Κα Ζεμπιλιάδου μιας και θυμηθήκατε ξαφνικά το ΣΠΕΜ του 2014-2025 και κατηγορείτε τις …δυο γέφυρες που γκρέμισε ο Καρυπίδης σαν υπεύθυνες για την… ακύρωση έργου 750 εκ. € , ακούστε :
Ψευδώς ισχυρίζεστε ότι οι δύο γέφυρες που στοίχιζαν νεανικές ανθρώπινες ζωές είναι … υπεύθυνες που το έργο του 2013 που αναφέρεστε δεν προχώρησε στην Αναθεώρηση του ΣΠΕΜ, αποσιωπώντας ότι το γκρέμισμα των γεφυρών ισοδυναμούσε με ταυτόχρονη δημιουργία νέων και σύγχρονων . Σε σημεία που θα υποδείξει ο ΟΣΕ και το κόστος τους το καλύπτει η Εδρα .Μπορείτε να ενημερωθείτε απο τους αρμόδιους Υπαλλήλους του ΟΣΕ αλλα και της Περιφέρειας μας.
Γνωρίζετε αλλά το αποκρύπτετε ότι η ΔΕΗ με τον σχεδιασμό της μεταφοράς ορυχείων και οικισμών, καθώς και αντικειμενικές δυσκολίες που δεν αφορούν την δική μας Περιφέρεια αλλά άλλες περιφέρειες και κεντρικές υπηρεσίες Υπουργείων , καθυστερούν τον σχεδιασμό και την χάραξη της γραμμής Καλαμπάκας-Κοζάνης καθώς και άλλων σιδηροδρομικών δρομολογίων μέχρι τουλάχιστον το 2023. Μπορείτε να ενημερωθείτε απο τους αρμόδιους Υπαλλήλους του ΟΣΕ αλλα και της Περιφέρειας μας.
Ταυτόχρονα απαξιώνετε το Εργο που υπάρχει στο Αναθεωρημένο ΣΠΕΜ, της κατασκευής σιδηροδρομικής εμπορικής σύνδεσης Ελλάδας-Αλβανίας από Καστοριά-Αεροδρόμιο ,Φλώρινα -Κρυσταλλοπηγή Πόγραδετς προς Δυτική και Ανατολική Ευρώπη . Εργο που “βγάζει” την Περιφέρεια μας προς την Ευρώπη και ελπίζουμε η νέα Περιφερειακή Αρχή να το συνεχίσει.
Σας θυμίζουμε ότι πρώτη φορά στην Δυτική Μακεδονία, από την δική μας Περιφερειακή Αρχή ,ακούστηκαν στον δημόσιο λόγο οι όροι «διαμετακομιστικό κέντρο», «συνδυασμένες μεταφορές» , και επί θητείας μας και της προηγούμενης κυβέρνησης σχεδιάστηκε η παραπάνω σιδηροδρομική σύνδεση με απότερο σκοπό να γίνει το Αεροδρόμιο της Καστοριάς βασικό διαμετακομιστικό κέντρο ή αν το προτιμάτε αλλιως … ένα λιμάνι της Στεριάς στην Περιφέρεια που δεν έχει θάλασσα.
θα μας πείτε κ. Καρυπίδη ξεκάθαρα ποιος φταίει και τα τρένα απλά… περνούν .. χωρίς στάση στην Δυτική Μακεδονία ? Η Ζεμπιλιάδου, η ΔΕΗ, οι πρώην κυβερνώντες? οι νυν? προφανώς εσείς και η παράταξή σας τα είχατε όλα καλώς καμωμένα και έτοιμα προς υλοποίηση φαντάζομαι, έτσι? !!!
Μάλλον δεν πήρατε το μήνυμα των εκλογών και ο … ποιητής απλά σηκώνει τα χέρια !!!
Ονειρα θερινης νυχτας.Εδω το δρομο για Ρυμνιο ΔΕΝ μπορεσατε ΝΑ κανετε (για Λαρισα αστο καλυτερα) ΘΑ κανετε νεες σιδηροδρομικες ;γραμμες;ΑΛΛΟΥ αυτα ΣΕ λωτοφαγους
Το σίγουρο είναι ότι γκρέμισε 2 γέφυρες ,όλα τα άλλα είναι φύκια και μεταξωτές κορδέλες.Εκαναν και τίποτα της προκοπής? Μόνο λόγια,παχιές κουβέντες και λαϊκισμός στο κόκκινο!
Ακόμη και η απάντηση αυτή που διαβάζω είναι ασυνάρτητη!
Θα μπορούσες να κανείς επέκταση στις γέφυρες και να εχει σιδηροδρομική σύνδεση η πόλη αλλά είναι πολύ εύκολο να χαλάς Θεοδωρή. Καταστροφή και το θεωρείτε έργο. Ντροπή μόνο ντροπή
Καμάρωνε που χάλασε τις γέφυρες , καμάρωνε που έκοψε την πρόσβαση τρένου στην Κοζανη.
Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΤΩΝ 2 ΓΕΦΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙΚΙΣΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ. ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΕΕ ΠΡΟ 20ΕΤΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΣΕ -ΚΟΥΡΙ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ. ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΙΛΑ-ΚΑΛΑΜΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΚΟΖΑΝΗΣ.
Έλεος με τα μικροσυμφέροντα του ο καθένας. Σας δείχνουν το φεγγάρι και κοιτάτε το δάχτυλο