Ο Δήμος μας απευθύνει πρόσκληση συμμετοχής στην «Πρώτη θεματική διαβούλευση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για την πόλη της Κοζάνης».
Η διαβούλευση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου (Κοβεντάρειο), την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 στις 18:00.
Ο Δήμος Κοζάνης, εφαρμόζοντας τις εθνικές και ευρωπαϊκές οδηγίες για επιδίωξη βιώσιμων αστικών μεταφορών, προχωράει στην εκπόνηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), το οποίο θα προδιαγράψει το μελλοντικό σύστημα μετακινήσεων της πόλης μας.
Θεμελιώδης στόχος του ΣΒΑΚ είναι η διαμόρφωση ενός συστήματος που από τη μία θέτει στο επίκεντρο την εξυπηρέτηση των ήπιων μορφών μετακίνησης και των μέσων μαζικής μεταφοράς και από την άλλη περιορίζει την αλόγιστη χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται ένα αστικό περιβάλλον απαλλαγμένο από οχλήσεις και ρύπους που προέρχονται από τις μεταφορές και φιλικότερο προς τον άνθρωπό, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την παρεχόμενη ποιότητα ζωής.
Στην πορεία εκπόνησης του ΣΒΑΚ, ο Δήμος Κοζάνης, θα επιδιώξει την ενεργή συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, τόσο μέσω των θεματικών διαβουλεύσεων με τη μορφή εργαστηρίων που θα διοργανωθούν όσο και των διαδικτυακών ερευνών που θα πραγματοποιηθούν, ώστε το περιεχόμενο του ΣΒΑΚ να αποτελέσει προϊόν συμμετοχικών διαδικασιών που λαμβάνουν υπόψη το σφυγμό της τοπικής κοινωνίας.
Στο πλαίσιο της 1ης Θεματικής Διαβούλευσης, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση του δικτύου εμπλεκομένων φορέων με τη μορφή θεματικού εργαστηρίου προκειμένου:
- Να ενημερωθεί για το ΣΒΑΚ του Δήμου Κοζάνης και για το πλάνο εκπόνησής του
- Να διατυπώσει το ρόλο που διαδραματίζει στο σύστημα μεταφορών της πόλης
- Να τοποθετηθεί υπεύθυνα και τεκμηριωμένα για τα προβλήματα που εντοπίζει στη λειτουργία του υφιστάμενου συστήματος μεταφορών
Η ομάδα έργου επισυνάπτει με την παρούσα πρόσκληση ένα υποστηρικτικό έντυπο για την τοποθέτηση του κάθε φορέα στην 1η Διαβούλευση (Έντυπο Τοποθέτησης Φορέων).
Τίποτα δικό σας θα κάνετε;
Η επιλογή του Ιωαννίδη στον κορυφαίο ειδικό για το θέμα τον Ευθύμη Μπακογιαννη (σημερινός γγ του Υπουργείου, από τους άριστους του Μητσοτάκη) αποτελεί εγγύηση για το ΣΒΑΚ. Μπράβο στη δημοτική αρχή που το συνεχίζει. Καλή επιτυχία μακριά από λαϊκισμούς.
ΤΟ ΣΒΑΚ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ – ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ .
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΦΕΛΕΙΕΣ .
ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΑΛΟΥΤΑ ;
Λάζο τουλάχιστον δεν θα μπορούσες να το αλλάξεις όνομα;
Ολοι θα πιστέψουν οτι θα συνεχίσεις τα σχέδια του Ιωαννίδη.
Ο Μπακογιάννης είναι ο κορυφαίος ειδικός στην Ελλάδα για αυτό και έγινε ΓΓ του Υπουργείου υπεύθυνος για το θέμα. Θες να πεις ότι ο Μητσοτάκης δεν ξέρει ποιοι είναι οι άριστοι;
Πετάξτε το ΣΒΑΚ του Ιωαννίδη στα σκουπίδια και ξεκινήστε από λευκό χαρτί, με γνώμονα αυτή τη φορά την κοινή λογική και τη μη καταστροφή της πόλης.
Το ΣΒΑΚ είναι του Μπακογιάννη. Έχεις κάποιο πρόβλημα με τη κυβέρνηση και την πεφτεις στο ΣΒΑΚ; Συριζαιος είσαι;
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ
δυο καλοπροαίρετες ερωτήσεις
α. πως θα χωρέσουν τα μ.μ.μ. στους ανύπαρκτους και στενούς δρόμους;
β. πως θα χρησιμοποιηθεί το ποδήλατο στο κεκλιμένο επίπεδο της πόλης;
Α) θα χρησιμοποιηθούν μικρότερα ΜΜΜ
Β) Ηλεκτροκινηση
Το σύστημα με τις υπάρχουσες υποδομές έχει πιάσει τα όριά του. Για να βελτιωθεί η κατάσταση χρειάζονται καινούργιες υποδομές, για αυτές να γίνει συζήτηση. Η επιμονή στο σχέδιο αποπροσανατολίζει από γενναίες αποφάσεις. Το θέμα δεν είναι Ιωαννίδης ή Μαλούτας. Το θέμα αρχίζει να κουράζει τον κόσμο.
Τι να πούμε στο Κοβεντάρειο. Ήρθαν καθηγητές από την Αθήνα, έκαναν μελέτες, εφαρμόστηκαν, το πρόβλημα δε λύθηκε. Τι άλλο να κάνουμε, να λέμε τα ίδια και τα ίδια, ουφ, βαρεθήκαμε πια. Το υπουργείο θέλει να γλυτώσει λεφτά – ήπιας μορφής παρεμβάσεις λέει – συμφωνώ, για πόλεις όμως που πληρούν προυποθέσεις. Η δική μας δεν πληρεί, πάρτε το χαμπάρι.
Γιατί δεν πληρεί η πόλη τις προυποθέσεις. Γιατί δεν έχει περιφερειακό δακτύλιο, γιατί το περιφερειακό δίκτυο είναι ανύπαρκτο και το εσωτερικό προβληματικό. Για να πας από τον Κρόκο στην Καρυδίτσα και από την Καρυδίτσα στον Άργυλο πρέπει να περάσεις μέσα από την πόλη. Τι δεν καταλαβαίνετε, τα πράγματα είναι απλά.
Έχετε κουράσει ολοι.. Η αλλαγή του Λάζου είναι να περάσει ανάμεσα απο το βιοκλιματικο δρόμος.. Παγκόσμια πρωτοτυπία.. Διαβάστε τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο.. Δεν θα αλλαξει τπτ αλλο.. οποιαδήποτε άλλη αλλαγή σημαίνει 2 χρονια πισω..
Το ΣΒΑΚ δεν είναι για τα σκουπίδια αλλά έγινε εδώ και πολλά χρόνια από τον Παγούνη και τον Κουκουλόπουλο. Αγοράσθηκαν και μικρά λεωφορεία το μόνο που δεν πήραμε είναι τα ηλεκτρικά πατίνια. Να τα πάρουμε κι αυτά σιγά το πράγμα. Τώρα χρειάζονται άλλα ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, πάει τελείωσε.
Καλό το ηλεκτρικό πατίνι ρε παιδιά αλλά αν κινήσεις μ΄αυτό για το Κουρί ή θα σε πατήσει κανένα αυτοκίνητο ή θα σε φάνε τα σκυλιά.
Το ΣΒΑΚ μας μάρανε εδώ δεν μπορούμε να κρατήσουμε 5 παρκίδες ανοιχτές για τα λεωφορεία, όλο κατειλημμένες από Ι.Χ. είναι και η δημοτική αστυνομία κοιμάται…!!!
Τοποθέτηση εδώ και τώρα!
Συγγνώμη, γιατί με αυτά που διαβάζω στα σχόλια, τραβάω τα μαλλιά της κεφαλής μου. Πάει να γίνει κάτι καλό στην πόλη και εσείς μιλάτε για καταστροφή της πόλης;; Είστε με τα καλά σας; Η ζωή μας έχει γίνει αφόρητη σε αυτή την πόλη: για απόσταση 10 λεπτών, κάνουμε το διπλάσιο χρόνο για να φτάσουμε. Καθημερινό μποτιλιάρισμα, φανάρια που δεν λειτουργούν σωστά, κάθε λίγα μέτρα συναντάμε stop και πολλοί ασυνείδητοι οδηγοί σταματάνε όπου τους καπνίσει, εμποδίζοντας την κυκλοφορία…Καυσαέρια, θόρυβος και δεν συμμαζεύεται… Καιρός λοιπόν να γίνουν τεράστιες αλλαγές στην πόλη, γιατί δεν πάει άλλο.
Λευτέρη το έργο σου θα φαίνεται για πολλά χρόνια ακόμη. Όλοι θα το καταλαβουν σιγά σιγα
η αφελεια της προηγουμενης διοικησης που ξοδεψε λεφτα κ για ερευνητικο κ για ανδοχο κανοντας ουσιαστικο το ιδιο πραγμα ΣΒΑΚ θα μεινει στην ιστορια. σιγουρα θα κρατηθουν καποια πραγματα απο τα συμπερασματα της ομαδας του ΕΜΠ αλλα η διαβουλευση απο την αρχη και τα προτεινομενα μετρα θα αξιολογηθουν κ θα επανασχεδιασθουν