Στον τηλεοπτικό σταθμό West μίλησε ο πρώην Πρύτανης του ΤΕΙ Δ. Μακεδονίας Σ Γκανάτσιος σε σχέση με τις δραματικές επιπτώσεις που θα έχει στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας η ψήφιση του νέου νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας με το οποίο καθορίζεται «Βάση Εισαγωγής» στα Πανεπιστήμια. Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Σ. Γκανάτσιος: “Τέτοιου είδους προβλήματα εμφανίστηκαν στο παρελθόν εκατοντάδες φορές και για όλα υπάρχουν λύσεις. Τώρα αν κάποιοι θέλουν να τις εφαρμόσουν καλώς. Υπάρχουν λύσεις και προτάσεις για όλα. Όποιος δεν τις ξέρεις μπορεί να ζητήσει τη βοήθειά μας. Οι διοικήσεις πρέπει να προβούν στις αντίστοιχες κινήσεις”.
Με τη βάση του 10 στην εισαγωγή των φοιτητών θ ανέβει το επίπεδο και του πανεπιστημίου, επιτέλους.. τι δεν καταλαβαίνεις αγαπητέ?
Γιατί δεν ενημερώνει την Κυβέρνηση και την Υπουργό για τις επιπτώσεις του νέου νόμου για τη Δυτική Μακεδονία, αφού είναι μέλος της ΝΔ. Γιατί δεν μας λέει ΜΙΑ λύση στη συνέντευξη
Αρκετή θεωρία αλλά επί της ουσίας δεν είπε τίποτα. Ελπίζω και το νοσοκομείο να μη διοικείται με θεωρίες.
αν δεν χιονίσει θα βρέξει …αυτό κατάλαβα
Γκανάτσιος ο Μεγαλόψυχος..
Λύσεις υπάρχουν!
Μου ακούγεται … Όπως το λεφτά υπάρχουν και τελικά το ταμείο ήταν μείον
Ένας είναι ο Γκανατσιος στην Ελλάδα βρε παιδιά να τον ακούμε πολύ προσεκτικά έχει πείρα που φτάνει πολλή πολλή μακριά…
κι εσύ θέλεις “πολλή πολλή” δουλειά στη γραμματική!
Σημασία έχει να ελίσσεσαι…
Ο Γκανατσιος είναι έμπειρος και γνώστης του θέματος μπορεί και θέλει να βοηθήσει..αφήστε μερική της κακίες και πονηριές. ….
άμα το λες εσυ έτσι είναι… βέβαια γιατί όλοι οι υπόλοιποι έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη είναι ένα θεματακι.
Αν θέλει να βοηθήσει ας πάρει τηλέφωνο τα κεντρικά της ΝΔ…παρακάλια θέλει? αλλά ο ξαφνικός θάνατος της Δυτ Μακεδ έρχεται από το κόμμα του
Ταρατατζουμ Ταρατατζουμ Για ενα κοστουμ Για ενα κοστουμ
Ως πρώην πρόεδρος του ΤΕΙ οφείλει να τοποθετηθεί με συγκεκριμένες προτάσεις και όχι γενικόλογα. Τόσα χρόνια από αυτό το έρμο το ίδρυμα πληρώνεται
Ειλικρινά μου κάνει εντύπωση που κριτικαρουμε την βάση εισαγωγής του 10.Δηλαδη τι θέλουμε τμήματα του 6;Οι άνθρωποι του Πανεπιστημίου ας φροντίσουν για το επίπεδο σπουδων, τα προγραμματα, επαγγελματικά δικαιώματα κλπ.Να μην ζητάμε να κατεβαίνει η βάση εισαγωγης,αλλά να ανεβαίνει το επίπεδο των παρεχομενων σπουδών.Ο σκοπός δεν είναι να γράφει κάποιος απλώς το όνομά του και να περναει “κάπου” για να νοικιαζονται οι γκαρσονιερες και να δουλευουν οι καφετέριες.Κι οι τοπικοί άρχοντες ας αφήσουν την ψηφοθηρία και τον λαϊκισμό.
Ποιος νομίζεις ότι θα ερχόταν στην Κοζάνη ρε φίλε….του 18 και 19?
Η περιοχή δεν υπάρχει για την υπόλοιπη Ελλάδα….αν ρωτήσεις νοτιοελλαδιτη δεν ξέρουν ούτε που είναι
Δεν είναι ανάγκη να είναι 18 ή 19 οι σχολές,αλλά ούτε και κάτω από την βάση.Η Κοζάνη δεν είναι ελκυστικός σαν νομός,αλλά ας προσπαθησουν όλοι οι φορείς να αναβαθμίσουν το επίπεδο του Πανεπιστημίου.Όσο για τα κολλέγια ή τις σπουδές στο εξωτερικό παντα θα υπάρχουν.Και το ζήτημα δεν είναι κομματικό.Οι πλουσιοι που τα έχουν θα τα δώσουν, είτε δεξιοί είτε αριστεροί.Ο βίο παλαιστής όμως που στέλνει το παιδι του από την Κρήτη στην Κοζάνη να σπουδάσει δεν ξοδευεται;Τι σπουδές θα κάνει το παιδι σε ένα ίδρυμα που περασε με 6;
Πες τα χρυσόστομε
Προφανώς ακόμα να καταλάβετε ότι το ΠΟΥ είναι μία σχολή παίζει καθοριστικό ρόλο. Πραγματικά ένας που γράφει 18 ή 19 θα πάει φλώρινα? θα πάει γραβενά? θα πάει καστοριά? ή κοζάνη?
Προφανώς θα πάει στα κεντρικά πανεπιστήμια.
Αυτός όμως που δεν ξέρει καν να γράφει το όνομα του άνετα θα μπορεί να πάει σε ένα κολλέγιο (3τους φοίτησης) … εκεί έχουμε πρόβλημα? ή όλα καλά?
αν είναι να σπουδάσει διασυνοριακή ανάπτυξη ας πάει σε κολλέγιο γιατί όλοι εμείς να πληρώσουμε έναν κατά 99,99999% μελλοντικό άνεργο πτυχιούχο;
Και οι νεοι δικηγόροι που βγαίνουν άνεργοι είναι… για να μην πάμε στους μηχανικούς. Να μην τους πληρώνουμε ουτε αυτούς!
Τελικά αρχίζω να συμφωνώ μαζί σου..
Αρκεί η βάση του δέκα στις πανελλήνιες εξετάσεις να μετράει και για την εισαγωγή στα κολλέγια! Αλλά εκεί θα γράφονται όλοι και αυτοί που έγραψαν μονάδα και από αποτυχημένοι θα βγαίνουν ΑΡΙΣΤΟΙ…
Ωραιος o χρήστης με το ψευδώνυμο καθηγητης – κλειτος. Απο ορθογραφια σκιζεις, οποτε, αντε να σε παρει κανεις στα σοβαρα.
Επισης, δυστυχως για εσενα, τον Γκανατσιο τον γνωριζουμε πολλοι απο εδω μεσα, οποτε, ασε, μην γλυφεις!
Η λύση που έχει να προτείνει ο κύριος φανταζομαι είναι η μεταφορά των φοιτητών της προηγούμενης χρονιάς στην επόμενη.Όπως με τα κρούσματα.Παλιά μου τέχνη κόσκινο.
Τι μπορεί να κάνει δηλαδή το πανεπιστήμιο; να τους μεγαλώσει τους βαθμούς που παίρνουν στο Λύκειο; Αυτοί που παίρνουν 6 στις πανελλήνιες έχουν ήδη πάρει απολυτήριο Λυκείου και με αυτό μπορούν να πάνε να σπουδάσουν σε όλη τη γη, αλλά όχι στην Κοζάνη, ε; αυτό λέτε;
Ε βέβαια να ζητήσουμε τη βοήθεια του με παράδειγμα το ανύπαρκτο έργο του απ οπου κι αν πέρασε..! Δοξάστε τον λοιπόν για τη «μετριοφροσύνη» του..!
Αχ αχ σε αυτήν την χώρα οι άριστοι δεν χάνονται…. Από πρύτανης διοικητής νοσοκομείου
Αλήθεια υπάρχει έστω κι ένας φοιτητής του να μιλήσει για το μάθημα του; υπάρχει; υπήρξε ποτέ;
Στα τμήματα του 5 φοιτούν παιδιά που έχουν αγωνιστεί για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, παιδιά από οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν για φροντιστήρια που έρχονται να καλύψουν την ανεπάρκεια του Λυκείου να τους προετοιμάσει για τις πανελλαδικές. Τα παιδιά αυτά και πτυχίο παίρνουν από το πρώην ΤΕΙ και γίνονται πολλές φορές άριστοι επαγγελματίες στον κλάδο τους. Αλλά θέλετε όλοι αυτοί να μείνουν εκτός, να γίνουν εργάτες χωρίς διευρυμένη γνώση και αντίληψη, χωρίς προοπτική, δέσμιοι του ενός άδικου και πρόστυχου συστήματος. Αυτή ήταν πάντα η δεξιά και ο νεοφιλελευθερισμός. Τι να κάνουμε δεν είναι όλοι Άριστοι σε αυτόν τον κόσμο.
Ένας πτυχιούχος σχολής του 5, απόφοιτος 2016.
Αυτός με το ανύπαρκτο έργο ζηλιαρούληδες, είναι αυτός εξ αιτίας του οποίου ,αποκλειστικά, υπάρχουν κτιριακές υποδομές για το πανεπιστήμιο σ΄όλες τις πόλεις της Δυτ. Μακεδονίας. Πανεπιστήμιο
το οποίο ούτως ή άλλως σας αρέσει δε σας αρέσει οφείλει την ύπαρξη του σ΄αυτόν. Να σας θυμίσω μήπως πως τρέχατε όλοι σας πίσω από τον υπουργούλη σας οι δηθεν πανεπιστημιακοί και τον παρακαλούσατε για το 11-14 τμήματα. Αλλά ετσι είναι: Οσα δε φτανει η αλεπού ….