Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δυτικής Μακεδονίας, Δημήτρη Μαυροματίδη, και μέλη της Διοικούσας επιτροπής, είχε ο Δήμαρχος Κοζάνης και εκ νέου υποψήφιος για τη θέση Λευτέρης Ιωαννίδης και υποψήφιοι της Δημοτικής Κίνησης «Κοζάνη, Τόπος Να Ζεις».
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε το θέμα της συνεργασίας μεταξύ Δήμου Κοζάνης και ΤΕΕ στο θέμα της Δίκαιης Μετάβασης, ένα θέμα που τέθηκε άμεσα και συστηματικά τα τελευταία χρόνια και οδήγησε στη δημιουργία του Εθνικού Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης.
Παράλληλα, τονίστηκε η συνεισφορά του ΤΕΕ στο θέμα του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, που έρχεται να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής στην πόλη, και στο ζήτημα της παραχώρησης του ΟΣΕ στον Δήμο Κοζάνης.
Υπογραμμίστηκε, επίσης, η συμβολή του ΤΕΕ στα ζητήματα του Δήμου Κοζάνης, καθώς και η ενεργός παρουσία και συμμετοχή του στις διαβουλεύσεις και τις διαδικασίες του Δήμου.
Επιβεβαιώθηκε το θετικό κλίμα συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί και εκφράστηκε και από τις δύο πλευρές η πρόθεση συνεργασίας και στο μέλλον.
ποτε ο Δημος Κοζανης δεν ακουσε το ΤΕΕ. τοσες παρεμβασεις στο θεμα του ΣΒΑΚ ολες στη σωστη κατευθυνση καμια δε ληφθηκε υποψη. κριμα
Η τελική μελέτη του ΣΒΑΚ τώρα θα εκπονηθεί. Μηχανικός είσαι;
Δεν είχαμε ΣΒΑΚ τελικά δηλαδή; Γιατί δεν το είπαν διαβούλευση για το ΣΒΑΚ ή κάτι τέτοιο. Και πότε τότε θα έχουμε ΣΒΑΚ ενήμερο με τις θέσεις του ΤΕΕ; Θα είναι δηλαδή έτσι;
«Ερευνητική συνδρομή στο Δήμο Kοζάνης για τη χάραξη δράσεων στροφής από τον κορεσμό προς τη Βιώσιμη Κινητικότητα – Πλαίσιο στρατηγικής για την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας απέναντι σε προβλήματα περιβάλλοντος και μετακινήσεων».
Αυτή η δουλειά του ΕΜΠ ήταν απαραίτητη για να γίνει ΣΒΑΚ
Θα μπορουσε να γινει και απο το ΤΕΕ χωρις να πληρωσει ο δημος 120.000 ευρω.
ο Βλαστός του ΕΜΠ ανέλαβε περίπου 60 ΣΒΑΚ σε όλη την Ελλάδα με αμοιβή με απ έυθείας ανάθεση , οχι με διαγωνισμό . Δεν μπορεί το ΕΜΠ να μετέχει σε διαγωνισμούς . Ως δήθεν ερευνητική Συνδρομή.
Θα μπορούσαν και Ιδιώτες μελετητές να το κάνουν και με διαγωνισμό ως πρός το κόστος !!!
Το ΤΕΕ Θεσ/κης θεωρεί προβληματικά τα ΣΒΑΚ όπως γίνονται.
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ :
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΤΟ ΤΕΕ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ : ΖΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟ ΠΑΡΚΟ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΤΙΣΜΑΤΑ.
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΒΑΚ ΤΟ ΤΕΕ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ Π.ΜΕΛΑ- ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ.
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΟΥ ΟΣΕ ΤΟ ΤΕΕ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΣΤΑ ΚΟΙΛΑ ΜΕ 3 ΟΜΟΦΩΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ !!
ΑΚΟΥΤΕ ;
Αν είσαι μηχανικός και γράφεις με κεφαλαία έχουμε πρόβλημα
οι αρχαίοι έγραφαν μόνο με κεφαλαία γράμματα !
Ποιά άριστη συνεργασία ;
Ο Μαυροματίδης μιά μας τα λέει έτσι μιά αλλιώς!
Η ΔΚΜ τι κάνει ; υπάρχει ;
Είπε ποτέ ο Μαυροματίδης ότι δεν υπάρχει άριστη συνεργασία με το Δήμο;
Σε τί!? Σε ένα σωρό θέματα οι γνωμοδοτήσεις των ανθρώπων του φορέα που εκπροσωπεί ο Μαυροματιδης κινούνται αντίθετα με τις κατευθύνσεις του δήμου; Προσωπικά ο ίδιος ας έχει όσες άριστες σχέσεις θέλει.
“Επισημαίνουμε ότι στο σύνολό της, η πρόταση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) Δήμου Κοζάνης, στόχο και σκοπό έχει τη βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης στην πόλη και τη μελλοντική εξέλιξή της, σίγουρα με θετικό πρόσημο, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνοκρατικές απόψεις και τις λειτουργικές όψεις της πόλης”.
Όπως εδώ για παράδειγμα;
Οχι όμως η συγκεκριμένη μελέτη του Δήμου Κοζάνης που στόχο έχει την ΔΙΑΛΥΣΗ της πόλης !
με την πεζοδρόμηση της Π.Μελά της Τριανταφυλλίδη και την κατάργηση 5.000 θέσεων στάθμευσης και όχι μόνο !
Η ΔΚΜ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ.
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αλλά και οι μηχανικοί του Δήμου στο ΤΕΕ είναι. Και συνεργάζονται όλοι στο τεχνικό πρόγραμμα, συμμετέχουν στις διαβουλεύσεις και σε όλα. Πολλές φορές οι απόψεις λαμβάνονται υπόψη και αλλάζουν μελέτες. Τα υπόλοιπα είναι μικροπολιτικές εμπάθειες, αυτών που νομίζουν ότι τα επιμελητήρια είναι προέκταση των κομμάτων.
Οι μηχανικοί του Δήμου δεν σκάνε και πολύ . Ο,Τι πει η Δημοτική Αρχή με τις ακραίες και εξωπλανητικές απόψεις,πολλές φορές .