Δόθηκε επίσημα στην κυκλοφορία, σήμερα Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Θεόδωρο Καρυπίδη, το τμήμα της Ε.Ο. Κοζάνης – Θεσσαλονίκης, στο σημείο της πρώην γέφυρας του ΟΣΕ.
Δόθηκε επίσημα στην κυκλοφορία, σήμερα Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Θεόδωρο Καρυπίδη, το τμήμα της Ε.Ο. Κοζάνης – Θεσσαλονίκης, στο σημείο της πρώην γέφυρας του ΟΣΕ.
Έγινε καλή δουλειά πάντως, μην λέμε συνέχεια κακίες
Ε ναι η Ανατροπή σε όλο της το μεγάλείο. Που πας ρε καρύμπα με αυτό το team reeeeeeeeeeeeeee?
Κι πήγατε να καναρωσετε το μοναδικό έργο μέχρι τώρα της περιφέρειας 100 + 100 μέτρα δρόμο. Έπρεπε να μαζευτούν και άλλοι αλλά μάλλον δεν έμειναν άλλοι στο συνδυασμό. Αντε και σε ανώτερα και στους ωραίους κόμβους στο τει
Καρυπίδη για τον Συλλίρη ούτε κουβέντα. Α ρε είσαι άξιος της μοίρας σου. Σις εκλογές θα φάς καλά.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΥΚ΄ΘΑ ΚΑΜΕΙ ΤΣ ΣΤΟΧΟΙ?
Ναι για τοξοβολία. Γέφυρες είδε κανείς? Που είναι ο ΟΣΕ? Τα κάνανε πλακάκια ?
Τι κέρασμα είχε?
Ο Συλλίρης έκανε το έργο και αναφορά καμία . Με άλλους βγαίνει φωτογραφίες. Έτσι λειοτυργει ο Καρυπίδης .να το ξέρετε όλοι δυτικομακεδόνες. Μπέσα καμία.
Σοκολατάκια σε κουτί που αγόρασε ο Συλλίρης και χάρισε ο καρυπίδης στον Μαυροματίδη.
Ελπιζω να βγαλατε εκτος και το φαναρι της ντροπης… του επιχειρηματια λιτλ…
ΚΑΡΥΠΙΔΗ.ΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ.ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ..ΓΙΑΤΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ.Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ…ΜΑΛΛΙ ..ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟ ΤΟΝ ΘΕΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ.ΛΙΑ..ΛΙΑ.ΛΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ.
το ευχαριστώ μόνο στον Συλλίρη αξίζει αλλά ως γνωστόν αυτός που κάνει την δουλειά τον πετάνε άσε βέβαβαια που χρειάστηκαν 3 χρόνια για μια γέφυρα
8 μηνες για 100 μετρα δρομο μας σπασατε τα νευρα και καμαρωνετε κιολας και ο σημιτης κ το πασοκ που εκανε την εγνατια ή το ριο ή το μετρό ή την αττικη οδο κ το τους κυνηγαμε ακομα !!!!!! τοσο ισσοροπημενοι ειμασε
Τι 8 μήνες…2,5 χρόνια ασχολούνται με τη μια γέφυρα, άλλα 2,5 με την άλλη και ζούσαν….
Τα εύκολα και φθηνά (κατεδάφιση+δρόμος) τελείωσαν με φιέστα. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα και ακριβά (σιδηροδρομική γέφυρα).
Γαργάρα η αποκατάσταση των γεφυρών.
Ένας χρόνος για να γκρεμιστούν και 1,5 περίπου για να αποκατασταθεί σύνολο 2,5 χρόνια όσα δηλαδή έχουν στην αυτοδιοιηση για ένα κομματι δρόμου 100 μέτρων τι να πεις………….
ο δρόμος στην άλλη γέφυρα θα αποκατασταθεί του χρόνου έτσι για να δείχνουμε κάτι κάθε χρόνο
αυτά είναι έργα………………….
θερμά συγχαρητήρια στους κ.κ. Καρυπίδη Θ. και Συλίρη Ν.
Μπράβο στον Συλλίρη που αν δεν ήταν αυτός έργο δεν θα γινόταν και αίσχος για τον καρυπίδη που δεν του είπε ένα ευχαριστώ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΥΚΑΡΙΑΣ ΜΗΠΩς ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟ?
Παιδιά ο Συλλίρης το έκανε με δικά του έξοδα και δωρεάν εργασία? ή στα πλαίσια του υπηρεσιακού του καθήκοντος? ενημερώστε με γιατί δεν ξερω την ιδιότητα του ανθρώπου, είναι κάποιος ευργέτης ας πούμε που τον ξέχασαν εδώ? η υπάλληλος της Περιφέρειας? ευχαριστώ για τη διευκρύνιση
Πελλοπονήσε για να σε ενημέρωσε κανένας από την Υπηρεσία του Συλλίρη δεν ήθελε να γκρεμίσει την Γέφυρα και ο Συλλίρης μπήκε υπεύθυνος επίβλεψης.Άρα σε σχέση με τους άλλους θεωρείται ευεργέτης που υπέγραψε και μας απάλλαξε από το εκτρωμα. Άρα άν δε έχες τα δεδόμενα να μην εκφέρεις άποψη.
Sorry λίγο ρε παιδιά…. Εκαναν να τελειώσουν 200 μέτρα δρόμο τοσους μήνες και αντι να ντρέπονται βγαίνουν μια ντουζίνα άτομα να καμπαρντίσουν…. ;;;;; Έγω είμαι ο μόνος χαζός που το βλέπει έτσι;;; ας μου απαντήσει κάποιος ρε παιδια…. γιατί αυτό το έργο στην Ιαπωνία θα είχε τελειώσει σε 2 μέρες… και σε οποιαδήποτε χώρα που σέβεται(έστω και λίγο) τον εαυτό της το μέγιστο σε 1-2 βδομάδες… (ασχολούμαι με οδοποιία τα τελευταία 11 χρόνια)
στην Ελλάδα κάνεις οδοποιία ή στο εξωτερικό?
Η ΜΟΝΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΔΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ!!!!!!!
kozan an den itan karipidis kexagis katanas 8e eklines to sait eytixos einai gia esena kai ta ipolipa mesa.krima omos gia tin d makedonia thn rimazane sta cemata..
leei o karip enan enonoyme dinamis aytos den mpori na enosi toys dikoys alla malon enoi dinamis proskimenes ston siriza
Ο δρομος εχει την δικη του ιστορια.μετα απο τοσο καιρο επιτελους και καμαρωνουν λες και εκαναν κατι το δυσκολο τοσους μηνες.
Συγχαρητηρια για την ολοκληρωση και παραδοση του τμηματος. Φαινεται ποιοτικα αρτιο και εχει αναβαθμισει την εισοδο της πολης.
Παμε τωρα στα κακως κειμενα.
-Χρονος ολοκληρωσης περιπου 7 μηνες για 200 μετρα δρομου. Απαραδεκτα αργος.
-Προβληματικος συγχρονισμος εργασιων με την αλλη εισοδο της πολης λογω της εργολαβιας στο Τει. Ειναι δυνατον να κλεινουν ταυτοχρονα και οι 2 κυριες εισοδοι της πολης?
-Λογικη ραβε ξηλωνε ξανα. Χαθηκε δυστυχως και παλι η μεγαλη ευκαιρια να αναβαθμιστει στον συνολο της η σημαντικοτερη εισοδος της πολης. Τα 200 παραδοθεντα μετρα ειναι μεν ποιοτικα ανωτερα απο τον υπολοιπο αξονα, αλλα και παλι απουσιαζει εντελως η χαραξη ποδηλατοδρομου η πεζοδρομου ωστε να μπορει ο αθλητικος κοσμος της περιοχης να αποκτησει προσβαση στο Κουρι.
Και μια ματια προς το μέλλον. Υπάρχει η ανάγκη να αναβαθμιστει και η εξεταζόμενη είσοδος όπως και η αντιστοιχη του Τει, εκτος των αυτονοητων οδικων χαρακτηριστικων (2 λωριδες κυκλοφοριας/ρευμα, σωστες κλισεις, αντιολισθηρος ταπητας, ηλεκτρονικη σήμανση + συμβατική, διαγράμμιση, φωτισμός led), με επαρκη πεζοδρομια εκατερωθεν καταλληλα για ΑΜΕΑ και ποδηλατόδρομο.
Τα οφελη ειναι πολλαπλα, μιας και εκτος της βελτιωσης της ασφαλειας και προσβασιμοτητας επωφελειται και το τουριστικο προιον με την καταλληλη προωθηση της περιοχης ως ενεργειακου και λαογραφικου κεντρου