kozan.gr: Αναθεωρήσεις στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) Κοζάνης προανήγγειλε ο δήμαρχος Λ. Μαλούτας: “Δεν θα υλοποιήσουμε αποφάσεις άλλων. Θα υλοποιήσουμε τις προτεραιότητες και τις επιλογές μας” – Αιχμές στην προηγούμενη αρχή για τους χειρισμούς της στο θέμα του Κολυμβητηρίου Κοζάνης (Βίντεο)

24 Σεπτεμβρίου 2019
20:53

 

Αναθεωρήσεις στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) Κοζάνης προανήγγειλε, μιλώντας στο West Channel, ο δήμαρχος Κοζάνης Λ. Μαλούτας, σημειώνοντας, χαρακτηριστικά: “Δεν θα υλοποιήσουμε αποφάσεις άλλων. Θα υλοποιήσουμε τις προτεραιότητες και τις επιλογές μας”, ενώ λίγο αργότερα άφησε σαφείς αιχμές στην προηγούμενη δημοτική αρχή για τους χειρισμούς της στο θέμα του Κολυμβητηρίου Κοζάνης.

 

9 σχόλια

  • Λάζο δύο πράγματα συμβαίνουν. Ή είχες δικιο για το κολυμβητήριο και θα το ανοίξεις επειδή δεν ειναι επικίνδυνο ή δεν θα το ανοίξεις γιατί είναι επικίνδυνο και θα αποδεχθείς το λάθος σου. Τα υπόλοιπα είναι για τα καφενεία

  • Δημαρχε αλλα μας ειπες προεκλογικα.. τα κοιλα τα ξεραμε.. δεν θα το ανοιξεις τελικα; ρωτουσες γτ ειναι κλειστό; ποιος εχει δικιο τελικα;

  • Δυστυχώς στους προηγούμενους κ.Μαλούτα επικράτησε το δόγμα, πονάει κεφάλι- κόψει κεφάλι.
    Και αυτό ως αποτελεσμα της ανικανοτητας να επικρατήσει η λογική και να γίνουν διορθώσεις και όχι εξαγγελίες για νεα πισινα ανοιχτή και νεο κολυμβητηριο των 8 εκ ευρώ.
    Οι πολίτες χρειαζονται το νερό, τα αμεα το ίδιο, όπως και τα σχολεια. Διορθώστε το και ανοιξτε το. Αλλιως, αν ήταν ετσι, στην κζν το 1995 μετα το σεισμό, μονο κατεδαφίσεις θα χαμε, καμια συντηρηση-ενισχυση-επισκευη.

    • Μα το είπαν, δεν είναι “ΣΒΑΚ”. Είναι προμελέτη στην οποία θα πατήσουν οι κανονικές μελέτες ΣΒΑΚ στην πορεία.

      Οπότε έχει μέλλον το πράγμα…εφόσον αποδειχτεί με κάποιο τρόπο ότι πράγματι η προμελέτη αυτή ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες συνθήκες της πόλης (κάποιες απαντήσεις μελών της ομάδας πάντως δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές…ακόμη γελάω με τα “ηλεκτρικά ποδήλατα που “κάποιος” ΘΑ βρεθεί να τα επιδοτήσει” όταν τους επισήμαναν αφενός τις κλίσεις της πόλης που δυσκολεύουν τη χρήση ποδηλάτου και αφετέρου το αυξημένο κόστος των ηλεκτρικών ποδηλάτων όταν αυτά αντιπροτάθηκαν ως λύση).

Γράψτε απάντηση στο perastikos Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.