Πάντα είχα την απορία για την επίπτωση που έχει η υψηλή βαθμολόγια εισαγωγής με την μετέπειτα πορεία και ποιότητα στο ίδρυμα. Δεν έχω δει μέχρι τώρα κάποια σχετική έρευνα. Θα ήθελα όμως να αναφέρω μερικά πραγματικά καταγραμμένα γεγονότα που προβληματίζουν. Το πανεπιστήμιο Κρήτης έχει πολύ χαμηλότερες βάσεις από το καποδιστριακό , πως γίνεται να το περνά 100 μονάδες στην διεθνή κατάταξη? Το πανεπιστήμιο Αιγαίου έχει τις χαμηλότερες βάσεις εισαγωγής που φτάνουν και μέχρι τις 7,200 μονάδες . πως γίνεται να περνά σε κατάταξη το Αριστοτέλειο , το ΟΠΑ και το παν. Πατρών τα οποία ως γνωστών έχουν από τις υψηλότερες βαθμολογίες εισαγωγής? Τώρα θα μου πείτε καλύτερες δημόσιες σχέσεις … δεν ξέρω ..ίσως να είναι και έτσι, πάντως τα ιδρύματα αυτά δεν πατρονάρονται από αγγλικά και αμερικανικά πανεπιστήμια όπως συμβαίνει αλλού ( εκτός Ελλάδας). Πως γίνεται όμως να αποφοιτούν μόνο το 39% των φοιτητών από το ποιο επιθυμητό πανεπιστήμιο της χώρας που είναι το ΕΚΠΑ?
Είχα την ευκαιρία να παραστώ την 1/10 στο καλωσόρισμα των μηχανολόγων στο ΤΕΙΔΜ συνοδεύοντας κάποια συγγενικά μου πρόσωπα. Οι άνθρωποι είναι πολύ νοικοκύρηδες. Οι εγκαταστάσεις είναι προσεγμένες και καθαρές , οι τουαλέτες πεντακάθαρες περιποιημένες με χαρτί υγείας, υγρό σαπούνι και χειροπετσέτες , ΤΖΑΜΙΑ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ, ο περιβάλλον χώρος με τα δέντρα του καθαρός και περιποιημένος -σαν ξενοδοχείο διακοπών – να πιεις τον καφέ σου. Στάση λεωφορείου 20μετρα από την πόρτα του ιδρύματος με συχνότητα ανά 15 λεπτά. Το ίδρυμα γεμάτο φοιτητές , μαθήματα δεν είχαν, προφανώς ήρθαν να πιουν τον καφέ τους, να καλωσορίσουν τους νέους και γευματίσουν στην λέσχη. Φιλοξενηθήκαμε σε ένα περιποιημένο αμφιθέατρο χωρίς σπασμένα και βρώμικα έδρανα και μετά το καλωσόρισμα του πρύτανη του δημάρχου την αναλυτική ενημέρωση των καθηγητών παλαιότεροι φοιτητές ξενάγησαν τα νέα παιδιά στις αίθουσες διδασκαλίας και τα εργαστήρια . Η γραμματεία ταχύτατη, 24/9 είχε κάνει τις εγγραφές έδωσε κωδικούς ηλεκτρονικά και έδωσε δικαίωμα για έκδοση φοιτητικών ταυτοτήτων και δήλωση μαθημάτων, πρώτη σε ταχύτητα πανελληνίως. Μετά πήγαμε στην λέσχη να δοκιμάσουμε το φαγητό. Η γλυκύτητα και ευγένεια των κυρίων εκεί είναι το πρώτο καλωσόρισμα , το δεύτερο είναι το πλούσιο και γευστικότατο σπιτικό φαγητό, μαγειρευτό κρέας ή μπριζόλα με 3 διαφορετικές γαρνιτούρες και εκείνη η πανόστιμη σπιτική κρεατόσουπα , καταπληκτική. + φρούτο + γλυκό Όλα αυτά με 2,20 € το άτομο. Δεν έχω εμπειρία από πολλά ιδρύματα αλλά γνωρίζω καλά το παν αιγαίου Μυτιλήνης και το εκπα της πανεπιστημιούπολης Ιλισίων. Από το παν αιγαίοι το ΤΕΙΔΜ είναι ένα σκαλοπατάκι παραπάνω, αλλά από το επκα είναι πολλές πολλές σκάλες παραπάνω . Βασικά στο εκπα δεν σου κάνει κέφι να πατήσεις καθόλου, ειδικά σ’αυτό το κτήριο της φιλοσοφικής. Φυσικά ολα αυτά δεν γίνονται μόνα τους ,πίσω από αυτά βρίσκονται άξιοι άνθρωποι , ο πρύτανης, οι καθηγητές, οι ΙΤs, οι διοικητικοί και υποστηρικτικοί υπάλληλοι και σίγουρα ο σεβασμός των φοιτητών για το ίδρυμα τους και τις διαδικασίες του. Συγχαρητήρια άξιοι , θα ήθελα το παιδί μου να σπουδάσει κοντά σας. Σε δεύτερο χρόνο μπήκα στο ηλεκτρονικό σύστημα moodle -το ονομάζουν e-class -. Εδώ αναρτούν οι καθηγητές εκτός άλλων τις σημειώσεις του μαθήματος και θέματα παρελθόντων ετών . Είδα τa μαθήματα της φυσικής που καταλαβαίνω. Θα ήθελα να βρω βιντεοσκοπημένες παραδώσεις (ΜΟΟCS) όπως το πανεπ. Κρήτης αλλά δεν βρήκα. Η διδασκαλία δεν διαφέρει από την διδασκαλία του φυσικού εκπα ή μηχανολόγου ΕΜΠ. Είναι μόνο νευτώνεια φυσική χωρίς Lagrance και Hamilton , αντικείμενα όμως που μπορούν να προστεθούν άμεσα και δεν χρειάζονται πάνω από 10 ώρες διδασκαλίας να καλυφθούν. Τα θέματα εξετάσεων είναι ευκολότερα από το φυσικό εκπα ή μηχανολόγων ΕΜΠ αλλά και αυτά είναι εύκολο να αλλάξουν με την προϋπόθεση ότι -εξετάζω ότι καλά διδάσκω -και όχι βάζω δύσκολα για να φαίνομαι ανώτερος και στέλνω τους φοιτητές στα φροντιστήρια των Αθηνών για να περάσουν το μάθημα.
Πιθανών λοιπόν κατά την επιχειρούμενη συγχώνευση πανεπιστημίου δυτικής Μακεδονίας και τειδμ να είναι το τει ο μοχλός ποιότητας που θα αναβαθμίσει το νέο ίδρυμα, οπότε ας εμπιστευτούμε τον πρύτανη κ. Γκανατσιο να τα κάνει καλά όπως ξέρει να τα κάνει καλά.
Ευχαριστώ.
Γιατί το κείμενο μου μοιάζει σα να βγήκε από το άτυπο γραφείο τύπου κάποιου υψηλά ιστάμενου της διοίκησης;
Όσοι πάντως παροικούν την Ιερουσαλήμ του ΤΕΙ ΔΜ, έχουν εντελώς άλλη άποψη σε ό,τι αφορά την εξιδανικευμενη εικόνα που προβάλεται…
Ωραιοποιημενα και στημενα εκ των ενδω. Ομως οντως υπαρχει ΚΑΙ ποιοτητα ,αλλα υπαρχει και ξεφτιλα (οπως και σε ΑΕΙ)σε αλλα θεματα που δεν τα ειδε η δεν θελει να τα δει ο γραφων που ειδε και τα θεματα εξετασεων…ειναι δεδομενο βεβαια ποιος ειναι,αλλα στα γεραματα θυμηθηκε καποια πραγματα δυστυχως. Οταν τραβουσαμε κουπι κρατουσε μαστιγιο ειρωνιων.
κ διεθνης καταταξη των πανεπιστιμιωνν δεν γινεται με βαση εαν ειναι καθαρα τα τζαμια αλλα τις ερευνητικες εργασιες, τις δημοσιευσεις και πολλα αλλα ακαδημαικα κριτηρια.
το βισμα εχει καταστρεψει πολλα ιδρυματα
πολυ σωστα!!!
Ποσα σε πληρωσε πρυτανης ΤΕΙ
Μαλλον για αποσπασμα μυθιστορήματος προκειται
Σε πολλές σχολές της ΣΤΕΦ άτομα εισάγονται με μέσο όρο 4 στις Πανελλαδικές. Σε μερικές σχολές της ΣΔΟ οι διδάσκοντες δεν πατάνε στο μάθημα παρά μόνο στα πρώτα και στα τελευταία. Στις εξετάσεις πέφτει της αντιγραφής το κάγκελο. Οι επιτηρητές βλέπουν όσους αντιγράφουν και τους αφήνουν να το κάνουν. Στις εργασίες γίνεται της μαύρης αντιγραφής το ξεφάντωμα. Όταν έρχονται οι αξιολογητές του ιδρύματος οι φοιτητές βάζουν σε όλα άριστα. Παίρνουν πτυχίο άτομα που δεν ξέρουν να τραβήξουν μια γραμμή στο CAD. Επίσης άτομα που δεν ξέρουν τη διαφορά τόκου και επιτοκίου. Και αυτά που λέω τα ξέρουν όλοι.
Όσο για τους καθηγητές τώρα με τα τριχίλιαρα μεταπτυχιακά λάδωσε τ’ άντερό τους.
Οπότε όλα καλά.
Ολοι δε μπορει να μπαινουν στο ιδιο τσουβαλι. Υπαρχει εμπαθεια στα γραφομενα σου. Υπαρχουν και αξιοι φοιτητες και παναξιοι καθηγητες. Οι αξιολογητες δηλαδη για το ΤΕΙ αυτο κανουν στραβα ματια; ο καθε πικραμενος ας μη καιει χλωρα και ξερα μαζι. Αλλα σ αυτη τη χωρα αυτο ειναι το DNA. Να ψοφησει η κατσικα του γειτονα. Ειδικα για το ΤΕΕ μια ζωη ο κακος τους γειτονας ηταν τα ΤΕΙ, τα ΚΑΤΕΕ και το μικρο πολυτεχνείο που υπεφεραν απο ανιερο πολεμο συμφεροντων . Ωστοσο μια χαρα διδασκουν εκει.
Οι διδασκοντες στα ΑΕΙ πατανε;;;; μια ζωη οι διδακτορικοι φοιτητες εκαναν μαθημα και διορθωναν γραπτα. Ο αυτοκρατορας της εδρας απαξιουσε.
Νομίζω το βασικότερο επιχείρημα για τη δυναμική και την ποιότητα του ΤΕΙ είναι το “οι τουαλέτες πεντακάθαρες περιποιημένες με χαρτί υγείας, υγρό σαπούνι και χειροπετσέτες”.
Δε θέλουμε φοιτητές του 4 και 5 … Συγχωνεύσεις άμεσα …
Και μετά τις συγχωνεύσεις θα έχεις φοιτητές με 4 και 5, λόγω του ότι θα είσαι το πρώην ΤΕΙ Κοζάνης. Δεν τρώει κουτόχορτο ο κόσμος.
Φοιτητες του 4 ειναι και οι γερμανικες φιλολογιες που ομως μια χαρα τις καμαρωνετε. Σημασια εχει ποσοι απο αυτους μπορουν να προχωρησουν και οχι μονο να παρουν πτυχιο αλλα α κανουν καρριερα κι εχουν καταξιωθει πολλοι πτυχιουχοι μας που σε σχεση με οσους μπαινουν ειναι ελαχιστοι
Καλό θα ήταν να μας εξηγήσει ο ανώνυμος συγγραφέας του άρθρου, πώς μπήκε στο eclass και είδε την ύλη της φυσικής, αφού ούτε τέτοιο μάθημα υπάρχει στη μηχανολογία, ούτε έχει κωδικό για να μπαίνει στο eclass.
Ωραίο το λιβανιστήρι, αλλά ποιος θα το πιστέψει;
Κείμενο που θα μπορούσε να το γράψει ο συμπαθέστατος Ευτύχης Μπλέτσας για την εκπομπή του.
Σταμάτησα να διαβάζω όταν έγινε σύγκριση του ΤΕΙ (από τα χειρότερα στην Ελλάδα στις διάφορες κατατάξεις) με το ΕΚΠΑ.
Ο συντάκτης έχει ελλιπή γνώση των πραγμάτων, στέκεται στα γλυκά και στις κορδέλες των εγκαινίων και φλερτάρει με το Γκανάτσιο. Μάλλον κάποια σκοπιμότητα θα έχει.