Πέρασε χθες κατά πλειοψηφία από το Περιφερειακό Συμβούλιο η ένταξη του έργου! Κάποιοι ψήφισαν ΛΕΥΚΟ!!!
Λευκό; Τι θα πει λευκό για ένα τέτοιο έργο;
Ή το θέλεις κύριε ή δεν το θέλεις!
Το θέλω υπό προϋποθέσεις δεν στέκει!
Απλά εκδηλώθηκαν κάποιοι που όχι μόνο δεν με υποστήριζαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο και την Εκτελεστική Επιτροπή, αλλά όπως φαίνεται, σκοπό είχαν να μην γίνει ποτέ η Σήραγγα της Κλεισούρας!
Προτεραιότητες του τέως Περιφερειάρχη που προτάθηκαν και στο Υπουργείο Μεταφορών: 4η η Σήραγγα, ενώ προηγείται ο δρόμος Κοζάνη – Ρύμνιο!!!! Μεγαλύτερη προτεραιότητα για έναν δρόμο στο πουθενά (50 εκατομμύρια ο προϋπολογισμός)! Αλλά ξέχασα: Είναι στον άξονα Κοζάνη – Λάρισα! Που όμως βρίσκεται μόνο στην σκέψη κάποιων εκεί στην Κοζάνη, όταν για πρόσβαση στη Αθήνα υπάρχει ο Ε65!!!
Ποιόν κοροϊδεύουμε;
Και πολύ σωστά η νέα Περιφερειακή Αρχή δεν αποκλείει τα άλλα έργα. Όμως, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ!
Μήπως θα πρέπει να περιμένει και αυτό το έργο μέχρι να ωριμάσουν τα υπόλοιπα, να προχωρήσουν και στο μέλλον βλέπουμε;
Μήπως θα πρέπει να υπενθυμίσω σε κάποιους εκεί στην Κοζάνη την πρόταση επικαιροποίησης του Στρατηγικού Σχεδίου Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014 – 2025 (τον Σεπτέμβριο του 2018), που σε έναν πίνακα 10 έργων δεν είχε ούτε ένα έργο της Καστοριάς και με πρότασή μου μπήκε στον πίνακα η Σήραγγα και στον σχεδιασμό η συνέχιση της Σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας – Κοζάνης μέχρι την Καστοριά;
(Οι πίνακες υπάρχουν, αρχικοί και διορθωμένοι, όπως και τα mail).
Ερχόμαστε επομένως στο θέμα της Περιφερειακής Συνείδησης, όπου βλέπω ότι ο νυν Περιφερειάρχης, κάνει βήματα μπροστά και τον συγχαίρω γι αυτό! Και μακάρι να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες και να γίνει το έργο!
Αλλά (επανέρχομαι) δεν μπορώ να δεχθώ το ΛΕΥΚΟ!
Όπως δεν μπορώ να δεχθώ και το πνεύμα αυτών που σε κοζανίτικο site καταφέρονται εναντίον του έργου και εναντίον αυτών που το ψήφισαν!!
Τους Καστοριανούς που είναι στο ίδιο πνεύμα, δεν τους κατακρίνω. ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΜΑΙ!!!
Υποτίθεται είναι άνθρωποι του πολιτισμού και του τουρισμού αλλά βάζουν την παραταξιακή γραμμή πάνω από το καλό του τόπου! Κρίμα το μπόι τους!
Άσε μας ρε Αδαμόπουλε που πέντε χρόνια πετούσες χαρταετό. Θα σωθεί η Καστοριά που θα πηγαίνει στην Πτολεμαίδα. Κοιτάξτε να αξιοποιήσετε τον κάθετο που σας κάνανε και το αεροδρόμιο σας που κάθεται έτσι. Λευκό σημαίνει βάλτε προτερραιότητες και πέστε μια συνολική πρόταση για την Περιφέρεια. Αλλά τι να καταλάβεις εσύ που πέντε χρόνια δεν είπες τι θέλεις να κάνεις στην Καστοριά
Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι! Όλη η κοινωνία της Καστοριάς γνωρίζει πως ο Αδαμόπουλος ήταν αντιπεριφερειάρχης μόνο στους τύπους, ενώ στην ουσία όλα περνούσαν από τον “εθελοντή” που είχε και γραφείο δικό του χωρίς να είναι ούτε αιρετός ούτε διορισμένος. 5 χρόνια έλυνε και έδενε και το μόνο έργο είναι ένα ηλιακό βαρκάκο που λιμνάζει αχρησιμοποίητο και ένα μηχάνημα καθαρισμού χόρτων στη λίμνη που δεν μπορεί να καθαρίσει τα χόρτα !!!!
Να τα βάλεις από την τσέπη σου. Εμείς δεν έχουμε άλλα για τις τρύπες σας!
σωστα η σηραγγα να γινει οταν τελειωσουν σοβαρα εργα,αραγε θα ενταχθει στο προγραμμα?η θα πανε τζαμπα τα λεφτα που θα δεσμευτουν και δεν θα γινει τιποτα
Αν δεν είναι αυτό σοβαρό έργο, ποιό είναι;
Μη ξεχνάμε όμως και τι ψήφιζε (πάντα) ο νυν περιφερειάρχης μας στη Βουλή.
” ΠΑΡΩΝ ” ‘ΠΑΡΩΝ’ ή ΛΕΥΚΟ. Άρα ποτέ και αυτός δεν έπαιρνε ξεκάθαρη θέση…. Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε…….
Ρε 14=25 εχεις γελιο.Ο αδαμοπουλος φταιει για την ανυπαρξια του καρυπιδη που 5 χρονια δεν εκανε τιποτα απολυτως στην καστορια;Που βολεψε την συζυγο του εθελοντη να παιρνει τζαμπα μισθο,που αλλα μας ελεγε προεκλογικα το 14 και δεν εκανε τιποτα;Που παγωσε το φραγμα του νεστοριου,που δεν εγινε τιποτα για τα αρδευτικα βασιλειαδας,που μπηκανε κατα λαθος σε λογαριασμο προσωπικο αντι για της περιφερειας χρηματα της τραπεζας πειραιως;Αστο δεν σας παιρνει να γραφετε.Μιλουσανε για την σηραγγα και ο καρυοιδης μας ελεγε για τον Ε65,την βευη,τις πρεσπες,αλλα λογια να αγαπιομαστε κσι ψηφισε λευκο.Ε και εμεις λευκο θα του δωσουμε την αλλη φορα.Μπραβο στους Κασαπιδη-Σαββοπουλο και ολη την ομαδα τους.
Δώστε καθρεφτακια στους ιθαγενείς!
Εδώ δυσκολεύονται να βρουν χρηματοδότηση για τον Ε65, η σήραγγα Κλεισούρας μας μάρανε
Αυτό που δε σου είπαν είναι ότι για τη σύραγγα υπάρχει ήδη έτοιμη μελέτη εδώ και χρόνια και η χρηματοδότηση είναι ανεξάρτητη από τους πόρους του Ε65!
Θα δώσουν λέει 70.000.000ε για να αποδείξουν ότι οι δυτικομακεδονες είναι ενωμένοι.
Δώστε σ’ εμένα το ένα χιλιοστό και όπου βρεθώ θα λέω πόσο ενωμένοι είναι οι δυτικομακεδονες. Θα ειμαι πιο πειστικός και θα σας περισσέψουν και 69.930.000ε
Επιτέλους θα δούμε σοβαρά έργα και όχι καθρεφτάκια των συριζαίων!
Δεν τίθεται θέμα συμψηφισμού ή διλήμματος “ή αυτό ή εκείνο”. Όλα τα έργα μπορούν να υλοποιηθούν μιας και υπάρχει διαθέσιμη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, όπου εδώ και 5 χρόνια ήμααταν τελευταίοι σρ απορροφητικότητα. Καθρεπτάκια για ιθαγενείς ήταν το ειδικό τιμολόγιο. Ακόμα περιμένουμε την υπόσχεση Καρυπίδη για – 50% στις επιχειρήσεις!
στο βουνό θα κάνεις…. όχι δρόμο….
Σαν τη ΖΕΠ ένα πράμα…
Η σύραγγα για πιο λόγο θα γίνει; Τι θα εξυπηρετεί; Ποιους μεγάλους δρόμους θα ενώνει; Τι κυκλοφοριακό φόρτο,άλλων δρόμων θα αποφορτίσει; Για πόσο όγκο αυτοκινήτων μιλάμε ότι θα εξυπηρετήσει; Η εγνατία (σαν κλειστός αυτοκινητόδρομος) για ποιον λόγο έγινε;…… Ερωτήσεις κάνω που πολύ θα ήθελα ν απαντηθούν ή να μας κοινοποιηθεί η μελέτη που θα εξηγεί ολες αυτές τις ερωτήσεις!
Πολύ απλά θα διευκολύνει την συγκοινωνία Καστοριάς – Πτολεμαΐδας – Αμυνταίου και ειδικά τις μεταφορές αγροτικών λαι άλλων προϊόντων μεταξύ των δύο περιοχών. Και επίσης θα ενισχύσει την τουριστική κίνηση της περιοχής μεταξύ των λιμνών Καστοριάς, Βεγορίτιδα, Πετρών κλπ. δημιουργώντας νέες προοπτικές στα τουριστικά προϊόντα. Το σίγουρο είναι πως δεν εξυπηρετεί τη μιζέρια σου περί κατσίκας του γείτονα κλπ.
Χαχαχαχα!
Μα καλά, δεν κατάλαβες ότι όλα στην Ελλάδα γίνονται για το Θεαθήναι;
Ακριβώς ίδιας λογικής έργο με την τρύπα της Κλεισούρας, είναι ο δρόμος Επταχώρι – Δοτσικό – Σαμαρίνα.
Η τρύπα για τα ψηφαλάκια του Κασαπίδη, ο δρόμος για τα ψηφαλάκια του Φώλια…
Χρησιμότητα …μηδέν, αφού δεν υπήρξε ποτέ οικονομοτεχνική μελέτη σκοπιμότητας που να τεκμηριώνει τα προσδοκόμενα οφέλη.
Ανάπτυξη καληνύχτα!
Μιζέριαααα
Η σύραγγα για πιο λόγο θα γίνει; Τι θα εξυπηρετεί; Ποιους μεγάλους δρόμους θα ενώνει; Τι κυκλοφοριακό φόρτο,άλλων δρόμων θα αποφορτίσει; Για πόσο όγκο αυτοκινήτων μιλάμε ότι θα εξυπηρετήσει; Η εγνατία (σαν κλειστός αυτοκινητόδρομος) για ποιον λόγο έγινε;…… Ερωτήσεις κάνω που πολύ θα ήθελα ν απαντηθούν ή να μας κοινοποιηθεί η μελέτη που θα εξηγεί ολες αυτές τις ερωτήσεις!
Για αυτούς που διαμαρτύρονται για την καθυστέρηση του Ε65, ας ρωτήσουν τον προηγούμενο περιφερειάρχη για την απόφαση της κυβέρνησης σύριζα που μπλόκαρε το έργο…
Γράφει ο άλλος για να γράφει..
—-”Πολύ απλά θα διευκολύνει την συγκοινωνία Καστοριάς – Πτολεμαΐδας – Αμυνταίου.”
Ένα χρόνο πάω και έρχομαι μεταξύ Αμυνταίου Καστοριάς και στο δρόμο είμαστε μόνιμα τα ίδια 15-20 αυτοκίνητα.. Δε νομίζω πως αξίζουμε 70.000.000 δρόμο για να γίνουν τα 20 αυτοκίνητα 30.. Ακόμα και με τα έργα του αγωγού τα πιο πολλά αυτοκίνητα ήταν των εργολάβων, τώρα που τελείωσε χάθηκαν και αυτά..
λέει στη συνέχει:
΄΄ και ειδικά τις μεταφορές αγροτικών και άλλων προϊόντων μεταξύ των δύο περιοχών.”
Έχεις ένα δίκιο, άλλωστε είναι γνωστό πως ευτυχώς και έχουμε δέντρα στο Αμύνταιο και βλέπετε και εσείς πως είναι τα αγροτικά προϊόντα.
Τέλος λέει
”Και επίσης θα ενισχύσει την τουριστική κίνηση της περιοχής μεταξύ των λιμνών Καστοριάς, Βεγορίτιδα, Πετρών κλπ. δημιουργώντας νέες προοπτικές στα τουριστικά προϊόντα.”
Τώρα να σχολιάσω για τον τουρισμό ή απλώς να γελάσω; Άλλωστε είμαστε φημισμένοι για το LAKE GRAND TOUR…
Άντε κοιτάξτε έργα που θα κρατήσουν τον κόσμο εδώ και θα δώσουν ώθηση που πάτε να ενώσετε δύο χωριά μεταξύ τους με μεταξωτές κορδέλες..
Γιατί ναι, όσο και αν δε το παραδέχεστε μεταξύ μας μείναμε σε Αμύνταιο, Φλώρινα και Καστοριά..
Τα παιδιά μας έφυγαν στη Γερμανία και όσο και να γελάτε ο Λάρισα-Μόναχο μόνο ως αστείο δε θα έπρεπε να ακούγεται..
Και αν δε σας αρέσουν οι δρόμοι, τότε ήρθε η ώρα να δούμε να στρώνει καμιά ράγα τραίνου και πάλι σε αυτή τη χώρα…
Μπας και μπουν στο τρένο και γυρίσουν όσοι έφυγαν και ξεκουμπιστείτε εσείς οι σωτήρες…
Βγάλε και άλλη μιζέρια, με την στενομυαλιά σου έφυγαν τα παιδιά σου στη Γερμανία!
Είδες που μόνος σου το λες; “είμαστε μόνιμα τα ίδια 15-20 αυτοκίνητα..” Με την ολοκλήρωση της σήραγγας θα υπάρξει αύξηση της κυκλοφορίας μιας και δε θα υφίσταται ο ανασταλτικός παράγοντας του δρόμου με τις στροφές.
“Ευτυχώς και έχουμε δέντρα στο Αμύνταιο και βλέπετε και εσείς πως είναι τα αγροτικά προϊόντα.
” Δεν έχει μόνο δέντρα το Αμύνταιο αλλά η ευρύτερη περιοχή έχει μεγάλη παράδοση στη μοναδική ποικιλία ξινόμαυρο. Επίσης η αγροτική παραγωγή της Καστοριάς θα διαχέεται πιο εύκολα προς την Εορδαία. »Και επίσης θα ενισχύσει την τουριστική κίνηση της περιοχής μεταξύ των λιμνών Καστοριάς, Βεγορίτιδα, Πετρών κλπ. δημιουργώντας νέες προοπτικές στα τουριστικά προϊόντα.»
“Τώρα να σχολιάσω για τον τουρισμό ή απλώς να γελάσω; Άλλωστε είμαστε φημισμένοι για το LAKE GRAND TOUR…”
Η πλειοψηφία των επισκεπτών επιλέγει την περιοχή για τις λίμνες της και την φυσική ομορφιά που προσφέρουν. Μια βόλτα στην Καστοριά και τον Άγιο Παντελεήμονα θα μπορεί να συνδυαστεί προσελκύοντας ακόμα περισσότερους τουρίστες.
Οι μόνοι χαμένοι λοιπόν είναι οι μίζεροι που δε θέλουν τίποτα καλό στον τόπο τους.
Για μένα που είμαι ανεξάρτητος και μετριοπαθής αναγνώστης των σχολίων, βλέποντας όλα αυτά τα σχόλια και την αρνητική μανία από μερικούς παλαιο-Κοζανίτες μου προκαλεί μόνο αποστροφή και τίποτα άλλο. Ευτυχώς που οι απόγονοι των Ελλήνων προσφύγων του 22 έχουν πλέον επιβληθεί οικονομικά, διοικητικά και κοινωνικά στην πόλη σας.
Σοβαρα εκει στην Κοζανη πρεπει να κανετε την αυτοκριτικη σας ,σας παίρνει πολυ χρονο να δειτε την νεα πραγματικοτητα ,οχι τιποτα αλλο αλλα κρατατε πισω ολοκληρη την δυτικη Μακεδονια .
2΄’06 αν εσυ πας ενα χρονο αμυνταιο-καστορια εγω ειμαι ο πατριαρχης βαρθολομαιος.Ρε μην γραφετε οτι να ναι,προκειται για μεγαλο εργο και μπραβο που ξεμπλοκαρει.Μαλλον για αυλικος του καρυπιδη μοιαζεις που εχασε την κουταλα.Και για οσους γραφουνε για Ε65 καμμια σχεση τα 2 εργα,μην παραπλανειτε τον κοσμο με ψεμματα δεν τρωμε κουτοχορτο.5 χρονια με καρυπιδη πηγαν ολα πισω,χιλια μπραβο στον κασαπιδη και την ομαδα του.Για εσας που ειστε απεναντι στο εργο ΞΥΔΙ.
Ο Καρυπιδης με τους παλικαρισμους του καταφερε και σταματησε το φραγμα Νεστοριου δινοντας την δυνατοτητα στην αναδοχη κοινοπραξια να διεκδικει εκατομμυρια και να κινδυνεύει το εργο να μην γινει ποτε ,τωρα προσπαθει να εμποδίσει την σηραγγα Κλεισουρας ,απολυτως λογικο βεβαια αφου ως γνωστον εχουν αλλεργια σε οτιδηποτε αναπτυξιακο .