Καλοκαίρι. Τελευταίο βράδυ Κυριακής Ιουνίου.
Είπαμε η παρέα να απολαύσουμε τη βραδιά σε ένα διαφορετικό περιβάλλον. Μέσα στο περιαστικό δάσος της πόλης, παρακολουθώντας την παράσταση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης Τα τάβλι. Το είχαμε προγραμματίσει. Το περιμέναμε, από την πρώτη στιγμή που μάθαμε για την παράσταση.
Και μάλιστα από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. μας.
Το θέατρο δεν γέμισε αλλά η εικόνα στις κερκίδες ήταν αξιοπρεπής.
Με το που περάσαμε τον έλεγχο των εισιτηρίων και καθίσαμε, βλέποντας το σκηνικό απορήσαμε. «Που είναι το υπόλοιπο σκηνικό»; Αναρωτήθηκε φίλη από την παρέα.
Δεν πειράζει είπαμε. Θα μας αποζημιώσει η ίδια η παράσταση.
Η παράσταση άρχισε στις 9:30.
Μετά από 15 λεπτά παράστασης αρχίσαμε να κοιτιόμαστε και να αναρωτιόμαστε.
Είπαμε θα εξελιχθεί στη συνέχεια και θα μας «ξυπνήσει».
Πέρασε μισή ώρα παράστασης. Παρατηρώντας και άλλους θεατές τριγύρω, έβλεπα άλλους να ξύνονται άλλους να χασμουριούνται και πολλούς να δυσανασχετούν.
Συνειδητοποίησα τότε, όσο κι αν δεν ήθελα να το παραδεχτώ μέσα μου, ότι έκανα υπομονή. Και δυστυχώς, το ίδιο έκανε και όλη η παρέα. Υπομονή να μην σηκωθούμε και φύγουμε πριν το τέλος της παράστασης, προσβάλλοντας τους ηθοποιούς αλλά και τους άλλους θεατές (αν και είμαι βέβαιος ότι το θέμα ήταν ποιος θα κάνει την αρχή).
Ευτυχώς κρατηθήκαμε, υπομείναμε και δεν φύγαμε πριν το τέλος της παράστασης.
Με τη συμπλήρωση μίας ώρας παράστασης ήρθε η «λύτρωση».
Σηκωθήκαμε ήσυχα και πήραμε το δρόμο της εξόδου.
Και αναρωτιόμασταν. Τι κάναμε; Τι παράσταση είδαμε;
Ήταν αυτή παράσταση αντάξια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. μας;
Ήταν παράσταση του κύρους και του επιπέδου του;
«Άχρωμη, άοσμη και άγευστη» άκουσα κάποιον να λέει από το κοινό.
Πολύ θα ήθελα να διαφωνήσω αλλά θα υποκρινόμουνα αν το έκανα.
Μου κακοφαίνεται περισσότερο, επειδή, μάλλον το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. μας, μας είχε «καλομάθει».
Με παραστάσεις, άλλες πολύ καλές και άλλες λιγότερο καλές, αλλά όλες με αξιοπρέπεια και σεβασμό στον θεατή.
Κάτι που τον τελευταίο καιρό, δυστυχώς, δυστυχέστατα, έχει εκλείψει.
Υ.Γ.
Περίμενα να έρθει η Παρασκευή, να έχουν τελειώσει οι παραστάσεις από την περιοχή μας. Για ευνόητους λόγους.
Πολίτης, θεατρόφιλη της πόλης
και να φανταστείς οτι κοστισε πανω απο 75000 ευρω χωρίς να υπολογισεις τις αμοιβές των ηθοποιων….!!
Πόσο άδικο σχόλιο για μια πολύ ωραία παράσταση με δυο πολύ αξιόλογους πρωταγωνιστές. Πόσο άδικο η προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων γιατί έτσι. Κριμα
το κείμενο είναι απο τα καλύτερα της ελληνικής θεατρικής συγγραφικής παραγωγής, πανέξυπνο, διορατικό και δηκτικό
η παράσταση δυστυχώς υποτονικότατη. Οι ηθοποιοί καλοί στις ερμηνείες (ίσως με μανιέρα ο Μιχαηλίδης ) αλλά όλη η παρέα, 5 άτομα ,συμφωνήσαμε ότι από το τέταρτο και μετά θα προτιμούσαμε να είχαμε το κείμενο σε βιβλιο να το διαβάζουμε παρά από την υποτονική, άνευρη παράσταση που βλεπαμε
Οι ίδιες κριτικές έγιναν από φίλους που είδαν την παράσταση σε Πτολεμαίδα και Σέρβια
Να στηρίζουμε το ΔΗΠΕΘΕ, ναι , αλλά παιδιά η προχειρότητα και η διεκπεραίωση έχει χτυπήσει ταβάνι
Σε αντίθεση, βέβαια, με τη γνώμη του κοινού του Σαββάτου. Φύγαμε ενθουσιασμένοι με τις ερμηνείες και συσχετίζαμε την ιστορία με το σήμερα. Και γελάσαμε και πολύ! Όσο για το σκηνικό ήταν λιτό. Τι άλλο θα έπρεπε να υπάρχει, ενώ δεν έπαιζε και ιδιαίτερο ρόλο στην υπόθεση; Μια αυλή είναι…
Το γεγονός ότι η παράσταση δεν άρεσε στην κυρία δεν σημαίνει και ότι δεν αξίζει. Ούτε επηρεάζει τη γνώμη κάποιου, όσο υπάρχουν τόσες καλές κριτικές από όσα μέρη έπαιξε ήδη.
Υ.Γ. Ευτυχώς δεν πήγαινε παρακάτω η υπόθεση γιατί θα ζητούσαν να φέρουν στο σκηνικό και την Αφρική!!
Δεχθειτε την κριτικη εποικοδομητικα.
Μπήκα να διαβάσω το άρθρο.
Μετά από 2′ ανώνυμης γκρίνιας χασμουρήθηκα. Άοσμη, ανώνυμη μίρλα, είπε κάποιος φανταστικός φίλος μου δίπλα μου.
Ανώνυμος πολίτης
Και να χασμουρηθηκες τζαμπα ηταν δε σε δουλεψε κανεις στηνοντας σε υπαιθριως και πληρωνοντας εισητηριο. Γενικα φετος τα Λασσανεια ειναι μαπα
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΧΑΛΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΑΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ 2 ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΤΟΣΑ ΕΡΓΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΑΝ
Υποκριτικη θαυμασια (ιδιαίτερα απο Σκιαδαρεση) σκηνοθεσια καλη, σκηνικό ωραίο σε ενα εργο ομως που σήμερα δεν εχει να πει τίποτα απολυτως, κατά την ταπεινή μου άποψη.
Είναι απορίας άξιο που ορισμένοι σπευδουν να κατακρινουν, ειρωνευομενοι, συμπολίτισα που εξέφρασε τη γνώμη της, γιατί άραγε; Ενοχλουνται προσωπικά; Παρεμπιπτόντως την παράσταση την είδα. Το Σάββατο. Από σεβασμό στο Δηπεθε, δεν θα σχολιάσω.
ΟΧΙ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΝΩΜΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ
ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
Η αληθεια ειναι στην μεση, αν εξαιρεσουμε την προσπαθεια του Σκιαδαρεση μετριο το αποτελεσμα,και πολυ λιγο για τις απαιτησεις ενος ΔΗΠΕΘΕ.Αν το αποτελεσμα το συνδιασουμε και με το κοστος τοτε υπαρχει δικαιολογημενος προβληματισμος.
οτι υπηρχαν τοσοι θεατροφιλοι και ιδιαιτερα τοσοι ειδημονες επι του θεατρου στην περιοχη με εξεπληξε γιατι θα περιμενα να εχουν μια επικοδομητικη θετικη σταση ωστε να βλεπουμε πολυ και καλο θεατρο σε αξιοπρεπεις χωρους…..αυτο το “μιρλα επι παντων και πασων” ταιριαζει με το γενικοτερο πολιτιστικο επιπεδο και μενει εκει….
Ο Μιχαηλίδης δεν είναι ηθοποιός παιδιά. Κατά δήλωσή του είναι θεατρικός χομπίστας. Μόνο ο Σκιαδαρέσης θα έπρεπε να πληρώνεται.