Μόλις φτάσει κάνεις στον γραφικό πλακόστρωτο πεζοδρόμο της οδού Ίωνα Δραγούμη, στην Κοζάνη αναμεσά στο δάσος των συγχρόνων πολυκατοικιών ,βλέπει να υψώνεται μεγαλόπρεπο το κτίριο του Μουσείου, που θυμίζει με την επιβλητική μορφή του τα λαμπρά δείγματα της Μακεδονικής Αρχιτεκτονικής κατά τους χρόνους της τουρκοκρατίας.
Το κτίριο πέτρινο ,ψηλό φαντάζει σαν πύργος. Η εξωτερική του εικόνα δίνει την εντύπωση ενός φρουρίου, πυργοσπιτου, όπου η πατριαρχική οικογένεια αισθανόταν ασφαλισμένη από τους κινδύνους στα δίστιχα εκείνα χρόνια της σκλαβιάς.
Πολλοί ντόπιοι λαϊκοί τεχνίτες δουλέψαν με πολύ μεράκι την πέτρα, το σίδερο και το ξύλο για να υλοποιήσουν τους οραματισμούς των δημιουργών του Μουσείου, ώστε αυτό να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο των περασμένων με τα τωρινά και τα μελλούμενα.
Στην λιθοδομή του ο επισκέπτης βλέπει με πόσο μεράκι και γούστο ο καλλιτέχνης μάστορας –πελεκητής δούλεψε με το σφυρί, το καλέμι και το μυστρί για να δώσει ζηλευτή ομορφιά στο δημιούργημά του.
Ζουμπανιωτες (Πενταλοφιτες) ήταν οι ειδικευμένοι τεχνίτες –πελεκάνοι της πέτρας. Το θυμίζει η επιγραφή στη βρύση ,που βρίσκεται στη νότια πλευρά του κτιρίου, όπου ο επισκέπτης διαβάζει. Στα 1982-1982 την λιθοδομή έκαμαν καλφάδες ξακουστοί τεχνίτες πρώτης, Τριαντάφυλλος Ταρνανάς και Ευριπίδης Καρούτας τ όνομα πατρίδα. <Ζουμπανιωτες>.
Ο φακός του Γιώργου Αγγέλη απαθανάτισε με μοναδικό τρόπο όχι μόνο την εξωτερική όψη κατά την νύκτα του κτιρίου αλλά και τους πολύ ενδιαφέροντες εσωτερικούς χώρους.
Που είναι ο “μοναδικός τρόπος”;
Μοναδικός τρόπος το πάρκινγκ εννοούσε προφανώς. Τόσο ιστορικό κτίριο, το υποβαθμίζει το πάρκινγκ για ένα αυτοκίνητο δίπλα στο κτίριο.
O ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ.(ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΟΝΕΨΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ
, ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.)
τι εστί Γιώργος Αγγέλης;
ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΗΣ Δ.Ε. ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.
Με απειλείς;
Οι φωτογρσφίες είναι υπέροχες, αλλά το κείμενο αδικεί αυτόν που το υπογράφει. Είναι απρόσεκτα γραμμένο, με πολλά ορθογραφικά λάθη!!!
Για πες μας που είναι τα πολλά ορθογραφικά λάθη να δω κάτι…
Μόνο ένα υπάρχει, το “στα δίστιχα εκείνα χρόνια της σκλαβιάς” που είναι δύστυχα.
Άιντε με τις υπερβολές και τη μιζέρια σας
Ιδού, λοιπόν, τα λάθη που εσύ θέλεις να μη βλέπεις:
κάνεις (αντί κανείς), στον γραφικό (αντί στο γραφικό), πεζοδρόμο (αντί πεζόδορμο), ανάμεσα (αντί ανάμεσα), συγχρόνων (αντί σύγχρονων), πυργοσπιτου (αντί πυργόσπιτου), τον συνδετικό (αντί το συνδετικό), στην λιθοδομή (αντί στη λιθοδομή), Ζουπανιωτες (αντί Ζουπανιώτες),Πενταλοφίτες (αντί Πενταλοφίτες), την λθοδομή (αντί τη λιθοδομή), την νύκτα (αντί τη νύκτα).
Αν αυτά τα λάθη εσύ τα θεωρείς υπερβολή και μιζέρια και τα δδικαιολογείς, εμείς όχι!!!
ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ!!!ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ;ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΙ ΕΠΙΘΕΤΑ.
Τον πληθυντικό ευγενείας φαίνεται πως τον αγνοείς ή κάνεις πως δεν τον καταλαβαίνεις. Σου αρκεί αυτό; Τελεία και παύλα…
Χωρίς να με ενδιαφέρουν τα εσωτερικά του φορέα πραγματικά έχουμε μια όμορφη εικόνα ενός σημαντικού κτηρίου της πόλης. Και αυτό σε μια πόλη που λείπει παντελώς η αίσθηση της ομορφιάς και του ωραίου.
ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ,ΟΜΟΡΦΙΑΣ,ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ (ΕΝΑΣ ΕΙΜΑΙ) ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΛΟΙ;ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ.
Ομιλητής (ένας) λέει: “Θ’ αναφερθώ, τώρα, σ’ ένα πρόβλημα”.
Ο ίδιος ομιλητής (ένας, πάλι) αυτό μπορεί να το πει και στον πληθυντικό: “Θ’ αναφερθούμε, τώρα, σ’ ένα πρόβλημα”.
Κι ο νοών νοείτω…
ΡΩΤΗΣΑ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΗΓΗ ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ.ΤΩΡΑ!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΩΣΑ!!!!!!!