Kυκλοφοριακή µελέτη για τη βελτίωση της κυκλοφορίας και την οργάνωση της στάθµευσης στην Πτολεµαΐδα ετοιμάζει ο δήμος Εορδαίας. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του kozan.gr, πριν από λίγες μέρες, στις αρχές του μήνα (Αυγούστου), εγκρίθηκε το πρακτικό ελέγχου των δικαιολογητικών συµµετοχής και ελέγχου και βαθµολόγησης των τεχνικών προσφορών που κατατέθηκαν. Η προσφορά που κρίθηκε πιο ικανοποιητική με βάση τα κριτήρια που τέθηκαν ήταν της εταιρείας “Β. ΒΡΑΓΓΑΛΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε.- ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ”. Να σημειωθεί ότι ο αρχικός προϋπολογισμός τη μελέτης ανέρχεται σε 54.560,00 ευρώ¨.
kozan.gr
Ωχχχχχχ
Οι κυκλοφοριακές μελέτες απλά ρυθμίζουν την κυριαρχία του ΙΧ στην πόλη. Η Πτολεμαΐδα έχει ανάγκη αυτό ακριβώς που κάνει η Κοζάνη, δηλαδή την εκπόνηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) όπως σιγά σιγά παίρνουν σειρά όλες οι μεγάλες πόλεις της Ελλάδας (μετά την Ευρώπη).
Με ένα τέτοιο σχέδιο ουσιαστικά καθορίζεται διαβουλευτικά με την τοπική κοινωνία το πώς αυτή θέλει την πόλη, απαγγιστρούμενη από την πίεση και την ιδεοληψία του αυτοκινήτου που πάντα βάζει τον εαυτό του μπροστά εις βάρος όλων των υπολοίπων τρόπων, αλλά και εις βάρος της ίδιας της λειτουργίας της πόλης στις υπόλοιπες πλευρές της πέρα από τη μετακίνηση. Στη συνέχεια όλες οι μελέτες που έπονται, ακολουθούν και εξυπηρετούν πλέον αυτό το στρατηγικό πλαίσιο.
Με μία κυκλοφοριακή μελέτη τί ακριβώς σκοπέυει ο Δήμος; Να βρει καινούριες θέσεις στάθμευσης; ΟΧΙ γιατί αυτές δεν βρίσκονται ουρανοκατέβατες. Στην πραγματικότητα η μελέτη θα βγάλει το σύνηθες συμπέρασμα «υπάρχει έλλειψη θέσεων στάθμευσης» και θα οδηγηθεί ο Δήμος σε κατάληψη ελεύθερων χώρων που θα μπορούσαν να αποκτήσουν άλλες χρήσεις, για μετατροπή σε πάρκινγκ.
Να δώσει στο δημοφιλέστατο ποδήλατο της Πτολεμαΐδας τη θέση που του αρμόζει; Και που επιζητείται από μία ισχυρή πλειοψηφία χρηστών, η οποία απλά ζητάει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; ΟΧΙ γιατί το ποδήλατο δεν αποτελεί μέρος της κυκλοφοριακής μελέτης, ούτε η κυκλοφοριακή μελέτη θα δώσει κάποια προσοχή σε αυτό ή έστω θα το ιεραρχήσει μέσα στο συγκοινωνιακό σύστημα της πόλης.
Να λύσει το κυκλοφοριακό; ΟΧΙ γιατί η κυκλοφοριακή μελέτη δεν ρυθμίζει τις συνθήκες ζήτησης και προσφοράς ΙΧ, στην πραγματικότητα εξυπηρετεί τη ζήτηση προτείνοντας κάποια βραχυπρόθεσμα μέτρα βελτίωσης των κυκλοφοριακών συνθηκών (μόνο για το ΙΧ) οδηγώντας σε ατέρμονη αύξηση της κυκλοφορίας.
Μόνο το ΣΒΑΚ μπορεί να επιτύχει καθοριστικές τομές στην πόλη, θεωρώντας από εντελώς μηδενική βάση όλους τους παράγοντες του συγκοινωνιακού συστήματος, όπως το ΙΧ, το ποδήλατο, οι πολίτες, η δημόσια συγκοινωνία, τα βαρέα οχήματα, η φορτοεκφόρτωση, οι οργανωμένες πεζοδρομήσεις, οι χρήσεις γης και η πολεοδομική θεώρηση. Πολύ φοβόμαστε ότι η αδιαφορία σε εκπόνηση ΣΒΑΚ, και ταυτόχρονα η προτεραιότητα σε κυκλοφοριακή μελέτη, θα αφήσει πίσω την Πτολεμαΐδα σε σχέση με τις πρακτικές που αρχίζουν να διαμορφώνονται στην χώρα μας.
ΣΒΑΚ στην Πτολεμαίδα;; Κατάλαβα, έχουν να χαθούν θέσεις πάρκινγκ……
Στη Λάρισα (η πόλη με το μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα) το ποδήλατο είναι βασικό μέσο μετακίνησης. Εδώ όμως ο νεόπλουτος Πτολεμαγιδιώτης για να δείξει ότι έχει φράγκα πάει και στο περίπτερο με το αμάξι.
Στείλτε μικτό στους παραγωγούς να λυθουν τα παντα!!
Εσύ πικραμένε, τράβα να βγάλεις άδεια είπαμε!
Υπάρχει άδεια,
Αλλά το μίσος και η προκατάληψη δεν μασάνε από άδειες και σκληρή δουλεια!!
Γκε γκε??
Εσένα γιατί σε ενοχλησα?
Μάλλον θα σαι από τους καταδοτες-τεμπεληδες-κρατικοδιαιτους.
Δεν πιστεύω να χαλαρώσετε το υπέροχο πάρκινγκ τής κεντρικής πλατείας??? Θα είναι καταστροφή για την πόλη μας.
Πρέπει να οργανωθούν οι θέσεις πάρκινγκ πάνω στην πλατεία! Δεν είναι κατάσταση αυτή η μία μηχανή πάνω στην άλλη! Είπαμε, δίπλα δίπλα!!
ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΑΚΟΥΛΙΤΣΑ ΨΕΥΤΟΨΩΝΑΚΙΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΩΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!
είναι γνωστό πως στα χωριά δεν υπάρχει τροχαία…
Ρε παιδιά 5 δρόμοι είναι… ήμαρτον..