kozan.gr: Κασαπίδης & Μητούλης, εμφανίστηκαν το πρωί της Τρίτης 14/1, στην ΕΡΤ1 και μίλησαν για τα προβλήματα στατικότητας της Υψηλής Γέφυρας των Σερβίων (Βίντεο)

14 Ιανουαρίου 2020
07:37

 

Ο Περιφερειάρχης Δ. Μακεδονίας Γ. Κασαπίδης και ο Σ. Μητούλης Αναπληρωτής Καθηγητής του Surrey University, Πολιτικός Μηχανικός, μίλησαν στην ΕΡΤ1, το πρωί της Τρίτης 14/1 για τα προβλήματα στατικότητας που εμφανίζει η Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων.

12 σχόλια

  • Στις σοβαρές χώρες του κόσμου τέτοιου είδους έλεγχοι πραγματοποιούνται σε ανύποπτο χρόνο και χωρίς δημοσιότητα. Η δημοσιότητα το μόνο που μπορεί να φέρει είναι έλλειψη εμπιστοσύνης στα δημόσια έργα και τους αιρετούς, ανασφάλεια και πανικό.

    Αυτή τη στιγμή και μετά τους χειρισμούς Καρυπίδη – Κασαπίδη για την υψηλή γέφυρα των Σερβίων, όλοι μας νιώθουμε ανασφαλείς κατά τη διέλευσή της και ιδιαίτερα οι παρακείμενοι κάτοικοι.

    Δεν είναι όλα για το σακί κ. Κασαπίδη.

    Η κατάληψη δημόσιων θέσεων απαιτεί υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Αν δεν μπορεί η υπηρεσία σας να προβεί σε ανάλογους ελέγχους με αυτούς τους όρους, τότε κάντε έναν διεθνή διαγωνισμό να έλθει ένας εγνωσμένος φορέας από το εξωτερικό και μην παίζετε μικροπολιτικά και μικροκομματικά με τη γέφυρα. Δεν έχετε αυτό το δικαίωμα!

  • Κύριε Κασαπίδη ως πολίτης της Δυτ. Μακεδονίας νοιώθω την ανάγκη να σας συγχαρώ. Νοιώθω ότι αυτή τη φορά η ψήφος δεν πήγε χαμένη.

    • Κουλη δε χορταινεις σανο φιλαρακι και συ ε; Σου πουλανε φουμαρα με φωτο και δημοσιοτητες χωρις τεκμηριωμενες και επιστημονικες αποψεις και συ ενθουσιαζεσαι. Μολις ομως κοπει η γεφυρα στα δυο θα πει ο κασαπιδης πως φταιει ο καρυπιδης και ο καθε πρωην περιφερειαρχης.

  • Ωραία τα λόγια και οι διαπιστώσεις..στα έργα χωλενουμε!!!! Αντε να δούμε τι θα γίνει τελικά. Να θυμίσω οτι στη Γενοβα της Ιταλίας…λιβάνιζαν τη γέφυρα επι μια δεκαετία περίπου και στον πάτο τίποτα δεν έκαναν για να την σώσουν με τα γνωστά αποτελέσματα δυστυχώς. Επομενως αφήστε τις φιέστες κατα μέρους δραστηριοποιηθείτε κάνοντας έργα!!!!

  • Μπορεί κύριοι να μην έφταιξε μόνον τα βαρύ φορτίο που δέχεται η γέφυρα από οχήματα αλλα και το πολύ νερό, τι εννοώ, όταν για πολλές ημερες δέχεται περισσότερο όγκο νερού από το επιτρεπτό όριο…μήπως φταίει και η διαχείρηση των υδάτων???

      • Απ’ το να κατακρίνεις αγαπητέ κάτι που σου ηχεί παράξενα…θα μπορούσες να διαβάσεις τα στοιχειώδη ώστε να καταλάβεις τι εννοώ.. αλλά μάλλον δεν θα το κάνεις αυτό και θα συνεχίσεις να σκέφτεσαι καφενειακα…!!! Καληνύχτα σου λοιπόν

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι