Η μεγαλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων της σύγχρονης τεχνολογίας, αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, η οποία από την πρώτη μέρα λειτουργίας του φορέα μέχρι και σήμερα όπου έχει διαμορφωθεί ένα νέο περιβάλλον επικοινωνίας λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση βελτίωσης των σχέσεων Δημοσίου-Πολίτη.
Στοχεύοντας στη βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πολίτες, μέσω του Τμήματος Σχεδιασμού ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τον Πολίτη της Διεύθυνσης Πληροφορικής & Επικοινωνιών ανοίγει και «ηλεκτρονικά» τον δίαυλο επικοινωνίας, παρέχοντας τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη να κλείνει ραντεβού μέσω του διαδικτύου με τις υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας.
Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας «Ζητήστε ραντεβού» που εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του δικτυακού της τόπου : http://www.apdhp-dm.gov.gr και έχει τεθεί σε λειτουργία από την 1η Μαΐου 2020, ο κάθε πολίτης μπορεί να κλείσει ραντεβού, με την υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που επιθυμεί.
Η διαδικασία υποβολής του σχετικού αιτήματος, γίνεται με απλό τρόπο και περιλαμβάνει την καταχώρηση των στοιχείων του πολίτη, την υπηρεσία που επιθυμεί να επισκεφτεί, την επιθυμητή ημέρα και ώρα καθώς και το λόγο της αυτοπρόσωπης εξυπηρέτησης στο χώρο της συγκεκριμένης υπηρεσίας ενδιαφέροντός του.
Ακολούθως η υπηρεσία θα επικοινωνήσει είτε τηλεφωνικά είτε μέσω e–mail με τον ενδιαφερόμενο πολίτη, για την επιβεβαίωση του ραντεβού.
Τέλος υπενθυμίζουμε ότι κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης ή φορέας μπορεί να ενημερώνεται από την ιστοσελίδα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, για όλους τους αριθμούς τηλεφώνων και τα e–mails επικοινωνίας καθώς και τις διοικητικές δομές του φορέα (Δομή-Υπηρεσίες-Στοιχεία επικοινωνίας).