prwtoselida


       

Μήπως ο κ. Δήμαρχος προσπαθεί να φοβίσει ή να “τρομοκρατήσει” τους 702 πολίτες; (του Χ. Βάρδακα)

29 Μαΐου 2018
12:36

Προχθές , 24-5-2018 ,ο Δήμαρχος Κοζάνης κ. Λ. Ιωαννίδης προφανώς ενοχλημένος από τις 702 υπογραφές πολιτών που με υπόμνημα τους ζητούν : ” Να μην καταργηθούν 1050 θέσεις στάθμευσης στο ευρύτερο κέντρο να μην απαγορευθεί η διέλευση αυτοκινήτων από το κέντρο και να μην πεζοδρομηθεί η Π. Μελά γιατί θα διαλυθεί η Αγορά και θα νεκρώσει η πόλη κλπ. ” έκανε απαξιωτικές και προσβλητικές δηλώσεις στην τηλεόραση εναντίον των 702 πολιτών λέγοντας : ¨οτι άλλα ήθελαν να πούν και άλλα είπαν, ο,τι αμφισβητεί την εγγυρότητα των υπογραφών , οτι παραπλανήθηκαν , οτι ‘εχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι υπέγραψαν , πως υπέγραψαν, αν ξέραν τι υπέγραφαν ” !

Αυτές οι δηλώσεις αποτελούν βαριά προσβολή προς τους πολίτες οτι δεν ξέρουν τι τους γίνεται , ότι είναι ανεύθυνοι , στερούνται λογικής ή κάποιοι είναι απατεώνες .

Διαμαρτυρόμαι έντονα γιά αυτήν την αντιδημοκρατική, απαξιωτική , προσβλητική και αυταρχική συμπεριφορά του Δημάρχου που ταιριάζει σε άλλα καθεστώτα.

Υπήρξε ένα κείμενο μιάς σελίδας σαφέστατο και κατανοητό που μετά από πλήρη πληροφόρηση το υπέγραφαν πολίτες εκφράζοντας ελεύθερα, αβίαστα και δημοκρατικά την γνώμη τους γιά πολύ κρίσιμα προβλήματα που τους αφορούν . Υπεγράφη από πολίτες όλων των κατηγοριών . Είναι ένα αυθόρμητο κίνημα απλών πολιτών χωρίς να είναι από πίσω καμιά οργάνωση , ή παράταξη η κόμμα.

Παρακολούθησα την διαδικασία και ήταν σωστή. Το κείμενο αυτό δεν έθιγε και δεν πρόσβαλε κανέναν.

Και τώρα ο κ. Δήμαρχος τι κάνει ; τους απειλεί ;; τους εκβιάζει ;; Προσπαθεί να κάμψη την αντίσταση των πολιτών σε λαθεμένες αποφάσεις του Δήμου ;; Είναι δημοκρατικό αυτό ;;

Λυπάμαι πάρα πολύ είχα άλλη εκτίμηση γιά τον κ. Δήμαρχο.

Σε ένα άλλο γραπτό κείμενο του επίσης προχθές ο κ. Δήμαρχος πάλι μας προσβάλλει γράφοντας οτι : δεν είμαστε ενημερωμένοι , ούτε υπεύθυνοι και ότι εκφράζουμε “κορώνες ” και βαρύγδουπες ανακοινώσεις πρός χάριν εντυπωσιασμού !!.

Αλλά τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης που καταργούνται ο υπογεγραμμένος τον έδωσα στους ενδιαφερόμενους και τις θέσεις τις μέτρησα επιτόπου. Επίσης και τα λοιπά στοιχεία του κειμένου είναι ακριβή και προκύπτουν απο τις μελέτες του Δήμου. Τα αμφισβητείτε κύριε δήμαρχε ??

Ποιές είναι οι κορώνες και ποιές οι βαρύγδουπες ανακοινώσεις κ. Δήμαρχε? απαντήστε μας συγκεκριμένα .

Τέτοια αντίδραση από Δήμαρχο δεν υπήρξε ποτέ άλλοτε στην Κοζάνη οταν συλλέγονταν υπογραφές .

κ, Δήμαρχε .

Αντί να απαντήσεις στό περιεχόμενο του κειμένου πήγες λαθεμένα αλλού.

Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να υποστηρίξω αυτές τις θέσεις αν πρώτα δεν διαπίστωνα ότι η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου είναι πεπεισμένη οτι αυτά που προγραμματίζετε θα καταστρέψουν την πόλη και καλύπτονται από μια ισχυρή λογική.

Σήμερα είναι σε εξέλιξη αναπλάσεις στους δρόμους Αργ.εφταλιώτη – Παύλου Χαρίση – Φαρμάκη – Σαμαρίνας – Τσόντζα κλπ, όπου καταργούνται 70 περίπου θέσεις στάθμευσης σιωπηρά χωρίς μάλλον απόφαση δημοτικού συμβουλίου ( πλην Τσόντζα ) . Ερωτάται ο δήμος μήπως έχει σκοπό να καταργήσει συνολικά σε όλη την πόλη περίπου 3000 – 4000 θέσεις στάθμευσης ή περισσότερες με αυτόν τον τρόπο ?? Προχωρόντας στα τυφλά χωρίς λεπτομερείς μελέτες διώχνοντας απο παντού όλα τα αυτοκίνητα ??

Όλες οι πολιτικές αποφάσεις δεν είναι πάντα πρόοδος, πλήθος απο αυτές υπήρξαν καταστροφικές για τις πόλεις και τα κράτη.

Γνωστοί μας Χωροτάκτες-Πολεοδόμοι θεωρούν τις προτάσεις του Δήμου ακραίες και επικίνδυνες .

Και δυό λέξεις γιά το ΣΒΑΚ :

– έχει ελάχιστα θετικά και πλήθος αρνητικά . Θα προκαλέσει μεγάλες ζημιές στην πόλη, θα την νεκρώσει.

– Η μελέτη αυτή είναι εξαιρετικά ελλειπής δεν ακολουθεί τις οδηγίες της Ευρ. Ενωσης , δεν μελετά τις επιπτώσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα ακόμη θα την θεωρούσα και αντιεπιστημονική .

– Τελικά είναι μελέτη ΣΒΑΚ ή οχι ; Προβλέπεται από την Ελληνική νομοθεσία ή όχι ; και γιατί ο τίτλος της είναι Ερευνητική Συνδρομή και οχι ΣΒΑΚ ;

– Νομιμοποιείται ένα Πολυτεχνείο να εκπονεί τέτοιες μελέτες ;

– Η διαβούλευση ουσιαστικά ξεκίνησε τον Δεκ. 2017 όταν ο Δήμος κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση . Τα προηγούμενα ήταν γενικότητες ήσσονος σημασίας.

Αλλά αυτό που γίνεται δεν είναι διαβούλευση , που θα πει συζήτηση – διάλογο. Ο Δήμος κάνει μονομερείς δηλώσεις – διαφήμιση και ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ σε πλήθος κρίσιμα ερωτήματα που τίθενται από πολίτες και φορείς. Ητοι έχουμε παράλληλους μονολόγους.

Ολοι οι φορείς και ο κόσμος θεωρούν εξαιρετικά κρίσιμο το θέμα της στάθμευσης αλλά και της πεζοδρόμησης της Π.Μελά όπως και άλλων δρόμων στο ευρύτερο κέντρο και ο Εμπορικός Σύλλογος επανειλημμένα ‘εχει δηλώσει οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, αλλά να δημιουργηθούν πρώτα και νέες.

– Το Τεχν. Επιμελητήριο ζητάει να γίνει λεπτομερής μελέτη στάθμευσης και προβληματίζεται πολύ γιά την πεζοδρόμηση ή μονοδρόμηση της Π. Μελά. Υπεσχέθησαν οι μελετητές να δώσουν στό ΤΕΕ μιά σειρά στοιχείων γιά την στάθμευση και τελικά αρνήθηκαν , κατά παράβαση των όρων της διαφάνειας .!! Γιατί ;

– Ο τ. Περιφερειάρχης και Νομάρχης κ. Γιώργος Δακής πολύπειρος περί τα αυτοδιοικητικά και άριστος γνώστης των δεδομένων της Κοζάνης δήλωσε επανειλημμένα οτι αυτά θα αποτελέσουν ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ της Κοζάνης και της αγοράς της.

Προτείνω στο κ. Δήμαρχο γιά την πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών να γίνει μία και περισσότερες συζητήσεις στην τηλεόραση ,γιατί δεν έγινε καμία μέχρι σήμερα, όπου να ακουστούν όλες οι απόψεις .

Δεν μπορεί κανένας να παίζει με την ζωή , την εργασία, την οικονομία και την περιουσία των πολιτών .

Και αν επιμείνει στο τέλος ο κ. Δήμαρχος ας κάνει και ένα Δημοψήφισμα .

Χάρης Βαρδάκας

Πολ. Μηχ/κός

Στ. Αναστασίου 1

Κοζάνη

15 σχόλια

  • Και όσοι θέλουν να δουν πώς πετά ο Δήμαρχος τα λεφτά των πολιτών σε ΑΧΡΗΣΤΑ έργα, να πάνε στη διασταύρωση Ψαρρών και Ηροδότου, να θαυμάσουν το καταπληκτικό κυκλικό που κατασκεύασαν

    • εαν εβαζαν ενα πιτσιρικι να σχεδιασει πιστευω θα τα καταφερνε καλυτερα …μονο γελιο προκαλει το εργο και περιμενω να δω πως θα περναει τo minibus …ωρε γελια

      • To τι έχουν γίνει τόσα ατυχήματα εκεί σου προκαλούσε γέλιο; To τι ότι δεν μπορούσες να περάσεις με καρότσι;

  • Σε καποιες διασταυρωσεις οπως αναφερει και το αρθρο π.χ Παυλου χαριση με ξ.Τριανταφυλιδη αυξησαν τα πεζοδρομια ακριβως επανω στην στροφη με αποτελεσμα την δυσκολια των αυτοκινητων να στριψουν , το καβαλημα με τους τροχους στην γωνια ειναι γενικο …τα αμαξια διαλυονται σε αυτες τις διασταυρωσεις

  • 124.000 ευρω στοιχισε στους δημοτες της πολης η ερευνητικη συνδρομη του ΕΜΠ που δεν ειναι σιγουρα ΣΒΑΚ, ενω θα μπορουσαν να πανε σε πληθος ικανοτατων μηχανικων της Περιφερειας στην εκπονηση ενος πραγματικου ΣΒΑΚ. αλλη μια ανεπαρκεια της δημοτικης αρχης

  • Ας μιλήσουμε λίγο για τις μαμάδες με τα καροτσάκια, τους ανθρώπους με αναπηρία, όλους εμάς που καταστρέψαμε την υγεία μας με την καθιστική ζωή χωρίς περπάτημα. Ας αλλάξουμε συνήθειες εμείς και τα παιδιά μας!

    • ΣΩΣΤΟΣ!!! ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΟΙ ΕΓΩΪΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΖΟΙ ΕΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ!

      • Ολοι οι πεζοί έχουν και ένα ή δύο αυτοκίνητα
        ο καθένας .
        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ?

        Μόνα τους τα αυτοκίνητα κινούνται ??

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι