Με τον τίτλο αυτό θα μπορούσαμε να αποδώσουμε την ενδιαφέρουσα εκδήλωση που διοργάνωσε η συμπατριώτισσά μας, Μαρία Μπιλιώνη, και αυτό για δύο λόγους: α) γιατί η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε αξιοποίησε την τεχνολογία webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) και γι’ αυτό το λόγο απευθύνθηκε σε συμπολίτες μας αλλά και σε μια κοινότητα ανθρώπων που δεν προσδιορίστηκε από τη χωρική διάσταση αλλά από το κοινό τους ενδιαφέρον στο θέμα των επαγγελματικών προοπτικών και των σπουδών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. β) γιατί η κα Μπιλιώνη εστίασε, εκτός των άλλων, στο νέο εργασιακό και επαγγελματικό τοπίο που διαμορφώνεται στην περίοδο του κορωνοϊού και σχετίζεται με ραγδαίες αλλαγές στις κοινωνικές μας πρακτικές και δραστηριότητες.
Βάσει της ανάλυσης που πρότεινε, φαίνεται ότι το τεχνολογικό χάσμα αποτελεί πλέον μια εξαιρετικά κρίσιμη παράμετρο στη διαμόρφωση οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων αλλά και στις μεσοπρόθεσμες προοπτικές ακόμη και εδραιωμένων έως σήμερα επαγγελμάτων. Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμετέχουσες και συμμετέχοντες στο σεμινάριο στη συνέχεια ενημερώθηκαν για τα επαγγελματικά δικαιώματα που συνεπάγεται (ή δε συνεπάγεται) η αποφοίτηση από τα Τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων, τις ευκαιρίες που εξασφαλίζουν δυναμικοί συνδυασμοί προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών, τις προοπτικές που διανοίγονται από τις σπουδές σε νεοπαγή Τμήματα ενός τοπίου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που άλλαξε ριζικά στη χώρα μας την τελευταία διετία.
Πρόκειται για μια εξαιρετική πρωτοβουλία, που ώθησε τους συμμετέχοντες να χαρτογραφήσουν, ανάλογα με το ειδικό ενδιαφέρον τους, το δυναμικό τοπίο των σπουδών και της επαγγελματικής σταδιοδρομίας στη χώρα μας.