«Αδιάφορη» η κίνηση στην Αγορά της Πτολεμαΐδας και δεν παραπέμπει σε παραμονές Χριστουγέννων με τους περισσότερους καταναλωτές να περιορίζονται σε μετακινήσεις και μην γνωρίζουν τον τρόπο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων, μέσω της εφαρμογής του take away, ενώ, όσοι θέλουν να κάνουν τα ψώνια τους περιμένουν έξω από τα καταστήματα τους πωλητές και τις πωλήτριες να τους εξυπηρετήσουν. Τα τηλέφωνα, η, τα ηλεκτρονικά μηνύματα είναι ελάχιστα, ίσως γιατί, η πλειοψηφία των καταναλωτών, κύρια οι ηλικιωμένοι, δεν είναι εξοικειωμένοι με τα νέα δεδομένα, ενώ, οι συναλλαγές, με την μεταφορά των POS στην έξοδο των καταστημάτων, γίνονται στο πεζοδρόμιο, αφού, απαγορεύεται η είσοδος στα καταστήματα.
Κερδισμένοι, όπως και την περίοδο της καραντίνας, βγαίνουν όσοι Επιχειρηματίες, ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αν και ο αριθμός τους σήμερα στην πόλη δεν είναι μεγάλος, διαπιστώνοντας καθημερινά, ότι ο τζίρος τους κυμαίνεται σε υψηλά ποσοστά, αρκεί, κανείς να γνωρίζει τα μυστικά των διαδικτυακών λειτουργιών και να επενδύει χρόνο για τη συνεχή ανανέωση του e-shop.
Πάντως, αρκετοί νέοι Έμποροι στην Πτολεμαΐδα, το διάστημα αυτό, στήνουν το δικό τους, ιντερνετικό κατάστημα
ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: