Οι Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταλαβαίνουμε πολύ καλά ποιο είναι το χρέος μας απέναντι στους μαθητές μας και την κοινωνία και προσπαθούμε να το επιτελέσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με όλες μας τις δυνάμεις. Το καταφέραμε με δικά μας μέσα, ξοδεύοντας αμέτρητες ώρες ,κάνοντας τεράστια προσπάθεια, που μήνες τώρα στην περίοδο της πανδημίας επικοινωνούσαμε με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση(σύγχρονη και ασύγχρονη), με τους μαθητές μας.
Το υπουργείο Παιδείας καλό θα είναι να αντιμετωπίσει σοβαρά τις νέες συνθήκες και να βοηθήσει το έργο μας. Με την επανέναρξη των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων θα πρέπει:
1.Να επιστρέψει άμεσα τους/τις σχολικές/κους καθαρίστριες/στες στα σχολεία τους.
2. Να γίνει άμεσα(χθες) αποστολή υγειονομικού υλικού (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, θερμόμετρα) που θα χρειαστεί για τον ένα μήνα λειτουργίας.
3. Να φροντίσει να δώσει εγκαίρως παράταση στις συμβάσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
4. Να δοθεί η δυνατότητα ευελιξίας στη λειτουργία του κάθε σχολείου ανάλογα με τις συνθήκες (Εκπαιδευτικοί σε ευπαθείς ομάδες, πρόβλημα αιθουσών, ολοήμερα κ.α).
Κωτούλας Αθανάσιος
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Π.Ε. Κοζάνης
Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Π.Ε. Κοζάνης
Άλλου ρα.
Kι ομως και αυτο που γραφεις το εμαθες να το γραφεις απο το δασκαλο σου.Κριμα.
Ορθώς.
Λέτε:
“Το καταφέραμε με δικά μας μέσα, ξοδεύοντας αμέτρητες ώρες ,κάνοντας τεράστια προσπάθεια, που μήνες τώρα στην περίοδο της πανδημίας επικοινωνούσαμε με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση(σύγχρονη και ασύγχρονη), με τους μαθητές μας”
Ιδού. Εύκολα μπορεί να αποδειχθεί αυτό, το οποίο από την εμπειρία μου, το αμφισβητώ εντόνως. Λέξη προς λέξη.
Πείτε μας, με στοιχεία εύκολα στην πρόσβαση τους, πόσοι και με ποια προσόντα συνάδελφοι σας έκαναν μάθημα εξ αποστάσεως και πόσοι θα καρπωθούν από την δήλωση σας όντας ακαμάτηδες, οκνηροί και αδιάφοροι. Σε επίπεδο Κοζάνης.
Εξηγούμαι για την σκληρή μου γλώσσα:
Βλέπετε έχω δύο παιδιά στο δημοτικό. Στο ένα από αυτά, μια αναπληρώτρια έχει σκιστεί να κάνει μαθήματα και θέλω να την βρω και να την συγχαρώ μόλις τελειώσει όλο αυτό. Άξια δασκάλα και παιδαγωγός.
Στο άλλο παιδί μου, ο δάσκαλος (παλαιότερης κοπής) δεν ένιωσε την ανάγκη να επικοινωνήσει ΟΥΤΕ μία φορά με το τμήμα του, να πει έναν λόγο, μια κουβέντα, να δει εάν “τα παιδιά του” είναι καλα. Ανέβασε 5 φυλλάδια και… αυτό ήταν !!
ΜΗΝ γενικεύετε λοιπόν και μην ευλογείτε τα γένια σας, Στη τελική γιατί δεν βλέπετε τις διαφορές και δεν επικροτείτε όσους πραγματικά συνεισέφεραν; Γιατί αδικείτε τους δραστήριους και τους ικανούς; Όλοι σε ένα καζάνι;
Βάλτε λοπόν σ’ αυτά τα προτάγματά σας ως ΠΡΩΤΟ την αξιολόγηση των συναδέλφων σας.
Δεν το ζητάω μόνο ως φορολογούμενος πολίτης, ως πατέρας, ως επιστήμονας και ως άνθρωπος που καθημερινά αξιολογείται στην ελεύθερη αγορά
Σας το ζητάω για λογαριασμό αυτής της αναπληρώτριας. Που αντί να ακίζεται με φωτογραφίες και βίντεο στο fb / Instagram όπως ο άλλος δάσκαλος (ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ¨ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ¨ που κατά τα άλλα προφανώς επικαλέστηκαν έλλειψη γνώσεων για να ΜΗΝ κάνουν μάθημα), ανάλωνε χρόνο με το δικό μου παιδί.
Εξ αποστάσεως.
Με αγάπη που εγώ την έβλεπα και πρέπει να της το αναγνωρίσω.
Αφήστε τα ευχολόγια και κάντε κάτι παραγωγικό γι αυτό για το οποίο έχετε ταχθεί: Αξιολόγηση. Ξεφορτωθείτε ΌΛΟ το σάπιο υλικό που έχετε ως βαρίδιο. Όλους όσους για παράδειγμα αναλώνουν χρόνο στο ινσταγκραμ με χυδαία, ανάρμοστα, κακόγουστα βίντεο, επικοινωνώντας έτσι με τα παιδιά μας (που βλέπουν τα πάντα) και όχι με παροχή μόρφωσης και εκπαίδευσης.
Τότε, ναι ΟΛΟΙ οι γονείς θα προσυπογράψουν όσα γράφετε.. Μέχρι τότε όμως δεν θα έχετε κανέναν δίπλα σας. ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ. Και μην αναρωτιέστε επίσης γιατί μεγάλη μερίδια συμπολιτών μας θεωρεί δεδομένο ότι θα έπρεπε για όλους όσους εκπαιδευτικούς δεν άνοιξαν έναν παράθυρο επικοινωνίας με τα τμήματα τους και τα παιδιά μας, ο μισθός τους να ΜΗΝ τους καταβληθεί όσο καιρό ξεκουράζονταν..
ΥΓ
Θα αφήσω ασχολίαστο το ότι είναι επείγον να μπουν καθαρίστριες προηγουμένως στα σχολεία, Είναι γνωστό ότι οι δάσκαλοι μας ΔΕΝ μπορούν να καθαρίσουν μαζί με τα παιδιά μας, εάν χρειαστεί, δίδοντας παραδείγματα ταπεινοφροσύνης και καθαριότητας.
Ζητώ πολλά πράγματι από τους εκπαιδευτικούς.
Πες τα χρυσοστομε
Και τα δαχτυλα μας δεν ειναι ολα ιδια.
Για την οποία εξ αποστάεως εκπαίδευση κάνατε ότι μπορούσατε – εσείς οι αιώνιοι συνδικαλιστές – για να μη γίνει.
Κ.προεδρε,συμφωνω απολυτα με τα θεματα που επισημαινεις.Σ`αυτην τη φαση προεχει η υγεια μαθητων,εκπαιδευτικων και των οικογενειων τους και ακολουθει ο ψυχολογικος, συναισθηματικος και γνωστικος τομεας.