Επιτέλους… φως στον ορίζοντα για το αεροδρόμιο «Φίλιππος» της Κοζάνης αφού η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αποφάσισε να επεκτείνει το ωράριο ενισχύοντας ήδη το προσωπικό με δυο άτομα. Η ΥΠΑ απέσπασε δυο εργαζόμενους για τρεις μήνες και εδώ και δέκα μέρες «έπιασαν δουλειά» και εκπαιδεύονται για να «μάθουν» την περιοχή. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Χ» η ΥΠΑ έχει ήδη δρομολογήσει την απόσπαση και άλλων υπαλλήλων που θα έρθουν να ενισχύσουν τους υπάρχοντες ή να τους αντικαταστήσουν.
Η σχετική αεροπορική οδηγία (NOTAM) που αναμένεται να εκδοθεί από ώρα σε ώρα, θα ενημερώνει πως το αεροδρόμιο «Φίλιππος» της Κοζάνης διευρύνει το ωράριο λειτουργίας του από την ανατολή έως την δύση του ηλίου, κάτι που ζητούσε επίμονα η Σχολή Εκπαίδευσης Επαγγελματιών Πιλότων Αερογραμμών EGNATIA AVIATION προκειμένου να «ανοίξει τα φτερά της» και να μην… απογειωθεί από την περιοχή που τόσο χρειάζεται επενδύσεις.
Τι σημαίνει η επέκταση ωραρίου
Η επέκταση ωραρίου του αεροδρομίου είναι άκρως σημαντική για την δραστηριότητα της γενικής και όχι μόνο αεροπορίας. Όσον αφορά στην πρώτη κατηγορία, αυτό σημαίνει πως πλέον οι εκπαιδευτικές πτήσεις θα μπορούν να γίνονται καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας από την στιγμή που θα ανατείλει έως να δύσει ο ήλιος. Αυτό σημαίνει πως η πτητική δραστηριότητα της EGNATIA AVIATION πολλαπλασιάζεται και από περίπου 40 ώρες πτήσεων την εβδομάδα θα αγγίξει τις 67 ώρες και τα επίπεδα της δραστηριότητας του αεροδρομίου «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας (69 ώρες την εβδομάδα).
Ταυτόχρονα οι εκπαιδευόμενοι που έφυγαν για την Καβάλα θα επιστρέψουν στην Κοζάνη (όταν αρθεί το lockdown) και πλέον η διοίκηση της εταιρείας ξεκινά τις διαδικασίες για τον ερχομό νέας σειράς στην βάση της Κοζάνης, διαδικασίες που είχαν παγώσει λόγω της αβεβαιότητας που υπήρχε. Άρα τα έξι «διαμάντια» αεροσκάφη Diamond που βρίσκονται στον «Φίλιππο» θα πετούν στην καλύτερη περίπτωση 15,8 ώρες την ημέρα το καλοκαίρι (22 Ιουνίου) και στην χειρότερη 9,8 ώρες την ημέρα τον χειμώνα (22 Δεκεμβρίου).
Να σημειωθεί πως η πρόταση της ΥΠΑ ήταν το ωράριο να επεκταθεί στις δέκα ώρες λειτουργίας αλλά κατ’ απαίτηση του Διοικητή Γεωργίου Δριτσάκου η απόφαση είναι για δώδεκα ώρες. Στην υλοποίηση αυτής της απόφασης συνέβαλλε τα μέγιστα ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Κασαπίδης ο οποίος πίεσε αρκετά την Διοίκηση της υπηρεσίας η οποία αναγκάστηκε να προχωρήσει στην απόσπαση του προσωπικού. Επίσης το έδαφος είχε καλλιεργήσει ο Βουλευτής της ΝΔ Κοζάνης Γιώργος Αμανατίδης με επαφές του στο Υπουργείο Μεταφορών με την Κυβέρνηση να πιέζεται και από τις ερωτήσεις που έγιναν στην Βουλή από το ΚΙΝΑΛ και την Ελληνική Λύση.
Σωκράτης Μουτίδης – xronos-kozanis.gr
Αμανατίδης και περιφέρεια γιατα φορτηγά της ΔΕΗ, αεροδρόμιο Αμανατίδης και Περιφέρεια… Τροπολογίες Αμανατίδης .. Επενδυσεις που ακούω ότι είναι να γίνουν Αμανατιδης….εσεις οι άλλοι τρεις που σας ψηφίσαμε που είστε!;; 1,5ψχρόνο και ένα πράγμα δεν άκουσα στην πίτσα … Πότε περιμενετε να βοηθήσετε την περιοχή;; Την άλλη 4ετια ;;; Μπράβο σε όσους προσπαθουν και πετυχαίνουν πράγματα για το νόμο
Αυτά φίλε μου να τα μετράει ο κόσμος όταν ρίχνει τον φάκελο στην κάλπη γιατί αλλιώς θα τρώμε παραμύθι και κάποια θα περνάνε μια χαρά στο Σύνταγμα και την Βούλα…
Για τα φορτηγά νομίζω πήρε την δόξα μόνο γιατί απ’ ότι ακούω βοήθησαν και άλλοι (αφανείς ήρωες βλέπεις), απλά όπως είπε και ο εκπρόσωπος των ανθρώπων με τα φορτηγά ο κύριος Αμανατίδης τον έβαλε απλά σε ανοιχτή ακρόαση (λόγια του όχι φαντασίες σχολιαστών)
Για το αεροδρόμιο άσκησε επίπονη πίεση ο περιφερειάρχης και οι ερωτήσεις ΚΙΝΑΛ και Ελληνικής Λύσης. Κατ’ όπιν αυτών των ερωτήσεων πιέστηκε η κατάσταση. Χρονολογικά να το δείς η απόφαση έρχεται μετά από τις ερωτήσεις της αντιπολίτευσης και όχι μετά τις συναντήσεις του κυρίου Αμανατίδη
Για τις επενδύσεις που ακούς αν είναι τίποτα καθρέφτες σε αγρούς μην τρελένεσαι είναι μόνο προς όφελος των επενδυτών και κανενός άλλου
Γιατί δε λες και τα άλλα που μας είπε ότι έλυσε με τροπολογίες. Πχ τα διόδια, την ΜΕΤΕ, την ΛΑΡΚΟ και τις ορεινές και μειονεκτικές περιοχές του Βοϊου.
Αφήστε τα παραμύθια ρα………….
Εσύ που δεν είσαι παραμυθάς πες μας γιατί δεν έκαναν όλα αυτά που αναφέρεις αυτοί που είναι “μια ζωή” στα έδρανα και έχουν τόοοοοοοσες άκρες στην Αθήνα….
Α πε κρυώνη….πολιτικέ παρατηρητή
Επιτέλους ένα ευχάριστο νέο για το νόμο που φαίνεται ότι είναι από τις τελευταίες προτεραιότητες της κυβέρνησης.
Απλώς για την αποκατάσταση της αλήθειας,να υπενθυμίσω στον δημοσιογράφο που το έγραψε ότι η πρώτη που ανέδειξε το θέμα και έκανε ερώτηση για τα προβλήματα του αεροδρομίου ήταν η Καλλιόπη Βέττα, αμέσως μόλις προέκυψε το ζήτημα στις αρχές Αυγούστου.
Καλό είναι να προσέχουμε όταν ενημερώνουμε τον κόσμο και να πιστώνεται στον καθένα αυτό που προσφέρει αληθινά.
Αντί να κοιτάνε το λιανεμπόριο και τους επιχειρηματίες της πόλης ασχολούνται με ξένους.
Το λιανεμπόριο της πόλης που σε σφάζει όπου σε βρίσκει εννοείς?
Ξένοι οι οποίοι τα ακουμπάνε στην πόλη τετραπέρατε
Ξέρεις οτι οι ξένοι αφήνουν λεφτά στην περιοχή που πηγαίνουν και στο λιανεμπόριο ε;
ποιοι ξένοι ρε παιδιά; φύγανε αυτοί. πόσοι μείναν στην Κοζάνη; ο τελευταίος θα κλείσει την πόρτα κατά τον Μάρτη Απρίλη..
Κάτι δεν κατάλαβες
προσλήφθηκαν 2, ΔΥΟ, ολόκληρα άτομα; Τι λε ρε παιδί μου!!!
Τύφλα να ‘χει το JFK