Το δεκαπενθήμερο των εκπτώσεων 1 έως 15 Νοεμβρίου 2018 προσφέρει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν χρήσιμα προϊόντα όπως ενδύματα, υποδήματα και λοιπά είδη σε συμφέρουσες τιμές εξοικονομώντας χρήματα.
Επιπλέον, για ορισμένα αγαθά όπως τα ρούχα και τα παπούτσια, η συγκεκριμένη χρονική περίοδος είναι η καταλληλότερη, καθώς σε σύγκριση με την περίοδο των εκπτώσεων του Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2019 που ακολουθεί, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν χειμερινά είδη ένδυσης – υπόδησης τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για όλη τη διάρκεια του χειμώνα.
Σε κάθε περίπτωση όμως οι καταναλωτές θα πρέπει να :
-
προχωρούν σε έρευνα αγοράς καθώς το ίδιο ή παρόμοιο προϊόν μπορεί να πωλείται φθηνότερα σε άλλο κατάστημα,
-
ενημερώνονται για την αρχική και την τελική τιμή καθώς και το ποσοστό έκπτωσης,
-
σχεδιάζουν τις αγορές τους από πριν και να φροντίζουν να διαθέτουν επαρκή χρόνο έτσι ώστε να μην πραγματοποιούν βιαστικές και πολυέξοδες αγορές,
-
αγοράζουν προϊόντα που χρειάζονται πραγματικά και όχι επειδή παρασύρθηκαν από διαφημίσεις ή την επιθυμία της στιγμής,
-
αποφεύγουν να αγοράζουν προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες και προϊόντα παρόμοια ή ίδια με αυτά που έχουν καθώς τις περισσότερες φορές αυτά περιέρχονται σε αχρησία ή βγαίνουν εκτός μόδας,
-
προτιμούν τα καταστήματα της πόλης τους, έτσι ώστε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή πλημμελούς παροχής υπηρεσιών, άμεσα να μπορούν να απευθυνθούν στη διεύθυνση του καταστήματος η οποία και θα πρέπει κατ’ επιλογή του καταναλωτή να τους παρέχει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα.
-
ζητούν απόδειξη αγοράς πληρώνοντας τοις μετρητοίς, με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα,
-
ρωτούν για τις αλλαγές προϊόντων και την προθεσμία αλλαγής καθώς κάθε κατάστημα εφαρμόζει διαφορετική πολιτική και δεν είναι υποχρεωμένο από το νόμο να δέχεται αλλαγές. Σημειωτέον ότι σε πολλά εκπτωσιακά είδη ή προσφορές δεν γίνονται δεκτές αλλαγές και η επισήμανση αυτή είναι αναρτημένη σε εμφανές σημείο του καταστήματος,
-
προσέχουν την παραπλανητική διαφήμιση,
-
αγοράζουν από τις επίσημες ιστοσελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων και προτιμούν την πληρωμή με αντικαταβολή,
-
γνωρίζουν ότι η εγγύηση εκ του νόμου στα διαρκή αγαθά είναι δύο έτη ενώ η εμπορική εγγύηση που δίνεται από τα καταστήματα συνήθως έχει και αυτή διάρκεια δύο έτη και θα πρέπει να τους προσφέρει επιπλέον καλύψεις από την νομική εγγύηση καθώς οι έμποροι τις περισσότερες φορές την χρεώνουν. Ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει το περιεχόμενο της εγγύησης, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημαντικών στοιχείων, όπως η διάρκεια, η τιμή και η γεωγραφική κάλυψη, τα στοιχεία της εταιρείας που την παρέχει και υπόμνηση της νομικής εγγύησης,
-
γνωρίζουν ότι ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό και έως τα δύο έτη, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.
-
καταγγέλλουν κάθε παραβίαση των δικαιωμάτων τους έγκαιρα στις κατά τόπους αρμόδιες καταναλωτικές οργανώσεις,
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας σας εύχεται καλές αγορές.
Για το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας
Ο Πρόεδρος
Βασίλειος Στ. Ιωαννίδης
Η Γενική Γραμματέας
Παρασκευή Αν. Κτενίδου
Τηλ : 2461042282, ώρες λειτουργίας Δευτέρα, Τρίτη, Παρασκευή, 09:30 – 12:30 και
Πέμπτη : 18:00 – 20:00
Ποιές εκπωσεις?Τα μαγαζιά της Κοζάνης δεν κάνουνε εκπτώσεις και μετά παραπονιούνται οι έμποροι οτι δεν έχουνε δουλειά και οτι όλοι πάνε Θεσσαλονίκη