χρονια όταν ήταν να ανοιξει η καινούργια Εγνατία με τις γαλαρίες που οι επιτήδειοι κοζανίτες λαϊκοι και πολιτικοί καθυστέρησαν τα εγκαίνια και το άνοιγμα της Εγνατίας για μια βδομάδα από 14/12/2004 σε 21/12/2004 μόνο και μόνο να μην παν οι κάτοικοι για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια στη Θεσσαλονικη; Το θυμασαι;
    Αυτοί οι άνθρωποι είναι και σήμερα. Οι ίδιοι.

    (Αν μπορούσες να κλείνεις την Εγνατία όλο το χρόνο και να πάμε μέσω Καστανιάς, θα ήσουν ο καλύτερος. Να την ανοίγεις μόνο τις Αποκριές για να έρχεται κόσμος από Σαλονίκη εύκολα).

  • Δήμαρχε τι θες και μπλεκεις τώρα με θέματα που δεν έχεις την γνώση να διαχειριστείς. Άσε να περάσει και ο τελευταίος χρόνος της θητείας σου όπως οι προηγούμενοι . Άσε μήπως και ο επόμενος έχει τις γνώσεις που χρειάζονται για να δώσει κάποιες λύσεις στα τεράστια προβλήματα της πόλης χωρίς να την διαλυση τελείως.

  • Είναι αστείο (μήπως και προσβλητικό της νοημοσύνης μας;) να καλεί ο δήμος σε διαβούλευση τους φορείς και τους πολίτες. Τη στιγμή που δεν λαμβάνει υπόψη του οργανωμένους φορείς, ποια τύχη θα έχει άραγε η γνώμη του μεμονωμένου πολίτη;
    Είναι βέβαιο, πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι εκείνοι που θα ωφεληθούν από τις αλλαγές θα είναι κατά σειρά:
    α. Όσοι έχουν, αλλά και εκείνοι που περιμένουν πως και πως για ν’ ανοίξουν, μπαράκια και καφετέριες, καταλαμβάνοντας με τραπεζοκαθίσματα τους νέους πεζόδρομους.
    β. Τα μέλη της ομάδας του ΕΜΠ που θα προσθέσουν τη μελέτη του νέου, μεγαλόπνοου έργου στο βιογραφικό τους.
    γ. Οι επισκέπτες τις Κοζάνης που θα βρίσκουν κάποιον χώρο να κινηθούν πιο άνετα.

    Όπως φαίνεται, στα παραπάνω δεν περιλαμβάνονται:
    α. οι μόνιμοι κάτοικοι των υπό ανάπλαση οικοδ. τετραγώνων, οι οποίοι δεν θα μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν οδικώς σε σχέση με την κατοικία τους και οι οποίοι θα υποστούν τον θόρυβο και την κατάληψη των χώρων από επαγγελματίες και “επαγγελματίες”, τους οποίους ο Δήμος και η Αστυνομία έχουν αποδείξει ότι αδυνατούν παντελώς να ελέγξουν (και ας μην απαντήσουν και πάλι ότι περιμένουν από τους περίοικους να κάνουν καταγγελίες, γιατί αυτό δεν είναι δική τους δουλειά).
    β. Οι ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων στο κέντρο της πόλης, που θα δουν την πελατεία τους να μειώνεται κι άλλο, μια που ο πελάτης δεν θα μπορεί να “πεταχτεί” μέχρι το μαγαζί τους, εφόσον θα πάψει να είναι πλέον τόσο προσιτό.
    γ. Οι πολίτες που (είναι αναγκασμένοι να) έχουν συναλλαγές στο κέντρο της πόλης και θα πρέπει να κάνουν ολόκληρο σχέδιο για το πως θα κινηθούν ώστε να προλάβουν όλες τις δουλειές τους.
    δ. Όλοι εκείνοι οι εκλεκτοί συμπολίτες μας που παρκάρουν στην Π. Μελά (“για μισό λεπτάκι, ρε φίλε”) για να πάρουν έναν καφέ στο χέρι, δημιουργώντας μια ουρά αυτοκινήτων μέχρι τη Μοναστηρίου, και με την αδιαφορία της Δημοτικής Αστυνομίας – άλλη μια απόδειξη της ανικανότητας του Δήμου κι άλλη μια απόδειξη της ρήσης “τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ…λους”.

  • Πάντως αυτή η κλωτσοπατιναδα ανάμεσα στη δημοτική αρχή με ομάδες πολιτών ,είτε για το κάπνισμα είτε για αλλα σοβαρά θέματα οπως η αναγκαία αναμόρφωση της πόλης δεν οδηγεί πουθενά. Αυτή η αντιπαράθεση ειναι συνέπεια της απουσίας ουσιαστικού διαλόγου.

    • ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ 20ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ!
      ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!
      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ.
      ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΕΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΔΕΣΜΙΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΥΩΠΙΚΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.
      ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΣΟ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
      ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ, ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
      ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΕΓΩΪΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.
      ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.
      ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ.
      ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΡΒΑΙΒΟΡ,ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ,ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΠΑΛΑ,ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ,ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΣΚΟΥΝ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΝΕΟεΛΛΗΝΕΣ ΔΗΛΑΔΗ.
      ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΪΔΕΥΟΥΝ ΑΥΤΙΑ!
      Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΜΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
      ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΟΡΘΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΟΥ.
      ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΕΣ ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ (ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ) ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!

      • Δημοσιεύθηκαν πολλά έπρεπε ‘ηδη να είσαι
        ενημερωμένος .
        Ο Δήμος με αυτά καταστρέφει την πόλη .
        Σκέψου , μελέτησε τα ,
        αφού είσαι πεπαιδευμένος . !

  • Μην δίνεται σημασία . Και αυτό το σχέδιο της δημοτικής αρχής θα έχει την τύχη όλων των υπόλοιπων π.Χ. η ανάπλαση που ΘΑ γινόταν στο κουρι. Στα χαρτιά θα μείνει. Έτσι και αλλιώς όλη η 6ητεια τους μέχρι τώρα μια μακέτα είναι.

    • και ο Λάζος ο Μαλούτας είχε (έχει;) ως προνομιακούς συνομιλητές τις καφετέριες και τα μπαράκια, οπότε…

      • Αλήθεια γιατί ο Μαλούτας δεν τοποθετείται ;;

        Ουτε ο Δεληγιάννης !

        Ουτε ο Κύργιας !!

        Γιατί ;;

  • Σιγά την πόλη και σιγά και τον εμπορικό ιστό. Η Κοζάνη χρειάζεται να μετακινήσει το κέντρο της άμεσα πέρα στα στρατόπεδα.
    Να παν εκεί πέρα το Δημαρχείο, οι τεχνικές υπηρεσίες και μερικοί φορείς και εκεί να αρχίσει να δομείται το νέο κέντρο.
    Φτάνει πια με τη μιζέρια της Γκοβεδάρων, Μουράτη, Λασσάνη κ.λ.π. κ.λ.π.. Πουθενά στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα δεν υπάρχει πόλη που να μην έχει ένα μεγάλο πάρκο στην καρδιά της, μια σωστή πλατεία. Μόνο η Κοζάνη έμεινε με την πλακόστρωτη Ειρήνης.
    Όχι κύριοι. Να πάμε το κέντρο πέρα στη Στρατολογία. Εκεί δίπλα στο Ωδείο, στη Βιβλιοθήκη, στο Στάδιο. Να μεταφερθεί εκεί. Και γύρω γύρω να αναπτυχθεί η ζωή της πόλης. Με άνεση, με υπόγεια πάρκιγκ και με νέες τεχνολογίες, με ανέσεις.
    Αποδείχτηκε πως το παλιό κέντρο είναι στενό και μη λειτουργικό. Το νέο που φαντάστηκαν οι λοχαγοί του Κουκουλόπουλου στο Παϊάμπορο ήταν ανεδαφικό και εντελώς δυσλειτουργικό.
    Μιά είναι η λύση. Η περιοχή του Στρατοπέδου και του Δημοτικού πάρκου.
    Ε για μερικά χρόνια θα φωνάζουν οι φύλαρχοι της Κοζάνης, που έζησαν από τους “χωριάτες” καταναλωτές πελάτες της πέριξ επαρχίας.
    Ας φωνάξουν Δήμαρχε. Στο κάτω κάτω θυσιάσου για το καλό μιας σωστής μελλοντικής πόλης. Η προοπτική είναι εκεί που ανάφερα παραπάνω. ‘Ολα τα άλλα είναι για να ικανοποιηθούν οι φύλαρχοι και όχι ο λαός και η πόλη του 21ου αιώνα.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.