΄Οπως δήλωσε ο αρμόδιος νέος Αντιδήμαρχος κ. Βαγγέλης Σημανδράκος: “το ΝΕΟ ΣΒΑΚ ξεκινάει τώρα ήτοι από την 30-8-2019 που υπέγραψαν οι νέοι μελετητές την Σύμβαση σύνταξης της μελέτης με τον Δήμο Κοζάνης. ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ” δήλωσε.
Οι παρατάξεις του Δημάρχου Λ. Μαλούτα, Κ. Μιχαηλίδη και Β. Σημανδράκου προεκλογικά είχαν δεσμευτεί για ριζικές αλλαγές στο παλιό ΣΒΑΚ και πολύ σωστά μάλιστα. Στόχος όλων των ΣΒΑΚ είναι η οικονομική , λειτουργική και κοινωνική ανάπτυξη μιάς πόλης και η βελτίωση της ποιότητας ζωής , για το συμφέρον όλων των κατηγοριών των κατοίκων.
Πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ όψιν η οικονομική κρίση που πλήττει την Κοζάνη τα τελευταία 10 χρόνια , με την περιοχή μας να έχει την μεγαλύτερη ανεργία σε όλη την Ελλάδα αλλά και το επερχόμενο οικονομικό “τσουνάμι ” με το κλείσιμο όλων των σταθμών της ΔΕΗ και των Ορυχείων που θα δημιουργήσει χιλιάδες νέους άνεργους στην περιοχή μας , και νέα μεγάλη κάμψη στην οικονομία και στην αγορά της πόλης μας.
Πολλές εκατοντάδες καταστήματα και επαγγελματικοί χώροι είναι ξενοίκιαστα επί χρόνια. Η κεντρική οδός Δημοκρατίας γιά παράδειγμα έχει περισσότερα από 40 καταστήματα άδεια και η κίνηση των πεζών είναι μικρή, παλιά έσφιζε από ζωή. Εύχόμαστε με το νέο ΣΒΑΚ αυτή η εικόνα να αλλάξει.
Ελπίζουμε με το ΝΕΟ ΣΒΑΚ να υπάρξουν επιτυχείς προτάσεις που θα αναβαθμίσουν την πόλη και την οικονομία της αλλάζοντας ριζικά τις προτάσεις του παλιού ΣΒΑΚ με τις οποίες καταργούνταν κάποιες χιλιάδες θέσεις στάθμευσης σε 100 δρόμους και σε όλο τους το μήκος, πεζοδρομούσε τις οδούς Π. Μελά και Τριανταφυλλίδη, έδιωχνε τα αυτοκίνητα από το ευρύτερο κέντρο , δεν δημιουργούσε καμιά νέα θέση στάθμευσης και έστελνε τα αυτοκίνητα να σταθμεύουν σε 5 νέους χώρους εκτός σχεδίου πόλεως στις εισόδους της πόλης, δημιουργώντας εξαιρετικά μεγάλα προβλήματα στην αγορά , στις κατοικίες και σε όλη την καθημερινή ζωή και κίνηση της πόλης.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Κοζάνη είναι ΑΚΑΝΘΩΔΕΣ και πολύ δύσκολο όπως επανειλημμένα τόνισε ο καθηγητής κ. Βλαστός λόγω των στενών δρόμων και του ανάγλυφου της πόλης μας, και δυστυχώς επιδέχεται περιορισμένες βελτιώσεις. Η σωστή λειτουργικότητα της πόλης είναι πολλαπλάσια σπουδαιότερη από κάποια αισθητική βελτίωση στους δρόμους της .
Είναι καλές οι πεζοδρομήσεις αλλά με όρους και προϋποθέσεις και συνεκτιμώμενες με την συνολική λειτουργία της πόλης, της αγοράς της και τις καθημερινές ανάγκες και όλων των κατηγοριών των πολιτών, αλλά και των επισκεπτών.
΄Όπως μελετώνται και καταγράφονται οι κινήσεις των οχημάτων, έτσι να καταγραφούν οι κινήσεις των πεζών και κυρίως στους υπάρχοντες πεζοδρόμους στους οποίους πρέπει να μελετηθούν με προσοχή τα αποτελέσματα και η εμπειρία από την ύπαρξη των από τότε που έγιναν.
Να αξιολογηθούν τα θετικά και τα αρνητικά , και με βάση αυτήν την εμπειρία να προχωρήσουμε παραπέρα.
΄Ενα βασικό θέμα γιά την ζωή μιάς πόλης και την αγορά της είναι η στάθμευση των ΙΧ αυτοκινήτων . Αν πχ καταργηθεί σημαντικός αριθμός θέσεων στάθμευσης θα κλείσουν πολλά μαγαζιά, Ιατρεία και λοιποί επαγγελματικοί χώροι και θα ταλαιπωρούνται πολύ οι πολίτες.
Για κάθε μιά θέση στάθμευσης που θα καταργείται πρώτα πρέπει να δημιουργείται μιά καινούργια σε σχετικά κοντινή απόσταση.
Η στάθμευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη όχι μόνο με την αγορά , τους επαγγελματίες , την αναψυχή, τις κατοικίες αλλά και με όλες τις καθημερινές δραστηριότητες μιάς οικογένειας. Όλα τα εμπορικά κέντρα , πολυκαταστήματα κλπ πρώτα δημιουργού ένα μεγάλο πάρκιγκ. Αν υποθέσουμε οτι πχ. εξαναγκαζόταν το Lidl ή το My Market να μεταφέρει το πάρκιγκ του 300 μ. μακρύτερα απλά σε λίγες ώρες θα έκλειναν ως επιχειρήσεις .
Γι αυτό πρέπει να γίνει μιά λεπτομερής και ακριβής μελέτη- καταγραφή της στάθμευσης μέσω του ΣΒΑΚ και να δημιουργηθούν νέες θέσεις στάθμευσης.
Ως πρώτη προτεραιότητα θεωρούμε την δημιουργία περιφερειακού δακτυλίου, όπως και άλλων εσωτερικών δακτυλίων . Ένα σωστό ΣΒΑΚ απαιτεί λογική , σύνεση και ρεαλισμό μακρυά από δόγματα και ιδεοληψίες .
Για να επιτύχει ένα ΣΒΑΚ πρέπει να το αποδεχθεί και να το “Υιοθετήσει” η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου. Ως Σύλλογος θα συμβάλλουμε να γίνει το καλύτερο δυνατόν για την πόλη μας.
Η Πρόεδρος ο Αντιπρόεδρος
Κατερίνα Καβούκα Παύλος Σαπαλίδης
Που αλλάζει;;;
Αερολογίες Ενημερωθείτε πρώτα τι σημαίνει ΣΒΑΚ και μετά τοποθετηθείτε Κάποιος γνωστός- άγνωστος σας έδωσε έτοιμο το κείμενο.
Το κείμενο – μανιφέστο, είναι ασαφές κι αόριστο.
πόσα χρηματα δοθηκαν για μελετες μεχρι σημερα??
ποσα χρηματα δοθηκαν μετα την 30/8/2019 ;
Περίπου 220.000 ευρώ αλλά το θεμα είναι ότι ο Ιωαννίδης υπέγραψε την σύμβαση την τελευταία μέρα δηλ 30-8-19. Γιατί κύριε Ιωαννίδη την τελευταία μέρα?
Τι φοβόσουνα?
Να παρουσιαστούν οι μελέτες. Οι πολίτες πλήρωσαν 220.000 € χωρίς κάνει αποτέλεσμα;
Ότι κάποιοι κάνουν πως χθες ξεκίνησε το ΣΒΑΚ δεν λέει τίποτα. Δούλεψαν 3 χρονια οι κορυφαίοι στη χώρα με πολύ συγκεκριμενα αποτελέσματα, που παρουσιάστηκαν και είναι η βάση για τη σημερινή μελέτη, που θα την αξιοποιήσει σε τεράστιο βαθμό. Γιατί κάποιοι νομίζουν ότι όλοι τρώμε σανο
Συγχαρητήρια στην νέα δημοτική αρχή και στον Σημανδρακο που το πήρε πάνω του.
Το ΣΒΑΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ!!
Ο κ. Σημανδρακος δείχνει δείγματα ενός δυναμικού πολιτικού με θέσεις και άποψη.
φυσικα αφου ο ελληνας συγχρονος πολιτικος εχει ενα χαρακτηριστικο: ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ!
Τα σκυλιά πρώτα και μετά όλα τα άλλα.
Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;
ο Μαλουτας που βρηκε τα τσακισμενα πεζοδρομια οπως τα αφησε, θα βρει λυση στο κυκλοφοριακο…χαχαχαχα
Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτίσαμε
Είμαστε άξιοι της μοιρας μας σε όλα τα επίπεδα. Αν δεν αλλάξουμε θα καταστραφούμε. Αλλά εμείς μετράμε ακόμη τις χαμένες “χιλιάδες” θέσεις στάθμευσης. Ίσως η πιο ενδεικτική περίπτωση γιατί μαλλον είμαστε πρακτικά καταδικασμενοι
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.
Είστε μια μικρή ομάδα ανθρώπων και δεν εκπροσωπείτε ούτε σε ένα μικρό ποσοστό τους ιδιοκτήτες ακινήτων της πόλης. Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών που συμμετείχαν στην διαβούλευση ήταν υπέρ του ΣΒΑΚ επειδή αναβαθμίζεται η ποιότητα ζωής της πλειοψηφίας των κατοίκων/ ιδιοκτητών ακινήτων…. και όχι απλά μεμονωμένων επιχειρηματιών.
Το ΣΒΑΚ του Ιωαννίδη βόλευε μια χαρά όσους έμενανστο Μαυροδέντρι ή το Δρέπανο κι έρχονταν στην Κοζάνη μόνο το βράδυ για βόλτα. Για την οικονομία της πόλης ήταν μια καταστροφή.
Το ΣΒΑΚ του Ιωαννίδη ηταν η τελευταία ευκαιρία να γίνει αυτή η πολη ανθρώπινη και σύγχρονη. Αυτοί που δεν το θέλουν όμως και θέλουν να παραμείνει η Κοζάνη ως έχει είναι περισσότεροι. Δικαίως το ακύρωσε ο Σημανδρακος
Τα 7 ευρώ ανά συνεδρίαση τα παίρνει ακόμα στο ΔΗΠΕΘΕ; Ο προτεινόμενος του Βαγγελα