Η Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ΠΕ Κοζάνης κ. Καλλιόπη Βέττα επισκέφθηκε, χθες και σήμερα, επιχειρήσεις, υπηρεσίες και κλάδους που έχουν πληγεί σημαντικά από την υποβάθμιση της περιοχής εξαιτίας πολιτικών αποφάσεων της κυβέρνησης.
Αρχικά, επισκέφτηκε το λιγνιτωρυχείο Προσήλιου, στο οποίο δραστηριοποιείται η εξορυκτική βιομηχανία ΜΕΤΕ η οποία τροφοδοτεί την ΔΕΗ με λιγνίτη. Η απόφαση για βίαιη απολιγνιτοποίηση έχει δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση, λόγω της μη ανανέωσης της σύμβασης με τη ΔΕΗ, με συνέπεια την απόλυση 38 εργαζομένων, σε σύνολο 76, στο τέλος του μήνα. Παράλληλα, περίπου 80 εργολαβικοί εργαζόμενοι, που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές των φορτίων, θα σταματήσουν, ελλείψει αντικειμένου, να συνεργάζονται με την συγκεκριμένη βιομηχανία.
Στις συναντήσεις, με τον ιδιοκτήτη κ. Κωνσταντίνο Μεσσήνη και τους εκπροσώπους των εργαζομένων, συνομολογήθηκε ότι η έλλειψη σχεδίου και η απότομη αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου, κλονίζει τη βιωσιμότητα της επιχείρησης, ήδη από το προσεχές διάστημα, πολύ πριν δηλαδή το 2023 που έχει οριστεί ως έτος παύσης της χρήσης λιγνίτη.
Έπειτα, επισκέφθηκε το αεροδρόμιο Κοζάνης, όπου συναντήθηκε με τον αερολιμενάρχη κ. Γιώργο Αναστασίου, τα στελέχη του Πύργου Ελέγχου κκ. Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο και Λάζαρο Σιάγκα και εργαζόμενους. Στο αεροδρόμιο, λόγω της σημαντικής υποστελέχωσης με ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών- την οποία είχε αναδείξει με πρόσφατη κοινοβουλευτική της ερώτηση- υπάρχουν προβλήματα με τη συνέχιση της δραστηριοποίησης της εκπαιδευτικής εταιρίας Egnatia Aviation που είχε έρθει το 2018-19, εταιρία που απασχολεί περίπου 40 εκπαιδευτές και 52 εκπαιδευόμενους σε κάθε κύκλο μαθημάτων.
Παράλληλα, υπάρχουν μια σειρά ανοικτά ζητήματα με τις υποδομές που αφενός επηρεάζουν τη λειτουργία του αεροδρομίου και, αφετέρου, ναρκοθετούν την ανάπτυξη της περιοχής, ενώ σημαντικό πρόβλημα παρατηρείται με τους ολιγάριθμους υπαλλήλους, οι οποίοι υπερβάλλουν εαυτούς για να κρατηθεί όρθιο το αεροδρόμιο.
Επίσης, συναντήθηκε με μέλη του Συνδικάτου Επαγγελματιών Οδηγών Αυτοκινήτων Δυτικής Μακεδονίας και, συγκεκριμένα, με τον Πρόεδρο κ. Θεόδωρο Μαυρογένη και τον Αντιπρόεδρο κ. Κωνσταντίνο Σιδηρόπουλο.
Στη συνάντηση, έγινε εκτενής αναφορά στον μειωμένο κύκλο δραστηριοτήτων του κλάδου, καθώς τα μέλη του συνδικάτου μειώθηκαν από 350 σε 100, ως συνέπεια της απολιγνιτοποίησης. Παράλληλα, συζητήθηκε το ζήτημα της έλλειψης ελέγχου από την Επιθεώρηση Εργασίας, γεγονός που τους αφήνει απροστάτευτους σε ζητήματα τήρησης ωραρίου και υπερωριακών απολαβών.
Τέλος, επισκέφθηκε τη ΛΑΡΚΟ, συναντώντας τον Διευθυντή του Λιγνιτωρυχείου Σερβίων κ. Θεόδωρο Μακρυδήμα και εργαζομένους. Πέρα από το ζήτημα της προοπτικής της επιχείρησης, η οποία ναρκοθετήθηκε από την ειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης για πώληση ή πτώχευση τον Φεβρουάριο αν δεν προωθηθούν τα σχέδια του ειδικού διαχειριστή, σημαντικές εκκρεμότητες αφορούν την καταβολή των δεδουλευμένων (μισθοί, οφειλόμενα, δώρα).
Από τις συναντήσεις, όπως ανέφερε η κ. Βέττα, συνάγεται ότι, παρά τις μεγαλοστομίες της κυβέρνησης, δεν υπάρχει καμία πρόνοια για απορρόφηση των εργαζομένων και στήριξη των επιχειρήσεων και των παραγωγικών κλάδων της ΠΕ Κοζάνης. Το μέλλον της περιοχής, αν δεν αλλάξουν άμεσα οι πολιτικές της κυβέρνησης, προβλέπεται ζοφερό.
Εκλογές τώρα!!!!!
Επέστρεψε από τις διακοπές της η τραγουδίστρια και είπε να βγει κάνα δύο φωτογραφίες…
Τι γίνεται με το κεφάλαιο κίνησης; Γιατί το δίνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εώς 50.000 ευρώ και εδώ τίποτα;
Ω ντι ρλα ντα ντιρλα νταντα νταντα ντιρλανταντα!!!!!
Ευτυχώς που ο αρχηγός σου ο τσιπροκιο τους προστάτεψε. Μεγάλο θράσος έχετε στον ΣΥΡΙΖΑ.
Η μονη που νοιαζεται, τρεχει παντου, μιλαει συνεχως για την ΚΟΖΑΝΗ! Κανεις αλλος βουλευτης του τοπου δεν το εκανε αυτο!
Απλα και ξεκαθαρα!
Η μόνη που αξίζει η κ.Βέττα!οι άνθρωποι των τεχνών παντα ευαισθητοποιημένοι στα κοινα!βαρεθήκαμε τους ίδιους και τους ίδιους!