Δημοσιεύτηκε η πρόσκληση για την υποβολή πρότασης κατασκευής της σήραγγας της Κλεισούρας

27 Μαΐου 2020
16:56

Δημοσιεύτηκε η Πρόσκληση 120 με τίτλο «Έργα λειτουργικής αναβάθμισης και οδικής ασφάλειας του ενδοπεριφερειακού οδικού δικτύου και διασύνδεσης με τους κάθετους άξονες και την Εγνατία οδό», που αφορά την υποβολή προτάσεων των ενδιαφερομένων  στο επιχειρησιακό πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020.

Στην πρόσκληση αυτή, θα υποβληθεί από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς η κατασκευή της  σήραγγας της Κλεισούρας με τίτλο: «Κατασκευή Επαρχιακής Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας: Τμήμα ρέμα Κώτουρη –  όρια Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα»,  ύψους 69.000.000 ευρώ,  κάνοντας πράξη ουσιαστικά την  βούληση της σημερινής Περιφερειακής Αρχής  να υλοποιήσει το συγκεκριμένο έργο.

Η υποβολή της πρότασης είναι δυνατή από 01/06/2020 μέχρι 18/09/2020.

Δείτε την Περίληψη της Πρόσκλησης στον παρακάτω σύνδεσμο: pepdym

Πηγή svouranews.gr

31 σχόλια

  • Αντί να κάνουν δρόμο που θα ενώνει την Εγνατία με την Φλώρινα, μου κάνουνε μια σηραγγα, που θα ενώνει ένα χωριό, με ένα προσεχώς “χωριό” μετά την ΔΕΗ…. Το έργο αυτό θυμίζει τις εποχές με τις παχιές αγελάδες και των εργαλαβων πασοκ…

    • Προσβλητικέ Γιάννη Φλωρινιώτη. Μιλάς σαν Σούρδος που χρησιμοποιεί ατυχές εκφράσεις απαξιωτικές, για να τονίσει περισσότερο ότι δεν είναι παρά ένα φαντασμένος βλάχος και τίποτα περισσότερο. Ασχοληθείτε με τα χωριά σας και αφήστε κάτι που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και δεκαετίες για την Καστοριά και την Πτολεμαΐδα.

    • Ποιο ακριβώς είναι το χωριό εν προκειμένω, έχεις αναρωτηθεί? Η Φλώρινα, η Καστοριά, η Πτολεμαΐδα ? και μετά την ΔΕΗ όπως λες. Μήπως δεν είσαι Φλωρινιώτης όπως λες αλλά βέρος σούρδος με παρωπίδες?

  • 69 εκατομμύρια ευρώ για να μειωθεί ο χρόνος Πτολεμαϊδα – Καστοριά? Γιατί δεν βελτιώνουμε τη σύνδεση με τη Λάρισα, από την οποία επωφελείται όλη η Περιφέρεια?

  • Ερμαια των ψήφων τους οι αυτοδιοικητικοί. Εργα υψηλού κόστους με πενιχρό οικονομικό αποτέλεσμα, Μη βγάζετε και δελτία τύπου, εκτίθεστε!

  • Με την ιδια λογικη που περασε σον και καλα η εγνατια οδος εξω απο την Κοζανη. Μηπως ξερετε απο που περνουσε η εγνατια στην αρχαιοτητα? Εχετε αναρωτηθει τι εχει γινει σαν ταξη μεγεθους εργο εαν θα επρεπε να περασει απο τον Αγρα και οχι απο τον Πολυμηλο?

    • Και δηλαδή επειδή πριν 2000 χρόνια σχεδίασαν με τα τότε δεδομένα και δυνατότητες έναν δρόμο….. πρέπει να “πατήσουμε” πάνω του σήμερα…. Είναι και αυτοί είσαι και εσύ….

      • Αυτοι πριν απο 2000 ειχαν περισσοτερο μυαλο απο εσενα και πολλους αλλους. Διαλεξαν την ποιο συντομη και ασφαλη διαδρομη και οχι με κριτηριο να μην αφησουν μια περιοχη απο εξω.Ποσα τουνελ χρειαστηκαν απο τον Πολυμηλο εως την Βεροια και ποσα θα χρειαζονταν στον Αγρα? Μπορεις να σκεφτεις?

  • Εκεί στην περιφέρεια κάτι γίνεται

    Αυτό το έργο δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα.

    Η Καστοριά συνδέεται μέσω Εγνατία με τα βασικά αστικά κέντρα.

    Πριν 30 χρόνια ίσως να φανταζε πιο ώριμο σαν σκέψη.

    Σήμερα είναι λεφτά για πέταμα.

    Να συνδέσεις Καστοριά, Πτολεμαΐδα, Αμύνταιο, Φλώρινα;

    Υπάρχει δρόμος που ναι μεν ορεινος αλλά η κίνηση δεν δικαιολογεί τέτοιο έργο.

    Χειρότερος και από τον καρυπιδη

    Λυπάμαι που το λέω αλλά εδώ φτάσαμε.

    1 χρόνος Θητεια το απολυτο τίποτα

  • Μετά την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-αμυνταιο-κοζανη άλλο ένα εμβληματικό έργο που θα αφήσει εποχή

  • Καθίστε καλά Σούρδοι. Μην λέμε πάλι τα ίδια. Η ανάπτυξη θα γίνει ισόρροπα και δίκαια, μονοφαγάδες. Αυτά που ξέρατε και αδικούσατε όλην την περιφέρεια τελείωσαν.

  • Αντε ρε καθηστε φρονιμα που ολα σας πειραζουν.ΜΠΡΑΒΟ στην περιφερεια που πολυ γρηγορα ετρεξε το εργο που ενωνει 3 περιφερειακες ενοτητες και ηταν το μονο ωριμο,αρκετα με την μιζερια ωρισμενων.Και παλι πολλα ΜΠΡΑΒΟ.

  • Η Εγνατία σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με βάση το λιμάνι της Ηγουμενίτσας για Ευρώπη κι όχι μέσω Δυραχιου όπως ήταν στην αρχαία εποχή . Αυτό και για την ιστορία και μη γράφετε ότι σας κατέβει . Δεν έχει επομένως καμια σχέση ο Αγρας ..!

    • Πανε στο google και δες απο που περνουσε ασχετε. Το οτι επρεπε να καταληξει στην Ηγουμενιτσα δεν σημαινει οτι επρεπε να περσει σον και καλα εξω απο την Κοζανη. Δεν τρωμε τοσο χορτο οσο νομιζεις

    • Ασ ήταν η Αλβανία στην ΕΕ και θα σου λεγα εγώ αν η Εγνατία θα κατέληγε στην Ηγουμενίτσα.Στο Δυρράχιο θα κατέληγε όπως παλιά γιατί και η ακτοπλοϊκή σύνδεση με Ιταλία είναι πιο κοντά και συμφέρουσα ιστορικέ

  • Θα συνδέει το ένα …”χωριο με το άλλο χωριό”.. είπε ο πρωτευουσιάνος απο την Φλώρινα με τους 12.000 κατοίκους. Το γεγονός οτι επωφελειται η Φλώρινα απο το συγκεκριμενο εργο προφανώς δεν τον απασχολει. Τέλος απο πότε η ύπαρξη της εγνατίας συνεπάγεται το τέλος της των εργων οδοποιίας για την υπολοιπη περιφερεια δεν καταλαβαμε?? Το συγκεκριμενο έργο θα αυξησει κατα πολύ την κίνηση μεταξυ Πτολεμαίδας Καστοριας και Καστοριάς – Φλώρινας ως επίσης και τη διασυνοριακή διελευση απο όλους αυτυς τους νομούς.

  • Η. Συραγγα Κλεισούρας είναι μια πολυέξοδη ανεδαφική φαντασίωση κάποιων πυ δεν βασίζεται σε κάποια επίκαιρη μελέτη που να δείχνει στοιχειωδώς σε τι θα εξυπηρετήσει την Καστοριά και την περιοχή Εορδαιας – Αμυνταίου από οικονομική και κοινωνιολογική άποψη αφού οι περιοχές αυτές εξυπηρετούνται άνετα και γρήγορα με την Εγνατία και τις κάθετους και σταματήστε επι τέλους να κάνετε ο καθένας ανούσιο τζόγο για την περιοχή σας ..!

  • Υπάρχουν πολύ σοβαρά ζητήματα να μας απασχολήσουν άμεσα και ενωτικά ως Δ Μ μετά τη λαίλαπα – καταιγίδα που έχουμε ήδη στη μεταλιγνιτική κατάσταση .! Αλοιμονο αν ξεκινήσουμε με φαραωνικά έργα πολυέξοδα χωρίς νόημα σαν τη συραγγα της Κλεισούρας . Μια πολύ σοβαρή βελτίωση χρειάζεται .!

  • ΚΥΡΙΟΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΩΦΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΡΓΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΚΟΠΟΣ.
    Η ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΚΟΖΑΝΗ , ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ , ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΗ ΤΟΜΕΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΛΑΥΡΙΟ.
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΑΝΑΔΟΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.

    • Αυτα τα χρηματα δεν μπορουν να πανε οπου θελει ο καθενας. Εαν δεν πανε για συγκεκριμενους σκοπους οπως αυτος χανονται. Μηπως αυτο θελουμε? Δηλαδη να χαθουν και να μην γινει το εργο? Μαλλον ετσι ειναι. Οχι λοιπον δεν θα γινεται παντα αυτο που θελετε

    • Καλυτερα με αυτα τα χρηματσ να κανετε το καινουργιο νοσοκομειο της πρωτευουσας της Δυτ.Μακεδονιας. Σωστα?

  • Εν μέσω κρίσιμης μεταβατικής περιόδου για την Δυτική Μακεδονία, αλλά και αχρείαστων τοπικισμών, νέο “πεδίο δόξης λαμπρόν” στον ορίζοντα.
    Νέο (αλλά και παλαιότερο) φρούτο πάει να ωριμάσει.
    Η σήραγγα της Κλεισούρας.
    Προσοχή όμως, οι Αβδηριτισμοί, μόνο κακά μαντάτα για το μέλλον της ευρύτερης περιοχής προοιωνίζονται.

  • Βρε ασχετοι σχολιαστες των παντων,τι νομιζετε οτι πας τα χρηματα οπου θελεις;Θελει ετοιμες και ωριμες μελετες αλλιως χανοντε,δεν τα πας αλλου απλα ΧΑΝΟΝΤΕ.Μπραβο στην περιφερεια που σε μολις 9 μηνες τρεχει ενα εργο ενδοπεριφερειακο που οσο και αν σας πειραζει μειωνει πολυ τις αποστασεις και βοηθα 3 ενοτητες,μην σκατε οι αντικασαπιδικοι.Πολλα μπραβο στον Κασαπιδη και τους αξιους συνεργατες του για την επιτυχια αυτη και μακαρι να τρεξουν και ολα τα αλλα που γραφετε αλλα αυτο το θελουμε πολυς κοσμος οσο και αν σας ποναει.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΞΥΔΙ.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι