Μαθήματα Πολιτικής – Αποδέκτης, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας κ. Πέτη Πέρκα (του Θεόφιλου Παπαδόπουλου)

23 Ιουνίου 2020
10:07

Το φιλοσκοπιανό παραλήρημα της Πέτης Πέρκα, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φλώρινας με αφορμή το μνημείο που στήθηκε στο Πισοδέρι από την ομάδα « ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΔΡΑΜΙΝΟΙ»,είναι αποκαλυπτικό της πολιτικής σύγχυσης στην οποία έχει περιέλθει η ίδια αλλά και ο πολιτικός της φορέας. Οι «απειλές» της προς την Κοινότητα Πισοδερίου αλλά και στο Δ.Σ. του Δήμου Πρεσπών για να ανακαλέσουν την απόφαση τους, είναι αντιδημοκρατική πράξη και μας οδηγεί σε άλλους δρόμους…

Εννοείται βέβαια ότι δεν πρόκειται να περάσουν. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους.

Και επειδή στην πολιτική τα μαθήματα είναι απαραίτητα, της αφιερώνω ένα απόσπασμα από την ομιλία του Μιχάλη Χαραλαμπίδη στην Ξάνθη το 2018. Τίτλος της ομιλίας: ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΒΑΡΒΑΡΩΝ.

Ακολουθεί το κείμενο

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΒΑΡΒΑΡΩΝ

Ας δούμε την συμφωνία των Πρεσπών δια μέσου μιας κοσμοπολίτικης οπτικής. Να σας εκφράσω την γνώμη μου για την συμφωνία, όχι ως Έλληνας αλλά ως κοσμοπολίτης, ως διεθνιστής. Η ιστορία λέει ότι υπερασπίσθηκα, τίμησα τον ελληνικό διεθνισμό όπου οι απελευθερωτικές διαδικασίες απαιτούσαν να είναι παρών. Να είναι με τους αδύνατους, τους απροστάτευτους, τους καταπιεζόμενους, τους Λαούς. Στην Αφρική, την Νότια και Κεντρική Αμερική, την Ασία, την Ευρώπη, την Μεσόγειο, την Μεσοποταμία. Περιφερειακό και Νέο Διεθνισμό το ονόμασα (στο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΕΧΝΗ ).

Από αγάπη προς την αλήθεια και την επιστήμη οφείλω επίσης να πω ότι στα πεδία αυτά, στους τόπους αυτούς δεν συνάντησα αυτό που στη χώρα μας αυτοπροβάλλεται ως διεθνιστικό. Αυτήν την ψευτοδιεθνιστική καπηλεία. Σε ορισμένες, σε πολλές, τις περισσότερες μάλιστα περιπτώσεις τους είχα απέναντί μου. Δεν ήταν με τους πολίτες, τους λαούς, την Δημοκρατία. Ήταν με τους καταπιεστές. Έφθασαν σε ακραίες ταυτίσεις. Ακόμη και με ιδεολογίες του θανάτου.

Ως κοσμοπολίτης λοιπόν, ως διεθνιστής, ως πολίτης του κόσμου όπως έλεγε ένας πατριώτης μου που μας χάρισε αυτήν την λέξη, θα πω ότι η συμφωνία των Πρεσπών είναι μια συμφωνία βαρβάρων ( στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ).

Η ταυτότητα, τα χαρακτηριστικά των εδώ μισιονάριων που τους ανέθεσαν την βιαστική εργολαβία είναι αυτά αγράμματων, ανόητων, «μετανοιωμένων» σταλινικών. Ότι χειρότερο έβγαλε η μεταπολίτευση. Το χειρότερο προϊόν της. Μετά από πολλές υπόγειες διαδρομές κατέληξαν υπερπρόθυμοι δουλικοί νεοεθνικόφρονες. Παρόμοιοι , μάλλον χειρότεροι των παλαιοεθνικοφρόνων ( για τις έννοιες αυτές στο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ- Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΕΧΝΗ ).

* Ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης αποτέλεσε επί δεκαετίες μέλος του Εκτελεστικού

Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης για τα Δικαιώματα και τη Απελευθέρωση

των Λαών. Μη κυβερνητικής οργάνωσης μεγάλου κύρους αναγνωρισμένης

από τον ΟΗΕ η οποία συγκέντρωσε ότι καλύτερο είχε να δείξει η παγκόσμια

διανόηση.

Δρέπανο 23 Ιουνίου 2020

Θεόφιλος Παπαδόπουλος

Δημοσιογράφος

16 σχόλια

    • “Λίστα Πέτσα” Δε το έχει ανάγκη, για δυο λόγους.
      1) Γιατί είναι Πόντιος.
      2) Γιατί δεν είναι Εισαγγελατος.

  • Το ένζυμο του «έξω από εδώ» είναι, να είσαι «Σοσιαλιστής» (Που λέει ο λόγος), διότι γνωρίζεις την τάξη σου, (φτωχολογιά γενικός και αόριστος), αλλά και («Πατριώτης» γενικός και αόριστος , Μέγα Αλέξανδρος, και χρηστά ήθη, (Που κολάι το ένα με το άλλο είναι άλλη υπόθεση). Φεραίος και Καραϊσκάκης, Ανδρούτσος και Κολοκοτρώνης, Π.Π Γερμανός αλλά και, Παπαφλέσσας, μα πάνω από όλα ο «κοινός νους», που δεν είναι « ψεκασμένος».
    Πρόσφυγας από τον πόντο, άρα Ανταλλάξιμος, και όχι Κυνηγημένος Μικρασιάτης που σε μια νύχτα άλλαξε η ζωή του, ( Και τα δυο τραγικά, αλλά όχι ίδια), και μέσα σε αυτόν τον «κιμά τις ιστορίας» ο κάθε «Νάρκισσος», με δανεικά αλλά «βαρεία» σύμβολα να μοιράζει, πιστοποιητικά «Εθνικοφροσύνης», και ο κάθε ανιστόρητος να βλέπει τον « Μωυσή» της φυλής, που καλείτε να παίξει τον ιστορικό του ρόλο, (Εκείνον με το μισό μουστάκι). Και αφού νομίσαμε, ότι το ταξίδι μας ήταν «θεόσταλτο» και απλά έπρεπε να κάνουμε παρέλαση, έως την Άγκυρα, εμείς οι σημερινοί απόγονοι του Αριστοτέλη, του Αλέξανδρου και ποιο πίσω του Περικλή και του Λεωνίδα, και άμα βάλεις στη μπάντα εκείνη την αλληλουχία τον πραγμάτων, (Ο Ρουρ των γεγονότων), κάνεις τον Αλέξανδρο χριστιανό, και των Κωνσταντίνο (όχι τον Γκλισπουρκ) να έχει φτάσει στα φτάσει στον Ευφράτη, και αν δεν είναι έτσι τα πράγματα φταίει η «Βρώμα» η ιστορία,και όχι ο (βαλε ότι θέλεις) ……δεν συνεχίζω γιατί υπάρχει και το «πρωτόκολλο».

  • Ένα από τα δομικά ζητήματα στην ελληνική πολιτική σκηνή είναι ότι πολλοί “δημοσιογράφοι” προσπάθησαν να παραδώσουν μαθήματα πολιτικής και ξέχασαν να ασκούν τη δημοσιογραφία. Καιρός να μας μιλήσουν όλοι αυτοί οι δημοσιολόγοι για την λίστα Πέτσα, τα εμβάσματα Νοβάρτις. Όχι άλλο πατριδοκαπηλεία και εμπόριο μακεδονισμού.

  • Θεόφιλε…χαλάρωσε, γιατί ο Μωϋσής την τήρησε και την τίμησε την συμφωνία σαν τα μάτια του. Εσείς οι δεξιοί ψηφοφόροι αφήστε στην άκρη τα περί προδοσίας ΣΥΡΙΖΑ και απολαύστε την πορτοκαλάδα που σας κερνάει ο Κυριάκος Μωυσής Μιζοτάκης καθημερινά με την αποδοχή και υιοθέτηση της συμφωνίας, άλλωστε σε 10 χρόνια ποιος θα θυμάται το όνομα Μακεδονία όπως έλεγε και ο πατέρας του

  • Δεν με ενδιαφέρει ούτε η ΝΔ ούτε ο Σύριζα. Η αλήθεια είναι μία.Συμφωνία χωρίς δημοψήφισμα, με εκβιασμούς και πιέσεις Αμερικανών Γερμανών και λοιπόν εταίρων, με μεταγραφές βουλευτών και χρηματισμούς σε καμία περίπτωση δεν είναι οφέλιμη για τη χώρα. ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ;

  • Έχεις κανει άρθρο με μαθήματα συνδικαλισμού, ιστορίας, πολιτικής. Εσύ τι ακριβώς έχεις κάνει; Κάποια δημοσιογραφική έρευνα; Α ναι καμαρωνετε ότι “έβγαλες” τον Καρυπίδη…

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.