Το νέο λογότυπο της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας θα είναι δική σας επιλογή ! Ψηφίστε το λογότυπο που σας αρέσει!
Το νέο λογότυπο της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας θα είναι δική σας επιλογή ! Ψηφίστε το λογότυπο που σας αρέσει!
Φυσικά προτιμώ το φυσικό αλλά θεωρώ ότι πρέπει να μπει και να ξεχωρίζει ένα άνθος ΛΕΒΑΝΤΑΣ γιατί αν δεν κάνω λάθος σαν Δ Μ είμαστε ΠΡΩΤΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ σε στρεμματικές καλιεργειες ..!
Επειδή ψήφισα το “μοντέρνο” και μετά είδα τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής, θεωρώ ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες επηρεάστηκαν από την ονομασία “φυσικό” και “μοντέρνο”. Νομίζω ότι δεν έπρεπε να βάλετε τις λεζάντες.
Σοβαρά τώρα; Είμαστε στο 2020 και αυτές είναι οι επιλογές;
Σοβαρος προβληματισμος!!!! Κυριοι της Περιφερειας, δοκιμαστε να βαλετε σε ψηφοφορια το ερωτημα, ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΟΡΥΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΗΣ οπως ανακοινωθηκε απο την Κυβερνηση η” θελετε ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΣ ΤΟ 2050? (απαντησεις μονο επωνυμα)
Και να μπουν συλλεκτικα κομματια απο τα σκουπιδια της κερκυρας!
Σούπερ
ΣΕ ΛΊΓΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΆ
Το 1ο, αλλά λίγο πιο απλοποιημένο. Πχ. Να αφαιρεθούν οι 2 γραμμές πάνω απ’ τον ήλιο, το νερό μπροστά απ’ τη γέφυρα …αν και έχει ωραία κίνηση.
Απορια μου, γιατι ευχαριστουν την Revify? Δεν πληρωθηκαν η δε θα πληρωθουν? Αν ειναι τελειως δωρεαν, τοτε ναι την ευχαριστουμε!
ΚΑΝΕΝΑ να το ξαναδείτε
Δεν ειναι ομορφα, δεν εχουν και δεν προκειται να εχουν σχεση με την Δ Μ.
Αντιλαμβάνομαι πως η Εταιρία Τουρισμού είναι φορέας που χρηματοδοτείται από τους φορολογούμενους πολίτες. Ως εκ τούτου η σωστή διαδικασία θα ήταν μια πρόσκληση ενδιαφέροντος σε επαγγελματίες της περιοχής για να καταθέσουν τις προτάσεις τους. Κάτι τέτοιο δεν το είδαμε, όπως δεν είδαμε κάποια πρόσκληση για σχεδιασμό ιστοσελίδας, καμπάνιες βίντεο κλπ. Ποιός λοιπόν επιλέγει και κάνει τις απευθείας αναθέσεις; Και το λέω αυτό γιατί θεωρώ ότι το να λες επιλέξτε ανάμεσα στα δύο λογότυπα, μας φέρνει όλους προ τετελεσμένων γεγονότων μιας και το σχεδιαστικό και των δύο είναι στην ίδια φιλοσοφία. Προσωπικά δε μου αρέσει κανένα από τα δύο και έχω να προτείνω πολύ καλύτερο.
Συμφωνώ απόλυτα! Διαδικασίες χωρίς δημοσιότητα και επιλογή χωρίς επικογές. Γιατι δεν υπαρχει επιλογή Κανένα απ τα 2;;;
Tragic
Γιατί ανακοινώνεται ψηφοφορία ανάμεσα σε δύο εκδοχές του ίδιου δημιουργού στις 9 το βράδυ Παρασκευής; Ποιός ενέκρινε το δημιουργό και τα δύο λογότυπα; Με ποιά κριτήρια; Που υπάρχουν τα τουριστικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής, πέρα από βουνά, ποτάμια και γεφύρια που συναντάς σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα και Ήπειρο; Πόσο θα διαρκέσει η ψηφοφορία;
Τι να κάνουμε για να δείξουμε κάτι; Ή εύκολη λύση “Ας αλλάξουμε το λογότυπο” και την ιστοσελίδα για να φανεί ότι κάτι άλλαξε, αναθέτοντας το έργο σε μια εταιρία στην… Εσθονία την ώρα που είμαστε πρωταθλητές στην ανεργία των νέων! Καμία έμπνευση, κανένα όραμα, καμία δράση πέρα από τις κλασσικές συμμετοχές σε εκθέσεις με διερμηνέα. Λάθος άνθρωποι σε λάθος θέσεις.
Και καμία άλλη πρωτότυπη πρόταση στους επισκέπτες πέρα από περιπατητικές διαδρομές και ξενάγηση σε μουσεία και μνημεία…
West south macedonia πρεπει να γραφτει κανονικα μην παρεξηγηθουν οι γειτονες
Κανένα από τα 2!!!
Απαράδεκτα και αυτά και η διαδικασία. Ντροπή σας! Προκηρυξτε το και δώστε την ευκαιρία να προκύψει κάτι ενδιαφέρον ακόμη και άριστο. Ντροπιαστική για τους πολίτες η όλη ιστορία. Αίσχος!
Έλεος ρε παιδιά ! Ένα λογότυπο είναι και το κάνετε Μεσανατολικό !
Κλασική μίρλα Έλληνα ! Κάνουν δεν μας αρέσει ! Δεν κάνουν πάλι δεν μας αρέσει!
Όλοι ξέρουμε τα πάντα και φυσικά όλοι κατέχουμε από τουρισμό και έχουμε άποψη !
Μάθτε πρώτα και μετά εκφράστε άποψη
Θα μου επιτρέψεις να γνωρίζω πολύ καλά τη δουλειά μου, και τις τυπικές διαδικασίες που πρέπει να ακόλουθούνται από ένα δημόσιο φορέα. Και βέβαια γνωρίζω από τουρισμό με εμπειρία χρόνων στο αντικείμενο και έχω συγκεκριμένη άποψη και προτάσεις, που δε μου δόθηκε η ευκαιρία στο συγκεκριμένο θέμα να παρουσιάσω. Μη προσπαθείς λοιπόν με τις πονηριές σου και τη γνωστή τακτική περί “μίρλας” να υποβαθμίσεις το θέμα και να μας βγάλεις “κρεμαστάρια”. Όπως βλέπεις οι αντιδράσεις είναι ουκ ολίγες και αυτό δεν είναι τυχαίο.
Αν είχες ελάχιστες γνώσεις περί μάρκετινγκ, θα κατανούσες πόσο σημαντικό είναι ένα λογότυπο στη δυναμική ενός brandname. Βλέπε Coca Cola ή Nike (Νίκη)….
Μια χαρά είναι τα λογότυπα ! Διαλέξτε ένα ή μη μιλάτε !
Εγώ διάλεξα το δεύτερο.Μπράβο στην Περιφέρεια !
Ανοίγεται σε όλους τους τομείς !
Η μεταλιγνιτική που κολλάει ρε παιδιά εδώ !
Αμάν α ρα ! Μην λέτε για να λέτε
Χαχαχαχαχα καλώς το γραφείο τύπου!
Εμαθετε στα πλιαφια μια ζωή να τρώτε Δεκαχιλιαρα κ να φτιάχνετε μια τρύπα στο νερό κ σας έτσουξε κάποιος που τώρα το κάνει τζάμπα.. Το δεύτερο είναι μια χαρά και σύγχρονο. Χίλιες φορές ξένος και να γίνει δλια. Μπράβο!!!
Τέτοια δουλειά… βράσε όρυζα
Όταν ξαναζητήσεις ψήφο θα σε πω και εγώ χίλιες φορές ξένος και να γίνει δλια
Σοβαρευτείτε. Φτιάξτε ένα λογότυπο και δουλέψτε να φέρετε κόσμο στην περιοχή. Η ευθύνη σας δεν σταματάει στο λογότυπο.