-
Πριν από οποιαδήποτε ταξίδι μας, με αυτοκίνητο πρέπει να ελέγξουμε το αυτοκίνητό μας (υγρά, ελαστικά, ηλεκτρολογικά).
-
Φοράμε, πάντοτε. τη ζώνη ασφαλείας, όταν οδηγούμε και εμείς και οι συνεπιβάτες μας.
- Εφαρμόζουμε, πιστά, τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.).
- Τα παιδιά είναι, πάντα, στο πίσω κάθισμα, στο ειδικό καθισματάκι, δεμένα με τις ζώνες ασφαλείας.
- Όταν ταξιδεύουμε, με το αυτοκίνητό μας, σε περιοχές, που δε γνωρίζουμε, ας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και ας μην αναπτύσσουμε μεγάλες ταχύτητες. Ας μην ξεχνάμε τον κίνδυνο των τροχαίων ατυχημάτων.
- Αν οδηγούμε πολλές ώρες, πρέπει να κάνουμε συχνές στάσεις (τουλάχιστον κάθε δύο ώρες) και να καταναλώνουμε άφθονα υγρά.
- Οι στάσεις πρέπει να γίνονται, σε Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) ή στους ειδικούς χώρους στάθμευσης, που υπάρχουν, στο οδικό δίκτυο.
- Αν σταματήσουμε, σε κάποιο κατάστημα, για να «τσιμπήσουμε» κάτι, πρέπει να προσέξουμε:
- Οι σαλάτες πρέπει να διατηρούνται, σε ειδικές βιτρίνες – ψυγεία.
- Τα κρύα σάντουιτς να διατηρούνται, στο ψυγείο.
- Τα ψυγεία δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένα, στον ήλιο.
- Τα ζεστά σάντουιτς ή μικρογεύματα (τυρόπιτες κ.λπ.) διατηρούνται, σε θερμοκρασίες, πάνω από 60o C.
- Τα κρέατα πρέπει να είναι καλοψημένα.
- Πρέπει να υπάρχουν τιμοκατάλογοι, στο χώρο του καταστήματος.
- Ο κλιματισμός μας βοηθάει να κάνουμε πιο ξεκούραστο ταξίδι. Προσοχή, όμως, στις μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας εσωτερικού χώρου του αυτοκινήτου, με το περιβάλλον. Πριν το τέλος του ταξιδιού ή πριν κάνουμε κάποια «στάση», προσαρμόζουμε τη θερμοκρασία του εσωτερικού του αυτοκινήτου με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
- Εάν επιλέξουμε να ενοικιάσουμε αυτοκίνητο, πρέπει, πρώτα, να κάνουμε μια έρευνα αγοράς, για να μάθουμε τιμές, όρους και τυχόν προσφορές.
- Όταν υπογράφουμε τη σύμβαση ενοικίασης, προσέχουμε:
- Τι υποχρεώσεις αναλαμβάνουμε, σε περίπτωση ατυχήματος.
- Τι θα καλύψει η ασφαλιστική εταιρία, σε περίπτωση ατυχήματος και τι θα πληρώσουμε εμείς.
- Πως παραλαμβάνουμε και πως παραδίδουμε το όχημα.
- Πως χρεωνόμαστε (με τη μέρα, με τα χιλιόμετρα κ.λπ.).
- Αν μπορούμε να ταξιδέψουμε, εκτός συνόρων.
- Αν πρέπει να επιστρέψουμε το αυτοκίνητο, με γεμάτο τεπόζιτο.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. εφιστά την προσοχή των καταναλωτών. Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με το γραφείο καταγγελιών του ΚΕ.Π.ΚΑ.
Τηλ : 2461042282, ώρες λειτουργίας Δευτέρα, Τρίτη, Παρασκευή, 09:30 – 12:30 και
Πέμπτη : 18:00 – 20:00
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών,
Σας εύχεται καλό καλοκαίρι
Για το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας