Ο οδικός χάρτης μέσω του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για μια Κοζάνη ανθρώπινη, σύγχρονη, φιλική σε όλους τους πολίτες της και προσαρμοσμένη στις σύγχρονες απαιτήσεις, παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Κοζάνης, παρόντων του Δημάρχου Κοζάνης Λευτέρη Ιωαννίδη, του Αντιδημάρχου Προγραμματισμού Κώστα Δεσποτίδη, του συνόλου σχεδόν των φορέων της πόλης και πολλών δημοτών.
Την αναλυτική παρουσίαση έκαναν ο Καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, συγκοινωνιολόγος-πολεοδόμος Θάνος Βλαστός, ο Διδάκτωρ Πολεοδόμος – Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός ΕΜΠ Ευθύμιος Μπακογιάννης και ο Νότης Παρασκευόπουλος, συγκοινωνιολόγος ειδικός σε θέματα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αποτελεί Στρατηγική επιλογή για το Δήμο Κοζάνης. Είναι ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός μέσα σε αστικό περιβάλλον που συμβάλλει στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη και δημιουργεί συνθήκες ισορροπίας στις κινήσεις, δίνοντας έμφαση στον άνθρωπο, στις ήπιες μορφές μετακίνησης, που έχουν βάση το περπάτημα, το ποδήλατο, και τη δημόσια συγκοινωνία, με φάσεις υλοποίησης, δυναμική διαδικασία παρακολούθησης και μακροπρόθεσμη προοπτική.
Ο οδικός χάρτης αποτελεί μια δυναμική διαδικασία, που η πρόοδος της κάθε φορά θα γίνεται μέσα από αξιολόγηση των βημάτων και πάντα σε συνεργασία και διαβούλευση με τους φορείς της περιοχής.
Ένα σχέδιο απαραίτητο για όλες τις μελλοντικές χρηματοδοτήσεις υποδομών, που θα αναδείξουν την ταυτότητα της Κοζάνης.
Παράλληλα αναδεικνύεται ο κομβικός ρόλος στον οποίο καλείται να ανταποκριθεί η δημόσια συγκοινωνία με ένα νέο σχεδιασμό που συνδέεται άρρηκτα με το ΣΒΑΚ με πυκνώσεις δρομολογίων, με κάλυψη όσο το δυνατόν μεγαλύτερου μέρους της πόλης με την ενεργοποίηση της τηλεματικής, περισσότερα μέσα, με μια μελέτη που εκπονείται παράλληλα.
Μέτα από μια τετράωρη διαβούλευση αναδείχθηκε η καταρχήν θετική στάση των φορέων της Κοζάνης με επί μέρους προτάσεις, που θα ληφθούν υπόψη στο συνολικό σχεδιασμό.
Η Δημοτική Αρχή έχει όραμα, πολιτική βούληση και σχέδιο για μια πόλη αειφόρο, ανθρώπινη, βιώσιμη, φιλική, κοινωνικά δίκαιη και οικονομικά ευημερούσα.
εκτος τοπου και χρονου. ολοι οι φορεις διατυπωσαν τεραστιες ενστασεις
Δεν εννοούνε εσένα φορέα. Τους άλλους λένε
Με τον προηγούμενο εκλογικό νόμο η θητεία της Δημοτικής αρχής Ιωαννίδη θα τελείωνε 31 Αυγούστου 2018… Δηλαδή οι άνθρωποι κάνουν ασκήσεις επι χάρτου η αλλιώς λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο!!!
Υποψήφιος;
Τρολακος;
ΤΑ ΑΝΩΡΙΜΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟΥ
ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ
ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ !!!
ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΝΕ !!
Όσοι δεν θέλετε αλλαγές, τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία!
Το ζήτημα δεν είναι αν θέλουμε ή όχι αλλαγές, αλλά τι είδους αλλαγές θέλουμε. Δεν θέλουμε αλλαγές για τις αλλαγές, θέλουμε πράγματα που ν’ αντέχουν στην κοινή λογική. Ε, αυτό το ΣΒΑΚ στερείται κοινής λογικής και θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων, μαζί μ’ όσους αιρετούς επιμένουν πεισματικά στην εφαρμογή του.
Η πόλη έχει ανάγκη από υποδομές όπως νέους δρόμους και αντιπλημμυρικά δίκτυα, αλλά αντί για υποδομές γίνεται πεδίο πειραματισμών για το πώς θα παίζουν οι αιρετοί με τα πεζοδρόμια.
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει την άποψη της Οικολογικής Κίνησης…