kozan.gr: Δόθηκε επίσημα στην κυκλοφορία το τμήμα της Ε.Ο. Κοζάνης – Θεσσαλονίκης, στο σημείο της πρώην γέφυρας του ΟΣΕ (Βίντεο & Φωτογραφίες)

12 Δεκεμβρίου 2016
12:35

Δόθηκε επίσημα στην κυκλοφορία, σήμερα Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Θεόδωρο Καρυπίδη, το τμήμα της Ε.Ο. Κοζάνης – Θεσσαλονίκης, στο σημείο της πρώην γέφυρας του ΟΣΕ.

  

 

 

29 σχόλια

  • Κι πήγατε να καναρωσετε το μοναδικό έργο μέχρι τώρα της περιφέρειας 100 + 100 μέτρα δρόμο. Έπρεπε να μαζευτούν και άλλοι αλλά μάλλον δεν έμειναν άλλοι στο συνδυασμό. Αντε και σε ανώτερα και στους ωραίους κόμβους στο τει

    • Ο Συλλίρης έκανε το έργο και αναφορά καμία . Με άλλους βγαίνει φωτογραφίες. Έτσι λειοτυργει ο Καρυπίδης .να το ξέρετε όλοι δυτικομακεδόνες. Μπέσα καμία.

  • ΚΑΡΥΠΙΔΗ.ΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ.ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ..ΓΙΑΤΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ.Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ…ΜΑΛΛΙ ..ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟ ΤΟΝ ΘΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ.ΛΙΑ..ΛΙΑ.ΛΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ.

    • το ευχαριστώ μόνο στον Συλλίρη αξίζει αλλά ως γνωστόν αυτός που κάνει την δουλειά τον πετάνε άσε βέβαβαια που χρειάστηκαν 3 χρόνια για μια γέφυρα

  • 8 μηνες για 100 μετρα δρομο μας σπασατε τα νευρα και καμαρωνετε κιολας και ο σημιτης κ το πασοκ που εκανε την εγνατια ή το ριο ή το μετρό ή την αττικη οδο κ το τους κυνηγαμε ακομα !!!!!! τοσο ισσοροπημενοι ειμασε

  • Τα εύκολα και φθηνά (κατεδάφιση+δρόμος) τελείωσαν με φιέστα. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα και ακριβά (σιδηροδρομική γέφυρα).

  • Ένας χρόνος για να γκρεμιστούν και 1,5 περίπου για να αποκατασταθεί σύνολο 2,5 χρόνια όσα δηλαδή έχουν στην αυτοδιοιηση για ένα κομματι δρόμου 100 μέτρων τι να πεις………….
    ο δρόμος στην άλλη γέφυρα θα αποκατασταθεί του χρόνου έτσι για να δείχνουμε κάτι κάθε χρόνο
    αυτά είναι έργα………………….

  • Μπράβο στον Συλλίρη που αν δεν ήταν αυτός έργο δεν θα γινόταν και αίσχος για τον καρυπίδη που δεν του είπε ένα ευχαριστώ.

  • ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΥΚΑΡΙΑΣ ΜΗΠΩς ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟ?

  • Παιδιά ο Συλλίρης το έκανε με δικά του έξοδα και δωρεάν εργασία? ή στα πλαίσια του υπηρεσιακού του καθήκοντος? ενημερώστε με γιατί δεν ξερω την ιδιότητα του ανθρώπου, είναι κάποιος ευργέτης ας πούμε που τον ξέχασαν εδώ? η υπάλληλος της Περιφέρειας? ευχαριστώ για τη διευκρύνιση

    • Πελλοπονήσε για να σε ενημέρωσε κανένας από την Υπηρεσία του Συλλίρη δεν ήθελε να γκρεμίσει την Γέφυρα και ο Συλλίρης μπήκε υπεύθυνος επίβλεψης.Άρα σε σχέση με τους άλλους θεωρείται ευεργέτης που υπέγραψε και μας απάλλαξε από το εκτρωμα. Άρα άν δε έχες τα δεδόμενα να μην εκφέρεις άποψη.

  • Sorry λίγο ρε παιδιά…. Εκαναν να τελειώσουν 200 μέτρα δρόμο τοσους μήνες και αντι να ντρέπονται βγαίνουν μια ντουζίνα άτομα να καμπαρντίσουν…. ;;;;; Έγω είμαι ο μόνος χαζός που το βλέπει έτσι;;; ας μου απαντήσει κάποιος ρε παιδια…. γιατί αυτό το έργο στην Ιαπωνία θα είχε τελειώσει σε 2 μέρες… και σε οποιαδήποτε χώρα που σέβεται(έστω και λίγο) τον εαυτό της το μέγιστο σε 1-2 βδομάδες… (ασχολούμαι με οδοποιία τα τελευταία 11 χρόνια)

  • Ο δρομος εχει την δικη του ιστορια.μετα απο τοσο καιρο επιτελους και καμαρωνουν λες και εκαναν κατι το δυσκολο τοσους μηνες.

  • Συγχαρητηρια για την ολοκληρωση και παραδοση του τμηματος. Φαινεται ποιοτικα αρτιο και εχει αναβαθμισει την εισοδο της πολης.

    Παμε τωρα στα κακως κειμενα.
    -Χρονος ολοκληρωσης περιπου 7 μηνες για 200 μετρα δρομου. Απαραδεκτα αργος.
    -Προβληματικος συγχρονισμος εργασιων με την αλλη εισοδο της πολης λογω της εργολαβιας στο Τει. Ειναι δυνατον να κλεινουν ταυτοχρονα και οι 2 κυριες εισοδοι της πολης?
    -Λογικη ραβε ξηλωνε ξανα. Χαθηκε δυστυχως και παλι η μεγαλη ευκαιρια να αναβαθμιστει στον συνολο της η σημαντικοτερη εισοδος της πολης. Τα 200 παραδοθεντα μετρα ειναι μεν ποιοτικα ανωτερα απο τον υπολοιπο αξονα, αλλα και παλι απουσιαζει εντελως η χαραξη ποδηλατοδρομου η πεζοδρομου ωστε να μπορει ο αθλητικος κοσμος της περιοχης να αποκτησει προσβαση στο Κουρι.

    Και μια ματια προς το μέλλον. Υπάρχει η ανάγκη να αναβαθμιστει και η εξεταζόμενη είσοδος όπως και η αντιστοιχη του Τει, εκτος των αυτονοητων οδικων χαρακτηριστικων (2 λωριδες κυκλοφοριας/ρευμα, σωστες κλισεις, αντιολισθηρος ταπητας, ηλεκτρονικη σήμανση + συμβατική, διαγράμμιση, φωτισμός led), με επαρκη πεζοδρομια εκατερωθεν καταλληλα για ΑΜΕΑ και ποδηλατόδρομο.
    Τα οφελη ειναι πολλαπλα, μιας και εκτος της βελτιωσης της ασφαλειας και προσβασιμοτητας επωφελειται και το τουριστικο προιον με την καταλληλη προωθηση της περιοχης ως ενεργειακου και λαογραφικου κεντρου

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι