Επίσκεψη δοκιμής στο σταθμό φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων που τοποθέτησε η Blink Charging Europe (εταιρεία του Ελληνικού Ομίλου Eunice Energy Group, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έργα ΑΠΕ), στο ξενοδοχείο Παντελίδη στην Πτολεμαΐδα.
Είναι προς το παρόν ο μόνος σταθμός φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων που λειτουργεί στη Δυτική Μακεδονία!
Ο σταθμός έχει τη δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης δύο οχημάτων, ενώ η ταχύτητα φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος κυμαίνεται από 23km ανά ώρα φόρτισης, έως και 140km ανά ώρα φόρτισης, ανάλογα με το όχημα.
Υπενθυμίζεται πως στην πόλη της Κοζάνης υπάρχουν εδώ και 5 χρόνια οκτώ (8) ανενεργοί σταθμοί φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων, που παρά τις πιέσεις μου σε κάθε Δημοτική Αρχή, παραμένουν ακόμη τοτέμ, υπενθυμίζοντας τον τρόπο λειτουργίας των “Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων” στην Ελλάδα:
Ο Θάνος Τουρτούρας είναι Διπλωματούχος Αγρονόμος και Τοπογράφος Μηχανικός, τα τελευταία δε χρόνια ασχολείται ενεργά με τον τομέα της Ηλεκτροκίνησης και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Πρόσφατα, δραστηριοποιείται στην περιοχή και σαν Σύμβουλος Ηλεκτροκίνησης, θέμα εξαιρετικά επίκαιρο.
ποσο κοστιζει η φορτιση ειπαμε???
Προς το πάρουν η φόρτιση στους σταθμούς της Blink είναι δωρεάν. Το κόστος φόρτισης στο σπίτι είναι €1.5-2.0 ανά 100km
Μόλις αποκτήσουν όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι κυβερνήσεις θα κόβουν το ρεύμα όποτε γουστάρουν κι άντε γεια!
Όσο για το “σύμβουλος ηλεκτροκίνησης”, είναι γνωστό πως στην Ελλάδα ο καθένας δηλώνει ό,τι θέλει. Μήπως κι εγώ να δηλώνω “υποψήφιος αστροναύτης”;
Η διαφορά είναι πως το ρεύμα είναι η μόνη μορφή ενέργειας που μπορεί κανείς να παράγει μόνος του στο σπίτι, δωρεάν, από τον ήλιο, αγνοώντας τις βουλές των κυβερνήσεων. Επειδή είμαι και «σύμβουλος ΑΠΕ», επικοινωνήστε μαζί μου για σχετική ενημέρωση! 😉
Ναι ξεκίνα να κάνεις πετάλι σε αυτοσχέδιο ποδήλατο στο σαλόνι σου!!! Χαχαχαχα πολύ καλό ανέκδοτο αυτό!! Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στο σπίτι γνωρίζουμε???
Προφανώς μας δουλεύεις! Θα έχεις ένα αυτοκίνητο να κάθεται όλη μέρα περιμένοντας να φορτίσει απ’ τον ήλιο, για να το χρησιμοποιείς το βράδυ; Ή θα βάλεις μπαταρία, να αποθηκεύει το ρεύμα του ήλιου το πρωί, προκειμένου να φορτίζεις το αυτοκίνητο απ’ τη μπαταρία όλη νύχτα; Έχεις ιδέα πού θα πάει το κόστος; Και πόσες ώρες θα είσαι χωρίς αυτοκίνητο; Ωραίες συμβουλές!
ποσα χιλιομετρα βγαζεις πραγματικα οταν κινησε με ηλεκτρικο αυτοκινητο σε ανηφορα και φορτωμενος με τετραμελη οικογενεια? σιγουρα οχι αυτα που αναφερει ο καθε κατασκευαστης! παιδια οτι και να κανετε ακομα ετοιμοι δεν ειμαστε τα ξαναλεμε σε καμμια δεκαετια απο τωρα
Βγάλε φωτογραφία αυτό το σχόλιο. Σε 2-3 χρόνια που θα την κοιτάς οδηγώντας το ηλεκτρικό αυτοκίνητό σου, θα γελάς παρέα με την οικογένεια, ανεβαίνοντας την ανηφόρα…
Σε 2-3 χρόνια??? Εσύ μάλλον ψήφισες και με τα δύο χέρια ΝΔ και είσαι τόσο αισιόδοξος!!! Μήπως δεν ζούσες και Ελλάδα και μας ήρθες πρόσφατα??? Χαχαχαχα
Φρου φρου και αρώματα… καμιά αξιοπιστία… πάλι τους Γερμανούς θα πληρώνουμε… και κάποιοι θα θησαυρίζουν…
Άρες μάρες κουκουνάρες σχόλιο…
Οι σταθμοί φόρτισης της Κοζάνης ανηκουν στην ΔΕΗ και έχουν ωαυτη την εικόνα εγκατάλειψης?Η εταιρεία που έχει εγκατασταθεί στον Παντελίδη από την ιδιωτική εταιρεία λειτουργεί άψογα! Άλλο ένα παράδειγμα πως κάποιοι αντιλαμβάνονται τα ευρωπαϊκά προγράμματα και το δημόσιο χρήμα! Γιατί ο δήμος δεν ζητάει να περάσουν στην κυριότητα του και στην αρχή δωρεάν όπως ο ιδιώτης και στην συνέχεια με την ανάλογη χρέωση να διευκολύνει τους κατοίκους της και τους περαστικούς όπως πολύ εύστοχα επισημαίνει ο Θάνος?
Αυτή είναι η ερώτησή μου εδώ και 5 χρόνια σε κάθε δημοτική αρχή…
Γιατί όλοι οι ψηφοφόροι πελάτες, ψηφίζουν με γνώμονα το βύσμα και το ρουσφέτι.
Σε καλυψα?
Γιατί δεν έβαλε ο κ. Τουρτούρας Φ/Β για να φορτίζει το αυτοκίνητό του, όπως λέει να κάνουμε οι υπόλοιποι;
Όσο για το αν θα πάρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε 2-3 χρόνια, αυτό πρέπει να είναι αποτέλεσμα επιλογής με βάση τους νόμους της αγοράς κι όχι αποτέλεσμα εξαναγκασμού, επειδή η κυβέρνηση θέλει να στηρίξει τις Γαλλογερμανικές βιομηχανικές επιλογές. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι περιβαλλοντική καταστροφή με τα μέταλλα που χρησιμοποιούν. Ψάξτε να δείτε πώς ακριβώς εξορύσσονται το κοβάλτιο και το λίθιο.
Γνωστά και διαχρονικά FUD από όσους έχουν συμφέροντα από τα λόμπυ εκμετάλευσης των ορυκτών καυσίμων…
Πιστεύετε πως μας πιέζει η κυβέρνηση να στηρίξουμε Γαλλογερμανικές βιομηχανικές επιλογές; Σας ενημερώνω πως το καλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σήμερα (ή μάλλον το καλύτερο αυτοκίνητο, γενικά) είναι το Αμερικάνικο Tesla model 3, το 2ο καλύτερο είναι το Κορεάτικο Hyundai KONA, ενώ το τρίτο το επίσης Κορεάτικο KIA eNIRO. Δεν βλέπω κάτι σε γαλλογερμανό…
Πιστεύετε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι περιβαλλοντική καταστροφή λόγω των υλικών που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες τους; Οι σύγχρονες μπαταρίες περιέχουν μόλις 5% λίθιο και 3% κοβάλτιο. Το μόνο “προβληματικό” υλικό στις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σήμερα, είναι το κοβάλτιο. Το οποίο χρησιμοποιείται σε όλο και μικρότερες ποσότητες στις μπαταρίες, ενώ η Tesla σύντομα θα το καταργήσει εντελώς. Η εξέλιξη στον τομέα αυτόν είναι αλματώδης, ενώ δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο και για τη μείωση των τοξικών και δηλητηριωδών καυσαερίων που εκκλείονται στις πόλεις μας από τα συμβατικά αυτοκίνητα (βλέπε dieselgate). Για περισσότερα, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βιντεάκια:
https://www.youtube.com/watch?v=6RhtiPefVzM
https://www.youtube.com/watch?v=bp99BpT514U
Τέλος, ποιος σας είπε πως δεν έχω Φ/Β για να φορτίζω το αυτοκίνητό μου; Στον ΔΕΔΔΗΕ εργάζεστε; Δεν πρόκειται να απαντήσω σε άλλη ανώνυμη παρέμβαση. Εάν πιστεύετε πως έχετε τις γνώσεις και τα επιχειρήματα, θα μπορούσαμε να κάνουμε μια δημόσια συζήτηση για το θέμα.
Αγαπητε Θάνο,
ζεις στο κράτος της ημιμάθειας, του θράσους και του άρπα-κόλλα.
Προφανώς και δεν έχουν επιχειρήματα, δεν έχουν γνώση, αλλά από την άλλη ως διά μαγείας έχουν ΓΝΩΜΗ και ύφος!
Μην αναλώνεσαι σε “διάλογο” με το συφερτό.
Μη μπερδεύουμε την ενημέρωση με τον εντυπωσιασμό, προς άγραν διαφημιστικών εσόδων στο Youtube.
Όσο για το στην Ελλάδα θα πουληθούν Tesla ή VW, μένει να το δούμε. Τι είπαμε πήρε ο Δήμος; Κορεάτικο; Χα, χα, χα!!!
Ενδεχομένως η ποσότητα και η τοξικότητα των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να είναι και μικρότερη από την μπαταρία των συμβατικών αυτοκινήτων. Οι συμβατικές περιέχουν τοξικότατο μόλυβδο και επικίνδυνο θειικό οξύ.
Προς το φίλο που νομίζω πως τον δουλεύω με τα φωτοβολταϊκά… Αυτό το όντως άβολο σενάριο πιστεύεις είναι λιγότερο ή περισσότερο πιθανό από το “οι κυβερνήσεις θα κόβουν το ρεύμα όποτε γουστάρουν κι άντε γεια!” που έγραψες παραπάνω; Τα δικά σου δικά σου και τα δικά μου δικά σου, έτσι; Τι μου θυμίζει αυτό…
Σίγουρα η ηλεκτροκίνηση είναι κάτι που θα βλέπουμε όλο και ποιο συχνά στο μέλλον.
Η φόρτιση εκτός αν βγει κάτι τελείως επαναστατικό, είναι προβληματική διαδικασία, γιατί απαιτεί μεγάλο χρόνο.
Στα scooters υπάρχει η λύση των αφαιρούμενων μπαταριών, όπου οι άδειες τοποθετούνται στον σταθμό φόρτισης και παραλαμβάνεις άλλες έτοιμες φορτισμένες μπαταρίες για χρήση.
https://www.youtube.com/watch?v=g_-PKSPbvpw
Αναμένω τις εξελίξεις με ενδιαφέρον !