Λίγο πριν τα Χριστούγεννα απεστάλει εγκύκλιος στα Γυμνάσια, η οποία τα υποχρεώνει να διαθέσουν μια ολόκληρη εβδομάδα στην επεξεργασία κάποιων θεμάτων σχετικά με το σώμα. Μία από τις τρεις προτεινόμενες ενότητες ονομάζεται «Έμφυλες ταυτότητες».
Με εγκύκλιο στις 23/12/2016 (τελευταία διδακτική ημέρα του 2016) και την ένδειξη <<εξαιρετικά επείγον>> το Υπουργείο ζητά από τους Συλλόγους Διδασκόντων, χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση, να καταθέσουν μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου σχέδιο εκπόνησης για την υλοποίηση θεματικής εβδομάδας στα Γυμνάσια πάνω σε τρεις άξονες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.
Όσο για τον τελευταίο άξονα «έμφυλες ταυτότητες»
Ανακύπτει λοιπόν ένα πλήθος ερωτημάτων :
-Αλήθεια, πάνω σε ποια έγκυρη επιστημονική βάση κινούνται αυτές οι πρωτοβουλίες;
-Από πότε μια θεωρία περί διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένη ώστε να τη διδάσκεται ο ανήλικος μαθητής;
-Πού είναι οι αρμόδιοι επιστήμονες, παιδοψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κ.λ.π. να πιστοποιήσουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διαδικασία;
-Ποιοι θα τα διδάξουν αυτά και με ποια κριτήρια στα παιδιά; Τι είδους πειράματα είναι αυτά σε βάρος ανήλικων μαθητών;
-Νομιμοποιείται η εκπαιδευτική κοινότητα να αποδομεί τις «έμφυλες ταυτότητες» και με τι θα τις αντικαταστήσει; Με «διεμφυλικές»; Γιατί κι αυτό το προβλέπει η Εγκύκλιος…. τουλάχιστον για γονείς και εκπαιδευτικούς: Να ενημερωθούν δηλαδή για «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο»!!! (σελ.3 της Εγκυκλίου).
-Ρωτήθηκαν έγκυροι γιατροί και επιστήμονες ποιες συνέπειες θα έχει μια τέτοια δράση «αποδόμησης» στις ψυχές και στη μετέπειτα συναισθηματική πορεία των παιδιών;
-Είναι σύμφωνοι για το περιεχόμενο της θεματικής αυτής εβδομάδας οι γονείς; Σημειωτέον ότι για κάθε μη διδακτική, με τη στενή έννοια του όρου, δραστηριότητα απαιτούνταν μέχρι τώρα μια μεγάλη γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία προϋπέθετε και την συλλογή ενυπόγραφων δηλώσεων συναίνεσης από τους γονείς.
Με την υπουργική διαταγή, που αποστάλθηκε στις 23-12-2016 στα σχολεία και παραλήφθηκε με το υποτιθέμενο άνοιγμά τους μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν προβλέπεται καμιά τέτοια συναινετική διαδικασία από τους γονείς, ενώ η παρακολούθηση των εκδηλώσεων που θα σχεδιαστούν και θα πραγματοποιηθούν είναι υποχρεωτική για όλους τους μαθητές.
Για το θέμα αναφέρθηκε ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος στην πρόσφατη ομιλία του στην Σχολή Γονέων της Μητροπόλεως Αργολίδας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου και προέτρεψε τους γονείς να κινηθούν νομικά όπως εκαναν στην Κύπρο. Ακούστε τι είπε ο ποιμενάρχης στην ομιλία του για το θέμα που έχει προκύψει στο παρακάτω βίντεο:
χαρη και σε σενα…. ησουν γραφειο τυπου του συριζα προεκλογικα,,,θυμασαι?
Πες τα,Χρυσόστομος!Άνοιξε μας τα μάτια,κι εσείς γονείς ενημερωθείτε και συζητειστε με τα παιδιά σας τι θα πει αφυλος, εμφυλος ,διαφυλικος, και ποιοι κίνδυνοι παραμονεύουν!!
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ (ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ) ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ…ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΤΕ… ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ? ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΙ?
enas p katalavenei ti pezei edo 9:37
Πάντα επίκαιρος και αληθινός ο σεβασμιότατος.
Παρακαλώ το ΚΟΖΑΝ.GR να αναρτήσει το ακρως ενδιαφέρον συναφές κείμενο που αποστἐλλω για πληρέστερη ενημέρωση των αναγνωστών του.
«ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ»: Η θριαμβευτική επιστροφή του σκοταδισμού
Οι μελέτες για το γένος – άνδρας ή γυναίκα – καθιερώθηκαν από ένα Νεοζηλανδού, καθηγητή σεξολογίας και ψυχολογίας, ειδικευμένου στον ερμαφροδιτισμό στο Πανεπιστήμιο Τζων Χόπκινς, τον Τζων Μάνεϊ.
Το 1966, ο γιατρός Μάνεϊ ήρθε σε επαφή με ένα ζευγάρι. Αυτοί είχαν δίδυμα αγοράκια ηλικίας 8 μηνών στα οποία θέλησαν να κάνουν περιτομή. Δυστυχώς, η περιτομή του Ντέιβιντ με ηλεκτρική καυτηρίαση απέτυχε και το πέος του κάηκε. Τι θα γίνει με τον μικρό Ντέιβιντ με το απανθρακωμένο πέος;
Ο Μάνεϊ βλέπει σ’αυτή τη μοιραία αναπηρία την ευκαιρία να αποδείξει in vivo ότι το βιολογικό φύλο είναι μια απάτη, μια αυθαιρεσία από την οποία θα μας απαλλάξει η εκπαίδευση. Πείθει τους γονείς να μεγαλώσουν τον Ντέιβιντ σαν κορίτσι, χωρίς να του το πουν ποτέ – ούτε στον αδελφό του – ότι γεννήθηκε αγόρι. Ο γιατρός συνταγογραφεί στο παιδί, το οποίο μετονομάστηκε σε Μπρέντα, μια ορμονική θεραπεία και, δεκατέσσερις μήνες αργότερα, του αφαίρεσε τους όρχεις. Οι γονείς του ντύνουν το παιδί με φουστάνια, του χαρίζουν κούκλες, του μιλούν στο θηλυκό γένος.
Σε ηλικία 6 ετών, οι δίδυμοι δείχνουν να ανταποκρίνονται θετικά στον ρόλο του φύλου που τους έχουν ορίσει. Αρα η εκπαίδευση και η κοινωνία δημιουργούν το φύλο… Ο Μπάιαν είναι ένα τέλειο αγόρι και η Μπρέντα ένα χαριτωμένο κοριτσάκι. Αν και είναι μόλις 6 χρονών, τους ζητάει να αγγίζουν το ένα το άλλο.
Ο Μάνεϊ είναι πεπεισμένος ότι μόνο η εκπαίδευση κάνει τους ανθρώπους να συμπεριφέ-ρονται ως άνδρες ή γυναίκες. Η Μπρέντα στην εφηβεία, αισθάνεται η φωνή της να γίνεται βαρειά, εξομολογείται ότι έλκεται από τα κορίτσια, αρνείται τον πλαστικό κόλπο που θέλει να της επιβάλει ο Μάνεϊ, παύει τη θεραπεία της, καταφεύγει στη τεστοστερόνη, παραμιλάει, πίνει υπερβολικά. Η Μπρέντα αισθάνεται αγόρι περιορισμένο μέσα σε ένα σώμα κοριτσιού. Σαστισμένοι, οι γονείς αποκαλύπτουν την αλήθεια στα δίδυμα. Η Μπρέντα γίνεται και πάλι Ντέιβιντ και παντρεύεται μια γυναίκα.
Αλλά οι ταυτοτικές μεταπτώσεις αποσταθεροποίησαν τα αγόρια. Ο Μπράιαν αυτοκτονεί το 2002 και τον ακολουθεί ο Ντέιβιντ, στις 5 Μαΐου 2004. Γι’ αυτό το τραγικό τέλος ο Μάνεϊ δεν κάνει καμία δήλωση. Το 1997, ο Μίλτον Ντάιαμοντ, καθηγητής ανατομίας και αναπαραγωγικής βιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Χαβάης καταγγέλλει την απάτη.
Πηγή: http://www.lepoint.fr/Της Εμιλί Λανέζ
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ; ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ-ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;
Ἡ πρόσφατη (23-12-2016) ἐγκύκλιος τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας πρὸς τὶς Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας καὶ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης καὶ ὅλα τα Γυμνάσια τῆς χώρας, μὲ βαθμὸ προτεραιότητας “Ἐξαιρετικὰ Ἐπεῖγον” (γιατί ἄραγε;) καλεί τὰ παιδιὰ νὰ διαλέξουν αὐτὰ τὸ φύλο τους ἀνεξαρτήτως ἀπὸ τὸ ἐὰν ἔχουν γεννηθεῖ ἀγόρια ἢ κορίτσια .
Δηλαδὴ, ἐὰν κάποιο παιδὶ “δέν αἰσθάνεται καλὰ” μὲ τὸ ὅτι γεννήθηκε ἀγόρι ἢ κορίτσι, νὰ μπορεῖ νὰ δηλώνει τὸ ἀντίθετο καὶ νὰ τὸ κατορθώνει μὲ τὴ βοήθεια συγκεκριμένων ἰατρικῶν ἐφαρμογῶν. Η αντίθεση θα ἀποτελεῖ “ὁμοφοβία καὶ τρανσφοβία”.
Eίναι ορατός ο κίνδυνος σοβαρῶν ψυχολογικῶν διαταραχῶν καὶ ἄλλων προβλημάτων σὲ περίπτωση ποὺ διαταραχθεῖ ἡ φυσικὴ ταυτότητα τοῦ φύλου.
Θὰ θέλατε ποτὲ τὰ παιδιά σας νὰ ζοῦν χωρὶς νὰ ξέρουν ἂν εἶναι ἄνδρες ἢ γυναῖκες καὶ νὰ ἔχουν ὑποστεῖ ἐκφυλιστικὴ στείρωση;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ;
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ;
Όποτε ο άνθρωπος προσπάθησε να πάει ενάντια στη φύση του, η φύση τον εκδικήθηκε (βλέπε καρκίνους, AIDS κλπ.) Για να μην αναφερθώ στα υπόλοιπα οικολογικά κλπ.
Video διάρκειας 10 λεπτών σχετικό με το θέμα που δείχνει την επικίνδυνη διάσταση της λεγόμενης Θεματικής Εβδομάδας που το Υπουργείο Παιδείας θέλει να επιβάλλει στα Γυμνάσια της χώρας.