Όπως βλέπετε και στις σημερινές φωτογραφίες που σας στέλνω κάποιος ανυπόμονος ή απρόσεκτος αγνόησε τα φανάρια στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων και πέρασε ενώ από το αντίθετο ρεύμα διέρχονταν, κανονικά, μετά από πράσινο σηματοδότη, αρκετά αυτοκίνητα. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο από τότε που τέθηκαν σε ισχύ τα προληπτικά μέτρα για τη γέφυρα με τη χρήση των φωτεινών σηματοδοτών. Και άλλες φορές το έχω ξαναδεί ενώ και στις 2-3 περιπτώσεις που έχω αντιληφθεί δεν υπήρχε κάποια ανάγκη, ούτε φώτα αναμμένα, ούτε κάτι άλλο που επιδείκνυε ότι ο ανυπόμονος οδηγός έπρεπε να αγνοήσει το σηματοδότη λόγω κάποιας εξαιρετικής ανάγκης.
Μεταξύ μας δεν είναι και η πιο ιδανική λύση το φανάρι. Μπάλωμα στο μπάλωμα;
Είναι ανόητη αυτή η λύση.Επιβαρυνεται η γέφυρα σε μεγάλο βαθμό από το βάρος των αυτοκινήτων γιατί πολλά αυτοκίνητα βρίσκονται για μικρό χρονικό διάστημα σε μικρό μέρος της γέφυρας.
Αν είσαι σχετικός με το αντικείμενο γράψε το όνομα σου και να το στηρίξουν, αν όμως το γράφεις έτσι για να επηρεαστεί ο κόσμος ,μην το κάνης σε παρακαλώ είναι σοβαρό το θέμα .
Η σωστή λύση είναι να επιδιορθωθεί με ριζικές παρεμβάσεις και να γίνει καινούργια. Το κόστος θα καλυφθεί με επιβολή διοδίων στα διερχόμενα οχήματα.
Μα τι λες;; Μόνο ως κακόγουστο αστείο (λίαν επιεικώς) μπορεί να εκλάβει κάποιος την ιδέα σου για διόδια … λίγα πληρώνουμε ;; τα ποσά από τα τέλη κυκλοφορίας που πάνε;; Κάθε Τέλος υποτίθεται είναι ανταποδοτικό … βλέπεις Εσύ πουθενά δρόμους της προκοπής;; χώρους στάθμευσης;; κ.α. πολλά που υποτίθεται θά’πρεπε να εξυπηρετούν τους πολίτες που κινούνται οδικώς … άκου διόδια !!!!Έλεος …
Στην περίπτωση της υψηλής γέφυρας Σερβίων τα φανάρια δεν λύνουν το πρόβλημα της στατικότητας και επίσης προκαλούν δυσλειτουργία στη διέλευση. Το σημαντικό είναι βέβαια για εμάς που κινούμαστε καθημερινά είναι πως παρατηρούμε σημαντική επιβάρυνση της γέφυρας ιδιαίτερα όταν μαζεύονται και τη διασχίζουν υπέρβαρα φορτηγά μονομιάς. Αυτό είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τη γέφυρα αλλά προς το παρόν οι αρχές σφυρίζουν αδιάφορα.
Υπαρχει οντως πραγματικο προβλημα ή απλα επειδη ειπωθηκε κατι καποτε το υποστηριζουμε για ευνοητους λογους….?
Τι να σου κάνουν οι ειδικοί….μπρος στους ειδικούς του πληκτρολογίου!!!
Ψηφοφόρος Άδωνι;
(Θα μας πει ποτέ κάποιος για ποιο λόγο πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας;)
οι κολώνες να γίνουν καινούργιες.
Και μαρμάρινες…
…απο πεντέλη μεριά
Στις εκλογές θα την θυμηθούν την γέφυρα ξανά..
Εσύ να φανταστώ Κοζάνη Σερβια κανεις 50 λεπτά,εφαρμόζεις το όριο ταχύτητας σε όλη τι διαδρομή, σε όλες τις διασταυρώσεις πας με 50.Kοιτάμε τι κάνουν οι άλλοι λες και εμείς είμαστε τέλειοι!
Όλοι οι άσχετοι γίνανε ειδικοί….Κατι σωστό έχει να προτείνει κάποιος?
Πολύ σωστά!
Μια λυση θα μπορούσε είναι (χωρίς να είμαι ειδικος) τα φανάρια να ισχύουν για οχηματα ανω ενος οριου βαρους, ειναι αστείο να πιστεύει κάποιος οτι επιβαρυνεται το συστημα με τα ιχ αυτοκίνητα. Ετσι πιστευω οτι θα ειναι μικρότερο το φορτίο και θα γινεται πιο απρόσκοπτα η κυκλοφορία.
Όλες οι γέφυρες είναι κατασκευασμένες να αντέχουν το βάρος των αυτοκινήτων σε περίπτωση που μπλοκαριστουν επάνω στη γέφυρα από τη μια άκρη στην άλλη.Η κίνηση που έχει αυτή η γέφυρα ούτε καταλαβαίνει αν από επάνω της περνάν αυτοκίνητα.
Να βάλουν καράβι να περνάμε απέναντι!!!!
Στη φωτογραφία 13 οχηματα περνανε ταυτόχρονα τη γέφυρα πολυ κοντα το ενα στο άλλο, αυτο δεν συνέβαινε ποτε πριν να μπουν τα φανάρια.Μηπως τελικα τα φανάρια οξυνουν το προβλημα;
Ηταν σιγουρο οτι θα συμβει αφου δεν τοποθετηθηκαν καμερες μαζι με τα φαναρια και βασει αυτων να βεβαιωνονται προστιμα για παραβαση σηματοδοτη.
Στην αρχή είχαν απο ένα περιπολικό σε κάθε μεριά τής γέφυρας τα οποία συντόνιζαν τη διέλευση ειδικά τών φορτηγών. Αυτό όντως ηταν ενα μέτρο με το οποίο δεν επιβαρυνόταν η γεφυρα με μεγάλο βάρος. Μετα προφανώς χρειάστηκνα τα περιπολικά για άλλες δουλειές και κάποιος…….μυαλοπώλης σκέφτηκε να βάλουν φανάρια με αποτέλεσμα να συσσωρεύουν τεράστιο βάρος και όγκο οχημάτων τα οποία διοχετεύουν ταυτόχρονα στη γέφυρα. Εχω μετρήσει προσωπικά 14 ΙΧ δυό νταλίκες, ενα λεωφορείο και μια…μπετονιέρα. Αναλογιστείτε την τεράστια πίεση που δεχεται η “προβληματική” γεφυρα. Ακόμη κι αν δεν είχε πρόβλημα στατικότητας η γεφυρα με το μέτρο αυτο σιγουρα θα αποκτήσει.
Υποθαλάσσια σήραγγα όπως στο Άκτιο..
Στο Άκτιο συνδέεται η Λευκάδα…στα Σέρβια ούτε οι σερβιωτες δεν θα πηγαίνουν σε λίγο…
Μέγα λάθος τα φανάρια για την ασφάλεια τής γέφυρας.
ferry boat
Eπιτελους..μια καλη κουβεντα και για μας τους ειδικους του πληκτρολογιου..