Προς:
1.Δήμος Κοζάνης
2.Δ/νση Πολεοδομίας – Δήμος Κοζάνης
Παρακαλώ να μου απαντήσετε υπεύθυνα και επίσημα τα παρακάτω:
1.Σε ποια νομοθεσία βασίζεστε και δεν επιτρέπετε την συνδιαλλαγή με το κοινό στο σύνολο της Δ/ΣΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΔΥΟ φορές την εβδομάδας, από ποιον αποφασίστηκε και από ποιον εγκρίθηκε. Στις περισσότερες αν όχι σε όλες υπηρεσίες αν κάποια ημέρα απαγορεύεται η παρουσία κοινού ΔΕΝ αφορά στο σύνολο της υπηρεσίας και σίγουρα όχι στη Γραμματεία και ιδίως τώρα που όλα γίνονται ηλεκτρονικά και από ιδιώτες μηχανικούς και ο όγκος εργασίας της υπηρεσίας έχει μειωθεί σημαντικά, ποιος ο λόγος να μην εξυπηρετούνται οι μηχανικοί τουλάχιστον από το αρχείο και τη γραμματεία κάθε μέρα?
2.Τα τηλέφωνα της υπηρεσίας λειτουργούν? Υπάρχει κάποια οδηγία να μην απαντώνται από τους υπαλλήλους?
3. Ποιο είναι το ωράριο της υπηρεσίας και των τμημάτων όταν και αν αυτά λειτουργούν?
4.Επιτρέπεται δημόσιο κτίριο εν ώρα λειτουργίας να έχει κλειδωμένους ολόκληρους ορόφους?
5.Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος για τα τόσο υπερβολικά μέτρα προστασίας λόγω του ιού ενώ όλες οι υπηρεσίες του Δήμου και της χώρας λειτουργούν με προσοχή και ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ ?
Το παρόν κατατίθεται στο Πρωτόκολλο του Δήμου Κοζάνης καθώς και στην Γραμματεία της Δ/σης Πολεοδομίας και κοινοποιείται στο ΤΕΕ Δυτ.Μακεδονίας.
60 μέρες προθεσμία δίνει ο νομος
Προθεσμία για ποιο πράγμα?
Για να απαντήσει μια υπηρεσια
Να αρχίσουμε τα νομικίστικα? Η εκ του Συντάγματος (αν θυμάμαι καλά) 2μηνη προθεσμία αφορά αιτήματα γενικώς προς δημόσιες υπηρεσίες. Η παροχή αντιγράφων εγγράφων βάσει του Ν.3230/2004 είναι 20 μέρες. Βεβαίως συμπληρωματικά υπάρχει υποχρέωση της υπηρεσίας για επαρκή ενημέρωση του εκάστοτε ενδιαφερομένου για ό,τι αφορά την αίτηση του (αρ.πρωτοκόλλου, όνομα υπαλλήλου διεκπεραίωσης και άλλα).
Αν είχατε οιαδήποτε σχέση με την πολεοδ. υπηρεσία Κοζάνης (ή της υπόλοιπης χώρας) θα ξέρατε ότι προ covid η εξυπηρέτηση ήταν άμεση – τουλάχιστον για την παροχή αντιγράφων. Μετά την άρση των μέτρων η υπηρεσία Κοζάνης είναι ίσως η μόνη που κλειδώνει πόρτες.
Μπορεί στην πολεοδομία Κοζάνης να έχουν μαζευτεί υπάλληλοι που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Δεν τους σκεφτόμαστε καθόλου?
xaxaxa
Κυρία μου η κύριε.Μήπως είστε υπάλληλος της πολεοδομίας;Γιατί σας βρίσκω ενημερωμένη-ο.Κατά τα λεγόμενά σας από δω και στο εξής η επικοινωνία με τους μηχανικούς θα γίνετε ανά δίμηνο!!!
Σκέτη ταλαιπωρία είναι η εν λόγω υπηρεσία. Ο Δήμος και το ΤΕΕ σφυρίζουν αδιάφορα εδώ και καιρό.
Ποια είναι η κυρία η ο κύριος που παραπονιετα ; Δεν καταλαβαίνει ότι στο δημόσιο είμαστε υπεραπασχολημενοι, δουλεύουμε μερονυχτα (τον κόσμο) και ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι αυτό που μας ενδιαφέρει. Άντε τώρα μην αναστήσουμε τον Ανδρικό τον Παπανδρέου να δώσει στο Δημόσιο ακόμη περισοτερες εξουσιες…να σας δω μετά παραπονιάρικα γατάκια 🙂
Η εποχή του κορονοιού είναι η χαρά των δημοσίων υπαλλήλων. Ότι και να γίνει αυτό το κράτος είναι μόνο γι αυτούς και γι αυτό δεν πρόκειται ποτέ να ορθοποδήσει. Δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα γιατί έχουν αποδείξεις ότι ο ιός μεταφέρεται και δια μέσου των καλωδίων.
Η αναξιοκρατία δημιουργήθηκε από όλους εμάς μέσα στα χρόνια αυτά που ψηφίζουμε πελατειακά για να βάλει ο βουλευτής το παιδί μας στη δουλειά.
Περαστικά μας λοιπόν,αν και αυτοί που ψηφίζαμε και τοποθετουμασταν σύμφωνα με το συμφέρον της χώρας μας,δε φταίμε, αλλα τα λουζομαστε παρόλα αυτά.
ΟΛΟΣΩΣΤΟΣ
κάποιος από το χωριό ταξιδεύει στην πρωτεύουσα του Νομού πηγαίνει
στην Δημόσια Υπηρεσία γιά μιά δουλειά του νωρίς το απόγευμα και βρίσκει τον θυρωρό .
Ρωτάει τον θυρωρό οι υπάλληλοι δεν δουλεύουν το απόγευμα ;
Και ο θυρωρός του απαντά : το πρωϊ δεν δουλεύουν το απόγευμα
δεν έρχονται !!
Να θεσμοθετηθεί καθημερινή καταγραφή της παραγωγικότητας καθενός
Δημοσίου ή Δημοτικού Υπαλλήλου .
Καί έλεγχος .
ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!
Πρίν λίγο καιρό έκανες αίτηση να πάρεις αντίγραφα από το Αρχείο
στο υπόγειο της Πολεοδομίας και σου τα έδιναν αμέσως .
Τώρα κάνεις αίτηση και περιμένεις 15 – 25 ημέρες και περισσότερο
γιά να πάρεις τα αντίγραφα !!
Απίστευτα πράγματα !!
ΔΗΜΑΡΧΕ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Οι υπηρεσιες του Δημου δεν απαντουν ως εχουν νομιμη υποχρεωση, στις αιτησεις των πολιτων,γιατι εχουν την λανθασμενη αποψη οτι ειναι υπερανω του Νομου
Δεν υπάρχει δήμος εξυπηρέτηση μηδέν και συνέχεια στην υποκρισία. Ήταν που ήταν ένας Δήμος χάλια χτύπησε και ο κορονοιος ήρθε κι έδεσε τον αποτελειώσει το δήμο Εδώ δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα οι αντιδήμαρχοι θα το σηκώσουν οι υπάλληλοι..
σιγα ρε παιδια εγω ειμαι λογιστης και 3 μηνες τωρα δεν βρισκω ανθρωπο σε ικα εφορια και οαεδ … ειδικα ικα και οαεδ μιλανε παντα οι ανθρωποι… 3 μηνες θα παθαν και καμια ζημια στο τυμπανο και στην επομενη καραντινα θα δουλευουν ανα μηνα και ενας στον οροφο οχι ανα εβδομαδα…εφορια απανταει 1 στα 10 ενταξει εκτος απο το τμημα μητρωοου το οποιο εχει και την περισσοτερη δουλεια που εχει μια εξαιρετικη εργαζομενη που απανταει σχεδον παντα
8 μήνες και ακόμα δεν εχει βγει η άδεια δόμησης χωρίς κανένα πρόβλημα! Μια λυπεί ο ένας μια λυπεί ο άλλος
Το ότι ο μηχανικός είναι άσχετος και δεν ξέρει να βγάζει άδεια με το ηλεκτρονικό σύστημα και γιαυτό φταίει η Πολεοδομία. Ότι έχει συνταξιοδοτηθεί ο υπάλληλος του αρχείου και δεν έχει αντικατασταθεί κανένας δεν το λέει όμως και γιαυτό φταίνε οι υπάλληλοι.
κύριε μηχανικε θα είχατε κάθε δίκιο αν είχανε περάσει 60 μερες που ορίζει ο νόμος. Προς το παρόν στην αναμονή και με το γράμμα του νόμου..