Στην περιοχή της Σκρ’κας όπως και στις περισσότερες κεντρικές περιοχές της πόλης υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το παρκάρισμα. Επί πλέον, οι δρόμοι σε ορισμένα σημεία είναι τόσο στενοί που δεν χωράνε να περάσουν δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα ή εάν περνάνε το πεζοδρόμιο είναι ελάχιστο ή κι ανύπαρκτο. Ένα τέτοιο ιδιαίτερο σημείο είναι από την διασταύρωση των οδών Ηπείρου – Ζήση Γιαχνίκα (σημείο “Α” στον χάρτη) εώς την διασταύρωση των οδών Ηπείρου – Αλεξίου Καραλίβανου (σημείο “Β” στον χάρτη). Ακριβώς κάτω από το επίμαχο τμήμα του δρόμου υπάρχει ένα οικόπεδο που είναι εντελώς αναξιοποίητο και έρμαιο της βλάστησης. Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος χώρος θα μπορούσε να δώσει πολλαπλές λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες της περιοχής, εφ’ όσον διευθετούνταν η πρόσβαση σε αυτό.
Με μια πρώτη ματιά, αυτό που χρειάζεται είναι η διευθέτηση της πρόσβασης σε αυτό, αφού στο πλάι του οικοπέδου, προς την πλατεία της Σκρ’κας, υπάρχει πεζόδρομος με σκαλιά, ο οποίος θεωρώ ότι μπορεί να μειωθεί το πλάτος του από τα 6 μ. που είναι τώρα, σε πολύ μικρότερο πλάτος ή και να γίνει σκάλα που να βγαίνει απευθείας στην πλατεία της Σκρ’κας και να καταργηθεί ως πεζόδρομος τελείως, Τον τρόπο και το δέον γενέσθαι θα τα βρουν οι αρμόδιοι.
Ετσι λοιπόν κι εφ’ όσον αποκατασταθεί η πρόσβαση εντός του οικοπέδου:
1ο) με ένα απλό καθάρισμα του χώρου και στρώσιμο με 3Α, θα είχαμε άμεσα – σε μία ημέρα! – έναν χώρο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει αρκετά αυτοκίνητα από τα γύρω σπίτια που δεν έχουν ούτε μία θέση παρκαρίσματος! Σε μία ημέρα κυριολεκτικά!
2ο) θα μπορούσε στην άκρη του οικοπέδου προς τον δρόμο, να δημιουργηθεί τοιχείο και να επεκταθεί ο δρόμος και κυρίως τα πεζοδρόμιά του εκατέρωθεν των δύο πλευρών του δρόμου. Από την απέναντι πλευρά του οικοπέδου ο δρόμος δεν έχει καν πεζοδρόμιο!
3ο) αν και γνωρίζω ότι χρήματα δεν περισσεύουν για πολλά-πολλά, εν μέσω οικονομικής κρίσης, μελλοντικά το εν λόγω οικόπεδο θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα μεγάλο πάρκινγκ με ορόφους που να έχει είσοδο τόσο από την οδό Ηπείρου όσο κι από την κάτω πλευρά της οδού Ζήση Γιαχνίκα όπου γίνεται η λαϊκή αγορά κάθε Τρίτη.
Μετρώντας την επιφάνεια του οικοπέδου από το Google Map το εκτίμησα λίγο πιο πάνω από 400 m2. Δεν είναι και λίγη. Με την ελπίδα ότι το άρθρο μου θα δώσει το ερέθισμα στους αρμοδίους, κλείνοντας θα αναφέρω ότι στην τελευταία πρόταση που αναφέρω (3η), ενδεχομένως θα μπορούσε να υπάρξει στην θέση αυτή ένα κτήριο που να συνδυάζει ταυτόχρονα τις θέσεις παρκαρίσματος, σε συνδυασμό με άλλου τύπου εγκαταστάσεις για τους δραστήριους συλλόγους της γειτονιάς και γενικότερα της πόλης.
Σώγαμπρος αλλά ενεργός πολίτης
οτι δεν υπαρχει μερος να παρκαρεις ουτε για δειγμα το ξερουμε… αλλα απο την αλλη προσωπικα ειμαι λιγο επιφυλακτικος οταν μειωνουμε τους χωρους πρασινου (που η Κοζανη εχει ελαχιστους μεσα στην πολη) και τα όποια παρκα…
Συμφωνώ μαζί σου αλλά πρέπει να αξιολογήσουμε εν τέλει τι είναι πιο σημαντικό για την ισορροπία των κατοίκων:
να σεργιανάει 400 Μ2 άναρχου πράσινου και να του βγαίνει η ψυχή να παρκάρει μακριά από το σπίτι του ή το αντίστροφο;
Να συμπληρώσω ότι η κάτω πλευρά του οικοπέδου με την επάνω έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά, κάτι που σημαίνει ότι σε περίπτωση δημιουργίας εκεί ενός κτηρίου, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν από κάτω, με σημείο αναφορά τον επάνω δρόμο, ίσως και δύο επίπεδα πάρκινγκ (ως ένα εννοείται το ισόγειο).
Και για μια πιο extrim ιδέα (μη βαράτε!):
με δημιουργία οικοδομικών κατασκευών, θα μπορούσε, να γίνει επέκταση της πλατείας της Σκρ’κας προς το αναφερθέν οικόπεδο, με κατάργηση και άλλη διευθέτηση του υφιστάμενου πεζοδρόμου.
(Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..)
Εγώ λέω να καταργήσουμε το πάρκο “Ψυχογιου” το πάρκο “Αγ. Δημητρίου”, την πλατεία ” Νίκης” τη “Λασσανη” και κάθε ελευθερο χώρο για parking.
Απορία: αφού υπάρχει ελλειψη στάθμευσης, γιατι κλείνουν τα ιδιωτικά parking και τέλος εκει στη Σκ’ρκα μπορώ να σας δείξω πιλοτές που έγιναν γκαρσονιέρες. Γιατί δεν τις ξανακάνετε πιλοτές αντί να χαλάτε τις πλατείες;
Έξυπνοι οι Σκ’ρκιώτες!!!
Να ανοίξουν πρώτα οι πυλωτες και τα γκαράζ που έκλεισαν για νσ γίνουν γκαρσονιέρες και μαγαζιά και μετά συζητάμε…
Να μάθετε να περπατάτε τεμπέληδες
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΑ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΙΣΩ.
ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!
ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ!
ΞΕΝΙΑ: ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΟ! ΕΥΘΥΝΕΣ; ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ.
ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΧΑΡΗΝ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΜΝΗΜΕΙΩΝ!
ΜΗΔΕΝ!
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ(Π.Χ. ΑΗΛΙΟΣΤΡΑΤΑ) ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΙΞΕΙΣ ΟΔΩΝ: ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΜΕΙΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΤΟΥ ’70 ΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ!
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ, ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ Ή ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΠΕΡΕΙΦΡΕΙΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΔΙΑΝΟΙΞΕΙΣ ΟΔΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΕΙΣ!
ΑΝΑΠΤΥΞΕΗ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗΣ: ΑΝΑΡΧΑ ΣΕ ΚΟΜΒΟΥΣ-ΚΕΝΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ!
ΣΥΝΔΕΣΗ ΒΟΡΡΑ-ΝΟΤΟΥ: ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΡΕΝΩΝ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ: ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ; ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ !!!
ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΛΟΓΩ ΡΟΥΣΦΕΤΙΩΝ(ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ,ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ)
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΟΖΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΠΗΡΗ ΠΟΛΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΠΑΓΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΥΕΙ!
(ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΥΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ!)
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΕΡΟΙΩΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΠΑΓΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΝΟΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΟΚΙΣΘΗΡΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ!
ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΠΕΣΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΑΚΟΜΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΜΕ ΑΝΕΤΑ!
ΟΣΟΙ ΔΕΝ “ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ” ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΑΝΑΠΗΡΗ,ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΗ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ!
ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!
Να αγιασει το στομα σου
Σίγουρα ανήκει στο δήμο ;
Κάποτε υπήρχε μονοκατοικία στο οικόπεδο
Ποιο Δήμο βρε παιδιά δικό μου είναι.