Ευρωπαϊκό έτος σιδηροδρόμου το 2021 με τη συμμετοχή και της Βρετανίας γιατί η Κλιματική Αλλαγή δεν αντιμετωπίζεται χωρίς πράσινο σχέδιο στις μεταφορές.Η Ελλάδα όμως χάνει το…τρένο αφού πορεύεται στο δρόμο που χάραξε ο ΣΥΡΙΖΑ και ακολουθεί πιστά η ΝΔ .
Οι «προοδευτικοί» του ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν έπραξαν το παραμικρό για το σιδηρόδρομο, αλλά «κατάφεραν» και την απένταξη της γραμμης Κοζανη-Καλαμπακα-Ηγουμενίτσα που συνδέει μεταξύ άλλων όλα τα εξαγωγικά λιμάνια της χώρας. Παρέλαβαν ένα μεγάλο έργο προϋπολογισμού περίπου 900 εκ ευρώ, ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα, με καλή ωριμότητα και τον Ιούνιο 2019 το εξαφάνισαν από το ΕΣΠΑ και από το χάρτη…
Οι « μεταρρυθμιστές» της ΝΔ πιστοί στην παράδοση της δεξιάς, που σημαδεύτηκε από το ξήλωμα μέσων σταθερής τροχιάς, δεν ασχολούνται με το σιδηρόδρομο ο οποίος εξάλλου απουσιάζει παντελώς από την περίφημη πρόταση Πισσαρίδη και τα 72 δις ευρώ που τη συνοδεύουν.
Ο,τι έγινε τα τελευταία χρόνια στο σιδηρόδρομο ξεκίνησε με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ -Γιώργου Παπανδρέου και τη διοίκηση του ΟΣΕ που ανέλαβε το 2009. Η διοίκηση ευτυχώς παρέμεινε στη θέση της και δεν ξηλώθηκε όπως κάποτε οι γραμμές του τραμ στη Λεωφόρο Συγγρου, παράγοντας αξιόλογο έργο και παρέδωσε στη διοίκηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015.
Πολλοι θεωρούν προοδευτική δύναμη το ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι μεταρρυθμιστική δύναμη τη ΝΔ του Κυριακου Μητσοτάκη. Η υπόθεση σιδηρόδρομος δεν δικαιώνει αυτές τις θεωρήσεις και είναι πολύ σημαντική για να προσπεραστεί αδιάφορα. Και δεν είναι η μόνη…
Δελτία τύπου για να μένουμε στην επικαιρότητα…. χαχαχα χαχαχα!
Χωρίς κανενα σεβασμό και προσβάλεις τη νοημοσύνη μας όταν όλοι γνωρίζουμε όλοι ότι επι θητείας σου σαν Δημάρχου Κοζανης σταμάτησε να έρχεται το τραινο στην κοζανη. Με το απύθμενο θράσος σου και το φόβο και άγνοια των ψηφοφόρων κυβερνούσαν τόσα χρόνια ..!
Να κυβερνάς κοντά σαράντα χρόνια
Να έχεις φέρει την χώρα στο χείλος της καταστροφής
Να έχει διακοπή η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης Θεσσαλονίκης.
Να έχει κατασκευαστή η οδική Εγνατία αλλά να μην έχεις φροντίσει να προβλέπεται παράλληλη υποδομή και για «σιδηροδρομική Εγαντία» ώστε να έχει και αξία η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη Κοζανη-Καλαμπακα-Ηγουμενίτσα. Διότι Κοζάνη Ηγουμενίτσα μόνο τον υπέρμετρο λαϊκισμό κάποιων τοπικιστών ικανοποιεί, τον ίδιων που θέλουν μια σιδηροδρομική γραμμή να σταματήσει στην Κοζάνη αλλά δεν θέλουν την σήραγγα της κλεισούρας που θα συνδέσει την Καστοριά με την Πτολεμαΐδα διότι είναι Πεταμένα λεφτά
Να έχεις κατασκευάσει την Γέφυρα Ριο Αντίρριο αλλά να έχεις αποκλείσει των σιδηρόδρομο ώστε να συνθέσει σιδηροδρομικά και την Πελοπόννησο.
Να μην έχεις κάνει απολύτως τίποτα πέρα από παχιά λόγια για την περιβόητη σιδηροδρομική γραμμή Κοζανη-Καλαμπακα-Ηγουμενίτσα, και να τα φορτώνεις όλα στους Τρισκατάρατους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ξεπερνάει ακόμα και αυτό που συνηθίσαμε με την Αλαζονεία αυτών των κυρίων
Γρήγορα, τρέξτε! Ο Κουκουλόπουλος κάλεσε το Λιάπη να υπογειώσει τη γραμμή του τρένου απ’ την Κοζάνη στον Άργιλο! Λεφτά υπάρχουν!
Κι ύστερα θα υπογειώσουμε και τη Δαβάκη, να βγαίνουμε κατευθείαν στο Πηγαδούλι!
Κουκουλόπουλε δεν ξεχνούμε τις “εξυπνάδες” (για να το πω ευγενικά), που μας έχεις αραδιάσει όλα αυτά τα χρόνια.
Θαύμα θαύμα έχουμε λιμάνι και στην Κοζάνη.
Κοζανη-Καλαμπακα-Ηγουμενίτσα που συνδέει μεταξύ άλλων όλα τα εξαγωγικά λιμάνια της χώρας
Τοπικιστικος Λαϊκισμος απο δήθεν Αντιλαϊκιστές
Στα Καϊλάρια Γαλάρια για να παν στην Καστοριά στην Κούιζανη τρένο για να παν στην Καλαμπάκα
Λεφτά υπάρχουν
Καμία κυβέρνηση κ. Κουκουλόπουλε (εννοείται και η δική σας) από την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους δεν ασχολήθηκε (προφανώς προτιμήθηκε τα κονδύλια να διοχετευθούν προς τις τσέπες των μελών της) με τους σιδηρόδρομους. Μόλις τον Μάιο του 2019 αποκτήσαμε ηλεκτροδότηση του δικτύου (αφορά στο δίκτυο Θεσσαλονίκης-Αθήνας-Κιάτου, όπως επίσης Πειραιά/Αθήνας-Χαλκίδας, αν ξεχνώ κανένα δίκτυο διορθώστε με) όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη (και στις χώρες του ανατολικού μπλοκ) τούτη υφίσταται εδώ και μισό αιώνα. Υπάρχουν χώρες (π.χ. Γερμανία) όπου αρχίσε στα τέλη του 19 αιώνα. Θα έγραφα ότι η ηλεκτροδοτούμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης-Αθήνας ολοκληρώθηκε επί Συ.Ριζ.Α. αλλά θα ταυτοποιηθώ ως συριζαία(;;;!!!) Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι οι “κτελατζίδες” εμπόδιζαν την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, όπως οι περαματάρηδες Ρίου-Αντιρρίου εμπόδιζαν τότε τη ζεύξη του. Η σύνδεση Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης (μονή γραμμή, πετρελαιοκίνηση) παραπέμπει στο π.χ. 1950 θα χρειαστούν πολλά χρόνια για να φτάσει στο επίπεδο της σύνδεσης Αθήνας-Θεσσαλονίκης. H σιδ. σύνδεση Κοζάνης-Θεσσαλονίκης μόνο για βόλτα (3 ώρες και 30΄ περίπου [πριν γίνει η ανακαίνισή της το ταξίδι διαρκούσε 7 ώρες!!!]) θα μπορούσε να διατηρηθεί. Διαφωνώ πάντως που καταργήθηκε. Ο παρακάτω σύνδεσμος από μια εκπομπή σχετικά με τον ελληνικό σιδηρόδρομο θα φανεί σε πολλούς χρήσιμος. Νομίζω. https://www.youtube.com/watch?v=X9G5BnO9g-M
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!