Κλείσιμο των σχολείων – Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με σχολεία, μαθητές κι εκπαιδευτικούς δίχως τον απαραίτητο εξοπλισμό και με πολλά προβλήματα. (Γράφει ο Κωτούλας Αθανάσιος)

18 Νοεμβρίου 2020
21:55

 

Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις δύσκολες κι ιδιαίτερες αυτές συνθήκες, έδωσαν από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς έναν άνισο αγώνα αλληλεγγύης προς τους μαθητές τους, με την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να κλείνει τ’ αυτιά στα εύλογα αιτήματα για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, πρόσληψη επαρκούς προσωπικού καθαρισμού, επάρκεια πόρων για τα κατάλληλα αναλώσιμα υλικά, διενέργεια, δωρεάν, προληπτικών τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές κλπ. Ως εκπαιδευτική κοινότητα, έχουμε κάνει σαφές ότι επιθυμούμε τα σχολεία μας να παραμείνουν ανοιχτά, αφού αποτελούν τον φυσικό μας χώρο και η δια ζώσης διδασκαλία, είναι μια μοναδική και αναντικατάστατη διαδικασία.

Ως αποτέλεσμα της ολιγωρίας ήρθε η απόφαση για το κλείσιμο του συνόλου των σχολείων με το πρόσχημα των μετακινήσεων και του συνωστισμού γονέων κατά την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών . Και ενώ οι σχολικές μονάδες και οι εκπαιδευτικοί είχαν διαμορφώσει τα ηλεκτρονικά τους προγράμματα και είχαν ετοιμάσει το υλικό τους για να μην μείνει κανένας μαθητής πίσω στην ύλη, για να μην χαθεί καμία διδακτική ώρα, δημιουργήθηκαν πάρα πολλά προβλήματα την πρώτη μέρα της τηλεκπαίδευσης.

Στο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τη λήξη της προηγούμενης αναστολής λειτουργίας μέχρι και σήμερα, δεν πραγματοποιήθηκε καμία ενέργεια ώστε να είναι δυνατή η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σύνολο του μαθητικού δυναμικού, χωρίς αποκλεισμούς. Τα περίφημα tablet για όλους τους μαθητές έμειναν εξαγγελία.

Επίσης, η μεταφορά του ωρολογίου προγράμματος από τις 14:10 έως τις 17:20 αποκαλύπτει την υποχώρηση του παιδαγωγικά ορθού μπροστά στην αδυναμία του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου να υποστηρίξει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ταυτόχρονα για όλες τις βαθμίδες αλλά και η προγραμματισμένη παρακολούθηση του προγράμματος της εκπαιδευτικής τηλεόρασης από τις 9 το πρωί και στη συνέχεια (έπειτα από το γεύμα τους) της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι και τις 17:20 το απόγευμα φανερώνει έλλειψη ενδιαφέροντος για τις φυσικές αντοχές των μαθητών.

Το Υ.ΠΑΙ.Θ. πρέπει να προχωρήσει άμεσα, από τη στιγμή που έκανε μονόδρομο το κλείσιμο των σχολείων, στην καταγραφή όλων των ελλείψεων σε τεχνολογικά μέσα και εξοπλισμό για σχολικές μονάδες και εξασφάλιση, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού (laptop ή tablet) για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Στη σημερινή κρίσιμη συγκυρία, οι εκπαιδευτικοί θα σταθούμε δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριές μας, όπως πράττουμε σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας (αλλά και πάντα), με συναίσθηση της κοινωνικής μας ευθύνης. Αγωνιζόμαστε όλοι μαζί εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς, κοινωνία. Παλεύουμε για ανοιχτά σχολεία, με εξασφάλιση όλων των προϋποθέσεων για ομαλή δια ζώσης λειτουργία.

Κωτούλας Αθανάσιος

Πρόεδρος του Συλλόγου

Εκπ/κων Α/θμιας Εκπ/σης Κοζάνης

27 σχόλια

    • Μπράβο δάσκαλε που το 50% δεν ξέρει που είναι το enter, to 98% δεν εχει κάνει ποτέ μάθημα εξ αποστάσεως, δεν θέλατε δια ζώσης, δεν θέλετε εξ αποστάσεως .. τι να πει κανείς..

      • Άθλιε συκοφάντη. Απορώ πώς πέρασε τέτοιο σχόλιο από το kozan. που κατασυκοφαντεί την εκπαιδευτική κοινότητα. Φθόνος και ατελείωτη λάσπη.Ποιος σου είπε ότι δεν θέλουμε διά ζώσης ή εξ αποστάσεως με τη συμφορά που μας βρήκε,βρε κύμβαλο;

        • Είσαι πράγματι εκπαιδευτικός;;;
          Με τον τρόπο που γράφεις μάλλον τσομπάνης μου μοιάζεις !
          Τα σχολεία πέρασαν σε αυτή τη μορφή για συγκεκριμένους λόγους αλλά μάλλον είσαι και ψεκασμένος και τους αγνοείς !!!! Κρίμα τα παιδιά που σε έχουν καθηγητή

          • Εσύ άρχισες, εσύ προκάλεσες. Ούτε δασκαλάκοι είμαστε ούτε καθηγητάκοι να μας συκοφαντούν και να νιώθουμε ανθρωπάκια.

          • Φαίνεται πόσο φτωχό μυαλό έχεις. Δεν έχω καμία σχέση με το αρχικό σχόλιο του συμπολίτη μας ΓτΠ και συ παρόλα αυτά συνεχίζεις το παραλήρημα σου.

          • 15:53, το ίδιο είναι.Αφού υιοθετείς την ίδια αισχρή αντίληψη μ΄αυτόν για τους εκπαιδευτικούς,στην παραλλαγή του ονόματος θα κολλήσουμε;

  • Συγχαρητηρια στο δασκαλο!
    Ο δασκαλος στην εδρα και οι μαθητες στα θρανια!
    Ο μαθητης βλεπει και ακουει τον δασκαλο και ο δασκαλος βλεπει και ακουει τον μαθητη!
    Με τα ιντερνετια και τα φεις μπουκια,δεν γινεται μαθημα!

    • Σωστά. Αυτά τα ιντερνετια άστα για τους βελανιδοφάγους και τους σχιστομάτηδες. Εδώ εμείς γκαρσόνια μόνο.

  • Δεν φτανει που μειναμε κουτσουρα και δεν διαβαζαμε,κρινουμε και δασκαλους!
    Αμα δεν κανει προτασεις ο δασκαλος,ποιος θα κανει;η θιαμ η παγωνα;

  • Όντως υπάρχουν δάσκαλοι οι οποίοι δεν τα καταφέρνουν στο pc. Δεν σημαίνει όμως πως δεν κάνουν καλά την δουλειά ή όποια για μένα είναι λειτουργημα. Όπως είπε κάποιος “ακόμη κι από ένα κακό δάσκαλο έχεις να μάθεις πάρα πολλά”. Προτείνω να κρίνουμε αυτούς που φταίνε για όλα αυτά, δηλαδή τον ίδιο μας τον εαυτό. Το ξέρω η αλήθεια πονάει και δεν απευθύνομαι σε φυγοπονους. Καλό κουράγιο.

  • Κ.Δέσποινα οφείλω τα παντα στους γονείς μου,που δεν ήξεραν γράμματα και στους δασκάλους μου,για μένα αστέρια ολόφωτα!
    Πάντα στην σκέψη μου!πάντα στην καρδιά μου!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι