Πώς θα είναι ο χώρος του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης, μετά από κάποια χρόνια. Εγκρίθηκε, ομόφωνα, από το δημοτικό συμβούλιο Κοζάνης, στη σημερινή του συνεδρίαση, το πρακτικό της Κριτικής Επιτροπής του Πανελλήνιου Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού Ιδεών για την «Ανάπλαση περιοχής Σταθμού ΟΣΕ Κοζάνης». Δείτε τις δηλώσεις του Λ. Ιωαννίδη του Αντιδημάρχου Κ. Δεσποτίδη, το τελικό πρακτικό της επιτροπής του διαγωνισμού, καθώς και φωτογραφίες από την πρόταση που απέσπασε το 1ο βραβείο.
Η μελέτη με κωδικό ΝΒ18679235 στην οποία απονέμεται το πρώτο βραβείο αντιστοιχεί στην εξής ομάδα Μελετητών:
1. ΔΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 25 %
2. ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 25 %
3. ΑΠΟΤΣΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 25 %
4. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 25 %
Η παραπάνω ομάδα μελετητών είχε τους εξής ειδικούς συνεργάτες: 1. ΝΟΜΙΚΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΟΜΟΤΙΜΟΣ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
2. ΤΑΡΑΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
3. ΠΑΣΛΗ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
4. ΤΡΙΚΑΛΗ ΜΑΡΙΑ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
5. ΤΟΛΙΔΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Σύμφωνα με την επιτροπή η συγκεκριμένη μελέτη που κέρδισε και το 1ο βραβείο, ανταποκρίνεται πλήρως στους στόχους και στα ειδικότερα ζητούμενα του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού.
Αξιολογεί και ενσωματώνει στην πρόταση αστικού σχεδιασμού με επαρκή τρόπο τα δεδομένα του ευρύτερου χώρου και ανταποκρίνεται με πληρότητα στην απαίτηση οργανικής σύνδεσης του νέου προτεινόμενου Πάρκου Πόλης με τον περιβάλλοντα αστικό ιστό, τις περιοχές κατοικίας, καθώς επίσης και το κέντρο της πόλης.
Η πρόταση ικανοποιεί τις λειτουργικές απαιτήσεις που θέτει ο αγωνοθέτης και διακρίνεται για την καλή οργάνωση χρήσεων και δραστηριοτήτων, τη σαφήνεια των συνθετικών αρχών του σχεδιασμού, τη λειτουργικότητα των συνδέσεων με την πόλη, των προσβάσεων και κινήσεων πεζών και ποδηλάτων, όπως επίσης και την οργάνωση των αναγκαίων εσωτερικών κινήσεων τροχοφόρων και των προσβάσεων προς τους χώρους στάθμευσης.
Η επιλεκτική χρήση του στοιχείου του νερού κρίνεται επωφελής από αισθητική και βιοκλιματική άποψη, ενώ οι επιμέρους διαμορφώσεις του χώρου και η γενικότερη αισθητική του Πάρκου παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Η ζητούμενη από τον διαγωνισμό υπαίθρια αγορά, εντάσσεται αρμονικά στην οργάνωση και στην κλίμακα του όλου χώρου και διακρίνεται για την ευελιξία των χώρων της και την κομψότητα του σχεδιασμού. Η ευελιξία αυτή θα μπορούσε να διερευνηθεί περαιτέρω δίνοντας περισσότερες εναλλακτικές οργάνωσης του χώρου της αγοράς.
Τέλος κρίνεται ότι ο χώρος που παράγεται μπορεί να ανταποκριθεί σε ποικίλες χρήσεις που θα εμπλουτίζουν τη λειτουργία του Πάρκου (εβδομαδιαία αγορά, εκθέσεις, εποχιακές εκδηλώσεις, θεματικές διοργανώσεις, κλπ.) και να λειτουργήσει ως ένας νέος ουσιαστικός κοινωνικός χώρος της πόλης της Κοζάνης.
=================================================
Η μελέτη με κωδικό 08263005ΜΡ στην οποία απονέμεται το δεύτερο βραβείο αντιστοιχεί στην εξής ομάδα Μελετητών:
1. ΚΑΝΤΑΡΤΖΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 70 %
2. ΤΟΡΤΟΠΙΔΗ ΠΟΛΥΜΝΙΑ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 30 %
Η παραπάνω ομάδα μελετητών είχε τους εξής ειδικούς συνεργάτες: 1. ΣΟΦΟΥΛΑΚΗ ΕΥΑ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΕΜΠ
Από τον έλεγχο του περιεχομένου του κλειστού και αδιαφανούς φακέλου της παραπάνω ομάδας διαπιστώθηκε ότι περιλαμβάνονταν όλα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά.
====================================================
Η μελέτη με κωδικό 91878274SK στην οποία απονέμεται το τρίτο βραβείο αντιστοιχεί στην εξής ομάδα Μελετητών:
1. ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 50 %
2. ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 50 %
Η παραπάνω ομάδα μελετητών είχε τους εξής ειδικούς συνεργάτες: 1. ΚΑΡΑΜΠΑΜΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
2. ΚΡΙΑΡΑ ΜΑΡΙΑ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
===============================================
Η μελέτη με κωδικό FP47115212 στην οποία απονέμεται ο πρώτος έπαινος αντιστοιχεί στην εξής ομάδα Μελετητών:
1. ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 100 %
2. ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 0 %
Η παραπάνω ομάδα μελετητών είχε τους εξής ειδικούς συνεργάτες: 1. ΚΩΤΣΗ ΣΟΦΙΕΛΑ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
2. ΝΕΟΠΟΥΛΟΥ ΚΕΛΛΥ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
===============================================
Η μελέτη με κωδικό 00707707AG στην οποία απονέμεται ο δεύτερος έπαινος αντιστοιχεί στην εξής ομάδα Μελετητών:
1. ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΡΙΑ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 100 %
2. ΣΤΑΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 0 %
===================================================
Η μελέτη με κωδικό 17615725ΟΕ στην οποία απονέμεται ο τρίτος έπαινος αντιστοιχεί στην εξής ομάδα Μελετητών:
1. ΓΟΥΡΔΟΥΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 100 %
2. ΤΡΥΦΩΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΑΡΧΙΤ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 0 %
Η παραπάνω ομάδα μελετητών είχε τους εξής ειδικούς συνεργάτες: 1. ΔΟΥΡΟΥΔΗ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
2. ΔΑΜΒΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΕΤΗ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
3. ΣΤΕΛΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
4. ΖΑΡΚΑΔΑ ΝΙΚΗ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
5. ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
Εικόνες – μακέτες από το πρώτο βραβείο
Ουάου!!!
Μάλλον με παιδική χαρά μοιάζει το σχέδιο !!!
Μάλλον για μια νέα αποτυχία της Κοζάνης πρέπει να
Μιλούμε μετά την αποτυχία της Βιβλίοθηκης!
Η ΛΑΪΚΗ ΠΟΎ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ (SOS!!!!)ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;
Η γέφυρα του τραίνου τι νόημα έχει ;;
Θα περνα κάθε 5 λεπτά και ένα τραινο ,
ήτοι ένα την ημέρα και αν ποτέ έρθει ,που δεν θα ξανάρθει τραίνο .Έτσι θα μείνουμε με την γέφυρα !!!!!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ !!
ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ !!
ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ !!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ
Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΕΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΩΝΕΙ ΤΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΥΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ.
ΤΟ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΓΕΙΕΣ ΣΚΑΛΕΣ ΔΕΜ ΛΥΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Ας καθαρίσουν τα χόρτα για αρχή την Παρασκευή που κατέβαινα τα σκαλιά προς ΟΑΕΔ βρήκα ένα φίδι περνάνε και μικρά παιδιά από εκεί
Τα φίδια κάνουν πάρτι εκεί ας καθαρίσουν λίγο τα χόρτα Την Παρασκευή κατεβαίνοντας τα σκαλιά προς ΟΑΕΔ βρήκα ένα περνάνε μικρά παιδιά από εκει
ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
Χαχαχαχχαχαχαχα ρε ποιον κορόιδευετε σε μακέτα..εδώ δεν μπορούν να κάνουν έναν δρόμο χαχαχαχχαχαχαχα με τι λεφτα
Που ειναι το parking;
Η λαϊκή το χειμώνα που θα γίνεται; Γιατί να μην υπάρχει ένα κλειστό κτίριο με ορόφους και στεγαση ντελικατεσεν κλπ…όπως υπάρχει σε όλες τις πόλεις του εξωτερικού…. που θα φορτωνουν οι έμποροι που θα παρκαρουν οι πολιτες;
Πολύ σωστά
Η εικονική πραγματικότητα της δημοτικής αρχής Ιωαννίδη η αλλιώς”όνειρον θερινής νυκτός” και μάλιστα με δανεικά λεφτά.. Πρέπει να πουλήσουν ενα παραμύθι στις ερχόμενες εκλογές οι άνθρωποι και νομίζουν οτι θα ξανατσιμπησουμε. Τους πήραμε χαμπάρι ευτυχώς και δεν πρόκειται να τους ξαναψηφισουμε. Και πήρα στο λαιμό μου κι αλλους….
Το να κάνεις περίπατο πάνω στις ράγες τών τρένων δεν είναι και πολύ ασφαλές.Επίσης είναι ανούσιο εάν γίνει μια τέτοια αναπλαση να μην γινει συνδεση και για αυτοκινητα Αριστοτελους με Πλατάνια.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΛΛΟΠΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.
Το μπανιο στον Αρινταγα παιρνει σαρκα και οστα. Παρτε σωσιβια οποιος προλαβει προλαβε!
Αληθεύει ότι υπήρχε ελάχιστο ενδιαφέρον και συμμετοχή;
Οι γραμμές να φύγουν για να μη σκοντάφτει ο κόσμος και να περνούν τα ποδήλατα και τα πατίνια
Θέλουμε τρένο στην πόλη όοως γίνεται σε όλη την Ευρώπη.
Το πλέον σωστό σχόλιο
Το τραίνο πρέπει να πάει στο Δημαρχείο .
Αλλιώς δεν έχει νόημα !
Έτσι γίνεται στην Ευρώπη .
μιας και θα το χρησιμοποιούν όλοι κάθε μέρα πρέπει…
ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΗΜΑΡΧΕ!!!!!ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ.ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ Ο ΦΡΙΞΟΣ!!!!!!ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΟΥΡΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ !!!!!!
Παρηγορια στον αρρωστο μεχρι να βγει η ψυχη του. Μακαρι να προλαβουμε να τα δουμε και να τα χαρουμε.
Απαράδεκτα διατηρούν 5 σιδηροδρομικες γραμμές !!
Με ποια λογική ???
Φθάνουν 2 για το τραίνο !!!
Αυτά τα σκέτα στέγαστρα χωρίς παλαινα , χωρίς τοίχους ,
όταν βρέχει λοξά , η χιονίζει θα είναι εντελώς ΑΧΡΗΣΤΑ !!
και λίγο ρεαλισμό κύριοι !!
Μόνο η μοντέρνα Αισθητική σας ενδιαφέρει .
Τίποτε άλλο !!
Καθόλου η λειτουργικότητα !!!
συμφωνώ.
Δεν υπάρχει κανένας κάθετος δρόμος !! πχ στην συνέχεια της Αριστοτέλους !!
Θα αποτελέσει πάλι τοίχο αδιαπέραστο ο χώρος του ΟΣΕ !!
ΓΙΑΤΙ ??
Γιατί παρουσιάζουν τις μελέτες μέσα στις διακοπές που όλοι λείπουν ;;;
Όλα στα κρυφά θέλουν να τα περνούν !!!
Ποιες διακοπες?
Μήπως εννοείς στο χωράφι? ?
Η επιτροπή κρίσης του διαγωνισμού έχει προτίμηση στην μοντέρνα αρχιτεκτονική !!
Τα άλλα τα απορρίπτει!!
Δείτε τα χάλια της μοντέρνας αρχιτεκτονικής της νέας Βιβλιοθήκης!!!
αυτό μου ήρθε στο μυαλό κι εμένα!
Ποια είναι η λογική αυτού του πύργου ;;;
Τι δουλειά έχει στην μέση του πάρκου ;;;
Από ρεαλιστικής σκοπιάς δεν πρόκειται ποτέ να ξαναέρθει το τραίνο μέσα στην πόλη !
Όταν ξαναέρθει, αν ξαναέρθει το τραίνο θα μείνει έξω από την πόλη ! πχ στα Κοιλα .
Εκεί θα είναι και ο επιβατικος σταθμός , όπως έγραφε και το προεκλογικό πρόγραμμα του Δημάρχου Ιωαννίδη. Και μετά ήρθε η κωλοτουμπα !!
Αλλά το τραίνο μέσα στην πόλη δεν θα έρθει ποτέ !!
αυτό το τραίνο ποτέ..το άλλο τρένο ίσως..
Και τι σας αρέσει στους αυτήν την χάλια Αρχιτεκτονική ???
Τι δουλειά έχουν τόσες γραμμές μέσα στο πάρκο για να σκοντάφτουν
Όλοι
Η ιδεοληψία του τραίνου κυριαρχεί !!
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ;;;
3 δενδρακια και τέλος !!
Κυριαρχούν τα κτίσματα !!
Δεν βλέπω κανένα σχολιαστή να του αρέσει η μελέτη !!
Πραγματικά αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω ένας κάτοικος σ’αυτή την περιοχή που να μην είναι καρμίρης. Εκτός κι αν κάνετε ψυχοθεραπεία βγάζοντας όλο το μίσος και την κακία σας στα πληκτρολόγια…Δεν το χω ξαναδει σ αλλη πόλη αυτό το μένος, πραγματικά.
Είδες πολλές πόλεις ;;;
Πες μας τι σας άρεσε ;;
ρεαλισμός είναι ανόητε!
Να ερωτηθουν οι Κοζανίτες αν τους αρέσει το σχέδιο ,
Δεν ψηφίσαμε εν λευκώ τον Ιωαννίδη να κάνει παράξενα
πράγματα !!
Εσύ είσαι ο παράξενος!
Ψηφίστηκε ομόφωνα ;;;;
Ήταν παρούσα η αντιπολίτευση ;;;
Τι ψήφισε ;;;
Που βρίσκεται η μακέτα να την δούμε ;;
Που είναι τα σχέδια να τα δούμε ;;
Πόσοι συμμετείχαν στον διαγωνισμό ;;
Αδέσποτα δε βλέπω στην Μακέτα …Δεν Πιστεύω να τα μαζέψετε …?
10 μονο προτασεις κατατεθηκαν. κανενα ενδιαφερον. ολοι οι αρχ.διαγωνισμοι ανα την Ελλαδα προσελκυουν τουλαχιστον 50. θα πρεπε να ακυρωθει με τετοια συμμετοχη
Ο πύργος πατάει πάνω στις γραμμές γιατί ;;;
Υπάρχει κάποιος συμβολισμός κατά του τραίνου ;;
Τι θέλει να πει ο ποιητής ;;
Θα απαντήσει ποτέ ο Δεσποτίδης στα σχόλια ???
Πότε θα μπη στην διαβούλευση η μελέτη για τον ΟΣΕ ??
Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Η. ΜΕΙΟΨΗΦΊΑ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΊ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ???
Οι πολυκατοικιες που θα κτίσει ο ΟΣΕ για τον εαυτό του που είναι ;;;
Δεν τις βλέπουμε !
Και όμως θα γίνουν !
Προβλέπονται στην συμφωνία !
Ο τίτλος είναι παραπλανητικός, ο διαγωνισμός είναι ιδεών, ούτε καν προσχεδίων, και νομικά δε δεσμεύεται ο δήμος να υλοποιήσει το έργο. Ασκήσεις επί χάρτου δηλαδή. Το να ενταχθεί σε κάποια χρηματοδότηση το έργο και να δεσμευτούν τόσα χρήματα είναι εξαιρετικά δύσκολο χωρίς την απαιτούμενη ωριμότητα. Ντροπή αν η δημοτική αρχή δημιουργεί προσδοκίες αλλιώς ντροπή που σπαταλά τόσα χρήματα.
Μάλλον η μελέτη πήρε βραβείο γιατί καταδεικνύει πως θα μοιάζει ένα πάρκο που θα μοιράζεται τον χώρο με έναν σιδηροδρομικό σταθμό