Δηλαδή δηλώνεις παρουσία, γράφεις το όνομά σου, παραδίδεις την κόλλα και περνάς στο Πανεπιστήμιο (του Χ. Γκοβεδάρου)

28 Αυγούστου 2020
14:21

Στο τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων (ΚΟΖΑΝΗ) η βάση εισαγωγής είναι 1.350 μονάδες με άριστα τις 20.000 μονάδες. Δηλαδή δηλώνεις παρουσία, γράφεις το όνομά σου, παραδίδεις την κόλλα και περνάς στο Πανεπιστήμιο.

Είναι καιρός να προβληματιστούμε όλοι για το τι Πανεπιστήμιο θέλουμε. Κυρίως όμως να προβληματιστεί το πανεπιστημιακό και το πολιτικό προσωπικό της περιοχής.

Μια καλή αρχή θα ήταν, να απαιτηθεί από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 η λειτουργία πλήρους Πολυτεχνικής Σχολής και στο πλαίσιο αντισταθμισμάτων για τη μεταλιγνιτική περίοδο. Να προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες σχολές των Ηλεκτρολόγων, των Μηχανολόγων και των Χημικών Μηχανικών, οι σχολές Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών Μηχανικών, Τοπογράφων.

Η Δυτική Μακεδονία δικαιούται ένα ισχυρό Πανεπιστήμιο με πλήρη Πολυτεχνική Σχολή αντίστοιχη με αυτή της Θράκης και της Θεσσαλίας. Ένα Πανεπιστήμιο που θα διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο στην ανάπτυξη της περιοχής, σε αυτή τη δύσκολη και κρίσιμη μεταλιγνιτική περίοδο.

40 σχόλια

  • Συγγνώμη από τα 1300 μόρια πώς έφτασες στο συμπέρασμα της πλήρους πολυτεχνικής σχολής;;;;; να τους κάνει τι τόσους μηχανικούς αυτή η χώρα χωρίς μέλλον; κ να μπουν κ αυτοί με 1000 μόρια; έλεος ! Εσείς γιουχαρατε τα ΤΕΙ που έμπαιναν μηχανολόγοι με 8500 μόρια κ λογοθεραπευτες, φυσιοθεραπευτες κ νοσηλευτές με 16000 . Εν πάση περιπτώσει ας αφήσουν τα παιδιά χωρίς εισαγωγικές αφού ούτως ή άλλως ή εκκαθάριση γίνεται τελικά στις σπουδες όπου το 8% παίρνει πτυχίο κ το όποιος μπαίνει βγαίνει είναι όχι μύθος αλλά παραμύθι.

  • ΕΔΩ ΠΕΡΑΣΕ ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΒΑΘΜΟ 06!!! ,ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ” ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ”; ΚΙ ΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ
    ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΟΥΡΝΟΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ…

  • Η λύση δεν είναι το να υπάρξουν παραπάνω Τμήματα.
    Αποτελεί ήδη τεράστια επιτυχία το να δημιουργηθούν
    το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και το Τμήμα Χημικών
    Μηχανικών. Το κυρίαρχο θέμα είναι η ποιότητα σπουδών.
    Το πρόβλημα είναι να δούμε τις ανάγκες της αγοράς
    εργασίας και ανάλογα να ιδρυθούν ή να κλείσουν Τμήματα.

  • Άμεσα να οριστεί και εφαρμοστεί ξανά η βάση εισαγωγής (10000 μόρια). Δεν είναι δυνατόν να εισέρχεται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση άτομο που δεν έγραψε τουλάχιστον τη βάση…Αρκετά χαιδεύονται τα αυτιά της νεολαίας με το μέγιστο της επιτυχίας μέσω της ελάχιστης προσπάθειας. Και πόσο άδικο αλήθεια για όλα αυτά τα παιδιά που αξίζουν και θα συγκατοικούν στα φοιτητικά έδρανα με κάποια άλλα που σε παλιότερες εποχές δεν θα πέρναγαν ούτε έξω απο Πανεπιστήμιο…

    • Δε χαϊδεύουν την νεολαία φίλε μου, τους γονείς χαϊδεύουν που νομίζουν ότι τα παιδιά τους θα πετύχουν στην ζωή τους μόνο αν πάρουν χαρτί Πανεπιστημίου ας είναι και και με 3..

  • Τα πράγματα είναι πολύ απλά!!! Περνάνε σχεδόν όλοι, οι γονεις χαίρονται για τα καμία τους ΚΑΙ το κράτος χαίρετε περισσότερο γιατί ρίχνει εικονικά την ανεργία και έπεται η συνέχεια με την επόμενη φουρνια πτυχιούχων και μη ανέργων. Όλα μελι γάλα για όλους και μετά…. Αλλά στην Ελλάδα ποιος πολιτικός σκέφτεται το μετά??? Το τώρα και το άρπα κόλα

    Τοσο απλά είναι….

    • Το κράτος και το κάθε κράτος χαίρεται όταν υπάρχουν εργαζόμενοι να βάζουν ένσημα, όπως αγρότες κτλ για να μπορούν να πληρωθούν οι συντάξεις, δε χαίρεται το κάθε κράτος με το να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο νέοι με βαθμό 3 και 2 και χρειάζεται να βάζει 10.000 ευρώ/έτος για το καθένα το κράτος για τις σπουδές του και να τελειώσει κάτι που ποτέ δε θα βρει δουλειά σ αυτό. Που στην τελική οι μονοι που χαίρονται είναι η γονείς που θα μπορούν να πουν στον περίγυρο τους ότι το παιδί μου μπήκε στο πανεπιστήμιο (με 3?) και αυτός που θα νοικιάσει γκαρσονιέρες, α και ο σουβλατζής της γειτονιάς..

  • Η αποτυχια βαρυνει Υπουργειο Παι_ δειας, Καθηγητες,Φροντιστηρισ και Μαθητες στο μετρο και βαθμο που αναλογει στον καθενα
    Ειναι λυπηρο τοσα χρονια στο σχολειο και οι μαθητες να μην εχουν καν στοι χειωδεις γνωσεις και μπαινουν στο Πανεπιστημιο με 06

  • Αν δεν καταργούσε η κυβέρνηση τα “πρασινα” και “κόκκινα” τμήματα, δεν θα είχαμε αυτό το φαινόμενο και να βρίσκουν όλοι αφορμή να γράφουν για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.(Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχουν πρωτοσέλιδα για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια). Όλοι τώρα θέλουν να ισχύσει η βάση του 10, έτσι ώστε να μπαίνουν “οι άριστοι” στα Πανεπιστήμια. Άθελά τους ή ηθελημένα παίζουν το παιχνίδι της κυβέρνησης, έτσι ώστε να βρεθούν πελάτες για τα κολέγια. Αν περνάνε όλοι, τότε ποιος θα πάει στο κολέγιο;

  • ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΞΙΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΡΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
    ΓΚΕ ΓΚΕ;

  • Όλοι ειδήμονες εδώ μέσα βάσει 10 και 15 μόνο εδώ γίνονται πουθενά αλλού, ξυπνάτε πιέζουν τα παιδιά να γράψουν άριστα σε μια μέρα….ας μπούνε σχολή κι όποιος μπορεί παίρνει πτυχίο

  • Απο την μια χλευάζουμε την εισαγωγή των ελαχιστων μορίων και απο την άλλη θέλουμε νεα τμήματα .Μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνει κάποιος.Με αμέτρητες σχολές διάσπαρτες σε όλη την επικράτεια είναι λογικό να υπάρχουν χαμηλές επιδόσεις.

  • Θέλουν να χτυπήσουν
    τους αιπυστημοναις
    λέκτορες του “ΔΙΚΑΤΣΑ”
    Σου λέει
    Εκεί που θα τρέχουν
    για Βουλγαρία
    Αστους εδώ θα μένει
    και κανα φράγκο εδώ.

  • Πολυ σωστα χρειαζεται μειωση των εισακτεων γιατι τελειωνουν ολα τα παιδια πανεπιστημιο και μετα δεν ξερουν τι να τα κανουν οι γονεις η ανεργια στο κοκκινο ολα στο βωμο της γκαρσονιερας και του σουβλακιου

    • ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ
      ΒΟΕΠΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΑΝ ΟΑΕΔ
      ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΝΕΙ ΕΦΟΔΙΑ ΖΩΗΣ
      ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΝΩΣΕΙΣ
      ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ
      ΕΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
      ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΓΟΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΑΡΛΟΥΜΠΟΛΟΓΟΥΣ , ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥΣ, ΤΥΧΑΣΠΑΡΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ
      ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ
      ΕΔΩ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΕΒΑΛΑΝ 25 ΠΑΙΔΘΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ!

  • Μαθητές ΕΠΑΛ με ένα μόνο μάθημα (έκθεση) και με εκτέλεση μουσικού οργάνου και θεωρητικών, πέρασαν σε σχολή μουσικολογίας, ενώ αντίστοιχα, μαθητές ΓΕΛ & Μουσικών σχολείων που έδωσαν κανονικά όλα τα μαθήματα συν τα μουσικά έμειναν από έξω….. Τώρα να εισάγεσαι στο Πανεπιστήμιο με ένα μάθημα…. τα συμπεράσματα δικά σας….. (Υ.Γ. Σαν καθηγητής μουσικής)

  • ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ: ΓΡΣΦΕΙΣ ΠΕΝΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
    ΠΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑ . ΠΛΕΡΩΝΕΙΣ. ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ
    ΓΥΡΝΑΣ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΝ Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΣ
    ΙΣΧΥΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ, ΚΛΠ
    ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ (ΔΗΜΟΣΙΑΣ) ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΡΝΙΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ.
    ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ.

  • Έχετε σκεφτεί πόσοι αποτυχόντες να εισαχθούν στο ελληνικό πανεπιστήμιο θα γυρίσουν γιατροί από τη Βουλγαρία;

  • Έχουμε γεμίσει με άνεργους πτυχιούχους.Αν δεν αναδιαρθρώσουμε την οικονομία μας έτσι ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα ,το όνειρο των πτυχιούχων θα είναι να τρυπώσουν στο δημόσιο κατά τα πρότυπα των πατεράδων και των μαμάδων τους ή να τυλίγουν σουβλάκια με το πτυχίο τους.

  • Περνανε ολα αυτα τα παιδια επειδη υπαρχουν καποιοι που υποτιθεται ξερουν τι κανουν.Ενω παιδια με 9900 δεν περνανε πουθενα πως γινεται αυτο τωρα δεν καταλαβαινω.

  • Εννοει μη μσς κανετε τμηματσ της πλακσς οπου περνας με λευκη κολλα καντε μας σοβαρα τμηματα λογω απολιγνιτοποιησης. Σωστο.

  • Τα 20.000 μόρια δεν κάνουν τους επιστήμονες.Το θέμα είναι τι θα κάνουν και πόσο ικανοί και καλοί θα είναι πάνω στο αντικείμενο που σπουδάζουν.Πχ όλοι οι γιατροί ή δικηγόροι δεν είναι καλοί άσχετα αν στο σχολείο διάβαζαν και έβγαλαν τα πολλά μόρια. Καλοί και κακοί υπάρχουν σε όλες τις επιστήμες και όλα τα επαγγέλματα είτε μπαίνουν με 20.000 μόρια είτε με 1 μόριο.Εχει επικρατήσει η λανθασμένη νοοτροπία ότι όποιος βγάζει τα πολλά μόρια είναι ο Αϊνστάιν η διάνοια.Ειναι θέμα το ποσό διαβάζει ο καθένας και αν έχει πάρει τις βάσεις από το γυμνάσιο γιατί τα περισσότερα μαθήματα είναι αλυσίδες.

  • Πόσους οπισθοδρομικούς ακόμα να χωρέσει αυτή η χώρα . Αντί να μιλάνε για κατάργηση πανελλαδικών και εξετάσεων που για μία λάθος στιγμή μπορούν να αλλάξουν ριζικά την επαγγελματική πορεία και κατ επέκταση τη ζωή ενός παιδιού κάθονται και λένε για μόρια και βάσεις .Για Το να καταργηθούν τα τεστ και απλά να δυσκολέψουν οι σχολές και αυτοί που βγαίνουν απο κει μέσα όντως να το αξίζουν ούτε λόγος. Καλύτερα ας κρίνουμε κάποιον που θέλει να γίνει μαθηματικός απ το πόσο καλή έκθεση γράφει , ή κάποιον που κάνει τα καλύτερα σχέδια επειδή απλά το χει με το πόσο έγραψε στην φυσική.
    ο ίδιος ο εφευρέτης των τεστ πολλαπλών επιλογών τα χαρακτήρισε ώς “πολύ σκληρά για να χρησιμοποιούνται και θα πρεπε να εγκαταληφθούν”
    και εδώ ο καθένας επι παντος επιστητού ως συνήθως λέει τα δικά του και παραπονιέται . Θα ακουστεί κάπως σκληρό (σαν τα εν λόγω τεστ) αλλα αν είσαι πάνω απο μια ηλικία καλό θα ήταν να κρατάς τις απόψεις αυτές για τον εαυτό σου και να αφήσεις τα άτομα που όντως επηρεάζονται απο αυτό να πάρουν τις αποφάσεις για αυτό.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.