10 χρόνια χωρίς τρένο. Τα δέντρα έχουν καλύψει τις γραμμές. Δάσος και εγκατάλειψη. Πότε θα γίνουν οι γέφυρες; Ποτε θα καθαριστεί ο χώρος του ΟΣΕ;
10 χρόνια χωρίς τρένο. Τα δέντρα έχουν καλύψει τις γραμμές. Δάσος και εγκατάλειψη. Πότε θα γίνουν οι γέφυρες; Ποτε θα καθαριστεί ο χώρος του ΟΣΕ;
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕ ΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ. ΕΝΑΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟΣΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΜΑΛΟΥΤΑ ΤΡΕΞΕ
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ,ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΟΖΑΝΗΣ.
Είχε κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μια μακέτα που έδειχνε την ανάπλαση της περιοχής… Για ποιο λόγο μπαίνουν στη διαδικασία πληρώνουν αρχιτέκτονες, κάνουν διαγωνισμούς για μακέτες, μας τις δείχνουν και ανάπλαση δε βλέπε;;; Το να περάσει βέβαια το τρένο ξανά μέσα από την πόλη είναι το λιγότερο τραγικό κ επικίνδυνο.
Γιατί αυτούς που ενδιαφερονταν για την περιοχή του ΟΣΕ τους στείλατε σπίτι τους στις εκλογές και οι επόμενοι έχουν άλλες προτεραιότητες
Και πολύ έκατσαν οι φίλοι του ζαεφ
Κολλητοί, πίνουν μπύρες τα βράδια.τους είδα εγώ, εκεί πίσω από το σταθμό. Τώρα κάτσε με τα σκουπίδια γιατι το σανό ταιστηκε καλα
Η ανάπλαση του ΟΣΕ ήταν βασική προτεραιότητα της προηγούμενης δημοτικής αρχής αλλά ο κόσμος ψήφισε εναντίον της. Τώρα λογικό είναι να υπάρχουν άλλες προτεραιότητες
25 χρόνια Κουκουλοπουλισμού έριξαν πολύ πίσω τη Κοζάνη, δεν ξανακάνουμε το ίδιο λάθος, να βγάζουμε ξανά και ξανά τους αποτυχημένους. Και στο μαλούτα αυτή τη φορά βάλαμε από δίπλα Σημανδράκο και Μιχαηλίδη,μήπως και δεν δούμε επανάληψη του ακίνητου Βούδα, αλλά όπως φαίνεται όλοι μαζί θα πάνε σπίτι.
Τι 10 χρόνια .:! Τουλάχιστο πριν από δυο δεκαετίες σταμάτησε να έρχεται το τρένο στην Κοζανη …
Το καλοκαίρι του 11 σταμάτησε το τραίνο, αφού βέβαια ανακαινίσαμε τη γραμμή με έξοδα του κράτους Κοζάνη Πτολεμαϊδα και μετά γκρεμίσαμε τις γέφυρες. Είμαστε άξιοι των επιλογών μας και κυρίως της σιωπηρής αποδοχής κάθε χαζομάρας του καθενός που παίρνει απόφαση ερήμην της κοινωνίας, βλέπε τώρα φανάρια στη Γέφυρα Σερβίων και Σημαία στο κέντρο της.
Θα περιμένετε πολύ να γίνουν όλα αυτά.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ(ΚΙ ΟΧΙ ΝΤΑΧΑΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠ΄ΤΙΣ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ) ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΦΤΙΑΞΤΕ!!!
Ειναι μια τραγικη κατασταση, η οποια ευτυχώς ενοχλει ολοενα και περισσοτερους.Οι φωτογραφίες δεν δειχνουν ουτε τα μισα του αισχους που επικρατεί. Οσο για την ανάπλαση καλο ειναι να γινει,αλλα μέχρι να γινει η περιοχη θα πρεπει να ειναι οσο τον δυνατον ανθρώπινη.
Παιδες καλα τα γραφετε αλλα ΛΕΦΤΑ δεν υπάρχουν ………
Λετε να μην ηθελε ο νεος δημος να κανει δουλεια?
Οι προηγουμενοι στο τελος της θητειας τους πεταξαν ενα σχεδιο για βαρελοτο και αντε γεια τεσσερα χρονια ουτε λάμπα δεν εβαλαν στο σταθμο ……..
Δεν υπαρχει χρημα και χωρις αυτο δε δουλευουν οι εργολάβοι ………
Η πόλη μας θα κανει μονο οσα για τα οποια θα παιρνει χρηματα για τα αλλα βραστα ……..
Ας εχουμε τηλεθερμανση τουλαχιστον γιατι και αυτη δεν την βλέπω καλα ………
Αν δεν υπάρχουν χρήματα, ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ. Εκεί θα δείξουν τις ικανότητες τους. Αλλιώς γιατί πληρώνονται;
Φίλε μου στις επόμενες εκλογές κατέβα θα σε ψηφίσω αν δεν βρεις όμως θα σε βρίζω και γώ από την πολυθρόνα τα μου και την κρύα μπυρα μου!!!!!!
Δεν κατάλαβα, με το ζόρι κατέβηκαν στις εκλογές; Από τη στιγμή που τους εκλέξαμε, να κάτσουν να δουλέψουν. Εσύ γιατί ζορίζεσαι;
Εσύ πάντως δεν έχεις ιδέα τι λες.Η ανάπλαση του ΟΣΕ εχει εξασφαλισμενη χρηματοδότηση απο το εσπα, 10 εκατομμύρια. Ψάξτε Βαα δήμου Κοζάνης. Απλά οι σημερινοί και δεν μπορούν και δεν θέλουν.
Πολύ πριν γκρεμίσουμε τις γέφυρες, τα ορυχεία είχαν σκάψει τη γραμμή στην περιοχή Κομάνου. Απ’ τον Κόμανο και κάτω δεν περνούσε τίποτα, συνεπώς οι επικίνδυνες γέφυρες δεν εξυπηρετούσαν τίποτα και πολύ σωστά γκρεμίστηκαν. Τώρα, γιατί κόπηκε η γραμμή απ’ τα ορυχεία, χωρίς πρώτα να κατασκευαστεί νέα όδευση κι η Κοζάνη έμεινε χωρίς τρένο, ρωτήστε το Δακή, που τότε ήταν Περιφερειάρχης. Και το Μαλούτα, που ήταν Δήμαρχος.
Απλά πράγματα. Μια πλατεία μια παιδική χαρά, δύο γηπεδακια και καθαρισμός. Ο χώρος θα γίνει στολίδι. Χωρίς περιττά.
Ο Ιωαννίδης έκανε μελέτη και εξασφάλισε 10 εκατομυρια για την περιοχη από το ΕΣΠΑ. Δες εδώ https://www.voria.gr/article/kozani-9-ekat-evro-gia-viosimi-anaptixi—i-paremvasis
τα εξασφάλισε;;;;
Τα εξασφάλισε. Πήρε την έκταση του ΟΣΕ για το δημο, έκανε το σχέδιο βιώσιμης αστικής ανάπτυξης που έχει τον οσε, αξιολογήθηκε πρώτο στο ΕΣΠΑ, έκανε αρχιτεκτονική μελέτη, πρόσθεσε και το έργο το cut and cover στη γέφυρα του κρόκου. Ναι λοιπόν το εξασφάλισε. Ούτε τα έτοιμα
και ΠΟΤΕ θα γινει;;;
3 δρομολογια την μέρα με το τρένο, καθαρισμό, καλοπισμος, δέντρα, φώτα, παγκάκια, χώρο αναψυχής και τέλος. Έστω το τρένο να μην φτάνει ως τη Θεσσαλονίκη. Έστω μέχρι την Έδεσσα.