Συνέντευξη τύπου σχετικά με τη διαβούλευση για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), παραχώρησε, σήμερα Τρίτη 12/6, στα τοπικά ΜΜΕ, ο Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού του δήμου Κοζάνης, Κώστας Δεσποτίδης. Ο κ. Δεσποτίδης, απαντώντας μεταξύ άλλων, στο κρίσιμο κι επίμαχο ερώτημα για το πόσες θέσεις στάθμευσης θα καταργηθούν με την υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου, ανέφερε χαρακτηριστικά: “Όσο αόριστο είναι αυτό το 5.000 που ακούμε, άλλο τόσο θα μπορούσα να πω ότι είναι και το μισό. Αλλά σε κάθε περίπτωση εκεί βρισκόμαστε. Κοντά στο μισό. Είναι εντελώς εξωπραγματικό το 5.000.”
Η Ελλάδα δεν έχει πρόβλημα στις συγκοινωνιακές υποδομές της. Οι οδοί και ο σχεδιασμός τους είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Η χώρα μας έχει πρόβλημα όσον αφορά τη στάθμευση και συντήρηση των συγκοινωνιακών υποδομών της. Διότι εάν μία αστική οδός διπλής κατεύθυνσης έχει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση 3 μετρά σε πλάτος η καθεμία και έχουμε αμφίπλευρη στάθμευση, από 12 μέτρα που είναι ο δρόμος περιορίζεται κατευθείαν στα 8 μέτρα (περί τα 2 μέτρα ανά παρκαρισμένο όχημα). Αυτόματα αυτές οι 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση μετατρέπονται σε 1. Πρέπει η πολιτεία να μεριμνήσει για τη δημιουργία εγκαταστάσεων στάθμευσης για να μπορέσουν να λειτουργήσουν οι υποδομές μας στα επίπεδα για τα οποία σχεδιάστηκαν. Αλλά πρέπει και οι οδηγοί να καταλάβουν πως οι πόλεις είναι για τους πεζούς και όχι για τα αυτοκίνητα, δεν κάνει κακό να περπατάμε και 10 μέτρα περισσότερο.
ο Δεσποτίδης όμως μας στέλνει να σταθμευσουμε στα
χωράφια.
Πρώτα να πάνε να δημιουργήσουν χώρους στάθμευσης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πολιτική Νομιμοποίηση υπάρχει? Στο πρόγραμμα της δημοτικής αρχής δεν υπήρχε κανενα τετοιο σχέδιο. Επειδή ειναι κρίσιμο, ας περιμένουμε ένα χρόνο, να γινουν εκλογές και κάθε παράταξη να τοποθετηθεί. Και εαν ο λαός ψηφίσει ξανά Ιωαννιδη κτλπ ας το εφαρμόσουν. Που δεν νομίζω οτι η πλειοψηφία θέλει να διαλυθεί η Κοζάνη για να γίνουν τα καπρίτσια ανθρώπων που είτε μεγάλωσαν είτε ζουν εκτός του αστικού ιστού…
Οι 2500 θέσεις είναι λίγες;
Ελα ντε!…
Μετά από αυτή την ΟΜΟΛΟΓΙΑ του κυριο ΔΕΣΠΟΤΙΔΗ ειναι αυτονοητο πως δεν πρεπει να περασει το συγκεκριμενο ΣΒΑΚ. Να κανουμε ΣΒΑΚ αλλα με ορους πραγματικους και οχι εξωπραγματικους. οι θεσεις σταθμευσης δεν ειναι στραγαλια ωστε να λεμε με ευκολια θα καταργησουμε 2500 ή 2000 ή ακομη και 1000 θεσεις. οι οποιοσδηπτοτε προτασεις για δημιουργια νεων χωρων σταθμευσης επι πληρωμης σε καμια περιπτωση δεν επιλύονυ το προβλημα που θα δημιουργηθει εκτος αν ο δημος εχει σκεφτει και εχει βρει που θα πανε ολα αυτα τα αυτοκινητα για να σταθμευουν ΔΩΡΕΑΝ. εδω δεν ειναι νεα υορκη. υπαρχουν μονιμοι κατοικοι που ζουν στο κεντρο και οι οποιοι μπορει να εχουν δεχτει να μην αΦηνουν τα αυτοκινητα τους κατω απο τα σπιτια τους, αλλά 200 ή 300 μετρα μακρια, αλλα οχι αυτο να γινει χιλιομετρο ή χιολομετρα γιατι καποιοι θελησαν ενα πρωι να αποφασισουν για εμας χωρις για εμας.
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΔΕΣΠΟΤΙΔΗ???? ΛΙΓΕΣ ΕΙΝΑΙ 2.500 ΘΕΣΕΙΣ???
Ο Βαρδακας τις μέτρησε μια προς μια.
Το μας λέει τώρα ο Δεσποτιδης;;;;
2500 θέσεις στάθμευσης για την Κοζάνη είναι λίγες; Εκτός αν έχουν όλες οι οικοδομές πιλοτή και δεν το έχω αντιληφθεί…
κ. Δεσποτίδη ,
πάλι απαντάτε με αοριστίες και οχι με αριθμούς ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!
Καταθέσαμε μιά ανάλυση σε 9 σελιδες με αριθμούς και στοιχεία
συγκεκριμμένα γιά 10 ομαδες καταργουμένης στάθμευσης και σας
παρακαλούμε ακόμη μιά φορά ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑ
ΑΡΙΘΜΟ μας ΧΩΡΙΣΤΑ . ενα πρός ένα .
Ναι αυτή είναι η αμείλικτη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ : καταργείτε 4.000 ως 5.000 θέσεις στάθμευσης .
Απαντήστε επι τέλους αναλυτικά .
ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ .
Ειναι παράλογο να προτείνετε να παρκάρουν οι άνθρωποι στα
χωράφια , σε απόσταση 1.0 ως 1.5 χιλιόμετρο !!
Ηταν δική σας υποχρέωση να δώσετε από την αρχή , την 28-11-2017
που παρουσιάσατε μελέτη όλα τα λεπτομερή στοιχεία !!
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΠΟΚΡΥΨΑΤΕ ;;;;;;;;
και τώρα στό παρά πέντε στά μουλοχτά
πάτε να τα περάσετε !!
Αν δεν κάναμε εμείς την έρευνα κανένας δεν θα είχε καταλάβει τίποτε !
Οι φορείς τοποθετήθηκαν χωρίς να γνωρίζουν οτι σε εκατοντάδες
δρόμους καταργείται η στάθμευση και ότι περίπου 4.500 θέσεις καταργούνται
Αυτό είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και θα καταγγελθεί παντού !
Οι τοποθετήσεις των φορέων είναι πιά ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΧΡΗΣΤΕΣ
με τα ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ που εκ των υστέρων έδωσε ο Δήμος.
Γιατί αρνηθήκατε να δώσετε στο ΤΕΕ τα στοιχεία γιά την στάθμευση
που σας ζήτησε και το υποσχεθήκατε ;;[ υπάρχει αλληλογραφία ].
Ετσι γίνονται οι μελέτες ,;;
Δεν απεκρύβησαν δευτερεύοντα στοιχεία
αλλά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ . ΄Ελεος. !!
Είναι σωστή και πλήρης η μελέτη ΣΒΑΚ ή έχει σοβαρά ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ καιπρόβλημα εγκυρότητας ;;
Η παραπλάνηση έχει κοντά ποδάρια .
Δεν μπορείτε πιά να ψαρεύετε σε θολά νερά !
Είστε σοβαροί άνθρωποι.
ΔΩΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ της μελέτης !
σεβαστείτε την ΑΛΗΘΕΙΑ !
Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΦΑΝΕΡΩΣΑΤΕ ΚΕΚΡΥΜΕΝΑ
ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ .
Είναι παράνομο να κλείσει τώρα !
είναι παράλογο !
είναι άδικο !
Σας σέβομαι και σας εκτιμώ , αλλά και εσείς να σεβαστείτε την αλήθεια και την πραγματικότητα !
Σε καμιά πολη του κόσμου δεν συνέβησαν όμοιες αλλαγές
Να κάνετε στροφή 180 % . Γιατί αυτό είναι το συμφέρον της πόλης !
κ. Δημοτικοί Συμβουλοι ,
παρακαλείσθε να δείτε τις απόψεις μας με προσοχή και να βγήτε στην κοινωνία να συζητήσετε με πολλούς ,
οχι όμως αόριστα αλλά συγκεκριμμένα .
Λέτε ότι η μελέτη αυτή είναι ” ΔΙΚΗ ΣΑΣ ” δηλ του κόσμου .
Αυτό και αν είναι παραπλανητικό !
Το 80% του κόσμου είναι απέναντι στην μελέτη αυτή.
Ο αγώνας γιά την στοιχειώδη προστασία της Κοζάνης από τα ΑΝΕΔΑΦΙΚΑ και εξαιρετικά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ προγράμματα του Δήμου
ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ !!!
Η παραπάνω μελέτη δεν είναι καν μελέτη !!
Ονομάζεται Ερευνητική Συνδρομή !!!!
Κάτι σαν μυθιστόρημα !
Κάτι σαν παραμύθι !
Τα παιδία παίζει !!!!
Θα έχει ενδιαφέρον να την δείξουμε την μελέτη στην Ευρ. Ένωση !!! να μας πει αν έτσι γίνονται τα ΣΒΑΚ
Γιατί αυτο που έγινε τωρα ΣΒΑΚ ειναι;
Έστω και αν είναι έτσι (που δεν είναι). Αυτά τα 2.500 αυτοκίνητα που θα πάνε κ. Δεσποτίδη & κ. Ιωαννίδη? Μπορείτε να απαντήσετε στο πιο απλό ερώτημα? Μήπως τους διώχνεται όλους αυτούς με τις οικογένειές τους από το κέντρο της πόλης? Και γιατί? Και προς όφελος ποιων?
ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ , ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΗ ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ;;;;;;;
ΟΛΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ……….
ΚΑΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ…..
Ο κ. Βαρδάκας βέβαια ακριβώς αντίθετη άποψη είχε για τη συγκοινωνιακή επιβατική υποδομή του Σιδηροδρομικού Σταθμού, όπου επέμενε να απομακρυνθεί «στα χωράφια» κατά τη δική του παραπάνω ορολογία.
Τελικά η άποψή του δεν έγινε αποδεκτή από τα θεσμικά όργανα της πολιτείας (Δήμος, ΟΣΕ). Μαζί και το ΤΕΕ που στήριξε τη δική του άποψη και δυστυχώς χάνει την αξιοπιστία του και αυτό με τέτοιες γνωμοδοτήσεις.
Άσχετο αυτό που γράφεις φιλε
Ο Δήμαρχος στο γραπτό προεκλογικό του πρόγραμμα
Είχε δεσμευθεί να μεταφέρει και τον επιβατικό σταθμό στα Κοιλα!
Μετά σαν γνήσιος συριζαιος έκανε κολοτουμπα και φέρνει τον επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ πάλι μέσα στην
εξαπατώντας αυτούς που τον ψήφισαν
Αν ποτέ δείτε τραίνο μέσα στην Κοζάνη να μου τηλεγραφησετε!!!
Δεν μπορω να το καταλαβω! Αν περασει καποιος το τετραγωνο της κεντρικης πλατειας η Κοζανη ειναι ερημη πολη και το πρωι και το βραδυ! Το οτι δεν μας χωραει η πολη που εγκειται; Η πολη μας δεν εχει περιφερειακους δρομους να αποσυμφορηθει τις ωρες αιχμης.
Ο Δήμαρχος είχε εξοργησθει από τους 702 πολίτες που διαμαρτύρονταν για την κατάργηση 1050 θέσεων στάθμευσης και έλεγε ότι δεν είναι ενημερωμένοι !!!!!!
Και ότι παραπλανήθηκαν κλπ!!!!!
Τώρα ομολογεί ότι είναι 2.500 οι καταργούμενες θέσεις !!!
Τι έχεις να πεις Δήμαρχε ???
Πώς να σε σχολιάσουμε????
Αν συμβεί και ένα μέρος των παραπάνω δεν θα αδράξουν την ευκαιρία ξένα εμπορικά κέντρα να στηθούν στην περίμετρο της
Πόλης ????
κ. Δεσποτίδη,
Τα συνεχώς και ανενόχλητα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα με εξαίρεση των προκλητικά παράνομων, είναι πάρα πολλές εκατοντάδες
η και χιλιάδες!!!
Αυτά αποτελούν πραγματικές ανάγκες πολιτών και είναι υποχρέωση της πολιτείας να βρει λύσεις !
Δεν τα πετάμε στα χωράφια !!!
Πάλι μιλάτε αόριστα για Λάρισα και Τρίκαλα !
Μήπως εκεί τα πέταξαν στα χωράφια τα αυτοκίνητα ??
Μήπως εκεί κατήργησαν 5.000 θέσεις στάθμευσης !!????
Μήπως εκεί είναι τελείως διαφορετικά τα δεδομένα ???
κ. Δεσποτίδη,
Τα συνεχώς και ανενόχλητα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα με εξαίρεση των προκλητικά παράνομων, είναι πάρα πολλές εκατοντάδες
η και χιλιάδες!!!
Αυτά αποτελούν πραγματικές ανάγκες πολιτών και είναι υποχρέωση της πολιτείας να βρει λύσεις !
Δεν τα πετάμε στα χωράφια !!!
Πρέπει να τα μετρήσετε ΝΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΗΣΕΤΕ !!!
αν τα αγνοήσετε ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ !!!!
Αν υποθέσουμε ότι σε μια πόλη είναι 7.000 ΙΧ παράνομα σταθμευμένα ο μελετητής του ΣΒΑΚ δεν πρέπει να τα λάβει υπόψη ???
Θα είναι σωστή τότε η μελέτη η λάθος ???
Η ερήμωση του κέντρου θα είναι μιά καλή ευκαιρία γιά να
αναπτυχθούν ΜΟΛ και εμπορικά κέντρα στην περιμετρο της
πόλης απο Διεθνείς και ξένες πολυεθνικές που θα εκμεταλλευτούν
την χρεοκοπία πολλών εκατοντάδων μαγαζιών της Κοζάνης .
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΠΟΛΗ
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ 4.500
ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ !!!
ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΚΕΝΤΡΟ !!
ΔΗΜΑΡΧΕ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΜΜΕΣΑ ΕΧΕΤΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ ΟΛΗ
ΤΗΝ ΠΟΛΗ !!
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!
ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ !!!!
ΑΠΟΣΥΡΤΕ ΤΟ ΣΒΑΚ ΤΩΡΑ !!!
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΑΓΡΑΙΝΑ ΚΑΙ ΜΥΛΟΠΕΤΡΑ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ !!!!
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΛΙΤΕΥΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ !!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΤΩΡΑ !!
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ!!
αυτό είναι κατάντια γιά την Κοζάνη να έχει μιά τέτοια δημοτική αρχή !!
με καταπληκτικές ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ !!!
Η χειρότερη και η πλέον επικίνδυνη Δημοτική αρχή !!
Επειδή κανείς τους δεν έχει ακίνητο σε αυτούς τους δρόμους και δεν τους ενδιαφέρει η οικονομική απαξίωση των ακινήτων. Δεύτερον αν έλεγαν εξαρχής την αλήθεια θα υπήρχε πρόβλημα αποδοχής της πρότασης. Τρίτον σε όποιες πόλεις έχει εφαρμοστεί το μοντέλο αυτό προηγήθηκαν υποδομες συγκοινωνιών και υπόγειων πάρκινγκ που εδώ δεν έχουν προβλεφθει.
Δεσποτίδη ,
Γιατί δεν έκανες Καμία συζήτηση στην TV ως τώρα ??
Δεν αντέχεις να αντιμετωπίζεις διαφορετικές απόψεις !!
Αλλά η Διαβούλευση έτσι ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΙΠΉΣ και ΆΚΥΡΗ !!!!
Τα διαθέσιμα ιδιωτικά πάρκινγκ είναι ελάχιστα
μπροστά στο τσουνάμι που έρχεται να διαλύσει την πόλη!!!
10 θέσεις κατάργησαν στην οδό Ιερολοχιτών δίπλα από
την πλατεία Λασσάνη και δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα σε όλους τους γύρο δρόμους !!
Απαγορεύετε την διέλευση των αυτοκινήτων από το κέντρο !
Καταργείτε περίπου 5.000 θέσεις στάθμευσης !!!
Αν είναι δυνατόν!!!
Διαλυετε την αγορά και την ζωή και την οικονομία της πόλης
Και παραλογιζεστε !
Σκοτώνετε την Κοζάνη !!
Παραιτηθείτε και φύγετε !!
να περπατάτε 1.500 μ ως εκεί που έχετε σταθμεύσει το αυτοκίνητο !!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΤΡΕΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
Στο αυθαίρετο και ετσιθελικα ιστορικο κέντρο που καθαρίζετε και επεκτείνετε από τα 40 στα 70 ???
Οικοδομικά τετράγωνα πόσες θέσεις στάθμευσης καταργείτε ???
700 ??
η 680 ??
και που θα πάει ο κόσμος τα αυτοκίνητα ???
Μας λέτε και το γράφετε στα χωράφια !!!!
ΕΣΤΕ ΚΑΛΑ. ??
ΕΙΣΤΕ ΛΟΓΙΚΟΙ ??
ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ??
Λέει ο Δεσποτίδης :
«ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΖΟΙ Σ΄ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ »
Ακούγεται παράλογο !!
Ο κάθε ένας πεζός έχει και ένα αυτοκίνητο !!
και το θέλει γιά τις δουλειές του υπηρέτη !
Ο Δεσποτίδης μας λέει να το παρκάρουμε στο 1.500 απόσταση
άρα μας καταργεί το αυτοκίνητο.
ΜΑΛΛΟΝ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΙΔΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΙΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΕΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Σε ποιά πόλη κόσμου τα είδε αυτά ??
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.
Σε όλες τις Ευρωπαϊκές πόλεις που έχω πάει (πάνω από 10) όλες διαθέτουν μετρό και τραμ (μερικές), υπόγεια πάρκινγκ, περιφερειακους δρόμους, ανισόπεδους κόμβους και φυσικά πεζοδρομηση μέρους του κέντρου. Ποια πόλη, χωρίς τα παραπάνω (τουλάχιστον), είναι πεζοδρομημενη σχεδόν ολόκληρη;
Τι να περιμένεις απο κάποιον που έκανε 6 μήνες να καταλάβει και να διορθώσει μετά την λάθος δική του αλλαγή σηματοδότησης στα φανάρια της Μεγ.Αλεξάνδρου. Έτσι για να μην ξεχνάμε το πόσο σχετικός είναι κάποιος με το όλο πείραμα που θέλει να κάνει καταστρέφοντας ολοκληρωτικά την πόλη.
Δεν υπάρχει καταστροφολογία των πολιτών, υπάρχει μόνο ανοησιολογία της Δημοτικής Αρχής. Η μείωση της ταχύτητας των αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με τις πιο μεγάλου μήκους διαδρομές λόγω ατυχών μονοδρομήσεων και με τις επιπλέον άσκοπες διαδρομές για να εντοπίσουν με το τουφέκι μια θέση στάθμευσης, θα αυξήσει την κατανάλωση καυσίμων μέσα στην πόλη, τις εκπομπές βενζολίου και αιωρούμενων σωματιδίων και η Κοζάνη θα καταντήσει πόλη να ζεις μέσα στην ακόμα πιο αυξημένη ρύπανση. Αυτά φυσικά απαιτούν Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, την οποία βεβαίως και δεν έχει συντάξει η Δημοτική Αρχή.Τα υπόλοιπα, την επόμενη Τετάρτη, στη διαβούλευση.
Η μόνη υπηρεσία που μπορείτε πλέον να προσφέρετε είναι να παραιτηθείτε και να πάτε σπίτια σας, να παίξετε με τα κουβαδάκια κι όχι με την πόλη.
Και όσοι θέλουν να δουν πώς πετά ο Δήμαρχος τα λεφτά των πολιτών σε ΑΧΡΗΣΤΑ έργα, να πάνε στη διασταύρωση Ψαρρών και Ηροδότου, να θαυμάσουν το καταπληκτικό κυκλικό που κατασκεύασαν
εαν εβαζαν ενα πιτσιρικι να σχεδιασει πιστευω θα τα καταφερνε καλυτερα …μονο γελιο προκαλει το εργο και περιμενω να δω πως θα περναει τo minibus …ωρε γελια
Πέρασα χτες απο κει! Δεν ήξερα να κλάψω ή να γελάσω!
Σε καποιες διασταυρωσεις οπως αναφερει και το αρθρο π.χ Παυλου χαριση με ξ.Τριανταφυλιδη αυξησαν τα πεζοδρομια ακριβως επανω στην στροφη με αποτελεσμα την δυσκολια των αυτοκινητων να στριψουν , το καβαλημα με τους τροχους στην γωνια ειναι γενικο …τα αμαξια διαλυονται σε αυτες τις διασταυρωσεις
124.000 ευρω στοιχισε στους δημοτες της πολης η ερευνητικη συνδρομη του ΕΜΠ που δεν ειναι σιγουρα ΣΒΑΚ, ενω θα μπορουσαν να πανε σε πληθος ικανοτατων μηχανικων της Περιφερειας στην εκπονηση ενος πραγματικου ΣΒΑΚ. αλλη μια ανεπαρκεια της δημοτικης αρχης
Οι υπογράφοντες 702 πολίτες ζητούμε να μην καταργηθούν 1050 θέσεις στάθμευσης στο
ευρύτερο κέντρο της Κοζάνης να μην απαγορευθεί η διέλευση αυτοκινήτων από το κέντρο και
να μην πεζοδρομηθεί η Π. Μελά γιατί θα διαλυθεί η αγορά και θα νεκρώσει η πόλη.
Ειδικότερα ζητούμε από τον Δήμαρχο Κοζάνης κ. Λ. Ιωαννίδη
και το Δημοτικό Συμβούλιο :
α) Να μην καταργηθούν 600 περίπου θέσεις στάθμευσης στην περιοχή Πλ. Λασάνη,Ολύμπου,
Αρχελάου, Αριστοτέλους , Ελ. Βενιζέλου, 11ης Οκτωβρίου, Πολυζούλη,Θεσ/κης κλπ.που
προγραμματίζει ο Δήμος.
Πρώτα υποχρεούται ο Δήμος να δημιουργήσει εκεί κοντά και σε απόσταση 200 μέτρα το πολύ,νέες
θέσεις στάθμευσης και μετά να καταργήσει μόνο τόσες όσες θα είναι οι νέες θέσεις στάθμευσης.
Η στάθμευση στον χώρο του ΟΣΕ είναι απαράδεκτα μακρυά.
Επίσης η στάθμευση εκτός σχεδίου πόλεως δεν έχει καμιά λογική και είναι εκτός πραγματικότητος. [ οι
προσφερόμενες κενές θέσεις στα κτίρια πάρκιγκ είναι πολύ λίγες και δεν επαρκούν ]. Δεν είναι λογικό να
καλούνται οι άνθρωποι να παρκάρουν 1000 μέτρα ή και μακρύτερα από τον προορισμό τους, την
αγορά και τις κατοικίες τους.
β) Να μην γίνει πεζοδρόμηση (είτε μονοδρόμηση )της Π. Μελά, ούτε της Τριανταφυλλίδη, και της
Αριστοτέλους, ούτε και οι λοιπές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Τράντα-Τσιμηνάκη,Μ. Αλεξάνδρου –
Ελ. Βενιζέλου, μονοδρόμηση Γκέρτσου ούτε απαγόρευση διέλευσης αυτοκινήτων από το κέντρο, γιατί
θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα λειτουργίας της πόλης .
γ) Να μην γίνει απαγόρευση διέλευσης και στάθμευσης των αυτοκινήτων στην περιοχή των 40 οικ.
τετραγώνων στο κέντρο. όπου επεκτένεται το νέο «Ιστορικό Κέντρο» , Ανατολικά και Δυτικά της Π. Μελά
και να μην ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ περίπου 450 ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ εκεί.
δ) Ποδηλατόδρομοι να προβλεφθούν στις αυριανές επεκτάσεις , να μην γίνουν στην παλιά πόλη. Να
μην γίνει ποδηλατόδρομος στην οδό Ολύμπου γιατί θα χαθούν περίπου 100 θέσεις στάθμευσης
δημιουργώντας εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα . Είναι ανύπαρκτα τα ποδήλατα στην Ολύμπου, λόγω και
της κλίσεως του εδάφους.
ε) Να δημιουργηθούν τουλάχιστον 4 θέσεις στάσης γιά επιβίβαση και αποβίβαση για τα αστικά
λεωφορεία στην Πλ. Λασάνη και να προβλεφθεί εκεί Σταθμαρχείο.
στ) Άμεσα να κατασκευάσει ο Δήμος ένα εξωτερικό περιφερειακό δακτύλιο, ώστε να αποφορτισθεί
η πόλη κατά το δυνατόν.
Παρατηρούμε οτι σε ορισμένες πόλεις που επιχειρήθηκε από τους Δήμους να γίνουν ανάλογες
παρεμβάσεις ,απέτυχαν παταγωδώς , δημιουργήθηκαν πολύ σοβαρά προβλήματα στην αγορά και στην
λειτουργία των πόλεων με αποτέλεσμα οι Δήμοι να τίς τροποποιούν και να τις ξηλώνουν.
Είναι αστείο (μήπως και προσβλητικό της νοημοσύνης μας;) να καλεί ο δήμος σε διαβούλευση τους φορείς και τους πολίτες. Τη στιγμή που δεν λαμβάνει υπόψη του οργανωμένους φορείς, ποια τύχη θα έχει άραγε η γνώμη του μεμονωμένου πολίτη;
Είναι βέβαιο, πέρα από κάθε αμφιβολία, ότι εκείνοι που θα ωφεληθούν από τις αλλαγές θα είναι κατά σειρά:
α. Όσοι έχουν, αλλά και εκείνοι που περιμένουν πως και πως για ν’ ανοίξουν, μπαράκια και καφετέριες, καταλαμβάνοντας με τραπεζοκαθίσματα τους νέους πεζόδρομους.
β. Τα μέλη της ομάδας του ΕΜΠ που θα προσθέσουν τη μελέτη του νέου, μεγαλόπνοου έργου στο βιογραφικό τους.
γ. Οι επισκέπτες τις Κοζάνης που θα βρίσκουν κάποιον χώρο να κινηθούν πιο άνετα.
Όπως φαίνεται, στα παραπάνω δεν περιλαμβάνονται:
α. οι μόνιμοι κάτοικοι των υπό ανάπλαση οικοδ. τετραγώνων, οι οποίοι δεν θα μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν οδικώς σε σχέση με την κατοικία τους και οι οποίοι θα υποστούν τον θόρυβο και την κατάληψη των χώρων από επαγγελματίες και “επαγγελματίες”, τους οποίους ο Δήμος και η Αστυνομία έχουν αποδείξει ότι αδυνατούν παντελώς να ελέγξουν (και ας μην απαντήσουν και πάλι ότι περιμένουν από τους περίοικους να κάνουν καταγγελίες, γιατί αυτό δεν είναι δική τους δουλειά).
β. Οι ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων στο κέντρο της πόλης, που θα δουν την πελατεία τους να μειώνεται κι άλλο, μια που ο πελάτης δεν θα μπορεί να “πεταχτεί” μέχρι το μαγαζί τους, εφόσον θα πάψει να είναι πλέον τόσο προσιτό.
γ. Οι πολίτες που (είναι αναγκασμένοι να) έχουν συναλλαγές στο κέντρο της πόλης και θα πρέπει να κάνουν ολόκληρο σχέδιο για το πως θα κινηθούν ώστε να προλάβουν όλες τις δουλειές τους.
δ. Όλοι εκείνοι οι εκλεκτοί συμπολίτες μας που παρκάρουν στην Π. Μελά (“για μισό λεπτάκι, ρε φίλε”) για να πάρουν έναν καφέ στο χέρι, δημιουργώντας μια ουρά αυτοκινήτων μέχρι τη Μοναστηρίου, και με την αδιαφορία της Δημοτικής Αστυνομίας – άλλη μια απόδειξη της ανικανότητας του Δήμου κι άλλη μια απόδειξη της ρήσης “τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ…λους”.
Αφού γίνει μία σωστή και αντικειμενική ενημέρωση,να ερωτηθούν οι δημότες Κοζάνης το τι θέλουν για την πόλη τους με ένα ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
ο δήμος θέλει να καταργήσει όσες πιο πολλές θέσεις στάθμευσης στο κέντρο μπορεί.
μάλλον δουλεύει για τα πάρκινγκ…
Το πρώτο και κύριο ζητούμενο από την κίνηση αυτοκινήτων μέσα στην πόλη είναι η απεριόριστη και πλήρως ανεμπόδιστη ελευθερία κίνησης ασθενοφόρων και πυροσβεστικής. Οι δήθεν αναπλάσεις που επιχειρεί η Δημοτική Αρχή δεν λαμβάνουν υπόψη ούτε καν αυτό.
Είδατε καμιά απάντηση του Δεσποτίδη ??
Με αριθμούς ?
και ούτε θα δήτε !!
αυτή είναι η Δημοκρατία τους των Ιδεοληπτικών Αριστερών
που δεν σέβονται τους πολίτες !!