Έναρξη των εργασιών για την εκπόνηση μελετών ανάπλασης της περιοχής του σταθμού ΟΣΕ Κοζάνης. Το κόστος των μελετών ανέρχεται στα 565.676,24 ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΑΠ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας / Π.Ε. Κοζάνης. Στη σημερινή συνάντηση τα στελέχη της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Κοζάνης και της ΑΝΚΟ όρισαν το πλαίσιο συνεργασίας για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Σήμερα επίσης, δόθηκαν οι κατευθυντήριες γραμμές για την σύνταξη φακέλου έργου κατασκευής κερκίδων και υποδομών εξυπηρετήσεων στη νότια πλευρά του ΔΑΚ που θα εναρμονίζονται με τα οικιστικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
Η ανάπλαση του ΟΣΕ υπήρχε, άρα μόνο οι κερκίδες…
Ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών… γεωπόνος. Κοιτάζει με απορία τους μηχανικούς της ΑΝΚΟ! Μαλουτα έχεις μηχανικό στην παράταξή σου και έδωσες την αντιδημαρχια σε γεωπόνο.
Ενώ οι υπόλοιποι που ανέλαβαν αντιδημαρχιες έχουν μεταπτυχιακο στον τομέα που ανέλαβαν.
Τα λες σοβαρά;
Πιάσε έναν έναν και δες τι σπούδασαν και με τι είναι αρμόδιοι.
Δεν ψήφισα σημανδρακο αλλά και μικρό παιδί ξέρει ότι του έδωσε καρέκλα λόγω συνεργασίας. Και έπρεπε να δώσει καλή καρέκλα.
Η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ήταν στο παρελθόν αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών και διαθέτει γνώση και εμπειρία. Γιατί δηλαδή έπρεπε να έρθει ένας γεωπόνος από τα Γρεβενά για να μας λύσει τα προβλήματα της πόλης και των δημοτικών διαμερισμάτων;
Σε όλους τους δήμους αυτό συμβαίνει! Αντιδήμαρχοι μόνο επειδή έφεραν ψήφους παντελώς άσχετοι η αδιάφοροι! Και που να δεις στους υπαλλήλους! Διευθυντές οικονομικών με απολυτήριο λυκείου, διευθυντές γιατί στήριξαν προεκλογικά τον δήμαρχο, οικονομικές υπηρεσίες με υπαλλήλους αλλά ντ άλλων, διευθυντές τεχνικων που δεν έχουν κάνει ποτε μελέτη, διευθυντές διοικητικών που δεν ξέρουν να γράψουν μια πρόταση!
Μονο σε μακέτες!!! Μακάρι να την προλάβουν τα παιδιά μας!!
Τα έργα πριν γίνουν είναι μακέτες όλα. Και ναι δεν κανεις έργο 10εκ από το ΕΣΠΑ σε δύο χρόνια. Έχει μια μεγάλη διαδικασια 7-8 χρόνια. Έτσι γίνεται παντού όχι μόνο εδώ. Αλλού είναι τα προβληματα
Το έργο του ΟΣΕ είναι έργο πνοής για την πόλη.Εργο του Λευτέρη Ιωαννίδη και του Κώστα του Δεσποτίδη. Μάκαρι σε 3 χρόνια να ολοκληρωθεί. Ένα μπράβο και στον Αντιδήμαρχο που το συνεχιζει και δεν το απαξιώνει
Για να γίνει το έργο του ΟΣΕ, έργο του Ιωαννίδη, έπρεπε ο Ιωαννίδης εκτός από το να το οραματιστεί, να κάνει τις μελέτες (όχι σχέδια μελετών), να εξασφαλίσει κονδύλια για την κατασκευή του, να το κατασκευάσει και να το εγκαινιάσει. Τι από αυτά έκανε τα 5,5 χρόνια που ήταν δήμαρχος;
Πλάκα κανεις ελπίζω να μην είσαι μέσα στο Δήμο. Πρώτα το 2016 ο Δήμος πήρε παραχώρηση τον ΟΣΕ μετά από τόσα χρόνια που το διεκδικουσε. ΤΕΡΑΣΤΙΑ επιτυχία. Έκανε σχέδιο ανάπλασης, εγκρίθηκε πρώτο και εξασφάλισε χρηματοδοτηση από το ΕΣΠΑ 10 εκατομμύρια. Έγινε πανελλήνιος αρχιτεκτονικοε διαγωνισμος που έχει έβγαλε αποτελεσμα. Ακολουθούν οι μέρες εφαρμογής. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο αν δεν τα ξέρετε και σχολιάζετε ή αν τα ξέρετε και σχόλιαζετε.
Δεν εργάζομαι στο Δήμο. Με “σχέδιο” ανάπλασης δεν ολοκληρώνεται κανένα έργο, ούτε με αρχιτεκτονικό διαγωνισμό. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΩ χωρίς μελέτες και εξασφάλιση χρηματοδότησης δεν ξεκινάει κανένα έργο. Οι “μέρες εφαρμογής” τι περιλαμβάνουν; Το χειρότερο είναι ένα σχέδιο ανάπλασης να το παρουσιάζεις ως τελειωμένο έργο.
Την καλύτερη βαθμολογία, όπως κοινοποιήθηκε με τον Προσωρινό Πίνακα Επιλογής Προσχεδίων ΕΣΣΒΑΑ στο Ε.Π. Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας 2014-2020 (5/12/2017) από την επιτροπή αξιολόγησης Τελικών Επιχειρησιακών Σχεδίων Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης , απέσπασε το σχέδιο του Δήμου Κοζάνης «Η πόλη κινείται…Κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα» με αρχικό εγκεκριμένο προϋπολογισμό 8.930.000 ευρώ.
Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κοζάνης έχει ως όραμα «Μια περιοχή βιώσιμη, πράσινη και φιλική προς τους κατοίκους και τις ανάγκες των επιχειρήσεων που θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή της πόλης».
Η περιοχή παρέμβασης, συνολικής έκτασης 450.000 τ.μ. εκτείνεται στο εμπορικό και διοικητικό κέντρο της πόλης της Κοζάνης και την περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού και περικλείεται από τις πλατείες Νίκης (κεντρική) και 28ης Οκτωβρίου και τις οδούς Τσιμινάκη – Ολύμπου – Θεσσαλονίκης – Τριών Δένδρων – Κασομούλη – Γερμανού Καραβαγγέλη – 3ης Σεπτεμβρίου – Μακρυγιάννη – Εμ.Μπενάκη – Κακριδή Ι. – Πρωταγόρα – Καρέλη Ζ. – Κρόκου – Α. Φακίνου – Κυκλάδων – Αριστοτέλους – 11ης Οκτωβρίου – Βενιζέλου – Αρχελάου – Ολύμπου – Ερμού – Βενιζέλου – Πλατεία 28ης Οκτωβρίου.
Μια παρέμβαση στο πλαίσιο του Στρατηγικού σχεδιασμού του Δήμου Κοζάνης για μία ολοκληρωμένη βιώσιμη ανάπτυξη με όραμα τη μετάβαση σε ένα αειφόρο, πολυδιάστατο, εξωστρεφές και κοινωνικά δίκαιο παραγωγικό μοντέλο, με ισόρροπη αξιοποίηση όλων των πόρων (φυσικών, οικονομικών και ανθρώπινων), με γνώμονα τον σεβασμό στις επόμενες γενιές και έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των δημοτών, αξιοποιώντας το πλουτοπαραγωγικό, επιχειρηματικό και πολιτιστικό κεφάλαιο του Δήμου.
Επιγραμματικά στο ΕΣΣΒΑΑ προβλέπονται οι εξής συγκεκριμένες παρεμβάσεις :
– Ανάπλαση της περιοχής της πλατείας Λασσάνη, και διαμόρφωση των πέριξ της πλατείας Λασσάνη δρόμων, ήτοι τμήματος της οδού Κωστή Παλαμά, τμημάτων της οδού Αρχελάου, τμήματος της οδού Ολύμπου, της οδού Ιερολοχιτών και της οδού Πολυζούλη, με γνώμονα τη βελτιστοποίηση των χρήσεων, καθώς και δημιουργία παιδικής χαράς.
– Διαμόρφωση της οδού Ολύμπου, από το ύψος της πλατείας Λασσάνη και μέχρι την περιοχή του ΟΣΕ, καθώς επίσης και τμήματος των οδών Βεροίας και Θεσσαλονίκης.
– Ανάπλαση της περιοχής του ΟΣΕ, με τη δημιουργία βιοκλιματικού πάρκου με εκτενείς χώρους πρασίνου, πάρκο αναψυχής και περιβαλλοντικής αγωγής, και ήπιες παρεμβάσεις πολιτισμού, αθλητισμού και αναψυχής. Παράλληλα θα προβλεφθούν χώροι για τις λειτουργικές ανάγκες του σταθμού και διαμόρφωση στεγασμένης λαϊκής αγοράς με κλειστές υποστηρικτικές εγκαταστάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος μικρής κλίμακας για την εξυπηρέτηση της εβδομαδιαίας κεντρικής λαϊκής αγοράς Κοζάνης, περιοδικών εκθέσεων τοπικών προϊόντων και άλλων δραστηριοτήτων.
– Διαμόρφωση της οδού Αριστοτέλους, και των κοινόχρηστων χώρων που υπάρχουν γύρω από αυτή, από τον χώρο του Σιδηροδρομικού Σταθμού μέχρι την διασταύρωση της με την οδό 11ης Οκτωβρίου, με ανάπτυξη διαδρομών πρασίνου, κίνησης πεζών και ποδηλάτων καθώς και τμημάτων των οδών 11ης Οκτωβρίου, Βενιζέλου και Αρχελάου.
– Ενισχύσεις σε επιχειρήσεις και ανέργους για την τόνωση της επιχειρηματικότητας και την κοινωνική οικονομία.
– Προγράμματα κατάρτισης και απασχόλησης ανέργων και ατόμων ΕΚΟ.
– Λειτουργία νέων δομών πρόνοιας.
– Αναβάθμιση εφαρμογών ΤΠΕ Αστικής Αρχής
Ειλικρινά κάποιοι περιμένετε από τον πχ ΜΑΛΟΥΤΑ που ασχολείτε και είχε καρέκλα 20 χρόνια στα κοινά να κάνει αυτά που δεν έκανε τόσα χρόνια.
Επιμένετε να βγάζετε ανθρώπους που απέτυχαν ξανά και ξανά.
Στη θέση του μαλουτα βάλτε οποιο πρόσωπο θέλετε.
αυτή η νοοτροπία του ψηφίζω εντελώς τυφλά κομματικά είναι η αιτία κάθε στραβού σε αυτόν τον τόπο.
Απέτυχε ο μαλουτας; τέλος ο επόμενος
Απέτυχε ο ιωαννιδης; τέλος άλλος
Βάλτε οποιο πρόσωπο θέλετε.
Την νοοτροπία να αλλάξουμε.
Αυτό έχει σημασία.
Εδώ λες και είναι η ομάδα τους
Έτσι ψηφίζει το 80%
Η νοοτροπία έγινε μια αρχή να αλλάξει το 2014. Το 2019 αλλάξαμε γνώμη όμως και πηγαμε στους δικούς μας
Ο Ιωαννίδης τα πήγαινε μια χαρά εκτός από μια.κομβικη επιλογή. Τον γραμματέα που επέλεξε και τον παρέσυρε σε πολλα λαθη
Μακάρι να γίνουν τα έργα το συντομότερο δυνατό. Αυτό να ευχόμαστε κι όχι να ξεκατινιαζόμαστε σε κάθε ανακοίνωση πετώντας ευθύνες αριστερά και δεξιά. Μπραβο και στον αντιδήμαρχο κ.Σημανδράκο που τρέχει τα έργα.Δεν έχει σημασία τι ειδικότητα ειναι ο καθένας αρκεί να έχει ο ίδιος όρεξη και μεράκι και δίπλα του ικανούς επιστήμονες ως ομάδα.
Μακάρι. Απλά λέμε ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς που οραματίστηκαν το έργο όταν κάποιοι τους κορόιδευαν, πήραν την έκταση από τον ΟΣΕ σε μια πολύ δύσκολη συμφωνία προτυπο, σχεδιασαν το έργο, βρήκαν 10 εκατομυρια από το ΕΣΠΑ και τώρα απλά ωριμάζει. Αλίμονο αν ο Σημανδρακος το παρατούσε
Καλη η εκρηξη των εργων,αλλα με το φραξιμο και το κλεισιμο παρανομα του δρομου στα “Κοινιαρικα” τι θα γινει;
Γιατι,παρα την καταγγελια δεν επιλαμβανεται του θεματος ο Δημος
Γιατί η έκρηξη είναι τα έργα των προηγούμενων
Ωραίος ο σχεδιασμός της “Νέας” Δημοτικής αρχης!! Αυτό το έργο δεν είναι που έλεγαν ότι θα αλλάξουν τις μελετες;
Η ντομάτες κάθε πότε θέλουν πότισμα και πόσο?
Θέσεις στάθμευσης στη λαϊκή αγορά προβλέπονται καθώς και πρόσβαση των αυτοκινήτων από τις άλλες περιοχές της πόλης γιατί δεν νομίζω να έχουν την απαίτηση να κουβαλάμε τα ψώνια στα χέρια;