κ. Υπουργέ,
Όπως είναι γνωστό ο κάθετος άξονας Κοζάνη – Λάρισα αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα και είναι έργο υψίστης σημασίας για τη Δυτική Μακεδονία καθόσον θα τη συνδέσει με τη Θεσσαλία, το λιμάνι του Βόλου, την Κεντρική Ελλάδα, την Αθήνα και το λιμάνι του Πειραιά.
Η υλοποίησή του θα δώσει τη δυνατότητα ταχείας και ασφαλούς μεταφοράς των εμπορευμάτων (γεωργικά προϊόντα και προϊόντα βιοτεχνίας – βιομηχανίας). Θα συμβάλλει επίσης στην εξωστρέφεια της περιοχής μας, θα ενισχύσει την ασφάλεια των επιβατών καθόσον πρόκειται για δαιδαλώδες υφιστάμενο οδικό δίκτυο που διασχίζει την ενδοχώρα και θα μειώσει σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο για τις ίδιες αποστάσεις.
Ειδικά για το τμήμα Α/Κ Αμμοχωρίου Φλώρινας – Λάρισα υπάρχει ανομοιόμορφη ωριμότητα καθώς και υστέρηση στην προώθηση των αναγκαίων διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης μελετών και έργων.
Η ανησυχία μας μεγαλώνει λαμβάνοντας υπόψη ότι στην Τελική Έκθεση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Ελλάδας (Ιούνιος 2019) δεν περιλαμβάνεται, στον 20ετή σχεδιασμό, το τμήμα Κοζάνη – Ελασσόνα – Τύρναβος – Λάρισα που αποτελεί πολύχρονο στόχο και δίκαιο αίτημα της Δυτικής Μακεδονίας και ειδικότερα των Φορέων και πολιτών του Νομού Κοζάνης.
Για το λόγο αυτό, σε περίπτωση που αποδεχτείτε το παραπάνω Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο, προτείνω τη σύνταξη Μελέτης Σκοπιμότητας από εξειδικευμένο Γραφείο Μελετών για να διερευνηθεί πιθανή αξιοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων με σύναψη σύμβασης παραχώρησης ή συνεργασία άλλης μορφής.
Οι αναγκαίοι πόροι μπορούν να προκύψουν από το ΠΔΕ του ΥΠΟΜΕ ή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ή με άλλο τρόπο που είναι διαθέσιμος.
Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε:
-
Θα αποδεχτείτε ή θα αναθεωρήσετε την Τελική Έκθεση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Ελλάδας (Ιούνιος 2019) που προβλέπει τα παραπάνω;
-
Σε περίπτωση που τον αποδεχτείτε θεωρείτε ενδιαφέρουσα την πρόταση που ανέπτυξα προηγούμενα;
-
Σε περίπτωση μη αποδοχής του, με ποιο τρόπο σκοπεύετε να προχωρήσετε την υλοποίηση του οδικού έργου στο τμήμα Κοζάνη – Ελασσόνα – Τύρναβος – Λάρισα;
Ο ερωτών Βουλευτής
Γιώργος Αμανατίδης
Ν. Κοζάνης –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Ρώτησε τον υπουργό και για τα διόδια στη Σιάτιστα. Ακούω ότι θα ονομαστούν Μιχάλης Παπαδόπουλος….
.
Εγω αντί πληρωμής στα διόδια θα δείχνω το δελτίο τύπου του Μιχάλη όπου ειναι φωτογραφία με τον υπουργό μεταφορών. Λογικά θα με αφήσουνε να περναω.
Μα, νομίζω η τρύπα για Καστοριά είναι πιο σημαντική ή τουλάχιστον έτσι έχουν πει.
Δεν πρέπει να υποτιμάς βλαχάντερ ότι ευνοεί συντριπτικά τους πληθυσμούς δύο άλλων μεγάλων πόλεων της περιφέρειας!!!Είναι ανέντιμο και άστοχο. Τα θέλεις όλα για την πάρτη σου, εεε βλαχάντερ; Έτσι σε έμαθαν μια ζωή;
Λεει κάπου « προτείνω τη σύνταξη Μελέτης Σκοπιμότητας από εξειδικευμένο Γραφείο Μελετών» ….καταλάβαμε τι εχει να γίνει : μελέτες μελέτες μελέτες μπλα μπλα μπλα πληρωμές σε εξειδικευμένα γραφεία κτλ κτλ κτλ όχι παλι τα ίδια Γιώργο …
Μπράβο Κ. Αμανατίδη, όλοι οι Δυτικό- Μακεδόνες βουλευτές και όχι μόνο αυτοί, αλλά και οι φορείς, να γίνουν για αυτό το πρόβλημα μια ομάδα.Ακόμη να έρθουν σε συνεννόηση και με τους βουλευτές της Λάρισας.
Επιτέλους ένας Βουλευτής άρχισε να ασχολείται με το σημαντικό αυτό έργο, που καμία κυβέρνηση δεν ασχολήθηκε ζεστά με τον μεγαλόπνοο αυτό έργο, μπράβο κ. Αμανατίδη, ελπίζω να έχει αίσιο τέλος.
δεν υπάρχει καν έργο μιλάμε για το αν θα γίνει κάποτε…επίσης δεν είναι ο μόνος που ανέσυρε το θέμα. Το έχουν ήδη προβάλει άνθρωποι όπως η Ζεμπιλιάδου και ο Κουκουλόπουλος (αν δεν κάνω λάθος)…οπότε άς αφήσουμε και τα πολλά μπράβο στην άκρη και ας δούμε τι θα του απαντήσει ο υπουργός γιατί πολλοί ερώτησαν αλλά πόσοι απαντήθηκαν?
Και ο Χριστοφορίδης ο Γιώργος είχε στείλει επιστολή σχετική σαν περιφερειακός σύμβουλος. Είχε εκθέσει το πρόβλημα.
Ποιο πρόβλημα ;
12=49 μην μας ζαλιζεις,για εμας τους καστοριανους η σηραγγα της κλεισουρας ειναι μεγαλο εργο,ενωνει γρηγορα 3 περιφερειακες ενοτητες,εργο ενδοπεριφερειακο που δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το εργο κοζανη-λαρισα,αρκετα με τις μπαρουφες ορισμενων,το περιμενουμε 20 χρονια.Μπραβο στην διοικηση κασαπιδη που το ετρεξε,μακαρι γρηγορα να ξεκινησει.
Ασχολήσου με τη τρύπα στο βουνό που παρεμπιπτόντως δεν συνοδεύεται από την υπόλοιπη οδοποιία και μην ασχολείσαι με τον δρόμο Κοζάνη – Λάρισα. Ούτε σε αφορά ούτε σε ρωτήσαμε
Η τρύπα στο νερό θα ενώσει δύο πόλεις πολύ σημαντικές για την περιφέρεια και είναι έργο που θα γίνει. Ο δικός σου φανταστικός δρόμος κοίταξε να μην αποτελέσει μία τρύπα στο νερό. Μπεεε!!! Προυβατάκ από την προυτεύουσα
Όσο και να χτυπιέσαι δευτεράντζα ήσουν και μάντεψε….σε λίγα χρόνια δεν θα είσαι ούτε αυτό…. Περίμενε εσύ να κάνουν την τρύπα… ΜΠΕΕΕΕΕΕ
Μια ερώτηση/απορία:
Ανασύρω στην μνήμη μου τον δρόμο πάνω από το Ρύμνιο μέχρι το ύψος του Τριγωνικού, όπου είναι παρατημένος σε κακό χάλι. Αυτός ο δρόμος ήταν κομμάτι κάποιου μεγαλύτερο? έχει καμία σχέση με το Κοζάνη-Λάρισα?Γιατί είναι σε αυτή την κατάσταση?
Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει ένα μίνι ρεπορτάζ για το θέμα του άξονα Κοζάνη-Λάρισα καθώς και μια καταγραφή των ερειπωμένων/βαλτωμένων εγκαταστάσεων να δούμε τι μπορεί να γίνει (ΜΑΒΕ, ΑΕΒΑΛ, ΨΥΠΑΚΟ, το άλλο το κλειστό νοσοκομείο δίπλα στο ΣΔΟΕ κ.α).
Γιώργο αναμένουμε και την γραπτή απάντηση του υπουργού για συνέπεια
Μα αυτο το εργο καποιος ελεγε συχνα πυκνα πως ο Σουφλιας το εχει ξεκινησει;ολα ψεματα ηταν;Κ.Αμανατιδη,καλες οι ερωτησεις εκ του ασφαλους αφου ξερετε οτι δεν περιλαμβανεται στο σχεδιασμο ο δρομος για Λαρισα.Φροντιστε ομως να γινει τουλαχιστον ο δρομος για το Ρυμνιο.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ? ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΒΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ
Γιώργο να ληφθεί προνεια να περνάνε τον νέο δρόμο ανεμπόδιστα οι κοτούλες που θα έχουμε στον κηπακο μας στα πλαίσια του αυτοεφοδιασμου μας. Αυτο σε παρακαλώ να συμπεριληφθεί στις νέες μελέτες καθώς και στο επιχειρησιακό σας πλάνο.
Ευχαριστώ
15:55, είσαι φανταστικός! προτείνεις ολιστικό σχεδιασμό.
16-25 μας ειναι αδιαφορα αυτα που γραφεις,οπως αδιαφορος μας εισαι και εσυ,δεν θα σε ρωτησουμε για οτι γραψουμε,μεινε στον μικροκοσμο σου.Μας εισαι ανεπαρκης και ασχετος.
Ο δρόμος αυτός θυμάμαι είχε ξεκινήσει να γίνεται περίπου το 2001-2002, αφού είχε εγκατασταθεί εργοτάξιο δίπλα στη γέφυρα απ ότι θυμάμαι. Μετά εγκαταλήφθηκε γιατί όλες οι εταιρείες έφυγαν για Αθήνα για τα έργα των ολυμπιακών αγώνων, εκεί δηλαδή που είχε πολύ ΜΑΜ.
Ο άξονας Κοζάνη – Λάρισα προβλέπεται μέσω Ρυμνίου
Ας γινει μεχρι το Ρυμνιο και ΘΑ του το αναγνωρισουμε ΜΕ ΤΗΝ ψηφο ΜΑΣ.
κ.ΑΜΑΝΑΤΙΔΗ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗ-ΡΥΜΝΙΟ-ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΗΜΙΤΕΛΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 25 ΧΡΟΝΙΑ. ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΟΖΑΝΗ ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΣΕΓΓΟΝΑ ΜΑΣ. ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΙ!!
Ε.Ο Κοζάνης – Λάρισας υφίσταται , είναι σε χρήση και σε αυτήν αναφέρεται, με πάρα πολύ σοβαρότητα. Τα υπόλοιπα εν΄καιρώ.
Ε65 λέγεται ο δρόμος που συνδέει την Δυτική Μακεδονία με την Αθήνα και την Ευρώπη μέσω Εγνατία – Γρεβενά – Καστοριά – Κορυτσά – Δυρράχιο – Αγκώνα (4.5 ώρες με πλοίο). Αυτός είναι ο εθνικός και ευρωπαϊκός σχεδιασμός. Γι αυτό λοιπόν εσύ πρωτάντζα και γενικά εσείς οι “πρωτευουσιάνοι” προσγειωθείτε στη λογική και μην εκτίθεστε ειδικά στους συγκατοίκους σας στην περιφέρεια γιατί το δούλεμα που θα πέσει θα είναι πολύ ζόρικο.