Δικαστικό σίριαλ για την Εγνατία μετά από απόφαση του ΣτΕ Δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα δύο κοινοπραξιών, ώστε να σταματήσει προσωρινά η διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Η προθεσμία που έληξε στις 11 Δεκεμβρίου και ο ανάδοχος. Τι λέει το τεύχος του διαγωνισμού

30 Δεκεμβρίου 2020
13:32
Κανένα σχόλιο

Σε δικαστικό σίριαλ μετατρέπεται η υπόθεση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) φρέναρε τον διαγωνισμό του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) μέχρι να εκδικαστούν οι προσφυγές που είχαν καταθέσει οι κοινοπραξίες ΕΛΛΑΚΤΩΡ -0,36% – Roadis και Mυτιληναίος – Vinci.

Οι δύο τελευταίες ζητούσαν να παραταθεί η προθεσμία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για την Εγνατία Οδό που έληξε στις 11 Δεκεμβρίου, επικαλούμενες, μεταξύ άλλων, και το γεγονός πως η καραντίνα δυσκολεύει την κατάθεση προσφορών από πλευράς τους. Το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε να προχωρήσει τη διαδικασία στην οποία κατατέθηκε μία προσφορά, από την κοινοπραξία του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τη γαλλική Egis Projects. Η προσφορά δεν άνοιξε σε συμμόρφωση με την προσωρινή διαταγή που είχε εκδοθεί από το ΣτΕ.

Μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστές οι δικαστικές ενέργειες στις οποίες πιθανώς θα προχωρήσουν το ΤΑΙΠΕΔ ή η κοινοπραξία που κατέθεσε προσφορά. Το σίγουρο είναι πως η υπόθεση της παραχώρησης θα κριθεί τελικά από τα δικαστήρια…

Το τεύχος του διαγωνισμού προβλέπει πως στον προτιμητέο επενδυτή θα ανατεθεί η χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού και των κάθετων οδικών αξόνων Σιάτιστα – Ιεροπηγή / Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα – Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας.

Η περίοδος παραχώρησης θα έχει διάρκεια 35 ετών. Ο προτιμητέος επενδυτής, μέσω της εταιρείας παραχώρησης που θα συστήσει, υποχρεούται να μελετήσει, χρηματοδοτήσει και εκτελέσει σειρά πρόσθετων εργασιών. Στα πρόσθετα έργα που θα κατασκευάσει, περιλαμβάνονται όλες οι εργασίες που απαιτούνται για την αναβάθμιση κάθετων αξόνων όπως η αναβάθμιση σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμου των τμημάτων Χαλάστρα – Πολύκαστρο του κάθετου άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι και Χριστός – Κ. Αμπέλα του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας, συνολικού μήκους 54 χιλιομέτρων.

euro2day.gr

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι