“Πράσινο φως” από την Εγνατία Οδό στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας να προχωρήσει το έργο λειτουργικής όδευσης οδικών τμημάτων της οδού Κοζάνη – Ρύμνιο. Σύμφωνα πάντα με πληροφορείς του kozan.gr, που αποκαλύπτει τη συγκεκριμένη εξέλιξη, η Εγνατία Οδός σε έγγραφό της, προς την Περιφέρεια, αναφέρει ότι: “Σχετικά με την πρότασή σας για επέμβαση στην οδό Κοζάνη – Ρυμνίου, με πόρους της Περιφέρειας, έτσι ώστε να υλοποιηθεί λειτουργική όδευση – ολοκλήρωση οδικών τμημάτων με παράκαμψη των ενδιάμεσων οικισμών είναι αποδεκτή, εφόσον σύμφωνα με τον Προγραμματισμό της εταιρείας δεν προβλέπεται μέχρι σήμερα, αλλά ούτε και στο άμεσο μέλλον να δρομολογηθούν μελέτες ή κατασκευή έργων στο υποτμήμα του Κάθετου Αξονα 51 «Κοζάνη – Όρια Ν. Λάρισας». Εφόσον προχωρήσετε σε υλοποίηση έργων, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε προκειμένου αυτά να ληφθούν υπόψη για τις μελλοντικές δράσεις της εταιρείας”. Με βάση το συγκεκριμένο γεγονός, τα τεύχη δημοπράτησης, για το εν λόγω έργο, εφόσον η Περιφέρεια προχωρήσει στην υλοποίησή του, θα είναι έτοιμα πριν το Δεκέμβριο του 2018.
“…δεν προβλέπεται μέχρι σήμερα, αλλά ούτε και στο άμεσο μέλλον να δρομολογηθούν μελέτες ή κατασκευή έργων στο υποτμήμα του Κάθετου Αξονα 51 «Κοζάνη – Όρια Ν. Λάρισας”
Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι κάθετος άξονας για Λάρισα capout!
Άντε τώρα να τελειώνουμε και με αυτό το παραμύθι, όπως και της νότιας παράκαμψης Κοζάνης που αποτελούσε τμήμα του.
Ακριβώς έτσι. Το τμήμα αυτό κατά καιρούς συζητήθηκε και αποτέλεσε θέμα για πιθανή ολοκλήρωσή του πολλές φορές. Μ’αυτή την ανακοίνωση μπαίνει ουσιαστικά ταφόπλακα για την μελλοντική κατασκευή του. Ας ελπίσουμε ότι το άλλο κομμάτι του Ε65 Γρεβενά-Καλαμπάκα που αφορά άμεσα τη Δυτ. Μακεδονία δεν θα εγκαταλειφθεί.
Mπερδεύεστε κι οι δυο αναφορικα με κομματι Κοζανη – Λαρισα. Από την πλευρά της εταιρειας της ΕΓΝΑΤΙΑΣ δεν προβλεπεται, το κρατος εχει προχωρησει και συνεχίζει την εκπονηση μελετων. Τωρα αν δεν γινει ποτε ειναι αλλου παπα ευαγγελιο αλλα δεν εχει να κανει με την εταιρεια. αν θελει το κρατος θα γινει η εγνατια τις σχετικες αδειες προφανως θα δωσει οπως κανει και στη συγκεκριμενη περιπτωση με το ρυμνιο κοζανη
Χαχαχα!
Οι μελέτες στις οποίες αναφέρεσαι, είχαν ανατεθεί στην “Εγνατία Οδό ΑΕ” από το 2010 ήδη. Αφού η εταιρεία λέει αυτά που λέει, όλα τα δικά σου είναι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε…
Γιατί παιδεύεστε και δεν ασχολείστε να γίνει το τμήμα του Ε65 Γρεβενά Καλαμπάκα??
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΥΚΝΑ ΣΥΧΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ, ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΚΟΥΦΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ.ΜΕ ΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ.
Διόδια να μην ξεχάσετε να βάλετε!!!
Θα φροντίσουν αυτοί μη στενοχωριέσαι και μάλιστα να γίνουν ακριβώς στη γέφυρα για να μην μπορεί κανένας να τα παρακάμψει, όπως στο Ρίο-Αντίριο και χρέωση όσο γουστάρουν,σάμπως θα δώσουν λογαριασμό σε κανέναν, έτσι κι αλλιώς ο Έλληνας ραγιάς σε τίποτε δεν αντιδρά.
Πρόκειται για σημαντική εξέλιξη, αρκεί να πραγματοποιηθεί έγκαιρα η ολοκλήρωση των τμημάτων που θα επιτρέψουν την ταχύτερη, ασφαλέστερη και οικονομικότερη μετάβαση από και προς Κοζάνη – Τριγωνικό και κατ’ επέκταση προς Λάρισα. Εάν δε κατασκευασθεί και η νότια περιφερειακή οδός της Κοζάνης, τούτο θα συμβάλει και στην αποσυμφόρηση της πόλης της Κοζάνης.
Χαχαχα!
Λεφτά υπάρχουν για φιέστες στη Ιθάκη.