Με αφορμή κάτι που βιώνω και όχι μόνο εγώ αλλά η πλειοψηφία , και αυτή την στιγμή που σας γράφω , ως γονέας-κηδεμόνας ενός παιδιού που πάει στην Α Λυκείου και απασχολείται δυστυχώς κατά την άποψη μου πέραν του δέοντος με διαδραστικά παιχνίδια έχω να σας προτείνω την διεξαγωγή από μέρους σας επιμορφωτικών ημερίδων σε Λύκεια-Γυμνάσια με θέματα πχ ορθή χρήση internet .
Κάτι πολύ χρήσιμο , επίκαιρο και απολύτως απαραίτητο για τα παιδιά όλου του κόσμου.
Εγώ και φαντάζομαι κάθε γονέας περιμένει από το σχολείο να προβληματίσει και να καθοδηγήσει τα παιδιά σε τέτοια ζητήματα με ειδικούς και στα πλαίσια του σχολείου.
Πέραν από εκπαιδευτικοί που είστε θα πρέπει να είστε φαντάζομαι και παιδαγωγοί αλλά και γονείς με τα ίδια ζητούμενα και να μην μένετε στα τετριμμένα ή σε αυτά που σας επιβάλει το υπουργείο και τίποτε πέραν αυτού.
Εστω και ένα παιδί να μπορέσει να βοηθηθεί ή να προβληματιστεί για τα τεκταινόμενα ,ποια είναι η ορθή χρήση,τα όρια που θα πρέπει να τεθούν και τους κινδύνους εθισμού που συντρέχουν αλλά και το τι χάνουν από την ζωή τους , θα είναι κέρδος για όλους μας .
Εμείς που ζούμε σε μία επαρχιακή πόλη πχ σαν την Πτολεμαΐδα δυστυχώς δεν έχουμε , εκ του αποτελέσματος, πολλές διεξόδους ή αφορμές για συζήτηση ουσιαστική με τέτοια αντικείμενα.
Σας καλώ λοιπόν να φανείτε αντάξιοι των προσδοκιών μας
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
ως γονέας
Κακά τα ψέματα φίλε μου.να τους μιλήσουν και στο σχολείο, αλλά αν εσύ στο σπίτι σαν γονέας δεν βάλεις όρια, είναι μάταιο. Αυτό πιστεύω εγώ.
Τα ορια ειναι σχετικα και υπαρχουν για να ξεπερνιουνται και ποσο μαλλον απο εναν ή μια εφηβο
Όταν διοργανωνονται τέτοιου είδους δράσεις στα σχολεία (ομιλίες εκδηλώσεις) εκτός σχολικού ωραρίου, δυστυχώς υπάρχει ελάχιστη συμμετοχή από τους γονείς. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουν.
Μα ο σκοπος ειναι να γινονται κατα την διαρκεια του σχολικου ωραριου και μαλλον χωρις την συμμετοχη γονεων για να εχουν απιχυση αυτα που θα υποθουν στα παιδια
Εγω πιστευω οτι στο σχολειο δεν πρεπει να διδεται μονο προτεραιότητα μόνο στα μαθήματα αλλα πρεπει να γινεται και προσεγγιση θεματων που αφορουν στην ασφαλεια των μαθητών, π.χ ιντερνετ και κινδυνοι,και διαφορα αλλα θεματα.ευκολο να λεμε για όρια που πρεπει να τιθενται απο το σπιτι αλλα οπως όλοι οι ενήλικες δεν ειναι ίδιοι ετσι και όλα τα παιδια δεν είναι ιδιας ιδιοσυγκρασίας.συχνα δε, ακουν περισσότερο κάτι που θα ειπωθει στο σχολείο παρα αν τους το πει κάποιος απο το σπιτι.
Μες στο μυαλο μου εισαι. Ο συντακτης της επιστολης
Τέτοιες δράσεις γίνονται στα σχολεία,αλλά δυστυχώς τα παιδιά σας χαζεύουν !!!!!!
Γίνονται δράσεις στα Γυμνάσια στα πλαίσια της “Θεματικής Εβδομάδας”. Πέρυσι σε πολλά γυμνάσια έχει γίνει ομιλία με θέμα “Εθισμός στο Διαδίκτυο”. Δυστυχώς αυτό δε φτάνει. Χρειάζεται καθημερινή υπενθύμιση στο παιδί πως ο εθισμός (σε οτιδήποτε) και η άμετρη χρήση οδηγεί σε παραμέληση όλων των άλλων καθηκόντων του. Μην περιμένετε πολλά από τα γυμνάσια. Θα πρέπει καθημερινά να το υπενθυμίζετε στο παιδί σας αυτό. Βάλτε όρια στη χρήση του ίντερνετ και για τον εαυτό σας αν χρειάζεται δίνοντας το παράδειγμα. Στην ανάγκη διακόψτε την σύνδεση του ίντερνετ στο σπίτι. Στην ανάγκη διακόψτε το ρεύμα στο δωμάτιό του. Είναι σε κρίσιμη ηλικία για να εθίζεται σε οτιδήποτε. Για να πεισθεί όμως χρειάζεται να γίνει καθημερινή και πολλή συζήτηση μαζί του. Έτσι κατάφερα το δικό μου γιό να μειώσει τη χρήση του ίντερνετ και των παιχνιδιών.
Πάντως το καλό είναι ότι αυτή η ενασχόληση είναι παροδική και όταν μεγαλώσει αργά η γρήγορα θα τα παρατήσει. Το μόνο που θα μείνει είναι ο χαμένος χρόνος.
Το παιδί ακούει αλλά χρειάζεται επιμονή και υπομονή από πλευράς σας.