Ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις 25/01/2021 η ενδοϋπηρεσιακή διαδικτυακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, με θέμα: «Αξιοποίηση της Πληροφορικής στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση». Η επιμορφωτική δράση διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον Σ.E.E. Πληροφορικής του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Μακεδονίας, τους Πόλους Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. της Π.Δ.Ε. Δυτικής Μακεδονίας και τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας (Βελβεντού-Σιάτιστας, Βεύης-Μελίτης, Γρεβενών και Καστοριάς).
Συμμετείχαν 73 εκπαιδευτικοί από 34 Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Ανατολικού Ολύμπου Πιερίας, Ανωγείων Ρεθύμνου, Αργυρούπολης Αττικής, Αρναίας Χαλκιδικής, Αρχανών–Ρούβα–Γουβών Ηρακλείου, Βελβεντού–Σιάτιστας Κοζάνης, Βεύης–Μελίτης Φλώρινας, Βιστωνίδας Ξάνθης, Γρεβενών, Δραπετσώνας Αττικής, Ελευθερίου Κορδελιού-Βερτίσκου Θεσσαλονίκης, Ελευσίνας Αττικής, Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας, Ιεράπετρας-Νεάπολης Λασιθίου, Καστοριάς, Κέρκυρας, Κιλκίς, Κισσάβου-Ελασσόνας Λάρισας, Κλειτορίας–Ακράτας Αχαΐας, Κόνιτσας Ιωαννίνων, Κορθίου Άνδρου, Κρεστένων Ηλείας, Λαυρίου Αττικής, Μακρινίτσας Μαγνησίας, Μαρώνειας Ροδόπης, Μεσολογγίου, Νέας Κίου Αργολίδας, Παρανεστίου Δράμας, Πεταλούδων Ρόδου, Πραμάντων Ιωαννίνων, Σικυωνιών Κορινθίας, Φιλιατών Θεσπρωτίας, Φιλιππιάδας Πρέβεζας, Φιλίππων Καβάλας).
Οι θεματικοί άξονες της επιμορφωτικής δράσης ήταν:
-
Ψηφιακά εργαλεία δημιουργίας πολυμεσικών εφαρμογών: επεξεργασία εικόνας (Photoshop), λήψη και επεξεργασία βίντεο (Premiere)
-
Υπηρεσίες Π.Σ.Δ. – School Press
-
Αξιοποίηση του Scratch στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
-
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Συγγραφή εργασιών με αξιοποίηση λογισμικών Τ.Π.Ε.
Η επιμορφωτική δράση πραγματοποιήθηκε στο διάστημα Νοεμβρίου 2020 – Ιανουαρίου 2021 και περιελάμβανε οχτώ τηλεδιασκέψεις ωριαίας διάρκειας.
Ευχαριστούμε θερμά τους εισηγητές – συνεργάτες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας και τους εκπαιδευτικούς των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την ενεργή και συνεπή συμμετοχή τους.
Ε,και;Τι μας ενδιαφερει;