Την πρόθεση να συνεχισθεί περαιτέρω η δυναμική υποστήριξη του μεγαλύτερου brand της περιοχής, του Κρόκου Κοζάνης από το Δήμο Κοζάνης εξέφρασε σε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Νίκου Πατσιούρα ο εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης παρουσία των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων του συνδυασμού Κώστα Βακουφτσή, Θύμιου Ζαγάρα, Αλέξανδρου Κύρου και Ελένης Μαρούδη.
«Ο Κρόκος Κοζάνης είναι το καλύτερο σαφράν του κόσμου και στόχος είναι να κατακτήσει τις παγκόσμιες αγορές. Όλο το προηγούμενο διάστημα σταθήκαμε δίπλα στις εξωστρεφείς προσπάθειες του Συνεταιρισμού και ειδικά στην περίπτωση της εξαγωγής του προϊόντος στην Κίνα. Παράλληλα όμως πεποίθηση μας είναι πως ο Κρόκος Κοζάνης μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό πόλο έλξης επισκεπτών για αυτό και είναι δεδομένη η δέσμευση μας πως ο Δήμος Κοζάνης θα στηρίξει, όπου απαιτηθεί, την κατασκευή του Μουσείου του Κρόκου. Άλλωστε η παραγωγή του Κρόκου , των αρωματικών φυτών της περιοχής και οι παραδοσιακοί τρόποι παραγωγής τσίπουρου αποτελούν μια εξαιρετική βάση για την προσέλκυση αγροτουρισμού, στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Κοζάνης που υλοποιείται» ανέφερε ο Λευτέρης Ιωαννίδης.
ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ
Η ΜΑΣΤΙΧΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΡΟΚΟΣ ΔΙΝΕΙ ΨΙΧΟΥΛΑ
τόσα χρόνια τι έκανε ο κ. Ιωαννίδης για το brand του κρόκου???
Ρώτα τον Πατσιουρα να μάθεις
θυμηθηκε τον κροκο προεκλογικα. 5 χρονια απων. εχουν να δουν πολλα παλαιοκομματικα λαϊκιστικα τερτιπια ακομη
ΝΑ ΤΑΝ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΨΗΦΟΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΑΖΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ
Πριν λίγα χρόνια πήγατε Κίνα. Ήρθατε πίσω και πανηγυριζατε για συμφωνία, μετά από μια βδομάδα είπατε υπάρχει κόλλημα με την εξαγωγή του κροκου. Τόσα έξοδα και πλήρης ανοργανωσιά, έτσι θα προωθηθεί το προϊόν; με προχειρότητα;
Γιατί δεν σε πήραν εσένα μαζί να τους συμβουλευσεις. Χωρίς πλάκα όμως τώρα το να μπεις στην αγορά της Κίνας ως φαρμακευτικό προϊόν είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο. Οπότε το να μιλάς για προχειρότητα χωρίς να ξερει είναι πολύ άδικο για όλους τους ανθρώπους του συνεταιρισμού
Είναι ψέματα ότι έγινε έτσι; ποιος πλήρωσε τα έξοδα; οι απλήρωτοι κρόκο παραγωγοί…
14 μέρες στην Κίνα κύριε Ιωαννιδη .. έπρεπε όλο το Χωριο να πουληθεί??
Βολτες για το τίποτα…
εσύ μας είπες κάνα επιχειρήματα?
Πρέπει το συναιτερισμο να τον αναλάβουν ειδικοί στην προώθηση των προϊόντων και όχι οποιος γουστάρει. Αλλιώς πάω και γω να γίνω πρόεδρος.
Ο Ιωαννίδης δεν κατάλαβε ποτέ ότι το πολύ μακράν μεγαλύτερο όνομα της περιοχής δεν είναι ο κρόκος, αλλά ο λιγνίτης, η μακράν μεγαλύτερη μεταλλευτική βιομηχανία της χώρας. Σκότωσε την κότα που έκανε τα χρυσά αυγά στην περιοχή και τώρα ψάχνεται να δείξει έργο. Τα μαγαζιά που έκλεισαν θα γίνουν στο μέλλον πολύ περισσότερα, χάρη στον Ιωαννίδη και το μέντορά του.
Ο Ιωαννίδης σκοτωσε τον λιγνίτη;; Η όλοι όσοι έφαγαν εφαγαν και στο τέλος αφησαν το λείψανό της;
Προθέσεις έχουν καλές πάντως δεν μπορώ να πώ…..
Λευτέρη σε πρόλαβε ο Καρύμπας!
Κύριε Ιωαννίδη, τι φανφάρες είναι αυτές περί “το μεγαλύτερο brand της περιοχής, ο κρόκος”; Μπορεί για εσάς ο κρόκος να μοιάζει ως το μεγαλύτερο brand της περιοχής, εξάλλου την δουλειά σας κάνετε ως πολιτικός, στολίζοντας ωραία τις κουβέντες σας. Αλλά για τους ανθρώπους που τον καλλιεργούν, ο κρόκος δεν είναι και τόσο χρυσός όπως σας αρέσει να λέτε! Ρωτήσατε κανέναν να μάθετε ως βγάζουν την χρονιά τους πέρα, αυτοί οι άνθρωποι, με τόσο χρυσάφι που έχουν στα χέρια τους; Μην τους κοροϊδεύετε και μπροστά στα μάτια τους!